tästä on jo 36 vuotta aikaa,mutta vielä kirveltää.luulin olevani mies ystäväni tosi rakas.seurustelua oli tosin kestänyt vain pari kuukautta.hän lähti työkavereiden kanssa silloiseen Leningraadiin ja jo hotellissa resepsuunissa dikkasi elämänsä naisen.viettivät ihanan yön yhdessä,eikä miehellä mitään ehkäisyä.
tuli minun luokseni ja sanoi ,että nainen oli pyytänyt jouluksi.
minä onneton,nuori olin niin rakastunut,että pyysin,ettei hän mene..
kun poika oli pieni,hän oli niin karismaattinen ,että hurmasi kaikki ,niin ulkonäöllään kuin jutuillaan.
mutta kun poika oli omillaan,aloin ajatella,että jos se kaunis nainen olisi osannut puhua suomea,olisinko minä tätä miestä saanut.
kyllä poika minun kanssa sai hyvän lapsuuden.meillä tyttöleseössä sanottiin ,että teistä tulee ennenkaikkea hyviä perheenäitejä,titteleistä viis.poika on nyt lääkäri,mutta äidin sydän on vielä mustelmilla,kun ajattelee onko sillä kauniilla naisella lapsi miehelleni.
minä olen hyvä kakkonen
0
657
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
PÄIVÄN PARAS: Nigerialainen haki turvapaikkaa Suomesta, lähti takas huilaamaan
kotimaahansa, koska turvapaikan saaminen kesti niin kauan. Ja tämän kertoo ihan Yle, eikä yhtään toimittaja kyseenalaist1623999Mikä vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin sinne tyhjään tilaan, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki1043695Ohjelma "Rikollisjengien Ruotsi" hyvin paljasti jakautuneen maan
eli ns. ruotsalaiset yhdellä puolella, muslimit ja muut kehitysmaalaiset toisella puolella. Siinäkin hyvin näki mitä ma423223Pidennetään viikko 8 päiväiseksi
Ja jätetään työpäivien määrä nykyiseen 5:een. Tuo olisi kompromissiratkaisu vellovaan keskusteluun työajan lyhentämisest222547- 1872282
Jos Katja Ståhl ei pääse juontamaan Elämäni biisiä, kenet haluaisit nähdä juontohommissa?
Katja Ståhl on ollut kuluvalla viikolla sairaalahoidossa. Jos Katja Ståhl ei pääse juontamaan Elämäni biisiä, kenet halu281470- 971287
Vähäkankailla ollut ongelmia vuokra-asunnossa
Aina ne ikävätkin asiat tulevat mediaan. Jasmin ja Marko saaneet edellisestä asunnostaan häädöt ja Jasmin todettu varatt1311152Tiesitkö? Tuure ja Saana Boelius ovat sisaruksia!
Tiesitkö? Tuure Boelius ja Saana Boelius ovat tänä syksynä kumpainenkin reality-ohjelmissa tv:ssä: Tuure Petollisissa ja241141Jos elämäsi ihminen
on osoittanut kiinnostuksensa, niin kannattaa vastata edes jotain vaikka mikä olisi. Toista mahdollisuutta ei välttämätt691058