Meilä alkoi yt:t ja potkuja ja lomautuksia tulossa. Firma rahan kanssa tosi huonossa hapessa ja myynti ei vedä.
Meidän pääluottamusmies on luonteeltaan täysin neuvotteluihin ja järkikeskustelun kykenemätön. Sen "taktiikka" on aina ja joka asiasa riitauttaa ja ottaa liiton juristin avuksi. Viime yt:ssä sai jo 6 henkeä kenkää kun ei edes yrittäny plm neuvotella.
Nyt sama juttu tulossa ja me päätettiin porukalle ettei plm saa meitä edustaa. Porukasta valittiin yksi edustaja neuvottelemaan. Plm koittaa koko ajan keksiä aiheita joista syyttää työnanatjaa jo johtajia.
Kukaan ei enää kannata nykyistä plm, kuinka ne saadaan se pois kun ei ole enään luottamustakaan?
Ollaan paikkakunnan ainoa tän alan firma ja paikallinen ammattiosasto on käytänössä meidän firman henkilökuntaa. Plm on osaston puhenjohtajakin. Pitääkö meidän vaan kattella tumput suorina kun se ajaa koko henkilökunnan ja firman suohon, ihan vaan periaatteensa takia.
Auttakee
Meillä ei tietoa
1
833
Vastaukset 1
- jos ei nauti luottamusta
Kysykää liitosta ohjeet. Todennäköisesti se käy sunnilleen niin, että jos yli puolet ammattiosaston jäsenistä on sitä mieltä, että plm ei nauti luottamusta, niin liitto antaa luvan pitää uudet vaalit. Ainakin meidän liitossa ko. tapa toimii.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haapaveden upea kurvikuningatar
No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga1331901Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää
WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️91887Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja174875- 60810
Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin
Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.35792Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔47732- 73691
Lidilikö Suomussalmelle
Tännekki Lidili. Loppus tuo kiskominen näillä jäljellä olevilla. K-Market ihan sikakallis ja hyvin ylimieliset omistajat45683Upeaa Google!
Kohta on töitä tarjolla kaikille! Suomen taloushistorian suurin investointi ja Kajaani mainittu! Sähkö kyllä riittää, tö276679Ei makeat pimut sytytä
sen jälkeen kun on nähnyt sinut. Olet vain ihastus vailla vertaa. Kun sinut tuntee muut eivät tunnu miltään. Tajuatko ol34612