ska suomessa?

erck

onko ska bändejä suomessa? mää oon ulkomaalta ja vaan etsin onko ska bändeja tässä maassa? mitä oo nimijä?
voi olla myös ska-reggea-punk suunalta...

10

2983

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • madmark

      Ensinnäkin mennään tähän häilyvään genre keskusteluun et mikä on mitä, eli nää on vaan mun mielipiteitä, varmaan tunnetuin suomalainen levy missä on pikkasen vaikutteita skasta ja reggaesta on pellemiljoonan moottoritie on kuuma levy, Reggae levysitä varmastikin parhaita viimeakoina ilmestyneitä on soul captain band - jokaiselle tulta, sitten toi punk homma siitä varmaan tiiän noista genreistä eniten ja se tekee sen vaikeeks mutta parisen vuotta sitten ilmestyi aika kattava 2 cd:n kokoelma "isältä pojalle suomi punk 1978-2001 eli siinä on tolta ajalta 60:ltä bändiltä yksi biisi ja suosittelen kyllä kaikille muillekin ketä kiinnostaa punk musa, (levy yhtiö on megamania) mutta tosiaan toi ska ei paljoo suomessa soi, sääli sinäänsä..

    • Wille

      Tsekkaa ainakin Blaster Master ja Evilsons.

    • Beardman

      -Voimaryhmä
      -House wives choice

      • oi vitun oi

        sellanen ku goon. mikseristä muistaakseni löytyy.. tsekatkaa sellane biisi ku tuska, hyvät sanat ja menevää musaa muutenki.


    • nofx

      Baboons,evilsons,house wife choise,blaster master...

    • Raised fists

      Oon ainakin pari loytany mikseri.net:ista

      • oli

        Siinä -80 luvun taitteessa skan kulta-aikoina
        oli Lahtelainen bändi nimeltä:Clap.Se oli Madness-tyyppistä aitoa skata.En usko,et löytyy
        cd:na.


    • Anonyymi

      walkyrians

    • Anonyymi

      Kuulut sä Severi Helteen pedofilia-rinkiin?

    • Anonyymi

      enpä tiiä monia mut ainaki the blaster master ja sitten se eräs jossa soitti ja aloitti uransa jore marjaranta enkä tarkota nyt leningrad cowboysia jossa hän vaikutti vaan ihan ska bändiä ja odotas nimi ei tuu mieleen ny, mutta nyt muistin sen ska yhtyeen eli siis ska yhtye nimeltä clap!
      Clap ja blaster master nuo ainaki tiijän!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      585
      3889
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3328
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2801
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2769
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2154
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2101
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1977
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1865
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1810
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe