Onko kenelläkään samanlaista kokemusta. Olen keski-ikäinen (nelikymppinen)perheelline nainen ja ihastunut työpäikalla samanlaiseen mieheen. Pientä viatonta flirttiä on ollut ilmassa jo reilun vuoden. Viattomana mukavana piristyksenä sitä itse ajattelin, oma parisuhde kun on uomiinsa pudonnut ja isompi hehku jo ajat sitten sammunut. Nyt hänen läsnäolonsa aiheuttaa enemmän ahdistusta kuin mukavia väristyksiä syynä, että olen ihan oikeasti häneen pikkuhiljaa ihastunut. Älkää antako neuvoa, että vaihda työpaikkaa, se kun ei tällä iällä enään niin helposti käykkään ja kyseessä on pikkuinen paikkakunta jossa niitä työpaikkoja ei joka oksalla kasvakkaan, ainakaan nykyisen veroista. Jotain täytyis tehdä etten tule hulluksi. Kiitoksia jo etukäteen kaikille jotka vaivautuvat antamaan vinkkejä.
Kuinka eroon
6
1263
Vastaukset
- neuvoisin sua
* vaihda duunia
* mene avioliittoon nykyisen miehesi kanssa
* hanki lisää lapsia
* ole periksiantamaton ja unohda... - *Nainen*
Minulla on ollut vähän vastaavanlainen tilanne. Omasta ihastumisestani pääsin eroon jankuttamalla itselleni, että suhteesta ei koskaan voi tulla mitään. Molemmat varattuja ja perheellisiä.
Mietin usein, miksi edes ihastuin häneen. Tilanne oli vaan ehkä otollinen oman karikkoisen parisuhteen vuoksi. Entinen ihastukseni on minua aika paljon vanhempi ja ehkä sekin jotenkin kiehtoi minua. En tiedä.
Myönnän, että ajattelen häntä vielä toisinaan, mutta päivä päivältä pääsen enemmän irti. Aika tekee tehtävänsä, usko pois. - sanon minä!
Mitä haittaa siitä ihastumisesta sitten on? Eihän se vahingoita sinua, eikä perhettäsi, eikä ihastuksesi kohdetta, kunhan olet järkevä ja pidät asian omana tietonasi. Kyllä se siitä pikkuhiljaa laimenee ja voit taas jatkaa omaa tuttua ja turvallista parhaassa iässä olevan Naisen elämää.
Otetaan ihastuksista kaikki ilo irti ja eletään täysillä muutenkin! Nelikymppinen nainen osaa arvostaa itseään ja muita ja ymmärtää elämää. Nelikymppinen nainen osaa nauttia myös naiseudestaan ja seksuaalisuudestaan, eikä häpeä olla nainen ja näytää naiselta.
Olen itse 40-vuotias nainen ja ihastuksia on tullut ja mennyt ja siitä huolimatta voin rehellisesti sanoa eläväni hyvässä parisuhteessa. Seksi toimii ja tasa-arvo on toteutunut suhteessamme muillakin elämän osa-alueilla. Rakastan itseäni, muita kanssaihmisiä ja elämää.
ON IHANAA OLLA AIKUINEN NAINEN!!!- jotain oikein ihanaa...
Täysin veit muuten sanat suustani ! Ensinnäkin, jos kysyjä on muuten tyytymätön työpaikkaansa, niin itse asiassa nelikymppinen nainen on aika kova sana työmarkkinoilla nykyään. – Löytyy sekä työ- että elämänkokemusta, mutta ei ole niin ilmeistä uhkaa jättäytyä heti äitiyslomalle vakkaripaikan saatuaan, kuin nuoremmilla sisaruksilla. - Mut tuollaisen ihastumisen ja siitä ylipääsemisen takia ei todellakaan kannata vaihtaa työpaikkaa tai mitään muitakaan rutiinejaan ! – Näitä samankaltaisia tapauksia näyttää sattuneen aika tavalla ympäri Suomen viime aikoina :) Olen itse nimittäin aivan samanikäinen perheellinen nainen ja hämmästyksekseni retkahdin töissä itseäni yhdeksän vuotta nuorempaan mieheen. – Ehkä kuvittelin hänen olevan paljon ikäistään kypsempi ja kiinnostuneen oikeasti myös siitä, mitä minulla on kaulan yläpuolella, mutta erehdyin. – Todennäköisesti hän oli vain kuunnellut isojen poikien juttuja meistä nelikymppisistä naisista, jotka olemme jo sinut vartalomme kanssa ja siinä mielessä paljon estottomampia seksin suhteen kuin nuorempana ;0) Uskallamme opettaa kumppanillemme kuinka molemmat saavat nautinnon joka kerta ja tuotamme siten partnerille sekä suurempaa nautintoa että onnistumisen mielihyvää. – Ihastuksesta eroon haluava nainen, mene maanantaina rauhallisin mielin töihin. – Nostat vain leuan ylös ja annat sen miehen huomata, mitä hän oikeastaan on tyhmyyttään menettänyt !
- onaani
jotain oikein ihanaa... kirjoitti:
Täysin veit muuten sanat suustani ! Ensinnäkin, jos kysyjä on muuten tyytymätön työpaikkaansa, niin itse asiassa nelikymppinen nainen on aika kova sana työmarkkinoilla nykyään. – Löytyy sekä työ- että elämänkokemusta, mutta ei ole niin ilmeistä uhkaa jättäytyä heti äitiyslomalle vakkaripaikan saatuaan, kuin nuoremmilla sisaruksilla. - Mut tuollaisen ihastumisen ja siitä ylipääsemisen takia ei todellakaan kannata vaihtaa työpaikkaa tai mitään muitakaan rutiinejaan ! – Näitä samankaltaisia tapauksia näyttää sattuneen aika tavalla ympäri Suomen viime aikoina :) Olen itse nimittäin aivan samanikäinen perheellinen nainen ja hämmästyksekseni retkahdin töissä itseäni yhdeksän vuotta nuorempaan mieheen. – Ehkä kuvittelin hänen olevan paljon ikäistään kypsempi ja kiinnostuneen oikeasti myös siitä, mitä minulla on kaulan yläpuolella, mutta erehdyin. – Todennäköisesti hän oli vain kuunnellut isojen poikien juttuja meistä nelikymppisistä naisista, jotka olemme jo sinut vartalomme kanssa ja siinä mielessä paljon estottomampia seksin suhteen kuin nuorempana ;0) Uskallamme opettaa kumppanillemme kuinka molemmat saavat nautinnon joka kerta ja tuotamme siten partnerille sekä suurempaa nautintoa että onnistumisen mielihyvää. – Ihastuksesta eroon haluava nainen, mene maanantaina rauhallisin mielin töihin. – Nostat vain leuan ylös ja annat sen miehen huomata, mitä hän oikeastaan on tyhmyyttään menettänyt !
Heippa tytöt voimpa sanoa että 40-50 naisessa ei ole mitään hohtoa että miksi ei,aivastaa tulee kuset housuun kun on paikat löystynyt synnytyksessä kuumat aallot saapuvat pikkuhiljaa limakalvot kuivuvat se siitä ihanasta seksistä. Kyllä nainen ja mies ovat parhaimillaan nuorena ilman elämän tuomia rasitteita.AIKUINEN NAINEN mitä mietit puhu aviomiehellesi ja lapsillesi että suhde ei toimi isin kanssa ja äitä haluaa antaa PERSETTÄ työkaverille että silleen aikuiset ihmiset toimivat.EN YMMÄRRÄ MITEN IHMISET VOI OLLA TUOSSA IÄSSÄ TÄYSIN KEHITTYMÄTTÖMIÄ:MUISTA MIES NUSSII VAIKKA TIKARAPPUSIA
- kirjoittelee tuolla toisaalla
onaani kirjoitti:
Heippa tytöt voimpa sanoa että 40-50 naisessa ei ole mitään hohtoa että miksi ei,aivastaa tulee kuset housuun kun on paikat löystynyt synnytyksessä kuumat aallot saapuvat pikkuhiljaa limakalvot kuivuvat se siitä ihanasta seksistä. Kyllä nainen ja mies ovat parhaimillaan nuorena ilman elämän tuomia rasitteita.AIKUINEN NAINEN mitä mietit puhu aviomiehellesi ja lapsillesi että suhde ei toimi isin kanssa ja äitä haluaa antaa PERSETTÄ työkaverille että silleen aikuiset ihmiset toimivat.EN YMMÄRRÄ MITEN IHMISET VOI OLLA TUOSSA IÄSSÄ TÄYSIN KEHITTYMÄTTÖMIÄ:MUISTA MIES NUSSII VAIKKA TIKARAPPUSIA
...jos haluat tutustua aiheeseen lähemmin... Mut eipä tuo työkaverini valittanut, että tikkuja olis vielä lähtenyt näistä tikkaista :) Ainakin se kokemukset oman kaappijuopon äijäni kanssa voitti mennen tullen... Lapsillani onkin jo omat kaverit ja omat tunne-elämän kiemuransa, joten en viitsi heitä rasittaa omillani !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t897259- 353841
- 453440
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402572- 2092433
- 412372
- 1232266
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?292179Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..241888- 411846