Minulla on konfirmaatio hiihtolomalla ja ajattelimme ystävien kanssa esittää siellä jonkin biisin soittaen ja laulaen. Emme vain tiedä mitä esittäisimme. Ei tarvitse välttämättä olla virsi, tai hengellistä musiikkia yleensäkkään, joku vain joka sopisi tilanteeseen. Ehdotuksia?
Konfirmaatiossa esitettäviä biisejä?
5
3903
Vastaukset
- kaava
ei salli muita kuin hengellisiä kappaleita.
Kirkkoherralta on pyydettävä lupa senkin esittämiseen. - Löytyy
Nuoren seurakunnan veisukirjoista (niistä punaisista) ja Tilkkutäkki-levyiltä.
Ja jos sieltä ei, niin ehdotan Pekka Laaksosen Telttaretki-laulua, joka on tuolla: http://yle.fi/aanilevysto/firs2/nimike.php?Id=Kiitos el%E4m%E4n lahjasta hiljaisuuden lauluja.- Linkki tässä
Linkki tässä kirjoitti:
http://yle.fi/aanilevysto/firs2/nimike.php?Id=Kiitos el%E4m%E4n lahjasta hiljaisuuden lauluja.
Suomi24:n syntaksi pudottaa väkisin tuon viimeisen pisteen linkistä pois! Lisää se siihen itse, ole hyvä.
- esimerkiksi
virsi 505 "Valtiaamme kunniaasi soivat ääret taivaiden" tai virsi 512 "Jo varhain Herra annoit" tai virsi 517 "Herra kädelläsi asua mä saan".
"Nuoren seurakunnan veisuista" sopii esim gospellaulu (negrospirituaali) "Vie vuorille tää viesti, huuda se kaikkeen maailmaan". En tiedä onko siihen nuotteja enää saatavissa ja onko Nuoren seurakunnan veisuista otettu uutta painosta.
Paljon uusia gospeleita on varmaan saatavilla. Käy jossain musiikkikaupassa kysymässä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 172463
- 441271
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa70927Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää137872- 45851
- 59817
- 42796
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.44765Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe164742Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)
Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis130704