Tässä tietoa YT-neuvottelu tilanteesta.
Neuvotteluesitys on annettu 16.12.2008 ja tähän liittyen selvitysmateriaali luottamusmiehelle 17.12.2008.
Ensimmäinen neuvottelu on pidetty tänään. Neuvottelussa käytiin lävitse esitys, selvitysmateriaali sekä asioita, joita lähdetään edistämään pikaisesti.
Seuraava neuvottelu pidetään 7.1.2009.
Etteplanin joulu
7
2926
Vastaukset
- Ajoituksen mestari
23.12.2008
Etteplanissa 4.11.2008 käynnistyneet yhteistoiminta-neuvottelut päättyneet
Etteplanin Paperi ja Sellu yksikön Järvenpään, Kotkan, Tampereen, Vaajakosken, Valkeakosken toimipisteitä ja Tuotantolinjat ja Prosessilaitokset yksikön Hollolan, Joensuun, Varkauden, Mikkelin ja Savonlinnan toimipisteitä sekä Etteplan Technical Information Oy:n yksiköitä koskevat yt-neuvottelut ovat päättyneet.
Henkilöstön vähennykset toteutetaan vaiheittain työtilanteiden mukaan. Päättyneiden neuvottelujen osalta lomautukset koskevat ensimmäisessa vaiheessa yhteensä 55 henkilöä. Lomautukset alkavat tammikuun aikana 2009 ja lomautukset jatkuvat toistaiseksi. Yhteensä 16 henkilön työsuhde päättyy. Osalle lomautettavista työntekijöistä on löytynyt töitä oman toimipaikan ulkopuolella muualla yhtiössä.- Konkurssi
http://www.talouselama.fi/sijoittaminen/article338726.ece
Toiseksi lyhintä elinaikaa (8 kk) kassanpolttoluku ennustaa suunnitteluyhtiö Etteplanille.
- Etteplaanari
Onneksi tajusin alkuvuodesta nostaa kytkintä mokomasta perslävestä, ei jummarra kuka viitsii moisissa huorauslafkoissa töitä tehdä..
- göyhät gyykkyyn
Älytön ja hillitön firman kasvattaminen ei voinut
johtaa mihinkään muuhun. Tulos oli ennalta arvattavissa.Harmi vaan etteivät päätöksiä
tehneet tahot osallistu talkoisiin millään muotoa. Työntekijöitä kohdellaan kuin likasia
rukkasia-heitetään pois kusisin kädenpuristuksin.
Hyväuskoinen hölmö vain moiseen lafkaan töihin pyrkii...- Oligarkki
"Hyväuskoinen hölmö vain moiseen lafkaan töihin pyrkii... "
Ei näihin lafkoihin kukaan järkevä juurikaan pyri töihin. Näihin joutuu. Sitten jos olet liki 50v, niistä ei pääse pois kuin eläälleelle, lomautuksin tai irtisanomisin. Tai lähdet itse työttömäksi,koska sinuapa ei muut firmat enää rekrytoi, joten monttuun olet joutunut. Näihin yleensä ulkoistetaan lupaa kysymättä. Ovat insinöörikunnan ruttopesiä
- Etteplaanari
Älkää ikinä hakeko tähän lafkaan töihin. Hautausmaan esiaste.
- Paska lafka
Tänä vuonna johtamistaito on sen verran parempi, että YT:t aloitettiin vasta joulun jälkeen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606144- 1003172
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252456- 212118
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3511772Kaikki menevät kouluu tai töihin
Hyvää huomenta vaan. 😊 Minä menen kohta uudelleen nukkumaan. Se on kuin laittaisi rahaa pankkiin. 😊☕🎄🧡🐺3911737Et varmaan edes sitä uskoisi
Mutta varattunakin sydämeni on pohjimmiltaan aina kuulunut sinulle. Toivottavasti vielä jonain päivänä saan viimein oll791666- 271646
Huh, huh. Aitolehti eronnut?
Osui Gekkosessa silmiini uutinen, jossa vihjataan, että Aitolehti olisi kenties eronnut kihlatustaan, joka on viimeksi o691541Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2231384