Minulla on n. 12 kiloa ylipainoa. Tuntuu siltä kuin olisin valtion vihollinen ja yhteiskunta haluaisi minun kuolevan, koska eläessäni keski-ikäiseksi tulisin aiheuttamaan kuluja terveydenhuollolle ja käyttäisin sellaisten ihmisten verorahoja, jotka ansaitsevat elää enemmän kuin minä. Suunnittelin käveleväni lähimmälle hautausmaalle, asettuvani makuulle ja vetäväni ranteet auki, mutta eräs ihminen jäisi suremaan minua eikä hän ansaitse sellaista kokemusta. Mielisairaalaan en halua, koska siellä ei saa riittävästi laihduttajan tarvitsemaa liikuntaa.
Vihaatko lihavia ihmisiä?
8
369
Vastaukset
- koettaisit
hankkiutua ruumiillisiin töihin?
Se vois auttaa moniin vaivoihin.- Pieni pyöreä
Olen väliaikaisella sairaseläkkeellä vakavan masennuksen vuoksi. En jaksaisi fyysistä työtä, olen todella väsynyt. Viimeisen vuoden ajan olen harrastanut liikuntaa niin paljon kuin pystyn saamatta rasitusvammoja, ja painoa ei ole lähtenyt kuin pari kiloa. Psyykenlääkkeet lisäävät ruokahalua.
Toivoisin saavani anoreksian eli ruokahaluttomuuden tai sitten piristäviä aineita, lääkäri nimittäin sanoi että psyykepotilas ei voi saada laihdutuslääkkeitä. Haluaisin käyttää jotain dopingia mutta eläke on niin pahuksen pieni.
Sinänsä sinulle tuottaa liikapaino alemmuuskompleksin.
Et tosin kirjoittanut pitutta/painoa taikka painoindeksiäsi.
http://www.sydanliitto.fi/testaa/fi_FI/painoindeksi/Meissä äijissä on 19.99% pullukkamaisten naisten dikkaajia. Perustelujamme:
Itsehän te kilonne kannate, neljän seinän sisällä "erilaisuutenne" itkette.
Itsetunto on se mahtava ase, jonka takaa henk. koht. kehonpainoon perustuvat arvioinnit
eivät tunnu missään.
Eteläisen pallonpuoliskon maissa suhteellinen pyöreys naisille katsotaan suureksi eduksi.
Me 19.19% suomalaisista miehistä hyväksymme ja rakastamme teitä pienen pyöreyden omaavia
naisia ja lapsia.
Teidän capt.cöpenick- Obserber
12 kiloa ylipainoa ei ole niin paha muuten kuin terveytesi kannalta ja sitäkin vain silloin, jos et lainkaan liiku. Liikunta kompensoi hyvillä vaikutuksillaan pientä ylipainoa.
Ylipainoisia en suinkaan vihaa, mutta siihen olen kiinnittänyt huomiota, että lihavalle naiselle harvoin annetaan suunvuoroa muissa asioissa, kuin puhua juuri liikakiloista, laihduttamisesta, ylipainosta tai vastaavista. Miehet sen sijaan saavat puhua mistä vaan ja minkä kokoisina vaan.- Pieni pyöreä
Lihoin psykoosilääkkeen sivuvaikutuksena muutama vuosi sitten :-( Henki jäi silloin mutta tuli paha masennus, kun huomasin, miten paljon on läskirasistisia ihmisiä, jotka eivät näe toisissa mitään muuta kuin ne kilot.
Päässä pyörii välillä niin kauheita ajatuksia ettei saa yöllä nukuttua. Mietin jatkuvasti sitä, että lihoessani muutuin rumaksi, laihduttaminen sujuu tosi hitaasti, paljonko saan kulutettua kaloreita ennen kuin polvista menee nivelsiteet, miten voisin olla syömättä, oisiko jollain diilerillä laihdutuslääkkeitä...Siis en saa omilta ajatuksiltani rauhaa, viinaa ei voi vetää kun siinä on kaloreita, rauhottavia napsin mutta ei nekään enää tehoa. - Suosittelija
Pieni pyöreä kirjoitti:
Lihoin psykoosilääkkeen sivuvaikutuksena muutama vuosi sitten :-( Henki jäi silloin mutta tuli paha masennus, kun huomasin, miten paljon on läskirasistisia ihmisiä, jotka eivät näe toisissa mitään muuta kuin ne kilot.
Päässä pyörii välillä niin kauheita ajatuksia ettei saa yöllä nukuttua. Mietin jatkuvasti sitä, että lihoessani muutuin rumaksi, laihduttaminen sujuu tosi hitaasti, paljonko saan kulutettua kaloreita ennen kuin polvista menee nivelsiteet, miten voisin olla syömättä, oisiko jollain diilerillä laihdutuslääkkeitä...Siis en saa omilta ajatuksiltani rauhaa, viinaa ei voi vetää kun siinä on kaloreita, rauhottavia napsin mutta ei nekään enää tehoa.Oletko tutustunut vähäkalorisiin jauheisiin? Niillä laihtuu juuri niin paljon kun haluaa, jos on paljon laihdutettavaa. Tosi tehokas, vaaraton ja hyvä valmiste, mutta vaatii myös itsekuria. Painon säilyttäminen kuurin jälkeen on haastavaa, mutta mainitut tuoteet auttaa siinäkin.
- k32v
Suosittelija kirjoitti:
Oletko tutustunut vähäkalorisiin jauheisiin? Niillä laihtuu juuri niin paljon kun haluaa, jos on paljon laihdutettavaa. Tosi tehokas, vaaraton ja hyvä valmiste, mutta vaatii myös itsekuria. Painon säilyttäminen kuurin jälkeen on haastavaa, mutta mainitut tuoteet auttaa siinäkin.
VLCD. Jos jaksaa maksaa noista tuollaisista ostettavista laihdutuskuureista.
Ilmainen keino:
Kun syö vähemmän, kuin kuluttaa, laihtuu. Kun lisää liikuntaa, kuluttaa helpommin enemmän, kuin syö. Lihakset kuluttavat energiaa, joten pieni määrä lisää lihasta auttaa tuossa kulutus- asiassa myöskin.
Ja kannattaa totutella nälän tunteeseenkin. Se ei ole pahasta, eikä kerro myöskään mistään viasta kuten vaikka kipu tekee..
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3648213Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1592572- 75921
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta60853- 55823
- 25816
- 64812
- 12800
- 46786
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss68713