Hei !
Mä kattelin kaupassa, ja siel oli geeliä, vahaa ja muotoilutahnaa, eikä mulla hajuakaan että mihinkä mitäki käytetää, voisko joku selventää mulle ? Ja voisinko mä käyttää jotain, mulla on vähä alle olkapäiden, kerroksittain leikatut hiukset, jota laitan "pystyyn" nostamalla niitä vähä tosta päältä, tupeeraus juuresta & lakkaa... Ja sit muutama ohut kerros noin, ja alta vaan tupeeraan tavallisesti, mut voisko vahaa, geeliä tai muotoilutahnaa hyödyntää tossa ? Mulla kuluu lakkaa meinaa aivan hitosti, tai kertokaa joku pitävä lakka ? tai mitä aineita noissa vois käyttää? kiits.
Geeli, vaha, muotoilutahna?
1
6742
Vastaukset
- SoftCurling
Heippa!
Tässä hieman tietoa tuotteista:
Hiusgeelin vaikutus on samankaltainen mutta hieman vahvempi kuin hiuslakan ja heikompi kuin hiusvahan.
-sopii esim ns vesikampauksiin, joissa halutaan hiukset olevan jämptisti paikoillaan. Tai vastaavasti esim etuhiusten juureen pitämään hiuksia hieman kohollaan
Vaha eroaa hiusgeelistä antaen pehmeämmän lopputuloksen, jota voi myös muotoilla helposti uudestaan.
-erityisen hyvä `kovempana`-tuotteena lyhyille hiuksille
-Pitkille hiuksille kevyempää tavaraa ja ihan hiuksien tyviin laitettuna
Hiusvahat antavat hiuksille luonnollisen näköistä tukea ja tuuheutta. Ne myös antavat vahasta riippuen hiukselle mattapinnan tai tuovat hiukseen kiiltoa.
Muotoiluvaahtoja taas on moneen tarkoitukseen, mutta yleisemmin käyttätarkoitus on saada aineella hiusten pinta tasoittumaan ja poistamaan pörröisyyttä sekä helpottamaan hiusten kuivausta.
Soveltuu erinomaisesti pitkille hiuksille
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2004383
Kamalaa! Ketä tappoi vanhempansa Huittisissa? Ketkä tapettiin?
Kamalaa! Ketä tappoi vanhempansa Huittisissa? Ketkä tapettiin? Shokki!422026- 631713
Ymmärrätköhän nainen
Etten halua että ottaisit sitä suuhusi. Minusta se on ällöttävää, vaikka kivalta se kai tuntuisi, mutta vain minusta. Mi1331373Martina on käynyt puhumassa viisauksia
Iltalehden artikkelissa Martinan viisaudet.3581347Ajattelen sinua iltaisin, aamulla, päivittäin
Ehkä siinä jo pientä vinkkiä. Oot jäänyt pahasti mieleen. Sun katse on niin syvä ja oot niin lempeä. Hyvä olla sun kanss93969SDP:läinen lähettiläs Titta Maja-Luoto RAIVOAA lähetystössä -?
SDP:n puolueen Maja-Luoto on Portugalissa noussut Median otsikoihin, koska RAIVOAA työntekijöille ja pitää Heitä lähinnä26933Mitä alkoholijuomaa on myyty sekä Linda Lampeniuksen että Matti Nykäsen nimellä? Testaa tietosi!
Mikähän alkoholijuoma se mahtoi olla…? Tule pelaamaan kivaa Testerin Juomavisaa! Kuinka monta saat oikein? Tästä pääse10899Sinkkujen lapset ja kesäloman pituus
Tuli mieleeni kysyä oletteko huolissanne lasten ja nuorten tulevaisuudesta, tai siitä mitä he nyt joutuvat kokemaan yhte170818Voiko vauva uskoa ?
Lohkoissa väitetään ettei vauva voi uskoa. Tässä näet vauvan uskon. https://youtube.com/shorts/QhFbPSdjpnA?si=Zb2BCRST9186706