Heips!
Teen tutkimusta suomalaisten suhtautumisesta vähemmistöömme suomenruotsalaisiin.
Mitä mieltä olette heistä? Kokemuksia? Niin hyvät kuin huonotkin ovat tervetulleita.
Ahvenanmaahan suhtautuminen on myös tutkimukseni kohteena.
Laitan tämän saman kyselyn myös Etelä-Pohjanmaalle, samoin kuin siitä etelään rannikkoa myöten.
Kiitos jo etukäteen vastauksista/kommenteistanne! :)
(Tutkija)
Lämmin tervehdys
Uudellemaalle
1
336
Vastaukset
- !!! !!!!!!!!! !!!!!!!
ovat parasta mitä Suomesta löytää! Ovat rikkaita, fiksuja, kauniita ja jopa joka firman yritysjohtajia!
Jos kaikki Suomessa asuvat olisi Suomenruotsalaisia niin Suomen maan nimi voisi muuttaa veroparatiisiksi!
Rakastan Suomenruotsalaisia koska he ovat niin sivistyneitä ja juovat viinaa vain iloksi ei suruun niin kuin savolaiset!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1017333
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj554946- 794629
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?714488- 1324158
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️283269Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan82908- 392468
- 472427
- 2112286