Kuka tietäis saviruukun sanat, niitä olen kuullut kaksikin versioita mutta tarkoitan sitä jonka sanat meni näin. Savea mä vain olen herra .....Hellät kädet kun saivat minut murtaa..jne. Olisin kiitollinen jos jollain on nämä sanat koska en netistä löydä niitä mistään.
saviastia
4
2700
Vastaukset
- sanoja sanoja
tuolta löytyi osa: http://www.maria.lapinmies.kotisivukone.com/5
ja täältä osa: http://www.tukiasema.net/keskustelu/show.asp?id=13319&p=5&pm=2&print=1
Savea mä vain olin herra pöydälläsi. käsissäsi rikkinäinen astia vain. kova kuori, kolhiintunut aivan, luulin kaiken kestäväni.
hellät kädet kun saivat minut murtaa, silloin huomasin, tuskissani, hyvä näin, on sittenkin vain luottaa, onhan kädessäsi - elämäin.
viimeinenkin pala, murtui astiasta, kädet mestarin, sen saivat murtumaan. siinä itkien , vain edessänsä. rakkaus, sai minut muuttumaan.
tai:
Viimeinenkin pala särkyi astiastain
silloin Herra kaiken uudeksi loi,
Uuden astian otti kädellensä,
Hengen tulta palaa se voi..."- Sirunen vain
Hei vaan,
Kyseisen laulun on säveltänyt ja sanoittanut Anne Blumen v. 1983 ja sen oikeat sanat ja nuotit löytyvät esim. julkaisusta Hengellisiä Lauluja (toimittanut James Hirvisaari, kustantaja Juutiprint Ky, Helsinki 1996.)
Nuotteja en tähän saa, mutta sanat kyllä:
Savea mä vain olin, Herra, pöydälläsi,
käsissäsi rikkinäinen astiani.
Kova kuori, kolhiintunut aivan,
luulin kaiken kestäväni.
Hellät kädet kun saivat minut murtaa,
silloin huomasin tuskassani:
hyvä näin on sittenkin vain luottaa,
onhan kädessäsi elämäin.
Oma tahtoni vaikk taistelikin vastaan,
kädet Mestarin sen saivat murtumaan.
Siinä itkien vain edessänsä
rakkaus sai minut muuttumaan.
Hellät kädet...
Viimeinenkin pala murtui astiasta,
silloin Herra kaiken uudeksi loi.
Uuden astian täytti öljyllänsä,
Hengen tulta palaa se voi.
Hellät kädet...
Laulu löytyy muutamalta tallenteeltakin, näistä ensimmäisen nauhoitti kotkalainen Geera-yhtye v. 1983. Lisäksi sen on laulanut esim. Pekka Salminen ja Sukevan laulavat vanginvartijat.
Olen tuota laulua itsekin aikoinani laulanut paljon... pitäisi kai aloittaa uudestaan.
- Anonyymi
Mulla on soinnut,sanat ja nuotit.Löytyy kirjasta Lauluja Jeesuksesta...kirjan voi tilata Suolahesta Herätysseuralta.
- Anonyymi
Pahvipää....Samoin sanoin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.676113- 1325455
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.4633375Ovatko naiset lopettaneet sen vähäisenkin vaivannäön Tinderissa?
Meinaan vaan profiileja selatessa nykyään valtaosalla ei ole minkäänlaista kirjoitettua tekstiä siellä. Juuri ja juuri s1091747Suomi vietiin Natoon väärin perustein. Viides artikla on hölynpölyä. Yksin jäämme.
Kuka vielä uskoo, että viides artikla takaa Suomelle avun, jos Suomeen hyökätään. Liikuttavasti täällä on uskottu ja ved3761266- 321159
- 671071
Sydämeni on sinun luona
Koko ajan. Oli ympärilläni ketä oli niin sinä olet vain ajatuksissa ja tunteissa. En halua muiden kosketusta kuin sinun46956Trump ja Venäjä
Huomasitteko muuten... Käytännössä ainoat valtiot, joille Trump EI eilen asettanut typeriä tariffejaan, olivat Venäjä ja110922Jatkuva stressitila
On sinun vuoksesi kun en tiedä missä mennään mutta tunteeni tiedän ainoastaan52889