Sketsi

18

408

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tosi..typy

      ..mä haluaisin hauskoja (!) piirrettyjä, kiitos.



      • tosi..typy
        buddy-love kirjoitti:

        Tämä ei ole piirretty, mutta silti hauska:
        http://www.youtube.com/watch?v=nWr6ec2zEyE

        Pitäisikö sinulle taas saada muuta ajateltavaa koko illaksi?

        Mulla takkuilee tietsikka ja noi avautuu hieman hitaasti. Tosi ärsyttävää.
        Toisin sanoen tappelen tietsikan kanssa ja meillä on suuria erimielisyyksiä.

        Toi Star Wars oli hyvä, mutta hieman pitkäpiimäinen.
        Et onnistu mua jujuttamaan toista kertaa, sun jippoon en mene..hahaa "Kerran keksitty, aina epäilty!" Mutt kyl mä noi katson :D


      • tosi..typy
        buddy-love kirjoitti:

        Näistä johonkin?
        http://www.aniboom.com/movies/

        Voi hemmetti sun kanssas, tuossahan on koko ens vuodeks piirrettyjä, nyt tuli kiva varasto...
        ei hitto! *kikattaa* ... XD

        En ala oleen koko vuotta hiljaa ja tuijottaa vaan piirrettyja, sun jippoon en mee.


      • tosi..typy kirjoitti:

        Mulla takkuilee tietsikka ja noi avautuu hieman hitaasti. Tosi ärsyttävää.
        Toisin sanoen tappelen tietsikan kanssa ja meillä on suuria erimielisyyksiä.

        Toi Star Wars oli hyvä, mutta hieman pitkäpiimäinen.
        Et onnistu mua jujuttamaan toista kertaa, sun jippoon en mene..hahaa "Kerran keksitty, aina epäilty!" Mutt kyl mä noi katson :D

        Lataat tuolta toiseksi ylimmän
        http://www.iolo.com/downloads.aspx

        Se pro sisältää virusskannerin ja aiheuttaa ongelmia muiden skannerien kanssa, eli siksi siis se toiseksi ylin.

        Se on ilmainen testiversio ja toimii kuukauden (mutta tarvitset sitä harvoin ja silloinkin sen saa toimimaan kun kääntää kellon takaisin asennusajalle).

        Yleensä tuolla saa suurimman osan ongelmista pois ja kone on taas nopea.


      • tosi..typy

      • tosi..typy kirjoitti:

        Voi hemmetti sun kanssas, tuossahan on koko ens vuodeks piirrettyjä, nyt tuli kiva varasto...
        ei hitto! *kikattaa* ... XD

        En ala oleen koko vuotta hiljaa ja tuijottaa vaan piirrettyja, sun jippoon en mee.

        Seuraavalla kerralla keksiä uusi juoni.



      • tosi..typy

      • tosi..typy kirjoitti:

        nyt toimii...hahhahhaaaaaa!!!
        Kiitosta vaan, tuos oli muodot kohdallaan...
        *nauran vatsa kippurassa*

        Sinulla meneekin sitten aikaa, tosin koko sarja ei ole tuubissa.

        Tämä on sitten k15 luokiteltu.
        http://www.youtube.com/watch?v=bPiX46FVAro



      • tosi..typy
        buddy-love kirjoitti:

        Ei kuitenkaan piirretty
        http://www.youtube.com/watch?v=nSP9toWjMnk

        ..Oliks toi joku vihje vai, pitäiskös munkin ottaa tommosta lääkitystä, että olisin hiljaa ja rauhoittuisin? Etten ärtyis ja suutahtelis (hyvin harvoin);-) ?
        Mä kattelin aika monta piirrettyy jo, mutt en meinaa niitä koko iltaa tuijottaa.
        Säästelen seuraavaan kertaan.

        Nyt mun tartee mennä silitteleen duunivaatteita huomiseks...plääähhh! :-C

        Mukavaa iltaa suloinen b-l.


      • tosi..typy kirjoitti:

        ..Oliks toi joku vihje vai, pitäiskös munkin ottaa tommosta lääkitystä, että olisin hiljaa ja rauhoittuisin? Etten ärtyis ja suutahtelis (hyvin harvoin);-) ?
        Mä kattelin aika monta piirrettyy jo, mutt en meinaa niitä koko iltaa tuijottaa.
        Säästelen seuraavaan kertaan.

        Nyt mun tartee mennä silitteleen duunivaatteita huomiseks...plääähhh! :-C

        Mukavaa iltaa suloinen b-l.

        Taas heti karmivaksi (sä et koskaan muista).

        Joo, itselläkin tässä hommia kesken.

        Mitä sinä muuten töissäsi teet?


      • tosi..typy
        buddy-love kirjoitti:

        Taas heti karmivaksi (sä et koskaan muista).

        Joo, itselläkin tässä hommia kesken.

        Mitä sinä muuten töissäsi teet?

        ..että vedän aamusta iltaan terapiaryhmää nimeltä "Suuttumuksen- ja ärsytyksen hallintaa".
        ...XD

        (huohhh, nyt silittämää, rauta kuumenee...ylikuumenee)


      • tosi..typy kirjoitti:

        ..että vedän aamusta iltaan terapiaryhmää nimeltä "Suuttumuksen- ja ärsytyksen hallintaa".
        ...XD

        (huohhh, nyt silittämää, rauta kuumenee...ylikuumenee)

        Toimit sellaisena havaintomallina?

        En mä oikein tuota ihan heti usko (vaikka mistä sitä toisaalta tietää).

        Mä olisin muuten sitten sellainen teflon ärsytettävä, eli kaikkeen ärsytykseen tulee virnuilua takaisin eikä mikään tartu.


    • vaihteenvuoksi edistystä

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      57
      1588
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1334
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      123
      1238
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      140
      1054
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      897
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      338
      839
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      734
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      646
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      643
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      612
    Aihe