Miten siitä pääsee?
Mur.
Joulukärttyisyys
24
358
Vastaukset
- ja nuolemalla
piparia...
- sitten
buddy-love kirjoitti:
Ne on ikävän makuisia, ja sen vaihtoehtoisen merkityksen suhteen olen lakossa.
eskimopuikkoa...
- pitkää
kolmoslapinkultaa tuntuu toimivan ihan ok.
- HUOMIOTA!,
buddy-love kirjoitti:
Täysin raitis, niin ei onnistu.
Niin?
^^
- Papeete1
Joulu on melkein ohi jo :DD Tai mä ajattelen että se on jo ohi... JEEEE.. :DDD
On uusi vuosi heti perään. Tää jatkuu ihan liian kauan.
Ainakin televisio-ohjelmat pitää saada paremmiksi.- Papeete1
buddy-love kirjoitti:
On uusi vuosi heti perään. Tää jatkuu ihan liian kauan.
Ainakin televisio-ohjelmat pitää saada paremmiksi.Ketuta muu kuin aatto, ja kun siitä selvitään, alkaa elämä taas hymyileen :D
Papeete1 kirjoitti:
Ketuta muu kuin aatto, ja kun siitä selvitään, alkaa elämä taas hymyileen :D
On jouluna tosi paljon tavallista ärsyttävämpiä.
Nyt siellä jankkaa koko ajan joku jouluarpamainos. Pöljät tilaajat ei oo huomanneet että se kuulostaa ihan tv-shopilta. Ärr.- Papeete1
buddy-love kirjoitti:
On jouluna tosi paljon tavallista ärsyttävämpiä.
Nyt siellä jankkaa koko ajan joku jouluarpamainos. Pöljät tilaajat ei oo huomanneet että se kuulostaa ihan tv-shopilta. Ärr.Mä en tiedä mitään, koska mun töllö on ollut pari päivää kiinni. Tai niitä DVD:tä kyylään ja sen yhden ohjelman mutta muuten en kattele. Säästyy siltäkin :)
Papeete1 kirjoitti:
Mä en tiedä mitään, koska mun töllö on ollut pari päivää kiinni. Tai niitä DVD:tä kyylään ja sen yhden ohjelman mutta muuten en kattele. Säästyy siltäkin :)
Että mulla on autossakin aina mp3-levy päällä kun en jaksa kuunnella niiden juontajien idiotismia. Mistä niille hankitaan ne tyypit ja onko siellä tosiaan ohjeena että juontajan pitää olla hölmömpi kuin kukaan kuulijoista. Lisäksi samat kappaleet koko ajan ja kaikilla kanavilla.
Mur.
- maniamania
kärttyyn päässy? Liikaa piparia?
- gek-ko
suklaa?
- gek-ko
buddy-love kirjoitti:
Suklaamyrkytys, eikä teetäkään voi juoda enempää (siitä tulee sekapäiseksi).
ruisleipää ja vihersalaattia.
gek-ko kirjoitti:
ruisleipää ja vihersalaattia.
Salaattia ei ollutkaan moneen päivään. Voi olla.
Silti aion äristä tässä ainakin tämän illan.
Mur.- gek-ko
buddy-love kirjoitti:
Mur.vai kohteistettua?
- maniamania
buddy-love kirjoitti:
Mur.http://www.youtube.com/watch?v=LpPb2cVswlI
Huuda, jo sattuu! maniamania kirjoitti:
http://www.youtube.com/watch?v=LpPb2cVswlI
Huuda, jo sattuu!Uhraan sieluja
http://www.youtube.com/watch?v=XnamP4-M9ko
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä772261Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1351455- 1331452
- 1501156
- 108993
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten371919Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82764Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55714Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67684Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50683