Hei !
Mä kattelin kaupassa, ja siel oli geeliä, vahaa ja muotoilutahnaa, eikä mulla hajuakaan että mihinkä mitäki käytetää, voisko joku selventää mulle ? Ja voisinko mä käyttää jotain, mulla on vähä alle olkapäiden, kerroksittain leikatut hiukset, jota laitan "pystyyn" nostamalla niitä vähä tosta päältä, tupeeraus juuresta & lakkaa... Ja sit muutama ohut kerros noin, ja alta vaan tupeeraan tavallisesti, mut voisko vahaa, geeliä tai muotoilutahnaa hyödyntää tossa ? Mulla kuluu lakkaa meinaa aivan hitosti, tai kertokaa joku pitävä lakka ? tai mitä aineita noissa vois käyttää? kiits.
Geeli, vaha, muotoilutahna?
1
6802
Vastaukset
- SoftCurling
Heippa!
Tässä hieman tietoa tuotteista:
Hiusgeelin vaikutus on samankaltainen mutta hieman vahvempi kuin hiuslakan ja heikompi kuin hiusvahan.
-sopii esim ns vesikampauksiin, joissa halutaan hiukset olevan jämptisti paikoillaan. Tai vastaavasti esim etuhiusten juureen pitämään hiuksia hieman kohollaan
Vaha eroaa hiusgeelistä antaen pehmeämmän lopputuloksen, jota voi myös muotoilla helposti uudestaan.
-erityisen hyvä `kovempana`-tuotteena lyhyille hiuksille
-Pitkille hiuksille kevyempää tavaraa ja ihan hiuksien tyviin laitettuna
Hiusvahat antavat hiuksille luonnollisen näköistä tukea ja tuuheutta. Ne myös antavat vahasta riippuen hiukselle mattapinnan tai tuovat hiukseen kiiltoa.
Muotoiluvaahtoja taas on moneen tarkoitukseen, mutta yleisemmin käyttätarkoitus on saada aineella hiusten pinta tasoittumaan ja poistamaan pörröisyyttä sekä helpottamaan hiusten kuivausta.
Soveltuu erinomaisesti pitkille hiuksille
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta663382Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh463202Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1232738- 442553
- 311953
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271860- 481636
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä871505- 391330
- 821199