Miehille pituutta lisää

KENGISTÄ ..mutta mistä??

...mutta kertokaa, mistä ostaa kengiä joilla saisi pituutta lisää??
Suoraan kaupan hyllyltä, mitä..mikä kauppa?
Kenkäntekijöitä?
Piilokoroilla olisi paras ratkaisu, tietäisikö kukaan antaa yhteystietoja mistä tilata? Tai missä teettää?
Olisiko tekijöitä joille voisin antaa tai yhdessä kehittää oman mallin mukaisen, mutta piilokorollisen kentän??

Olisin KIITOLLINEN jos joku ystävällisesti vastaisi.

14

6483

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ainakin että

      suutarit voivat laittaa kaupasta ostettuihin kenkiin uudet pohjat. Isäni oli aikanaan suutari ja hän laittoin muutamille lyhyehköille miehille useita kenkiä, joilla miehet saivat lisää pituutta.
      Jos hankit väljähköjä kenkiä, niihin mahtuu sisään myös pohjallisia. Urheilupohjalliset antavat heti pituutta lisää muutamia senttejä. Ja niiden alle voi mahtua vielä yhdet tavalliset pohjalliset. Ja jos kengässä itsessään on vielä paksuhko pohja tai vähän korkoa, saat 5cm lisää pituutta tuosta vain.

      • KENGISTÄ.. mutta mistä

        Kiitos ystävällisestä vaivannäöstäsi...vastauksestasi...


        Lisää infoa toivotaan!!!!


      • yksi ratkaisu
        KENGISTÄ.. mutta mistä kirjoitti:

        Kiitos ystävällisestä vaivannäöstäsi...vastauksestasi...


        Lisää infoa toivotaan!!!!

        Itse käytän Buffalon paksupohjakenkiä kun haluan lisää mittaa. Nämä ovat siis ns Spice girls kengät joita saa myös miesten kokoja. Esim. Ebay.de:sta olen ostanut. Kun on sopivat housut, vaikka vähän lökärifarkut, toimii hyvin ja saa 8 cm pituutta helposti!


      • tiedän
        yksi ratkaisu kirjoitti:

        Itse käytän Buffalon paksupohjakenkiä kun haluan lisää mittaa. Nämä ovat siis ns Spice girls kengät joita saa myös miesten kokoja. Esim. Ebay.de:sta olen ostanut. Kun on sopivat housut, vaikka vähän lökärifarkut, toimii hyvin ja saa 8 cm pituutta helposti!

        http://cgi.ebay.com/5CM-UP-Air-Cushion-Increase-Height-Insole-Shoe-Pad-MAN_W0QQitemZ180315508512QQcmdZViewItemQQptZUS_Men_s_Shoes?hash=item180315508512&_trksid=p3286.c0.m14&_trkparms=72:1205|66:2|65:12|39:1|240:1307|301:1|293:1|294:50

        ebaysta löytyy lisää näitä vaikka millä mitalla


      • KENGISTÄ..mutta mistä
        tiedän kirjoitti:

        http://cgi.ebay.com/5CM-UP-Air-Cushion-Increase-Height-Insole-Shoe-Pad-MAN_W0QQitemZ180315508512QQcmdZViewItemQQptZUS_Men_s_Shoes?hash=item180315508512&_trksid=p3286.c0.m14&_trkparms=72:1205|66:2|65:12|39:1|240:1307|301:1|293:1|294:50

        ebaysta löytyy lisää näitä vaikka millä mitalla

        Kiitos Sinulle tämän ebayn kohteen tiedoista, minua vain askarrutta tässä se, että nämähän ovat nyt siis pelkkiä sisäpohjallisia joilla pystytään saamaan pituutta lisää max. 5cm.

        NIIN...kuinka jalkani pysyy kengässä lainkaan kun laitan tämän 5cm korkean pohjallisen sisään kävelykenkiini..mittasin juuri kävelykenkänikorkeus on koron yläosasta mitattuna juuri tuo 5cm.. ts. jaka ei enää pysy kengässä.

        Mikä käyttötarkoitus on näillä ebayn korokkeilla..tietenkin ymmärrän jos tehdään kenkä sen ympärille.


      • KENGISTÄ..mutta mistä
        tiedän kirjoitti:

        http://cgi.ebay.com/5CM-UP-Air-Cushion-Increase-Height-Insole-Shoe-Pad-MAN_W0QQitemZ180315508512QQcmdZViewItemQQptZUS_Men_s_Shoes?hash=item180315508512&_trksid=p3286.c0.m14&_trkparms=72:1205|66:2|65:12|39:1|240:1307|301:1|293:1|294:50

        ebaysta löytyy lisää näitä vaikka millä mitalla

        En löytänyt ainuttkaan piilokoroilla olevaa kenkää..tosin tämä ebay on minulle täysin uusi tuttavuus..voisiko joku auttaa..

        Löytäisikö kukaan linkkiä mistä voisin katsoa ebaystä piilokoroilla olevia kenkiä kävely, juhla, urheilukenkiä lähinnä ns.lenkkeilykenkiä ja vapaa-aikakenkiä


      • Ihmiset.........
        KENGISTÄ..mutta mistä kirjoitti:

        En löytänyt ainuttkaan piilokoroilla olevaa kenkää..tosin tämä ebay on minulle täysin uusi tuttavuus..voisiko joku auttaa..

        Löytäisikö kukaan linkkiä mistä voisin katsoa ebaystä piilokoroilla olevia kenkiä kävely, juhla, urheilukenkiä lähinnä ns.lenkkeilykenkiä ja vapaa-aikakenkiä

        kertokaa minullekin myös........ mistä miehille kenkiä jolla pituutta lisää noin 8cm... ja ehdottomasti korkeus pitää olla häivytettynä ...ei siis mitään erityisiä läskipohjia tai 8cm korkoja.


      • tietoa ko. kengistä
        Ihmiset......... kirjoitti:

        kertokaa minullekin myös........ mistä miehille kenkiä jolla pituutta lisää noin 8cm... ja ehdottomasti korkeus pitää olla häivytettynä ...ei siis mitään erityisiä läskipohjia tai 8cm korkoja.

        kirjoittakaa nyt hyvät ihmiset kaikki tietonne asiasta..minulle myös. Mistä ostaa, millaisia saatavilla, vaihtoehtoja. Tekeekö joku suomessa? Kuka?


    • QKN

      Mikset käytä naisten korollisia kenkiä.Itse olen 30v käyttänyt naisten 5-6cm tukevalla korolla olevia kävelykenkiä ja nilkkureita vuosi sitten ostin alesta myyjän suosituksesta 8cm korolla olevat Janita nilkkurit, erittäin hyvät jalkaan muita en viimetalvena pitänytkään.Vähän pidemmät housun puntit ja kukaan ei kiinnita mitään huomiöta

    • asdf
      • .................

        MIKÄ OSOITETIETO TUO OLI?????????
        EN LÖYTÄNYT SIITÄ YHTÄÄN MITÄÄN..PIILOKORKOIHIN VIITTAAVAA...TIETOA..OSOITTEITA..TEKIJÖITÄ YMS.

        VOISITKO SELVENTÄÄ LAITTAMAASI OSOITETTA?


    • jjjiij

      www.TallMenShoes.com

    • Lyhkänen
    • Anonyymi

      Laatuesineet ovat salaisuus, joka houkuttelee ihmisiä maksamaan vierailun verkkosivustolla,

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1826
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      46
      1608
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1554
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1497
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1485
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1395
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1271
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1153
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1128
    Aihe