Itunesin lataaminen koneelle ei onnistu joidenkin päivitysten puuttuessa enkä saa ladattua niitä päivityksiä, joten en saa iTunesia koneelle.
Onko mitenkään mahdollista siirtää musiikit ja videot ilman iTunesia Ipodii? Olen lukenut, että voisi mutten tiedä että kuinka?
Musiikin siirtäminen Ipodiin ilman iTunesia?
6
2712
Vastaukset
- 1stMacFinn
Piraatti-Windowsiin ei taida tosiaan saada kaikkiä päivityksiä.
Joten ei taida onnata.
Mene kaverin luo, joka lataa sen iTunesin ja polttaa CD:lle tai kopsaa muistitikulle.- CursedMind
Aivan aidon windowsin omistan joten kyse ei voi olla siitä.
Mutta taidanpa tehdä kuten neuvoit. Kiitokset.
- s|nna
Hei!Mulla on ipod nano ja haluaisin laittaa siihen musiikki.Mutten voi, koska koneelleni,joka on linux käyttöjärjestelmäinen ei ilmeisesti saa asennettua itunesia.Tietääkö joku ,että saako koneelta omistatiedoistoista laitettua musiikkia ipodille ilman itunesia???
- rfthtyh
"Apua!!!
Hei!Mulla on ipod nano ja haluaisin laittaa siihen musiikki.Mutten voi, koska koneelleni,joka on linux käyttöjärjestelmäinen ei ilmeisesti saa asennettua itunesia.Tietääkö joku ,että saako koneelta omistatiedoistoista laitettua musiikkia ipodille ilman itunesia???"
SAMAA KYSYN!- 1stMacFinn
Aikas heikkoo on.
MediaMonkeylla saat siirrettyä musiikkia iPodiin. Se on ilmainen ja varsin mainio ohjelma. Suosittelen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod336654- 356073
- 293364
- 452830
- 342624
- 152318
- 372168
- 162006
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons461872En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191767