Rintojen suurennus Tallinnassa?

Maanantai45

Onko joku käynyt rintojen suurennus leikkauksessa Tallinnassa? Kokemuksia? Onko Cristinas Clinic kenellekkään tuttu? Hinnoissa on niin huomattava ero Suomessa tehtäviin leikkauksiin, että mietityttää "laatu" ? Kiitos, jos joltakin läytyy tietoa! :)

38

6488

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mutta...

Olin Laatukirurgialla. Joku on väittänyt että Christinas käyttää samaa sairaalaa. Omista rinnoistani voin sanoa että laatu on hyvää ja paraneminen oli nopeaa.

Kun selaat vanhempia kirjoituksia, sieltä löytyy runsaasti tietoa Tallinnassa käyneiltä.

• Tisustiina

Laatukirurgian kautta ja todella tyytyväinen. Sairaala oli siisti ja Plastiikkakirurgi Jaan Troost ammattitaitoinen ja mukavakin vielä. Kyllä suosittelen mutta kaveri mukaan!!!

• nasutin

kävin laatukirurgian kautta ja kullanmaa leikkasi. todella hyvää jälkeä. Cristinas Clinic kuulemman käyttää samaa sairaalaa.

• menossa

reilun viikon päästä leikkaus, kerron sitten kuinka kävi :)

• leikattu

Klinikka ei ole mikään lääkäriasema,vaan välitysfirma.Ostaa palveluja Tallinnasta.Ennen etuna oli korjaustakuu, jota suomen kirurgit eivät myöntäneet. En tiedä, miten nyt on, kun Tiina Jylhä joutui luopumaan firmasta. Tallinnassa lääkäri käy leikkaamassa sinut, ja häipyy sitten, koska on vain välitysfirman työntekijä. Jäät kysymystesi ja kipujesi kanssa yksin. Toisaalta Suomen plastiikkakirurgiset palvelut ovat niin kalliita, ettei kaikilla ole niihin varaa. Eivätkä läheskään kaikki plastiikkakirurgit Suomessa ole huippuluokkaa, kuten me naiset oletamme/edellytämme. Westendin klinikan plastiikkakirurgilta vietiin vuosien valituskierteen jälkeen lääkärinoikeudet.

• Suomessakaan

Ei nuo suomalaiset plastiikkakirurgit ja klinikat ole sen kummempia kuin Tallinnassakaan. Tallinnassa lääkärini teki tarkan suunnitelman ja hänen kanssaan pääsi keskustelemaan ja kyselemään kaiken mitä mielessä oli, ennen leikkausta. Seuraavana aamuna hän tuli tekemään vielä tarkastuksen ja keskusteli leikkauksesta ja sen jälkihoidosta. Enpä ole tuon kummempaa palvelua saanut suomessakaan. Sen mitä tarvitsin tietoja, sain leikkauksen jälkeenkin neuvontavastaanotolta. Minulla meni kaikki hyvin, mutta ainakin ennen leikkausta Laatukirurgian neuvontavastaanotolla luvattiin leikkauksesta että jos jotain odottamatonta tulee, ne hoidetaan. Implanttien valmistaja taas lupasi ikuisen laatutakuun ja Laatukirurgia hintaan sisältyvänä määräaikaisen kapseloitumistakuun. Eipä noitakaan ole ainakaan vielä tarvittu.

• Maanantai45
        Suomessakaan kirjoitti:

Ei nuo suomalaiset plastiikkakirurgit ja klinikat ole sen kummempia kuin Tallinnassakaan. Tallinnassa lääkärini teki tarkan suunnitelman ja hänen kanssaan pääsi keskustelemaan ja kyselemään kaiken mitä mielessä oli, ennen leikkausta. Seuraavana aamuna hän tuli tekemään vielä tarkastuksen ja keskusteli leikkauksesta ja sen jälkihoidosta. Enpä ole tuon kummempaa palvelua saanut suomessakaan. Sen mitä tarvitsin tietoja, sain leikkauksen jälkeenkin neuvontavastaanotolta. Minulla meni kaikki hyvin, mutta ainakin ennen leikkausta Laatukirurgian neuvontavastaanotolla luvattiin leikkauksesta että jos jotain odottamatonta tulee, ne hoidetaan. Implanttien valmistaja taas lupasi ikuisen laatutakuun ja Laatukirurgia hintaan sisältyvänä määräaikaisen kapseloitumistakuun. Eipä noitakaan ole ainakaan vielä tarvittu.

Onko kyseinen klinikka kenellekkään tuttu?

• kokemuksen ääni
        Maanantai45 kirjoitti:

Onko kyseinen klinikka kenellekkään tuttu?

minä itse olin tallinnassa rintaleikkauksessa the lookin kautta ja olen ollut erittäin tyytyväinen... jos paikan valintaa mietit niin tee niinkuin minä... kävin jokaisella firmalla konsultaatiossa (nehän ovat ilmaisia) ja sain niin paljon tietoa itse leikkauksista ja implanteista että leikkavista lääkäreistä että valinta oli helppo...

• kunnolla
        kokemuksen ääni kirjoitti:

minä itse olin tallinnassa rintaleikkauksessa the lookin kautta ja olen ollut erittäin tyytyväinen... jos paikan valintaa mietit niin tee niinkuin minä... kävin jokaisella firmalla konsultaatiossa (nehän ovat ilmaisia) ja sain niin paljon tietoa itse leikkauksista ja implanteista että leikkavista lääkäreistä että valinta oli helppo...

The Look käyttää halpaimplantteja ja niiden kirurgi ei ole oikea plastiikkakirurgi.

• Mitä on ne kalliit?
        kunnolla kirjoitti:

The Look käyttää halpaimplantteja ja niiden kirurgi ei ole oikea plastiikkakirurgi.

Voi olla että kuulostaa tehdyn ratkaisun puolustelulta, mutta silläkin riskillä: jos on valittavana Mentor, Rofil ja se Inamed/MC Cahn vaimikäsenytoli, niin mitä muita, kalliimpia/parempia näillä markkinoilla on?? Siis täällä pohjolassa saatavana.

Toi kirurgi juttu mietityttää... kovin taitavan ja kokeneen oloinen, kehuttu ja tykätty. Miksi sitten paljon asiakkaita välittävä Laatukirurgia käyttää samaa klinikkaa ja lääkäreitä? Voisko joku alalta valaista..?

• ...
        kunnolla kirjoitti:

McGhan ja Mentor eivät ole "halpis implantteja". The Look käyttää näitä ja näiden lisäksi asiakas voi valita myös Rofil ja Eurosilicon proteeseista.

• Mitä on ne kalliit?
        ... kirjoitti:

McGhan ja Mentor eivät ole "halpis implantteja". The Look käyttää näitä ja näiden lisäksi asiakas voi valita myös Rofil ja Eurosilicon proteeseista.

Taisi olla epäselvä mun viesti :D. Juuri sitä tarkoitin, olen siis ite valinnut Lookin ja muistan, että sain valita ainakin noista mainitsemistani. Eli jos joku sanoo, että siellä on "halpisimplantteja", olin kiinnostunut kuulemaan että mitä ne kalliit sitten on?! Siis jos edellinen viesti oli vastaus myös mulle...

• Munainen
        Mitä on ne kalliit? kirjoitti:

Taisi olla epäselvä mun viesti :D. Juuri sitä tarkoitin, olen siis ite valinnut Lookin ja muistan, että sain valita ainakin noista mainitsemistani. Eli jos joku sanoo, että siellä on "halpisimplantteja", olin kiinnostunut kuulemaan että mitä ne kalliit sitten on?! Siis jos edellinen viesti oli vastaus myös mulle...

Hitto!

http://www.christinasclinic.com/

• tissit tiedossa!
        Munainen kirjoitti:

Hitto!

http://www.christinasclinic.com/

Tämän viikon maanantaina sitten otin puhelimen käteeni ja varasin itselleni Laatukirurgiasta ajan rintojen suurennusleikkaukseen, päivämäärä olisi 22.3. Olin jo aiemmin käynyt konsultaatiossa ja oikein tyhjentävästi sain tietää riskeistä sun muusta, ei jäänyt mitään epäselvyyksiä. Nyt kyllä vähän jännittää.. Onneksi kaveri tulee mukaan tueksi! Ikää on vasta 20, ja jotkut voi varmaan ajatella että onko järkeä näin nuorena, mutta fakta juttu on että koko nuoruusajan olen kärsinyt pienistä olemattomista tisseistäni ja hitto vie, jos on varaa asia korjata ja mahdollisuus alkaa pitämään kropastaan, niin miksi ei? Mielenkiinnolla luen muiden laatukirurgian asiakkaiden kokemuksia.. :)

• 87867
        tissit tiedossa! kirjoitti:

Tämän viikon maanantaina sitten otin puhelimen käteeni ja varasin itselleni Laatukirurgiasta ajan rintojen suurennusleikkaukseen, päivämäärä olisi 22.3. Olin jo aiemmin käynyt konsultaatiossa ja oikein tyhjentävästi sain tietää riskeistä sun muusta, ei jäänyt mitään epäselvyyksiä. Nyt kyllä vähän jännittää.. Onneksi kaveri tulee mukaan tueksi! Ikää on vasta 20, ja jotkut voi varmaan ajatella että onko järkeä näin nuorena, mutta fakta juttu on että koko nuoruusajan olen kärsinyt pienistä olemattomista tisseistäni ja hitto vie, jos on varaa asia korjata ja mahdollisuus alkaa pitämään kropastaan, niin miksi ei? Mielenkiinnolla luen muiden laatukirurgian asiakkaiden kokemuksia.. :)

Onnea matkaan - toivottavasti kaikki menee hyvin!!! Mulla leikkaus muutamaa päivän ennen sun aikaa :)

• tissit tiedossa!
        87867 kirjoitti:

Onnea matkaan - toivottavasti kaikki menee hyvin!!! Mulla leikkaus muutamaa päivän ennen sun aikaa :)

kyllä mä tahdon uskoa että kaikki menee hienosti :) ainakaan mitään epäilyjä laatukirurgian suhteen ei ole, vaikka virossa tosiaan leikataankin, kun niin paljon myönteistä kuullut paikasta ja konsultaatio sai erittäin vakuuttuneeksi :)

• tissit tiedossa!

kyllä mä tahdon uskoa että kaikki menee hienosti :) ainakaan mitään epäilyjä laatukirurgian suhteen ei ole, vaikka virossa tosiaan leikataankin, kun niin paljon myönteistä kuullut paikasta ja konsultaatio sai erittäin vakuuttuneeksi :)

onnea myös sulle!! pitää tottakai sitten tulla tänne vertailemaan kokemuksia niiden operaatioiden jälkeen :)

• 87867

onnea myös sulle!! pitää tottakai sitten tulla tänne vertailemaan kokemuksia niiden operaatioiden jälkeen :)

n'in tehdään!!!! täällä on kiva käydä lukemassa juttuja kun kärsimättömänä odottelee leikkausta... :) jos se nyt jotenkin ajan kulumiseen vaikuttaisi positiivisesti.

• tissit tiedossa!
        87867 kirjoitti:

n'in tehdään!!!! täällä on kiva käydä lukemassa juttuja kun kärsimättömänä odottelee leikkausta... :) jos se nyt jotenkin ajan kulumiseen vaikuttaisi positiivisesti.

operaatio nyt sitten takana! eilen palailtiin kaverin kanssa tallinnasta, ja pakko nyt oli heti tulla kehumaan laatukirurgiaa! kaikki sujui hyvin, sairaala oli siisti, kaikki hoitui aikataulussa, ongelmia ei ollut, hoitohenkilökunta mukavaa (vanhempia naisia, yksikin täti oli aivan mahdottoman herttainen, kerrankin kun tuli katsomaan vointiani niin kehui vaan että "sinä se aina vaan hymyilet kun muut ne vaan valittaa!" :D), ja kirurgi juri kullamaa oli vähäsanainen mutta tehokas.. ;D implantit menthor anatominen 255 cc, eli veikkaisin että rinnat nyt normi B-kuppi, ennen tosiaan juuri ja juuri A:n sai täyttymään.. Osittain laitettiin rintalihaksen alle, ja pelkäsinkin ennalta tuskallisia kipuja, mutta eipä nyt ihan järkyttävästi satu. Turvotusta kyllä on ja "pinkeä" olo, ja kestää vielä sen pari kk ennenkuin lopullisen tuloksen näkee, mutta ei kyllä ainakaan kaduta:) haavat siistit ja pienet, ei vuoda ym.. ei pitäisi koputtaa puuta vielä näin aikaisessa vaiheessa, mutta voin kyllä suositella laatukirurgiaa eteenpäin!:)

• rinnat

operaatio nyt sitten takana! eilen palailtiin kaverin kanssa tallinnasta, ja pakko nyt oli heti tulla kehumaan laatukirurgiaa! kaikki sujui hyvin, sairaala oli siisti, kaikki hoitui aikataulussa, ongelmia ei ollut, hoitohenkilökunta mukavaa (vanhempia naisia, yksikin täti oli aivan mahdottoman herttainen, kerrankin kun tuli katsomaan vointiani niin kehui vaan että "sinä se aina vaan hymyilet kun muut ne vaan valittaa!" :D), ja kirurgi juri kullamaa oli vähäsanainen mutta tehokas.. ;D implantit menthor anatominen 255 cc, eli veikkaisin että rinnat nyt normi B-kuppi, ennen tosiaan juuri ja juuri A:n sai täyttymään.. Osittain laitettiin rintalihaksen alle, ja pelkäsinkin ennalta tuskallisia kipuja, mutta eipä nyt ihan järkyttävästi satu. Turvotusta kyllä on ja "pinkeä" olo, ja kestää vielä sen pari kk ennenkuin lopullisen tuloksen näkee, mutta ei kyllä ainakaan kaduta:) haavat siistit ja pienet, ei vuoda ym.. ei pitäisi koputtaa puuta vielä näin aikaisessa vaiheessa, mutta voin kyllä suositella laatukirurgiaa eteenpäin!:)

Kävin myös taannoin Jurin operoitavana. Hyvin meni. Kipuja ei juuri lainkaan ja muutenkin mukava olo :)

Minulle leitettiin pyöreät high profiiliset mentorit kokoa 375, koska olen ehkä hieman isokokoinen muutenkin := Toivottavasti nämä hieman laskeutuvat tästä, vaikka ei näisssäkään mitään vikaa ole :)

Niin ja kaikki toimi todella hyvin laatukirurgian kautta. Ei valittamista.

• suuuzie
        rinnat kirjoitti:

Kävin myös taannoin Jurin operoitavana. Hyvin meni. Kipuja ei juuri lainkaan ja muutenkin mukava olo :)

Minulle leitettiin pyöreät high profiiliset mentorit kokoa 375, koska olen ehkä hieman isokokoinen muutenkin := Toivottavasti nämä hieman laskeutuvat tästä, vaikka ei näisssäkään mitään vikaa ole :)

Hei,

kiitos, että jaksoit tulla leikkauksen jälkeenkin kertomaan kuulumisia ja miten leikkaus meni! Pidetään peukkuja, että tulos olisi paras mahdollinen:) Itse tässä vasta suunnittelen konsultaatioon menoa ja paikka tulisi olemaan tuo sama. Jännittää jo kovasti mitä mallia ehdottavat ja milloin saan aikaiseksi sen itse leikkauksen varaamisen. Ja olipa mukava kuulla, että sinulla oli positiivista sanottavaa hoitohenkilökunnastakin! Voi hyvin ja ihanaa kevättä:)

• leikkauksen hinta
        rinnat kirjoitti:

Paljonko leikkaus suurinpiirtein maksaa?

• se löytyy
        leikkauksen hinta kirjoitti:

Paljonko leikkaus suurinpiirtein maksaa?

nimittäin nettisivulta hinnastosta. Hinnastohinta kattaa kaiken muun paitsi ennakkoon tehtävät mammografia ja verikokeet, sekä matkakulut Helsinkiin.

• Nainen vihdoinkin
        se löytyy kirjoitti:

nimittäin nettisivulta hinnastosta. Hinnastohinta kattaa kaiken muun paitsi ennakkoon tehtävät mammografia ja verikokeet, sekä matkakulut Helsinkiin.

Minulle tehtiin leikkaus kaksi päivää sitten. Koko reissu Tallinnaan oli huomattavasti helpompi kuin mitä odotin. Kipuja ei ole juurikaan, paineen tunne rinnassa on ja liikkuminen on tietysti hieman hankalaa.
        En keksi mitään syytä miksi ottaisin implantit Suomessa ja maksaisin huomattavasti enemmän. Tottakai itseäni jännitti reissu, mutta kaikki meni todella hyvin. Olen tyytyväinen muutokseen AA kupista tuli C. Toki turvotuksen laskettua koko pienenee, eli iso B on varmaan lopullinen koko. Kivat terhakat rinnat ei enään mäyräkoiran korvia. Aivan ihanaa.
        Mentorin 300 otin.

• Entinen a-kuppi
        Nainen vihdoinkin kirjoitti:

Minulle tehtiin leikkaus kaksi päivää sitten. Koko reissu Tallinnaan oli huomattavasti helpompi kuin mitä odotin. Kipuja ei ole juurikaan, paineen tunne rinnassa on ja liikkuminen on tietysti hieman hankalaa.
        En keksi mitään syytä miksi ottaisin implantit Suomessa ja maksaisin huomattavasti enemmän. Tottakai itseäni jännitti reissu, mutta kaikki meni todella hyvin. Olen tyytyväinen muutokseen AA kupista tuli C. Toki turvotuksen laskettua koko pienenee, eli iso B on varmaan lopullinen koko. Kivat terhakat rinnat ei enään mäyräkoiran korvia. Aivan ihanaa.
        Mentorin 300 otin.

Samaassa ilosten kerhossa täälläkin :). Turvotusta on vielä jonkin verran, aristaa ja olen "potilas" kun pitää ottaa rauhallisesti, mutta niin valtavan tyytyväinen ja onnellinen potilas!!

Mietin vuosikausia rintojen implantointia ja vihdoin sain aikaiseksi tarttua puhelimeen. Kävin kahdessa paikassa konsultaatiossa, on tunnustettava, että sen verran jännitti Tallinnaan meno. Molemmat välitti Tallinnaan leikkauksia ja ekan konsultaation jälkeen pähkäilin vielä reilun puoli vuotta että uskallanko ollenkaan... Oli ennakkoluuloja Tallinnaa kohtaan, myönnetään, mutta rahat tiukalla, joten kun halu oli kova, ei kotimaa ollut vaihtoehto.

Sitten ystäväni yllätti takavasemmalta ja toteutti haaveeni: hän kävi hakemassa anatomiset ne ei-mentorit (mc gahn??) Tallinnasta. Kaikki meni hienosti ja hän oli tosi tyytyväinen, se rohkaisi ja varasin konsultaation samaan firmaan. Nyt olen pyöreiden mentoreiden, 300cc, onnellinen omistaja :). Leikkaava lääkäri oli Jyri Hukki, joka tekee Tallinnassa Suomea edullisemmin, ja huippuihana lääkäri onkin!! Arvet on pienet ja siistit ja oli tosi rauhoittava ja mukava persoona. Klinikka oli siisti, on varmaan sama kuin Laatukirurgian käyttämä, ja jälkihoito Suomessa toimii hienosti. Nyt vain ihmettelen, miksen mennyt aiemmin! Oli pakko laittaa oma lusikka soppaan tähän leikkaus Tallinnassa-ketjuun, kun oli oikeasti iso juttu mulle, että uskaltauduin voittamaan pelkoni. En nyt voi luvata, että kaikille käy yhtä hyvin, mistä sellaista voi tietää (oltiinpa missä maassa tahansa), mutta ei se lahden eteläpuoli mikään huono vaihtoehto tosiaankaan ole!

• mii tyy:)

Mentorin 300 otin.

Voi, ihana kuulla!!! Lisää näitä, kiitos! Ja äskeinen kommentti, miksi maksaa enemmän täällä Suomessa, kun voi saada edullisemmin lahden tuolla puolen osui ja upposi. Juuri näin. Itse pähkäilen edelleen, mutta vakaasti olen päättänyt ne tisut vielä hankkia, ja juurikin tuolla Tallinnassa! Onnittelut vielä ja mahdollisimman nopeaa paranemista!

P.S. Sinä, kenelle laitettiin 300, niin laitettiinko lihaksen alle vai päälle? Itse olen nyt aa-70, 160cm/50 kg, ja lihaksen alle tullaan ihan varmasti laittamaan,kun ei tuota kudosta ole miksikään;)

• Nainen vihdoinkin
        mii tyy:) kirjoitti:

Voi, ihana kuulla!!! Lisää näitä, kiitos! Ja äskeinen kommentti, miksi maksaa enemmän täällä Suomessa, kun voi saada edullisemmin lahden tuolla puolen osui ja upposi. Juuri näin. Itse pähkäilen edelleen, mutta vakaasti olen päättänyt ne tisut vielä hankkia, ja juurikin tuolla Tallinnassa! Onnittelut vielä ja mahdollisimman nopeaa paranemista!

P.S. Sinä, kenelle laitettiin 300, niin laitettiinko lihaksen alle vai päälle? Itse olen nyt aa-70, 160cm/50 kg, ja lihaksen alle tullaan ihan varmasti laittamaan,kun ei tuota kudosta ole miksikään;)

Eli minulle laitettiin 300 cc päälle vaikka olin lähes lauta sain valita alle vai päälle. Toki jos ei ole yhtään kudosta laitetaan alle. tuttavalle laitettiin alle ja pikkaisen kipeampi oli kuin minä. Mutta lääkkeet on hyvät eli oikeastaan ei kannata miettiä kipuja. Lopputulos on niiiin ihana että kyllä sitä muutaman päivän kipuilut kestää.
        Jos olet jo miettinyt asian valmiiksi niin ei muutakun tuumasta toimeen. Et tule katumaan. :))

• Tallinna rocks!

Eli minulle laitettiin 300 cc päälle vaikka olin lähes lauta sain valita alle vai päälle. Toki jos ei ole yhtään kudosta laitetaan alle. tuttavalle laitettiin alle ja pikkaisen kipeampi oli kuin minä. Mutta lääkkeet on hyvät eli oikeastaan ei kannata miettiä kipuja. Lopputulos on niiiin ihana että kyllä sitä muutaman päivän kipuilut kestää.
        Jos olet jo miettinyt asian valmiiksi niin ei muutakun tuumasta toimeen. Et tule katumaan. :))

Taisit tarkoittaa tuota toista 300cc:tä, mutta vastaanpa nyt minäkin :).

Hänelle laitettiin päälle, minulle alle. Ja juuri kuten "nainen vihdoinkin" sanoi, olen kyllä pikkuisen kaiketi kipeämpi ja turvonneempi. Mutta varsinkin avokaulaisissa paidoissa ja topeissa olisi olut riskinä (liivien nostaessa rintoja) että yläreuna implantista erottuu. En halunnut sellaisen asian kanssa ruveta säätämään loppuikääni, joten lusin mieluummin nyt pikkuisen kivuliaamman toipumisen. Särkylääke auttaa ja toisaalta, pitäähän kipu aisoissa, eikä tule tehtyä mitään revittelyjä liian aikaisin :).

• Nainen vihdoinkin
        Tallinna rocks! kirjoitti:

Taisit tarkoittaa tuota toista 300cc:tä, mutta vastaanpa nyt minäkin :).

Hänelle laitettiin päälle, minulle alle. Ja juuri kuten "nainen vihdoinkin" sanoi, olen kyllä pikkuisen kaiketi kipeämpi ja turvonneempi. Mutta varsinkin avokaulaisissa paidoissa ja topeissa olisi olut riskinä (liivien nostaessa rintoja) että yläreuna implantista erottuu. En halunnut sellaisen asian kanssa ruveta säätämään loppuikääni, joten lusin mieluummin nyt pikkuisen kivuliaamman toipumisen. Särkylääke auttaa ja toisaalta, pitäähän kipu aisoissa, eikä tule tehtyä mitään revittelyjä liian aikaisin :).

Niin minä olen 169cm ja 70kg lähtö oli 85 A ja nyt on 85 C. Eli kyllä se n. kaksi kuppikokoa tulee kasvamaan.

• harkitseva ottaja

minkä hintaiset noi leikaukset olivat teillä jotka olitte tallinnassa??

• harkitseva1

tai virossa olleet??

• Virossa käynyt
        harkitseva1 kirjoitti:

tai virossa olleet??

Ainakin jotkut suomalaiset välitysfirmat jotka lähettävät leikkaukseen Viroon (yleensä Fertilitas sairaalaan) julkistavat hinnastot myös netissä. Hinnat siis löytyy sieltäkin ja näillä yleensä hintaan sisältyy myös matkat (Helsingistä). Ennakkoon tehtävät laboratoriotutkimukset ja mammografia tulee sitten päälle.

• ei moitittavaa

Kävin 3 kk sitten ottamassa mentor coh 1 implantit tallinnassa feritalis klinikalla ja hintaa tuli muistaakseni 3400 e (pieni alennus oli sillä hetkellä) Suomen hinnoista siis nolin puolet. Ruotsissa taitaa olla jo joissain paikoissa melkeimpä samaa luokkaa kun tallinnassa

• ei moitittavaa

Niin siis unohdin sanoa juuri tuon että hintaan sisältyi laivamatkat kun menin Suomaslaisen välitysfirman kautta. Itse sitten piti nuo tutkimukset maksaa suomessa. Jos nyt menisin uudelleen tallinnaan niin en ainakaan ottaisi välitysfirman kautta, koska ainut mikä toimi heidän kauttaan oli laskun lähettäminen minulle. Tallinnan päässä kaikki sujui hyvin, kirurgi puhui sujuvaa suomea, oli tosi ystävällinen, hoitaja tuli heti huoneeseen kelloa soittaessa yms.:) mutta suomen päässä ei sitten mikään toiminut, Look siis kyseessä. En ole kilpaileva työntekijä toisesta firmasta, sillä voin kyllä suositella Tallinnan klinikkaa mutta Look jätti minut ja 2 muuta samalla reissulla ollutta kyllä täysin epätietoon kaikesta. Kyseesstä kuitenkin leikkaus mikä muutenkin jännitti. En sitten tiedä tarkemmin että miten muut välitysfirmat toimivat mutta suosittelen harkitsemaan minkä firman kautta menee vai tekeekö matkan ilman firmaa!

• Vaatii tietoa

Suoraan Viroon meneminen vaatii omat kuvionsa ja pitää tuntea käytännöt ja löytää oikea lääkäri.

Olin tyytyväinen omaan välitysfirmaani, palvelu oli hyvää ja kaikki sujui kuten pitikin. Sitä kiiteltiin potilaiden taholta ja siksi se tuli valittua. Myöhemmin alkoi mustamaalaus ja haukkuminen. Tuo firma ei toimi enää samalla henkilökunnalla joten en pysty sanomaan miten se toimii nykyisin.

• asia
        Vaatii tietoa kirjoitti:

Suoraan Viroon meneminen vaatii omat kuvionsa ja pitää tuntea käytännöt ja löytää oikea lääkäri.

Olin tyytyväinen omaan välitysfirmaani, palvelu oli hyvää ja kaikki sujui kuten pitikin. Sitä kiiteltiin potilaiden taholta ja siksi se tuli valittua. Myöhemmin alkoi mustamaalaus ja haukkuminen. Tuo firma ei toimi enää samalla henkilökunnalla joten en pysty sanomaan miten se toimii nykyisin.

PIP ja Rofil implantit on todettu ongelmallisiksi, hajoavat helposti ja aiheuttavat mahdollisesti syöpää.
        Proteesit ovat halpoja verrattuna Allerganin tai Mentorin implantteihin, jotka saattavat maksaa n. 2000 € maasta riippumatta, eli yli puolet Viron Ale-leikkauksen hinnan.
        Mentorilla ja Allerganilla on valikoimassa eri laatuisia proteeseja (eri pinnoitteet koheesioaste ja muoto), hinnat vaihtelevat 1000€ - 2000€!!!
        Nyt onkin ongelma siinä, voiko potilas luottaa siihen, mikä proteesi on laitettu klinikassa.
        Kyseiset halpisproteesit on kuitenkin hyvä poistaa terveydellisisitä syistä.

• Sekavaa on
        asia kirjoitti:

PIP ja Rofil implantit on todettu ongelmallisiksi, hajoavat helposti ja aiheuttavat mahdollisesti syöpää.
        Proteesit ovat halpoja verrattuna Allerganin tai Mentorin implantteihin, jotka saattavat maksaa n. 2000 € maasta riippumatta, eli yli puolet Viron Ale-leikkauksen hinnan.
        Mentorilla ja Allerganilla on valikoimassa eri laatuisia proteeseja (eri pinnoitteet koheesioaste ja muoto), hinnat vaihtelevat 1000€ - 2000€!!!
        Nyt onkin ongelma siinä, voiko potilas luottaa siihen, mikä proteesi on laitettu klinikassa.
        Kyseiset halpisproteesit on kuitenkin hyvä poistaa terveydellisisitä syistä.

Nyt vielä sekoitettiin pakkaa oikein kunnolla kun ilmeni että Hollannissa valmistetut Rofil implantit ovat huonoja, mutta uusimmat Rofilit jotka on valmistettu Etelä-Koreassa onkin laadukkaampia.

• 2012

Toivottavasti Mentor ei sitten ole laittanut sitä samaa silkikonia omiin proteeseihinsa Hollannissa. Ei taida Hollannin laatu ollakaan niin luksusta. Valvonta ei taida pelata oikein missään. Ihmisten ahneudella ei ole mitään rajaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työttömyys on kasvussa - Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa

Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa. Työttömyys on kuitenkin kasvussa. Mitä itse aja
      Maailman menoa
      354
      2834
    2. Mikä piirre on kasvoissa tärkein?

Mikä piirre on kasvoissa tärkein kun valitset seuraa itsellesi?
      Ikävä
      120
      1559
    3. Suurimman myrskyilyn jälkeen

vakiintuu tyynenpi tunne. Entistä vakaampi, entistä varmempi. Aina vaikealla hetkellä auttaa, kun ajattelen sinua. Minul
      Ikävä
      48
      1380
    4. Ruumis kanavassa

Mikä juttu eilen ollut poliisit palokunta ambulanssi ja ruumis auto sillalla. Tekikö itsemurhan
      Suomussalmi
      15
      1078
    5. Mikä häpeä Haapaveden kaupungille

Avin huomautuksen mukaa hoitoyksikkö on ollut monin osin lainvastainen. Huomautettavaa on monista asioista. Miten Haa
      Haapavesi
      57
      1007
    6. Tojotamies törttöili taas auton eteen

Ja taas joku Tojotapappa vähät välitti liikennesäännöistä ja kääntyi viitostietä ajaneen auton eteen tänään, tällä kerta
      Suomussalmi
      28
      978
    7. En sano tätä pahalla

Mutta olihan meillä aika reippaasti ikäeroa ja aivan erilaiset elämäntilanteetkin. En vaan jotenkin tajunnut sitä aiemm
      Ikävä
      82
      943
    8. Pieni nainen, paras nainen

Näin se nyt vaan on. Mieheltä
      Ikävä
      80
      918
    9. Ei mitään menetettävää

Arvostin ja kunnioitin sun tunteita. Menit nyt liian pitkälle. Mulla ei ole enää mitään menetettävää ja sä tulet sen huo
      Ikävä
      149
      908
    10. Tiedättekö miksi mies on olemassa?

Lisääntymistä varten. Ei mitään muuta hyötyä. Jos nainen voisi lisääntyä ilman miestä, luuletteko miehet että naiset tar
      Ikävä
      205
      849
    Aihe