Miesten tunteet

N19

Oon ollu pitkän seurustelun jälkeen sinkkuna nyt vähän yli kolme kuukautta. Yhden illan juttuja on ollut miesten kanssa, ja pari vähän pidempääkin juttua (muutaman illan juttuja). Ja se mua on alkanut miehissä ihmetyttämään, että niin paljon huhuja kun olenkin kuullut siitä, että heti kun muija haluu jotain syvempää, läheisempää,niin kaikki onki ohi, tai pitää ottaa etäisyyttä. Mun kohdalla se on tällä hetkellä niin. Enkä pysty käsittämään sellasta.
Muillakin muijilla on varmaan tälläsiä kokemuksia.. Oonko sitten sekaantut vääriin miehiin? Mistä tunnistaa sellasen miehen, kuka haluaa näyttää tunteensa, ja haluaa itse nähdä mun tunteet..???

11

1442

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mikael

oon kuullu itse ihan samaa toisinaan.
      En itse myönnä kuuluvani yhden illan juttujen harrastajiin vaan haluan suhteelta pidempää,syvällisempää juttua,näin kumpikin saa paljon enemmän kaikkea! :D

Mistäpäin sä olet N19?

• N19

En nyt tarkota yhen illan jutuilla sänkyyn menemistä, mutta kuitenkin sitä puhelin numeron vaihtamista ym.. Sen jälkeen ei vain kuulu enään mitään miekkosesta.. eli, miten alottaa ees jotain syvällisempää kenenkään kanssa..?

• -----

ja joskus on mulle käynyt niin, että ensin ollaan kumpikin kiinnostuneita, sit yhtäkkiä mies alkaa vetäytyä eikä olekaan kovin innokas enää. No mä sit annan hänen olla rauhassa, enkä jahtaa ja yleensä unohdan.

Sitten on muutama mies tehnyt silleen, et ne ottaa yhteyttä uudestaan parin kuukauden tai puolen vuoden kuluttua. Ihan kun ne luulis, et oon jotenki varalla. Monet vetäytymistä harrastavat miehet katsos haluaa katella, et löytyskö parempaa neitiä jostai ja kokeilee muita..sitten kun ei löydykään, niin ne ottaa uudestaan yhteyttä. Mun kohdalla se on myöhästä palata muutaman kuukauden tai viikon kuluttua takaisin, koska kun mun kiinnostus lakkaa, niin ei se syty enää uudestaan. Joskus miehet tajuaa naisen arvon liian myöhään ja yrittävät palata takaisin..

• Piru

Tuossa iässä ikäistään seuraa etsivän luulisi olevan aika kusessa. Mitä olen asiaa seurannut, niin aika harvassa ovat nuoret miehet, jotka haluaisivat sitoutua.

Itsellä tuota ongelmaa ei ole koskaan ollut, mutta elämäni naisilla taas on.

Toisaalta miehiä vaivaa myös huora/madonna-kompleksi. Pillua pitäis saada heti, mutta jos antaa heti, niin ei kelpaa vaimoksi...

Sanoisin että valmistunut, työssäkäyvä ja asunnon omistava mies voisi olla lupaava kohde. Ikää vois olla tommoset 25-> ja jos varmanpäälle haluaa pelata, niin siinä 30-kympin pintaan.

Toisaalta voi kans miettiä, että mitä liikkuu 30v miehen kanssa, joka alkaa seurustelemaan 19v tyttösen kanssa? Mikä on se todennäköisyys, että nämä kaksi ovat henkisesti samalla tasolla ja onko kiinnostus enemmänkin fyysistä?

Seuranut vaan kahta paria: tyttö 18v ja mies 34v. tyttö 19v ja mies 33v.

Molemmat tytöt/naiset ovat niin rakastuneita ja vähättelevät ikäeron merkitystä, kun rakastavat NIIN kovasti toisiaan. Sitten ku vaimokkeet eivät ole paikalla niin nämä äijät ravaa jopa 16v tyttösten perässä ja pikkutytöt innoissaan, kun vanhempi mies kiinnostunut. Tää 18v on vielä just tullu raskaaksi ja onnellisena sisustaa kämppää. Kauankohan menee, että hän työntelee yksin vaunuja jossai Kontulassa?

• Piru

itseäni seinälle tässä asiassa. Ei mikään estä suhdetta toimimasta, vaikka ikäeroa olisikin paljon.

Jos mies ei oo heti perseessä kiinni ja puhuu sulle jopa vaikeista asioista, niin aika hyvällä mallilla on jo asiat. "Mä en ala mihinkään seksiin ku ehkä vasta jonku 3kk seurustelun jälkeen" on aika hyvä testi. Jos se mies on SINUSTA kiinnostunu, nii miksei jaksais odottaa?

• N 19
        Piru kirjoitti:

itseäni seinälle tässä asiassa. Ei mikään estä suhdetta toimimasta, vaikka ikäeroa olisikin paljon.

Jos mies ei oo heti perseessä kiinni ja puhuu sulle jopa vaikeista asioista, niin aika hyvällä mallilla on jo asiat. "Mä en ala mihinkään seksiin ku ehkä vasta jonku 3kk seurustelun jälkeen" on aika hyvä testi. Jos se mies on SINUSTA kiinnostunu, nii miksei jaksais odottaa?

..sulle Piru. Sulta sain hyviä ohjeita!

• princessa

Tuli vaan mieleen.. tosta että valmistunut, työssä käyvä, asunnon omistava mies olis parempi sitoutumaan.. Niin kyl se tuntuu olevan aika lailla ihmisestä kiinni. Jotkut ihmiset vaan ON sellasia, ettei halua sitoutua, vaikka olis minkä ikänen. Ja toisaalta nuoria jätkiäkin on jotka kaipaa samalla lailla pysyvämpää suhdetta, niin kun on tyttöjäkin. Ihmiset vaan on erilaisia..

Ja hauska lukee tost ikäkysymyksest, kun ite oon 18v. ja kundikaverini 27v. Hyvin menee.. ei ongelmia ainakaan ikään liittyen. Mut toisaalt ehkä se johtuu siitä, et se on jätkäni on päästään viel aika teini ja vastaavasti mä ehkä ikäistäni vanhemman olonen. Esim. kaikki luulee mua väh. 22v. ja siitä ylös päin. Eli henkisesti voi olla samalla tasolla.

Mut kyl kaikkien teinityttöjen pitäs olla vähän realistisempia miesmetsästyksessään!!

• Deiv

Kannattaa edetä ihan rauhallisesti. Jos alat jo parin tapaamisen jälkeen vannomaan rakkauttasi, annata itsestäsi roikkujan ja läheisriippuvaisen kuvan. Sellaisten kanssa minä en ainakaan enää aio seurustella. On meinaan niin huonoja kokemuksia sellaisista.

• n27

Liika puiminen ei viehätä miehissäkään, miksi muka naisissa. Täytyy ottaa huomioon sekin ettei kaikki ole niin tunteikkaita ja avoimia muutenkaan, hämmennystähän se aiheuttaa kun esim. kaksi ääripäätä kohtaa...

• n20

Tässähän on nyt mielenkiintoinen keskustelu,pakko osallistua :) Oon myös huomannu, että heti kun tällaselle yhen illan/tai muulle tutulle (suurinpiirtein omanikäisille,siinä 20 iässä olevalle) toisen sukupuolen edustajalle on kertonu jotain vähän syvällisempää itsestään,tai sanonu esim. haluavansa seurustelusuhteen, niin enemmin tai myöhemmin jätkä on juossut karkuun..Lopettanut viesteihin vastailun tms.Mikä hitto niitä vaivaa! Se ikä varmaan? Ei sitten haluta sitoutua.
      Toinen juttu, eräs miespuolinen kaverini on just sitä tyyppiä (mistä joku tässä keskustelussa jo puhuikin), että ottaa yhteyttä silloin kuin itseään huvittaa. Joskus viikkojen,jopa kuukauden päästä tulee aina puhelu,että "vois sitä joskus nähä taas" ym. katteetonta löpinää, josta ei ikinä kuitenkaan tuu mitään. Ikään kuin tää jätkä vaan haluis jotenki vielä pitää yhteyksiä yllä, vaikka ei vaikuta järin kiinnostuneelta kuitenkaan.. Haluaa katsella muita vaihtoehtoja?
      No. Sitten joku suositteli tässä että sellainen 25 mies olisi hyvä vaihtoehto, joka on jo valmistunu,töissä ja asuu omillaan jne. Erästä sellaista oon myös tässä tapaillu, ja onhan se meininki huomattavasti rauhallisempaa,kohteliaampaa ja enempi naista kunnioittavampaa kun näillä omanikäsillä jannuilla. Mutta. Varmaankin tapauskohtaista, mut ei vaan jotenki sytytä. Sitä kun haluais semmosen oman ikäsen miehenpuolikkaan kuitenkin,mutta niillä sitoutuvammilla ominaisuuksilla... Pitäisivät ees kiinni lupauksistaan! Eivätkä häviäisi kuin tuhka tuuleen...

• m28

no mä parikymppisenä tavallaan edes tietämättäni hain vaan kokemuksia, ja pitempi juttu alkoi ahdistamaan. ja sit piti olla kova jätkä kun oli paljon naisia, tai no sopivasti. Piti niinku ansaita kannuksensa ei niinkään kavereiden takia vaan ittensä takia ;) ja se oli osa ehkä silloista itseluottamusta siis osa.

En mä ainakaan tiedä haluanko nähdä jonkun tunteet tai näyttää tunteet, no ehkä vastaus sun kyssään on aika.ku kattelee jotai pitempää, ni sit näkee...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ootko nainen jotenkin

Epävarma ulkonäöstäsi
      Ikävä
      219
      5973
    2. Minun rakkaani.

Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m
      Ikävä
      26
      3754
    3. Koska näet seuraavan kerran

Kaivattusi? Onko päivä tiedossa vai sattumasta kiinni?
      Ikävä
      82
      2597
    4. Ootko nainen jotenkin

itseäs täynnä? Mars laihduttamaan. 🫵🏽 K
      Ikävä
      39
      2121
    5. Hyvästi.....

En vain enää jaksa.....
      Ikävä
      33
      1902
    6. Hyvää yötä

Mm❤️
      Ikävä
      45
      1868
    7. Ongelma Ibizalla

Mistä saada triatleetin jalkaan mahtuva kenkä häitä varten?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      107
      1775
    8. Eelle

Huomenta,ajattelen sua..
      Ikävä
      21
      1656
    9. Hauskaa nimipäivää rakkaalle!

On kova ikävä. Rakastan sua ikuisesti ❤️🤗😘
      Ikävä
      27
      1502
    10. Tappajamanne kiinni

Herätys koko Mikkeli! Nyt tietoa kehiin, että saadaan tämä tappaja kiinni!
      Mikkeli
      33
      1468
    Aihe