pitäny itte kokata, joka paikka sotkussa ja tiskiä ja roskia...pahaakin...
tulis äkkiä maanantai ja pääsis töihin
12
565
Vastaukset
- paapuuri.re
kyllästynyt koko joulun viettoon, odotan arkea, että pääsisin taas normaaliin päivärytmiin.
Nää pyhät sekoittaa pään, kun ei enää muista mikä päivä on, keskellä viikkoa pyhää vietetään:)
Huomenna sentään tulee sanomalehti.
Lanttulaatikkokin jo tympii:((Mä näin jo unta työstäni viime yönä. Vähän oli erilaista kylläkin, mutta vain positiivisessa mielessä.
- Meriläinen
jatkuu puoleen väliin tammikuuta, mutta joo onneks pyhät alkaa oleen ohi.
tykkään arjesta enemmän.- paapuuri.re
meni poistoon sen aloituksen mukana, kireätä porukkaa taas liikkeellä:(
Kirjoitin, että kyllä varmasti kaupasta sinulle pikkukinkku vielä löytyy, tuosta meidän kinkustakin saisit kimpaleen. Laitanko pikavuorossa tulemaan:)) - Meriläinen
paapuuri.re kirjoitti:
meni poistoon sen aloituksen mukana, kireätä porukkaa taas liikkeellä:(
Kirjoitin, että kyllä varmasti kaupasta sinulle pikkukinkku vielä löytyy, tuosta meidän kinkustakin saisit kimpaleen. Laitanko pikavuorossa tulemaan:))tarjouksestasi, muttta aloin juuri tekemään karjalanpaistista hernerokkaa ja leivälle on toistaiseksi kalaa.
Jos en kuitenkaan ahnehtisi.
Moni ketju on eilisen jälkeen kadonnut, ei ihmiset ymmärrä muuta kun oman huumorinsa.
Jos kaikkien ketjujen pitäisi olla vain minun mieleni mukaisia täällä ei olisi kuin muutama ketju, mutta minä ajattelen "antaa kaikkien ketjujen kukkia kukkia vaan"
En lue ketjuja jotka minua ei kiinnosta mutta missään nimessä en mene vaatimaan poistoja, jokaisella on omat ajatukset ja oma huumori. - HTZA
Meriläinen kirjoitti:
tarjouksestasi, muttta aloin juuri tekemään karjalanpaistista hernerokkaa ja leivälle on toistaiseksi kalaa.
Jos en kuitenkaan ahnehtisi.
Moni ketju on eilisen jälkeen kadonnut, ei ihmiset ymmärrä muuta kun oman huumorinsa.
Jos kaikkien ketjujen pitäisi olla vain minun mieleni mukaisia täällä ei olisi kuin muutama ketju, mutta minä ajattelen "antaa kaikkien ketjujen kukkia kukkia vaan"
En lue ketjuja jotka minua ei kiinnosta mutta missään nimessä en mene vaatimaan poistoja, jokaisella on omat ajatukset ja oma huumori.Karjalanpaistia ei saa tuhota Hernekeittoon.
Enkä ole kuullut kenenkään noin tekevän!
Ettet vain yrittäisi juksata?
Vai on leivälle kalaa? Oletko varma että se syö sen?
Ketjuja tulee ja menee.
Siinähän nämä kolme mahtavaa vitsiä!!
Ps. Olen kehoittanut poistamaan yhden ketjun, viikko sitten.
Ei poistunut.
Se kyllä oli vain koe.
Hyvä ettei poistettu yhden miehen vuoksi.
Sheriffi toimii hyvin. - Meriläinen
HTZA kirjoitti:
Karjalanpaistia ei saa tuhota Hernekeittoon.
Enkä ole kuullut kenenkään noin tekevän!
Ettet vain yrittäisi juksata?
Vai on leivälle kalaa? Oletko varma että se syö sen?
Ketjuja tulee ja menee.
Siinähän nämä kolme mahtavaa vitsiä!!
Ps. Olen kehoittanut poistamaan yhden ketjun, viikko sitten.
Ei poistunut.
Se kyllä oli vain koe.
Hyvä ettei poistettu yhden miehen vuoksi.
Sheriffi toimii hyvin.on aina joulun jälkeen maailman parasta hernekeittoa.
Siellä ei herne etsi toista hernettä ja lihaa on siinä keitossa joskus enemmänkin kun nyt.
Ja minähän en vitsejä kerro, vakavalla naamalla istun tämän koneen ääressä, elämähän on hyvin , hyvin vakavaa eikä siitä sovi huulta heittää.
Hurjan näköinen minäkin olisin jos ilman huuliani tuolla kulkisin, jo lapsetkin pelästyis.
Ja siitä leivän syönnistä, siis tarkoititko leipä kalan vai kala leivän syöpi?
Minä nimittäin ajattelin kyllä syödä molemmat. - HTZA
Meriläinen kirjoitti:
on aina joulun jälkeen maailman parasta hernekeittoa.
Siellä ei herne etsi toista hernettä ja lihaa on siinä keitossa joskus enemmänkin kun nyt.
Ja minähän en vitsejä kerro, vakavalla naamalla istun tämän koneen ääressä, elämähän on hyvin , hyvin vakavaa eikä siitä sovi huulta heittää.
Hurjan näköinen minäkin olisin jos ilman huuliani tuolla kulkisin, jo lapsetkin pelästyis.
Ja siitä leivän syönnistä, siis tarkoititko leipä kalan vai kala leivän syöpi?
Minä nimittäin ajattelin kyllä syödä molemmat.miten tuon Suomenkielen ajatuksen siten ottaa..
Suomenkieli on loistavaaa.
Hernekeitossa on Herneitä.
Lihakeitossa on Lihaa.
Ja hykertelen ajatuksella, että sinä, päätteen ääressä, pidättelet vakavuuttasi.
- varbuska
Sulla kauhee kaaos siellä kotona sit,kun joka paikka sotkussa :D Näen ihan mieleni silmillä miten on rosollia pitkin pöytää,ja astioita siel sun tääl :D
Mullapa oli hyvää ruokaa jouluna (itte tekemää),ja koti on edelleen siisti ja järjestyksessä.
Ja töihin ei ole ikävä,ei sitte yhtään :D - t.l.
Oli sotkua monenlaista isossa perheessä ennen aattoillan ruokailua. Nyttemmin olen jo oppinut :)) siistimään heti sutut pois eikä harmillista sotkua ole missään. Joo, hetki sitten imuroin ja pyyhin pienet sormenjäljet pois :) Muutenkin harvinainen joulunaika, ei ole käynyt pitkästyttäväksi ja ilma on aivan ihanan aurinkoinen. Saunon ensin ja lähden kylvyn jälkeen ulos, just tässä järjestyksessä.
- varbuska
Onko riittävästi lunta ulkona lumikylpyä varten :D
Hytisen jo ajatuksesta...!!! - t.l.
varbuska kirjoitti:
Onko riittävästi lunta ulkona lumikylpyä varten :D
Hytisen jo ajatuksesta...!!!Maa on kuitenkin valkoinen. Mukava saunoa kaikes rauhas. Hiukset taisi olla vielä hiukan kosteina ulos lähties. Ilma oli lauha ja taivas mennyt pilviseksi. Oikein piristi tuo pikku lenkki, tuollainen pari kilometriä en enempää viittiny täydellä mahalla löntystellä. Tais tulla koko juttu tehtyä aivan nurinpäin :))
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla4361264- 641116
- 61852
- 61805
Hotellille löytyi ostaja....
Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,18727Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k100713- 72694
Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai49671- 60657
- 26653