Minulla on nimimerkki terffipalstalla. Saan monesti viestejä venäläisiltä "naisilta". Kaikkien kaava pitkissä kirjeissä menee suunnilleen seuraavasti ja lähetetään kuvia kauniista naisista.
1. kerrotaan itsestä
2. kerrotaan suvusta
3. kerrotaan töistä
4. kerrotaan lempiasioista
5. rakastan sinua halu tavata
6. selvitetään matkalippuja suomeen
7. pyydetään rahaa matkalippuihin
Olen epäillyt, ettei viestien takana ole edes todellinen ihminen, vaan joku organisaatio, joka haluaa kerätä rahaa.
Testasin tilannetta seuraavasti
Lähetin heti ensimmäiseen mailiin pelkkiä kysymyksiä, haluaako muuttaa Suomeen, onko rahaa siihen yms
Yhteenkään kysymykseen ei vastattu, mutta kaavan mukainen maili tuli takaisin
Lähetin mailin, jossa ilmoitin epäileväni, että kyse vain rahaa keräävästä organisaatiosta taikka massapostituksesta suomalaisille miehille. Kysyin, osaako edes lukea englantia ja esitettyjä kysymyksiä
Tuli taas kaavan mukainen mail takaisin ja ei vastattu mihinkään kysymyksiin
Lähetin internetistä poimimani osan lastenlorusta englanniksi ja jälleen kysymyksen, osaako edes englantia
Jälleen tuli kaavan mukainen mail eikä vastausta mihinkään
Viestien lähettäjä on siten täysin ymmärtämätön englanninkielisistä vastauksistani taikka niitä ei edes lueta. Todettakoon, että vastaukseni ovat erittäin negatiivissävytteisiä (ymmätkö edes englantia yms.) Vastauksena on aina kohtelias yllä olevan kaavan mukainen mail
Jos siis haluat käyttää aikaa ja vaivaa niiden vastaamiseen, niin voit olla varma, että aikasi menee täysin turhaan. Jos rahaa lähettämällä kuvittelet vielä saavasi ko. kohteliaasti ja kauniilla neitokaisen kuvilla varustettujen vastausten lähettäjän Suomeen, niin olet vieläkin tyhmempi.
Onkos muilla kokemusta ko. maileista ? Niitä tullut varmaan tuhansia
"VENÄLÄISNAISET" TREFFIPALSTALLA
21
4188
Vastaukset
- :(((((
mutta minä olenkin nainen.
- koska...
Minullakaan ei ole moisia kokemuksia. Se voi johtua siitä, etten olekaan luuseri!
- robotteja
siellä on naisillekin.
Olen ilmoittanut jo muutaman profiilin poistoon.
Jutuissa ei mitään järkeä, edes englanniksi.
Miestuttavani sanoi saavansa miltei kerasan viikossa jonkun iavan kummallisen ulkomaalisen viestin.
Milloinkahan ihmiset tajuaa että ne on vedätyksiä?- treffit
Poistaminen ei auta, sillä ne perustaa profiilin vain hetkeksi lähettääkseen massaviestityksensä
- treppana
"Milloinkahan ihmiset tajuaa että ne on vedätyksiä? "
Eiköhän suurin osa ole tajunnut jo. Loput on niin pöljiä etteivät tule koskaan tajuamaankaan. Ja vaikee sanoa kuka huijaa ketä jos joku herra47 kuvittelee että 21-vuotias nappisilmä Nigeriasta pelkän lemmen vuoksi viestittelee. Siinähän lähinnä herra47 yrittää pettää itseään. - minäkin (mies) olen
treppana kirjoitti:
"Milloinkahan ihmiset tajuaa että ne on vedätyksiä? "
Eiköhän suurin osa ole tajunnut jo. Loput on niin pöljiä etteivät tule koskaan tajuamaankaan. Ja vaikee sanoa kuka huijaa ketä jos joku herra47 kuvittelee että 21-vuotias nappisilmä Nigeriasta pelkän lemmen vuoksi viestittelee. Siinähän lähinnä herra47 yrittää pettää itseään.saanut useita noita spämmiviestejä, viimeinen oli jopa ihan suomeksi, varmaan käännetty jollain kielikoneella suoraan, sen verran oli tökerön näköistä tekstiä.
- ei kummempaa
Ihan tavallinen huijaus. Noita on tehtailtu Venäjällä jo vuosia. Kohteina on ollut paljon myös amerikkalaisia ja brittejä.
Normaali venäläinen nainen ei missään tapauksessa ryhdy pyytämään rahaa. Jo siitä saa vahvan vainun huijarista. Samoin rakkaudentunnustukset melkein heti ovat merkki huijauksesta.
Yleensä huijarit ovat miehiä, jotka maksavat naisille esim. valokuvasta tai puhelusta. Kun huijauksen kohde saa puhua puhelimessa "naisensa" kanssa, todennäköisyys vipuun menemiselle kasvaa... - uskoo kuten..
vinkapitaan,, yht hyvä sjoitus,, heh heh
- ilmaisia naisia ei ole
se oikea treffipalvelu.kannattaa alkaa kirjoittelemaan venäläisten naisten kanssa ehdottomasti,jos vastaavat ilmoitukseesi.ahvenanmaa osiossa on ainakin kuvalliset samoja.jos naamankuva on poistunut kun sinulle on vastattu ja laatikossa on sp osoite voit olla 100 varma vedätyksestä!
suomea osataan jotenkin ja olemattomia haastellaan viesti per päivä.kysymyksiisi saatetaan vastata jotenkin ja ilmoittamaasi nimeä toistetaan monessa lauseessa.sitten sitä rahaa pyydetään papereitten ja matkan järjestelyyn.hyvännäköinen nainen joka mailissa että tiedät kuka pian tulee.tuttu juttu kannattaa uskoa!!! - woyager
Itse olen näissä erilaisissa treffipalstoilla pari vuotta pongaillut ja Senegal, norsunluurannikko, venäjä ja virolaiset naiset ottavat yhteyttä noin kahden viikon kuluttua ensimmäisestä yhteydenotosta tulee esiin raha, minähän kokeeksi lähetin 50 euroa tietäen että siitähän tässä kysymys on seuraavaksi tytön äiti oli sairas ja tarvitaan 159euroa lääkkeisiin jne jne. yritin saada tyttöä ottamaan jollain mesengerillä yhteyttä minuun siihenkin oli selitys, hänen tietokone on niin vanha ettei siihen saa esim skybeä, juupa juu. seuraavaksi neuvoin että mene internetkahvilaan siellä kyllä löytyy esim skybe, ei onnistunut sekään ja seli seli. olen sitä mieltä että näissä jutuissa on takana iso porukka ja kyseinen kuvan tyttö on vain joku jostain mikä ei tiedä että hänen kuvaansa käytetään näin. mutta on se ihan mukavaa ajankulua tai peliä jos kuitenkin siellä olis joku rehellinen, ei kyllä vielä ole ollut
- Voi äiti....
Lähetäppä minullekin 50€ ihan kokeilumielellä ;)
- ljgmjpompo
Venäläinen nainen oikeasti kiinnostaa niin kannattaa luoda profiili Russian dating sivulle tai jonnekkin vastaavaan,siellä on ainakin aitoja naisia eikä mitään robotteja tai miehiä.
1. о себе
2. умножается на род
3. описание работы
4. умножается на ваши любимые вещи
5. Я люблю тебя желание встретиться
6. из билеты в Финляндию
7. просила денег на билеты
Tarjosi Google-kääntäjä (kirjoita hakuun 'google kääntäjä' ilman heittomerkkejä)
Ajatellen, mikäli haluat kysyä myös venäjäksi.- Hampparin väärä
En halunnut heti kysyä monennellako kerralla tulee rahapyyntö, mutta kavereitten kanssa naurettiin, että varmasti tulee. Se tuli vasta 17. kirjeen jälkeen noin muodollisesti chatissa. Vuodatteli rakkautta ja kyseli saunaa, mutta kun rakastavaisethan haluavat keskustella tuntitolkulla, niin tälläpä olikin odotusten mukaan kiire lopettaa! Hän halusi ostaa lentoliput huomenna - no minä toivotin onnea lipun ostoon. Kysehän oli siitä, että minä tietysti maksaisin. Naurettavaa, en ole saanut pumpattua ulos sukunimeä, en liioin puhelinnumeroita. Chatissa liikkuu vain numerosarjalla. Mitään profiilia ei tietenkään. Lupasin mennä sinne kauas Venälle käymään, kun sukulainen sinne todella menee. Eipä vastannut. Tämä on hauskaa, mutta parhaiten nauran minä. Kaveri on saanut samat monisteet kuin minäkin. Ajattelimme jo auttaa "tyttöä" lähettämällä hänelle ne kuvat jo etukäteen, jotka ovat tulossa listan mukaan. Pitäkää hauskaa ja naruttakaa näitä vaihteeksi. He eivät kyllä ainakaan alussa lue kirjeitä. Monisteet ovat samat, vain nimi on muutettu. Ilmeisesti aina joku sortuu näihin, kun varmasti lähettävät maailmanlaajuisesti. On vielä merkillepantavaa, että "tytöllä" oli chatissa kiire lopettaa, koska meni ns. kotiin. Kuitenkin hän lähetti kaverille samana iltana vastauksen. Ei kuitenkaan minulle, kun kyselin puhelinta ja sukunimeä piruuttani!!
- Inspector gadget
Mulle kirjotti tämä henkilö (varmaankin oikeasti huijariporukka) http://419.bittenus.com/10/4/jeniferjohnson.html
Muuten sama teksti mutta pelkästään etunimi oli vaihdettu ja samat kuvatkin oli.
Vastasin niille sen verran rumasti että se loppu siihen. Respectiä Miss Youngille joka pitää tota nettisivua josta saa aika hyviä vinkkejä miten noi huijaukset tunnistaa.
http://419.bittenus.com/warnings.htm - jk
ei ole
- tavallinen tallaaja
Mulle kirjoittaa harva se päivä joku venäläinen nainen kunn mulla on treffi ilmoitus suomi24 palstalla. Ikinä multa ei ole rahaa pyydetty eikä kannata sellasta lähettääkään. neljä vuotta sitten mulla oli suhde yhteen venäläiseen
naiseen. Se vastasi mun treffi ilmoitukseen ja vastasin takaisin. Se oli tosi mukava ja kaunis nainen. Ystävällinen kuin mikä. Rahaa ei pyytänyt kertaakaan.
Toki matkusteltiin ympäri suomee ja tutustuttiin. Pari vuotta sen kaa seurustelin ja sit sille tuli koti ikävä. Se kertoi mulle kaikkee venäläisistä miehistä et ne juo viinaa paljon ja kohtelee naista huonosti. Sen takia se halusi suomalaisen poikaystävän ja tuntea rakkautta. Kyllä minä ainakin ihastuin siihen heti kun tavattiin. Itse vielä halusi tulla suomeen tapamaan. Vielä kertoi että venäjällä on paljon naisia jotka haluavat suomalaisen miehen koska ovat parempia kuin venäläiset. Mulle jäi ainakin tosi hyvä fiilis ja kokemus.!!- paska juttu
se on vain sitä, ett kaikki hyvät miehet ovat avioliitossa, siellä tai täällä,
sinä varmaan et ollut niin " rikas"...
- were
oliko se hyvä painaa antoiko takaapäin ja nielikö se?
Oliko sillä ns huonoja päiviä jolloin siltä ei saanut? käytitkö kumia?
mikset oletko käynyt testeissä? - venäköViroko mustako
tuhansia naisia on tullut tänne naimisiin. Eron jälkeen (2-4v), sitten se näke mikä kettu se on.
- janikomu
Sama kaava. Nimeä ei kannata mainita, koska se on kai keksitty. Näpsäkän näköinen nainen, minä en voinut soittaa eikä Skypeä voinut asentaa hänen koneeseensa. Ensin viestitteli suomeksi ja sitten englanniksi, koska suomi oli jossain vaiheessa vaikea ymmärtää. Soitti minulle kerran ja englanninkielentaitoisena ymmärsin vain "I love you". Muuten oli jotain mongerrusta. Tässä alkoi epäilyttämään, koska minä kyllä odotan, että voin myös puhua naisen kanssa asioista. Sitten tosiaan halusi tulla käymään, kerroin, että voin ehkä antaa 300 Euroa, koska hänellä oli niin pieni palkka. Yllätys ei ollut suuri, kun olivat antaneet rahansiirto-ohjeet, niin viestittely lakkasi. En tietenkään anna rahojani sinne.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä1384330Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda3342169Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik32044Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2481871- 1061790
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel4561770Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että4791604MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar571429Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun4761330Esko Eerikäinen tatuoi kasvoihinsa rakkaan nimen - Kärkäs kommentti "Ritvasta" lävähti somessa
Ohhoh! Esko Eerikäinen on ottanut uuden tatuoinnin. Kyseessä ei ole mikä tahansa kuva minne tahansa, vaan Eerikäisen tat441316