Vaadin herjausta

Miks mua ei taaskaan herjata täällä?

32

659

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kun sä

oot aina kännis.

• Edes tunnista kuka on ja kuka ei.

• tosi..typy

Olet niin kiltti, ettei sua voi.

Vaikka olisin kuinka ärsytetty ja suuttunut, niin ei se nyt vaan käy.
      Sitten tulis täysin painokelvotonta tekstii (hyi sentään). :o)

• Nettiteeskentelyä. Oikeesti oon tosi tuhma.

• tosi..typy
        buddy-love kirjoitti:

Nettiteeskentelyä. Oikeesti oon tosi tuhma.

Vakuuttelusi menee kuuroille korville.

"Sua kuunnellaan, sillä seinilläkin korvat on..."

• tosi..typy kirjoitti:

Vakuuttelusi menee kuuroille korville.

"Sua kuunnellaan, sillä seinilläkin korvat on..."

Täytyy jollakin saada palautettua maan pinnalle.

Jos tekisit listan kaikesta mitä et voi sietää, niin ruksitan siitä kaikki ne pahimmat.

• tosi..typy
        buddy-love kirjoitti:

Täytyy jollakin saada palautettua maan pinnalle.

Jos tekisit listan kaikesta mitä et voi sietää, niin ruksitan siitä kaikki ne pahimmat.

Mutta kuka sen mun maan pinnalle palauttelun sitten tekee..sinäkö, oi suloinen b-l?

*nauraa vatsa kippurassa*

Monet ovat yrittäneet ja useammat epäonnistuneet.

(Mä sillä aikaa ruksittelen sua korvantakaa) xD

• tosi..typy kirjoitti:

Mutta kuka sen mun maan pinnalle palauttelun sitten tekee..sinäkö, oi suloinen b-l?

*nauraa vatsa kippurassa*

Monet ovat yrittäneet ja useammat epäonnistuneet.

(Mä sillä aikaa ruksittelen sua korvantakaa) xD

*antaa ACME-puntin*

Varo ettet pudota:
        http://www.youtube.com/watch?v=rBoawFjpjFI

• tosi..typy
        buddy-love kirjoitti:

*antaa ACME-puntin*

Varo ettet pudota:
        http://www.youtube.com/watch?v=rBoawFjpjFI

beep, beep...nauroin katketakseni, tuskin saan kirjotettua....ai hitto!

Mullakin on tapana juosta paikallani ja (otan viela kunnon vauhdin) kajauttaa päin seiniä.
        Aina perse edellä puuhun.
        On se kumma?

hihiiihiiii...*pyyhkii naurun kyyneleet pois, että näkis mihin menossa*

• tosi..typy kirjoitti:

beep, beep...nauroin katketakseni, tuskin saan kirjotettua....ai hitto!

Mullakin on tapana juosta paikallani ja (otan viela kunnon vauhdin) kajauttaa päin seiniä.
        Aina perse edellä puuhun.
        On se kumma?

hihiiihiiii...*pyyhkii naurun kyyneleet pois, että näkis mihin menossa*

http://www.youtube.com/results?search_query=duck dodgers&search_type=&aq=2&oq=duck

Näitä ei ole näytetty täällä.

• tosi..typy
        buddy-love kirjoitti:

http://www.youtube.com/results?search_query=duck dodgers&search_type=&aq=2&oq=duck

Näitä ei ole näytetty täällä.

Sä iskit mun eteen hauskoja piirrettyjä, että olisin hiljaa vähän aikaa, eiks niin? Hitto.
        (Oli mutten ihan kivoja, mutta huomioni siirtyi muualle).
        Mua ei saa kohdella, kuin kiukuttelevaa kakaraa!
        Et kai yritä ärsyttää?

Eikös sulle ole opetettu, ettei kipinöivään nuotioon kannata heittää bensaa, eikös sun itsesuojeluvaisto toimi, vai mitäh?!?

Pahuksen suloinen b-l, kohta tulee sanomista. :-C

• tosi..typy kirjoitti:

Sä iskit mun eteen hauskoja piirrettyjä, että olisin hiljaa vähän aikaa, eiks niin? Hitto.
        (Oli mutten ihan kivoja, mutta huomioni siirtyi muualle).
        Mua ei saa kohdella, kuin kiukuttelevaa kakaraa!
        Et kai yritä ärsyttää?

Eikös sulle ole opetettu, ettei kipinöivään nuotioon kannata heittää bensaa, eikös sun itsesuojeluvaisto toimi, vai mitäh?!?

Pahuksen suloinen b-l, kohta tulee sanomista. :-C

Sanonut olevani ovela ;)

Bensiini on oivaa ilotulitusainetta oikein käytettynä.

• tosi..typy
        buddy-love kirjoitti:

Sanonut olevani ovela ;)

Bensiini on oivaa ilotulitusainetta oikein käytettynä.

Eihän sulle voi olla edes vihainen.
        Huomaan, että itsesuojeluvaistosi on olematon, voihh, mun vissiin pitää ruveta sun suojelijaks, kun et ymmärrä, että se uuden vuoden ilotulitus on saanut nimensä minun mukaan.
        Se oli ennen kansainväliseltä nimeltään Typy-tulitus, The fireworks by Typy, mutta oli turvallisempaa (!) muuttaa nimi yleisemmäksi.

Ihan näin meidän kesken kerron salaisuuden, myönnän, että mun ärsytyskynnys on tosi matalalla.

• tosi..typy kirjoitti:

Eihän sulle voi olla edes vihainen.
        Huomaan, että itsesuojeluvaistosi on olematon, voihh, mun vissiin pitää ruveta sun suojelijaks, kun et ymmärrä, että se uuden vuoden ilotulitus on saanut nimensä minun mukaan.
        Se oli ennen kansainväliseltä nimeltään Typy-tulitus, The fireworks by Typy, mutta oli turvallisempaa (!) muuttaa nimi yleisemmäksi.

Ihan näin meidän kesken kerron salaisuuden, myönnän, että mun ärsytyskynnys on tosi matalalla.

Mitähän ovelaa kysyisi, että saisin sinut kunnolla hermostumaan.

Listaapa sinulle tärkeimpiä juttuja, niin keksin jotakin.

• tosi..typy
        buddy-love kirjoitti:

Mitähän ovelaa kysyisi, että saisin sinut kunnolla hermostumaan.

Listaapa sinulle tärkeimpiä juttuja, niin keksin jotakin.

..hetkeksi kauneusunille, nukuttaa.
        Laitatko kauniin unilaulun mulle?

Voi sinua suloinen b-l.
        ..huoh..*selittää kärsivällisyyden äärirajoilla*

En voi listata mitään, sehän olis sama kuin antaisin käryävän dynamiittipötkön käsiisi.
        Sinun täytyy oppia suojautumaan räjähdyksiltä, tai joudun kurittamaan sinua...ankarasti. :-/

• tosi..typy kirjoitti:

..hetkeksi kauneusunille, nukuttaa.
        Laitatko kauniin unilaulun mulle?

Voi sinua suloinen b-l.
        ..huoh..*selittää kärsivällisyyden äärirajoilla*

En voi listata mitään, sehän olis sama kuin antaisin käryävän dynamiittipötkön käsiisi.
        Sinun täytyy oppia suojautumaan räjähdyksiltä, tai joudun kurittamaan sinua...ankarasti. :-/

http://www.youtube.com/watch?v=tYtYe9K6zv4

Räjähdykset aiheuttavat korvien soimista, mutta kuulosuojaimet auttavat.

• maniamania

ihan turhista syistä. Kuten sinäkin. Aikanaan rekattu.

En millään voi käsittää, miks oot toisaalta herjaa kerjäävä ja toisaalta
      taas melkein älyllinen olio.Voisitko vähän tarkentaa? Sais juonen.

Kysyn kun en tiedä ihanampaa, kuin änkyröinti.

• Seurata ja tehdä päätelmiä.

• tiukka herjaaja

Miten sinua voi herjata edes leikillään kun olet niin lutunen?

• Mähän vaan teeskentelen ja oon huijannut kaikkia.

• tiukka herjaaja
        buddy-love kirjoitti:

Mähän vaan teeskentelen ja oon huijannut kaikkia.

voin vähän herjata. EI SAA VALEHDELLA vaikka joululahjat on jo jaettu. Hyi lutusta.

• tiukka herjaaja kirjoitti:

voin vähän herjata. EI SAA VALEHDELLA vaikka joululahjat on jo jaettu. Hyi lutusta.

En huijaa koskaan.

• tuu syömään kinkkua ja karjanpiirakkaa munavoilla. namnam.

• Syö kinkkua. Kylmänä varsinkin aika kamalaa.

Eikä nyt onnistu muutenkaan kun harjasin jo hampaat.

• buddy-love kirjoitti:

Syö kinkkua. Kylmänä varsinkin aika kamalaa.

Eikä nyt onnistu muutenkaan kun harjasin jo hampaat.

mihinkää sielt katoa :P Ja mikroaaltouunikin on keksitty (niin kenelle siitäkin kiitos)

Miltähän tuntuisi jos ei olisi omia hampaita ollenkaan. Tekarit suussa? Ei ole enää isovanhempia joilta kysyä.. Hmm..

• chalistra87 kirjoitti:

mihinkää sielt katoa :P Ja mikroaaltouunikin on keksitty (niin kenelle siitäkin kiitos)

Miltähän tuntuisi jos ei olisi omia hampaita ollenkaan. Tekarit suussa? Ei ole enää isovanhempia joilta kysyä.. Hmm..

Kinkku oikein lämmittämälläkään parane. Joku juttu siinä on pielessä.

Mikroaaltouuni keksittiin vahingossa kun huoltomies jätti eväänsä vahingossa erään ensimmäisen tutkan antennille. Myytinmurtajat eivät saaneet juttua toimimaan kalkkunalla, mutta niillä olikin nykyaikainen tutka käytössä ja ne ovat turvallisempia kuin ne ensimmäiset testilaitteet.

Etkö muista millaista oli kun ei vielä ollut hampaita? Jostain syystä muistan sen itse. Kamala kutina kun ne alkoivat kasvaa.

• buddy-love kirjoitti:

Kinkku oikein lämmittämälläkään parane. Joku juttu siinä on pielessä.

Mikroaaltouuni keksittiin vahingossa kun huoltomies jätti eväänsä vahingossa erään ensimmäisen tutkan antennille. Myytinmurtajat eivät saaneet juttua toimimaan kalkkunalla, mutta niillä olikin nykyaikainen tutka käytössä ja ne ovat turvallisempia kuin ne ensimmäiset testilaitteet.

Etkö muista millaista oli kun ei vielä ollut hampaita? Jostain syystä muistan sen itse. Kamala kutina kun ne alkoivat kasvaa.

lie konjakki vei tunnon ikenistä.

Eikös tutkittua ole että vasta kolmivuotiaana alkaa muistaa juttuja? Tosin ei olisi sen ihmeelliseempää. Ainahan sitä TIETÄÄ asioita joita vasta myöhemmin "oh so intelligent" tutkijat huomaavat valtavien resurssien avulla " jotka edelleen vois suunnata h-i-u-k-k-a-s-e-n (huom!) parempiin jutskoihin.

Kyllä tää meiän kinkku parani mikrossa. Sit viel rasvatonta maitoa päälle...

Itkitkö lapsena paljon? Kuulin huhua että minä olisin hiljaisin lapsi ollut meistä kaikista neljästä... Hmmmnn..

• chalistra87 kirjoitti:

lie konjakki vei tunnon ikenistä.

Eikös tutkittua ole että vasta kolmivuotiaana alkaa muistaa juttuja? Tosin ei olisi sen ihmeelliseempää. Ainahan sitä TIETÄÄ asioita joita vasta myöhemmin "oh so intelligent" tutkijat huomaavat valtavien resurssien avulla " jotka edelleen vois suunnata h-i-u-k-k-a-s-e-n (huom!) parempiin jutskoihin.

Kyllä tää meiän kinkku parani mikrossa. Sit viel rasvatonta maitoa päälle...

Itkitkö lapsena paljon? Kuulin huhua että minä olisin hiljaisin lapsi ollut meistä kaikista neljästä... Hmmmnn..

Paljon nuoremmasta kuin 3v. Asioita joita voi ajoittaa.

Itkemisiä ei varsinaisesti muista, sillä ne ovat enemmänkin automaattireaktioita. Aina oli kuuma ja peiton laidat laitettiin patjan alle jotten potkisi sitä pois (tosi kova työ potkia se sen jälkeen ja entistä kuumempi olo).

• buddy-love kirjoitti:

Paljon nuoremmasta kuin 3v. Asioita joita voi ajoittaa.

Itkemisiä ei varsinaisesti muista, sillä ne ovat enemmänkin automaattireaktioita. Aina oli kuuma ja peiton laidat laitettiin patjan alle jotten potkisi sitä pois (tosi kova työ potkia se sen jälkeen ja entistä kuumempi olo).

Minä muistan talomme perustamisen vuonna 1991, silloinen nelivuotias tytöntyllerö käy viisaana iskemässä kätensä jäljet tuoreeseen betoniin.

Muistan myös pullan leipomisen mummun kanssa mutta sitä en osaa ajoittaa täsmällisesti..

Tekee mieli potkia aina jotain asiaa tässä elämässä, vaikka omista valinnoista kiinni onkin..

Ulos pakkaseen vie lentäjän tie..

• chalistra87 kirjoitti:

Minä muistan talomme perustamisen vuonna 1991, silloinen nelivuotias tytöntyllerö käy viisaana iskemässä kätensä jäljet tuoreeseen betoniin.

Muistan myös pullan leipomisen mummun kanssa mutta sitä en osaa ajoittaa täsmällisesti..

Tekee mieli potkia aina jotain asiaa tässä elämässä, vaikka omista valinnoista kiinni onkin..

Ulos pakkaseen vie lentäjän tie..

Pakkaseen on päästävä, niin sitten vain muutama kerta talon ympäri juosten.

Taidan siirtyä vähitellen nukkumaan.
        Teho loppuu..........

• buddy-love kirjoitti:

Pakkaseen on päästävä, niin sitten vain muutama kerta talon ympäri juosten.

Taidan siirtyä vähitellen nukkumaan.
        Teho loppuu..........

kahvihetkiä odotellessa..

No hyvää yötä sitten, käyn itsekkin kohta maate, kunhan saan koiran raahattua sohvalta käymään ulkona kanssani..

Lehmät tosin säikkyy jos alan juoksemaan talon ympäri näillä tunneilla :O

Piipahdus kynnyksellä ja sujahdus kaden lämpimän peiton alle..

• kirjoituksesi toi mieleen Vale-Hossin.

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      92
      1125
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      938
    3. Uskaltaisitko vielä

Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      896
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      282
      685
    5. Keitä täällä on??

Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      668
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      631
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      576
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      559
    10. Mitä toivot

Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe