Löysin brittiläisen kollageenipuristeen nimeltä PureLogicol. Sitä mainostetaan ihon, hiusten ja kynsien hyvinvointiin. Olin aikeissa laittaa tekokynnet, mutta nyt olen käyttänyt tuotetta 2 puristetta iltaisin reilun 3 kk:n ajan ja kynteni ovat kiiltävät ja vahvat - paremmat kuin koskaan. Ja hiusten kasvu on kiihtynyt ja ihokin voi paremmin. Paras "kauneuskapseli" mikä minulla tullut vastaan.
Omien kynsien vahvistaminen
6
1723
Vastaukset
- kiinnostunut!
Missä PureLogicol -kollageenikapseleita myydään?
-haluun heti kokeilla!-- vakiokäyttäjä
Itse olen ostanut Stocmannilta.
- kynnet vahvistuvat
Itsellä menossa kolmas PureLogicol "kuuri" eli pakkaus. Jo nyt huomaan, että kynnet alkavat vahvistumaan juuristaan ja kynsien kasvunopeus on lisääntynyt! Myös hiuspohjaani on alkanut kasvamaan uusia hiuksia, joten kollageeni todella kulkeutuu sinne minne sen luvataankin.
- PureLogicol fani
Purelogicol kollageenikapselit ovat aivan loistava tuote! Lähestyessäni 60 vuooden ikää hiukseni lähtivät harvenemaan/ohenemaan ja kynnet lohkeilivat. Nyt puoli vuotta tuotteita käyttänenä tilanne on korjaantunut. Hiukset ja kynnet vahvistuneet ja hiusten lähtö loppunut kokonaan. Tämä tuote todella toimii.
- kccvdisjfd
suomesta saa monenlaisia kollageenivalmiseteita. niistä vahvin taitaa olla ultracoll
- miekitahonheti
Mistä kaikista paikoista tuota voi ostaa? Meillä ei ole Stocmannia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?
Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k1585085- 1944051
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah1403705Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia522986Orpo: Velkajarrua vastustavaa puoluetta vaikea ajatella hallitukseen
No Minja Koskelan kommunistipuolue jäi ulos tuosta. Kaikki eduskuntapuolueet vasemmistoliittoa lukuun ottamatta sopivat482627- 1461987
Nyt meni lopulliset lämmöt.
Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta441737Hienoa! Eduskunta luopui käteisen käytöstä
Nyt tuo sama muutos pitää saada myös muuhun yhteiskuntaan. Käteistähän ei tarvitse tänä päivänä enää kuin rikolliset.361489Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla
Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?631424Orpo loukkaantui fasismiin viittaavasta sanavalinnasta
Mutta miksi loukkaantui? Orpohan on tehnyt yhteistyötä fasistien kanssa jo vuonna 2019, siis jo neljä vuotta ennen loukk261319