...mutta kertokaa, mistä ostaa kengiä joilla saisi pituutta lisää??
Suoraan kaupan hyllyltä, mitä..mikä kauppa?
Kenkäntekijöitä?
Piilokoroilla olisi paras ratkaisu, tietäisikö kukaan antaa yhteystietoja mistä tilata? Tai missä teettää?
Olisiko tekijöitä joille voisin antaa tai yhdessä kehittää oman mallin mukaisen, mutta piilokorollisen kentän??
Olisin KIITOLLINEN jos joku ystävällisesti vastaisi.
Miehille pituutta lisää
14
6813
Vastaukset
- ainakin että
suutarit voivat laittaa kaupasta ostettuihin kenkiin uudet pohjat. Isäni oli aikanaan suutari ja hän laittoin muutamille lyhyehköille miehille useita kenkiä, joilla miehet saivat lisää pituutta.
Jos hankit väljähköjä kenkiä, niihin mahtuu sisään myös pohjallisia. Urheilupohjalliset antavat heti pituutta lisää muutamia senttejä. Ja niiden alle voi mahtua vielä yhdet tavalliset pohjalliset. Ja jos kengässä itsessään on vielä paksuhko pohja tai vähän korkoa, saat 5cm lisää pituutta tuosta vain.- KENGISTÄ.. mutta mistä
Kiitos ystävällisestä vaivannäöstäsi...vastauksestasi...
Lisää infoa toivotaan!!!! - yksi ratkaisu
KENGISTÄ.. mutta mistä kirjoitti:
Kiitos ystävällisestä vaivannäöstäsi...vastauksestasi...
Lisää infoa toivotaan!!!!Itse käytän Buffalon paksupohjakenkiä kun haluan lisää mittaa. Nämä ovat siis ns Spice girls kengät joita saa myös miesten kokoja. Esim. Ebay.de:sta olen ostanut. Kun on sopivat housut, vaikka vähän lökärifarkut, toimii hyvin ja saa 8 cm pituutta helposti!
- tiedän
yksi ratkaisu kirjoitti:
Itse käytän Buffalon paksupohjakenkiä kun haluan lisää mittaa. Nämä ovat siis ns Spice girls kengät joita saa myös miesten kokoja. Esim. Ebay.de:sta olen ostanut. Kun on sopivat housut, vaikka vähän lökärifarkut, toimii hyvin ja saa 8 cm pituutta helposti!
http://cgi.ebay.com/5CM-UP-Air-Cushion-Increase-Height-Insole-Shoe-Pad-MAN_W0QQitemZ180315508512QQcmdZViewItemQQptZUS_Men_s_Shoes?hash=item180315508512&_trksid=p3286.c0.m14&_trkparms=72:1205|66:2|65:12|39:1|240:1307|301:1|293:1|294:50
ebaysta löytyy lisää näitä vaikka millä mitalla - KENGISTÄ..mutta mistä
tiedän kirjoitti:
http://cgi.ebay.com/5CM-UP-Air-Cushion-Increase-Height-Insole-Shoe-Pad-MAN_W0QQitemZ180315508512QQcmdZViewItemQQptZUS_Men_s_Shoes?hash=item180315508512&_trksid=p3286.c0.m14&_trkparms=72:1205|66:2|65:12|39:1|240:1307|301:1|293:1|294:50
ebaysta löytyy lisää näitä vaikka millä mitallaKiitos Sinulle tämän ebayn kohteen tiedoista, minua vain askarrutta tässä se, että nämähän ovat nyt siis pelkkiä sisäpohjallisia joilla pystytään saamaan pituutta lisää max. 5cm.
NIIN...kuinka jalkani pysyy kengässä lainkaan kun laitan tämän 5cm korkean pohjallisen sisään kävelykenkiini..mittasin juuri kävelykenkänikorkeus on koron yläosasta mitattuna juuri tuo 5cm.. ts. jaka ei enää pysy kengässä.
Mikä käyttötarkoitus on näillä ebayn korokkeilla..tietenkin ymmärrän jos tehdään kenkä sen ympärille. - KENGISTÄ..mutta mistä
tiedän kirjoitti:
ebaysta löytyy lisää näitä vaikka millä mitallaEn löytänyt ainuttkaan piilokoroilla olevaa kenkää..tosin tämä ebay on minulle täysin uusi tuttavuus..voisiko joku auttaa..
Löytäisikö kukaan linkkiä mistä voisin katsoa ebaystä piilokoroilla olevia kenkiä kävely, juhla, urheilukenkiä lähinnä ns.lenkkeilykenkiä ja vapaa-aikakenkiä - Ihmiset.........
KENGISTÄ..mutta mistä kirjoitti:
En löytänyt ainuttkaan piilokoroilla olevaa kenkää..tosin tämä ebay on minulle täysin uusi tuttavuus..voisiko joku auttaa..
Löytäisikö kukaan linkkiä mistä voisin katsoa ebaystä piilokoroilla olevia kenkiä kävely, juhla, urheilukenkiä lähinnä ns.lenkkeilykenkiä ja vapaa-aikakenkiäkertokaa minullekin myös........ mistä miehille kenkiä jolla pituutta lisää noin 8cm... ja ehdottomasti korkeus pitää olla häivytettynä ...ei siis mitään erityisiä läskipohjia tai 8cm korkoja.
- tietoa ko. kengistä
Ihmiset......... kirjoitti:
kertokaa minullekin myös........ mistä miehille kenkiä jolla pituutta lisää noin 8cm... ja ehdottomasti korkeus pitää olla häivytettynä ...ei siis mitään erityisiä läskipohjia tai 8cm korkoja.
kirjoittakaa nyt hyvät ihmiset kaikki tietonne asiasta..minulle myös. Mistä ostaa, millaisia saatavilla, vaihtoehtoja. Tekeekö joku suomessa? Kuka?
- QKN
Mikset käytä naisten korollisia kenkiä.Itse olen 30v käyttänyt naisten 5-6cm tukevalla korolla olevia kävelykenkiä ja nilkkureita vuosi sitten ostin alesta myyjän suosituksesta 8cm korolla olevat Janita nilkkurit, erittäin hyvät jalkaan muita en viimetalvena pitänytkään.Vähän pidemmät housun puntit ja kukaan ei kiinnita mitään huomiöta
- asdf
- .................
MIKÄ OSOITETIETO TUO OLI?????????
EN LÖYTÄNYT SIITÄ YHTÄÄN MITÄÄN..PIILOKORKOIHIN VIITTAAVAA...TIETOA..OSOITTEITA..TEKIJÖITÄ YMS.
VOISITKO SELVENTÄÄ LAITTAMAASI OSOITETTA?
- jjjiij
www.TallMenShoes.com
- Lyhkänen
ebay: sta hakuun:
Elevator shoes
Tai
http://www.increasingshoes.com - Anonyymi
Laatuesineet ovat salaisuus, joka houkuttelee ihmisiä maksamaan vierailun verkkosivustolla,
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde192490- 1482224
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292152Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522109Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti201684Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871593Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961516- 2791394
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131379- 1301356