liian hyvännäköinen mies

ahistaa vaan

olen itse tavallisen näköinen vaalea tyttönen, kutsuisin itseäni söpöksi, mutten missään nimessä kauniiksi. poikaystäväni on taas todella hyvännäköinen, tehnyt muun muassa mallin töitä. on myös todella urheilullinen, hyvä kroppa jne. vaikka olemme olleet jo yli vuoden yhdessä ja suhteemme voi hyvin, painaa mieltäni jatkuvasti ulkonäkömme "epätasapaino". mies sanoo arvostavansa suhteessa muuta kuin ulkonäköä, ja sanoo minua suloiseksi ja jopa kauniiksi.

jopa tuttavani ja ystäväni ovat huomautelleet asiasta, sillä heidän mielestään pariskunnan ulkonäöt pitäisi olla "samalla tasolla". olen koko ajan ahdistunut, milloin mies huomaa etten olekaan tarpeeksi kaunis hänelle :(

106

34348

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kuka on kaunis

      itsetunto ratkaisee nuo asiat.

      • se mies.

        haluaa olla sellaisen naisen kanssa, joka ei pärjää hänelle ulkonäössä. Jospa hän haluaa että osoitat kiitollisuuttasi. Teet varmasti paljon kotitöitä ja olet sängyssä suostuvainen, eikös?

        Tavallisen näköistä, rakastunutta naista on helpompi alistaa kuin kaunotarta!
        Tavallisen näköisellä naisella on usein voimakas miellyttämisen halu ja mies nyt sitten käyttää sitä hyväksi.


      • alkuper.
        se mies. kirjoitti:

        haluaa olla sellaisen naisen kanssa, joka ei pärjää hänelle ulkonäössä. Jospa hän haluaa että osoitat kiitollisuuttasi. Teet varmasti paljon kotitöitä ja olet sängyssä suostuvainen, eikös?

        Tavallisen näköistä, rakastunutta naista on helpompi alistaa kuin kaunotarta!
        Tavallisen näköisellä naisella on usein voimakas miellyttämisen halu ja mies nyt sitten käyttää sitä hyväksi.

        mieheni sanoo, että on kyllästynyt hyvännäköisiin bimboihin (mitä hän esimerkiksi mallipiireissä tapasi) ja haluaa tulevaisuudessa perustaa perheen normaalin naisen kanssa. hän sanoo, ettei ole hänen vikansa, jos syntyy hyvännäköiseksi. mies kyllä kohtelee minua erittäin hyvin, ei millään tavalla alistavasti. minulla on kyllä melko huono itsetunto ja siitähän tämä ongelma johtuukin, en vaan näe itseäni nättinä. mutta ulkopuolisten kommentit eivöt paranna asiaa. ehkä he ovat vaan kateellisia, kuka tietää?


      • ????
        se mies. kirjoitti:

        haluaa olla sellaisen naisen kanssa, joka ei pärjää hänelle ulkonäössä. Jospa hän haluaa että osoitat kiitollisuuttasi. Teet varmasti paljon kotitöitä ja olet sängyssä suostuvainen, eikös?

        Tavallisen näköistä, rakastunutta naista on helpompi alistaa kuin kaunotarta!
        Tavallisen näköisellä naisella on usein voimakas miellyttämisen halu ja mies nyt sitten käyttää sitä hyväksi.

        Ootko nyt ihan tosissasi noiden argumenttien kanssa?

        Pikemminkin väittäisin, että kauniilla naisilla on usein itsetunto-ongelmia juuri ulkonäöstään johtuen. Heillä on sellainen olo, että he kelpaavat vain kauniin kuorensa vuoksi, eikä heidän muita ominaisuuksiaan arvosteta.


      • teemunideapaja
        alkuper. kirjoitti:

        mieheni sanoo, että on kyllästynyt hyvännäköisiin bimboihin (mitä hän esimerkiksi mallipiireissä tapasi) ja haluaa tulevaisuudessa perustaa perheen normaalin naisen kanssa. hän sanoo, ettei ole hänen vikansa, jos syntyy hyvännäköiseksi. mies kyllä kohtelee minua erittäin hyvin, ei millään tavalla alistavasti. minulla on kyllä melko huono itsetunto ja siitähän tämä ongelma johtuukin, en vaan näe itseäni nättinä. mutta ulkopuolisten kommentit eivöt paranna asiaa. ehkä he ovat vaan kateellisia, kuka tietää?

        Etusivulla sanottiin "liian hyvännäköinen mies ahdistaa".

        Tämä ei johdu siitä, että toinen toimii väärin suomalaista kohtaan pitäessään ulkonäöstään huolta. Se johtuu sinun taipumuksestasi mieltää itsesi osaksi yhteiskunnallista hierarkiaa, alistuvana osapuolena, ja taipumuksestasi odottaa läheisiltäsi normien noudattamista. Suomeksi haluat siis hyvännäköisten ihmisten olevan yhtä alistettuja kuin sinä, luopua ainakin osittain tyylikkyydestä ja totella määräystäsi, tai muuten sanktioit häntä sulkemalla hänet ulos ja lopettamalla seurustelusuhteen.


      • ...
        alkuper. kirjoitti:

        mieheni sanoo, että on kyllästynyt hyvännäköisiin bimboihin (mitä hän esimerkiksi mallipiireissä tapasi) ja haluaa tulevaisuudessa perustaa perheen normaalin naisen kanssa. hän sanoo, ettei ole hänen vikansa, jos syntyy hyvännäköiseksi. mies kyllä kohtelee minua erittäin hyvin, ei millään tavalla alistavasti. minulla on kyllä melko huono itsetunto ja siitähän tämä ongelma johtuukin, en vaan näe itseäni nättinä. mutta ulkopuolisten kommentit eivöt paranna asiaa. ehkä he ovat vaan kateellisia, kuka tietää?

        Älä välitä ulkopuolisten kommenteista. Mies haluaa olla sinun kanssasi, ja jos tykkäät miehestäsi, opettele olemaan onnellinen.


      • ...

        Tuo on kyllä totta! Itse aikoinaan jouduin yrittämään näyttää vanhemmalta, kun olin teiniäiti, mutta sillon myös itsetunto oli huono.. Mut sit, ku rupesin pukeutumaan just niin, ku halusin (persoonallisemmin), niin itsetuntoni koheni huomattavasti ja kun uskalsin olla varma itsestäni, niin kummasti rupes miehiä baarissaki vilisemään ympärillä. Ehkä ne tykkäs myös mun tyylistä, mut kyl mie uskosin enemmän vaikuttaneen sen "itsevarmuuden". Tein jo olemuksellani sen selväksi, että minua ei kohdella miten vaan ja että olen arvokas ja se vaikutti myös miehiin positiivisesti.

        Naiset/tytöt, ollaan ylpeitä siitä, et just meidät on tänne luotu!! Ei anneta kenenkään vaikuttaa negatiivisesti meidän itsetuntoon!!!!


      • kuitenkin
        alkuper. kirjoitti:

        mieheni sanoo, että on kyllästynyt hyvännäköisiin bimboihin (mitä hän esimerkiksi mallipiireissä tapasi) ja haluaa tulevaisuudessa perustaa perheen normaalin naisen kanssa. hän sanoo, ettei ole hänen vikansa, jos syntyy hyvännäköiseksi. mies kyllä kohtelee minua erittäin hyvin, ei millään tavalla alistavasti. minulla on kyllä melko huono itsetunto ja siitähän tämä ongelma johtuukin, en vaan näe itseäni nättinä. mutta ulkopuolisten kommentit eivöt paranna asiaa. ehkä he ovat vaan kateellisia, kuka tietää?

        jotain mikä on saanut miehen kiinnostumaan itsestäsi. Kuvankauniista naisista on usein vain harmia komeallekin miehelle. Sen sijaan on "mielenkiintoisen" näköisiä, ei välttämättä edes kauniita naisia joiden käytöksessä ja nauravissa silmissä sekä huumorintajussa on sitä jotain mitä ei voi vastustaa. Lisäksi naisessa huomaa ns. täysipäisyyden tai sen puutteen nopeasti. Ulkopuolisista ei tarvitse juuri välittää, se on vain kateutta ja pahansuopaisuutta.


      • LittleLady
        alkuper. kirjoitti:

        mieheni sanoo, että on kyllästynyt hyvännäköisiin bimboihin (mitä hän esimerkiksi mallipiireissä tapasi) ja haluaa tulevaisuudessa perustaa perheen normaalin naisen kanssa. hän sanoo, ettei ole hänen vikansa, jos syntyy hyvännäköiseksi. mies kyllä kohtelee minua erittäin hyvin, ei millään tavalla alistavasti. minulla on kyllä melko huono itsetunto ja siitähän tämä ongelma johtuukin, en vaan näe itseäni nättinä. mutta ulkopuolisten kommentit eivöt paranna asiaa. ehkä he ovat vaan kateellisia, kuka tietää?

        että hyvännäköinen nainen on aina automaattisesti bimbo, jonka kanssa ei voi perustaa perhettä? Jos miehesi on tuota mieltä, niin tulee vaan mieleen, että hän kuitenkin valikoi naisensa vain ulkonäön perusteella - tosin niin päin, että nainen ei saa olla liian hyvännäköinen.

        Ja minusta ainakin se on ihan yhtä toisen kokonaista persoonaa väheksyvää kuin sekin, että vaikoi pelkästää hyvännäköisen kumppanin.

        Sen voin ainakin sanoa, että oma huono itsetunto pilaa hyvänkin suhteen pidemmän päälle. Toinen ei nimittäin jatkuvasti jaksa vakuutella rakkauttaan ja sitä, ettei halua ketään muuta, jos kumppani ei sitä suostu uskomaan.


    • Arska

      Ne on, jotka sanoo sun olevan liian ruma miehellesi? Sellaset ystävät pitäs olla entisiä tuttuja, eikä ystäviä.

      • asenne tähän..

        juttuun.., mut minä en kyllä luottais mieheen jos se on liian komea, kun sillä olis sitten liikaa kiinnostuneita naisia ympärillään ja sehän voi pettääkkin..Ps: en näe mitä vastaat. Hauskaa uutta vuotta vaan..:)


      • Ei oikeat ystävät arvostele tuohon tyyliin. Ilmiselvää kateuttahan tuollainen arvostelu on.
        Mutta takaisin asiaan. Ei sulla ole mitään syytä olla epävarma miehes motiiveista hanen valittuaan juuri sinut (vai kumpi sitten valittikaan ja kenet). Ole vaan normaali ittes ja nauti elämästä.


    • aikaa sitten

      Olin vastaavassa tilanteessa tuo mies. En yksinkertaisesti nähnyt asiaa tuolla tavalla kuin vasta kuuden vuoden kuluttua. Mutta sitten se iskikin kuin miljoona volttia, kun toiset naiset kävi yllättävän aktiiviseksi siinä 25 v -ikäisenä. No ero siinä tuli sitten ja se meni kyllä ihan omaan piikkiin, en vain voinut kuvitella elävänäni "tavallisen Suomalaisen naisen kanssa", kun huomasi että sitä nyt sai kissan kuin kissan, nuoren tai vanhan lähes tulkoon aina. Joskus oli parikin naista illassa ja risteilyllä hki-tukholma-hki saattoi olla useitakin, lähti kyllä aika lailla mopo käsistä. No nyt olen sitten totaalisen rauhoittunut ja naimisissa kansainvälisen tason kaunottaren kanssa. Tällä naisella on yksinkertaisesti niin upeat geenit kaiken suhteen, tyylitaju ja kaikki arvot kohdallaan, että joskus sitä miettii että kävipä tuuri...

      • Vtun komee ;)

        ja sitten sä heräsit...
        "naimisissa kansainvälisen tason kaunottaren kanssa"
        Jepjep..tottakai olet..heh


      • sieltä piliven päältä...

        alas....hik...niin...menee taju...kohta...hik..


    • samaa settiä täälläkin

      Meillä sama homma. Mies komia, urheilullinen ja lihaksikas ja minä ulkonäöltäni tavallinen pikkasen pyöree (olen aina ollut). Enkä ole edes kovinkaan naisellinen. Meikkaan kun huvittaa, ja en jaksa pukeutua fiinisti kun vasta on pakko. Silti uskon että iloinen ja avoin luonteeni korvaa monet ulkoisten avujen puutteet, tiedän muutenkin olevani ihminen jonka seurassa toiset viihtyvät. (oon vähän sellanen pelle-koomikko, joka jaksaa savolaiseen tapaan jutella ja jaaritella vaikka maailman tappiin)
      Mies on onnellinen kanssani, no, naimisissa ollaan jokunen vuosi oltu.
      Ja eipä tuo ole koskaan valittanut....

      Olishan se sunkin hyvä jo alkaa ymmärtämään että mies on valinnut sinut. Jos rakkaus loppuu, niin se ei kyllä lopu siihen että et olis hänen mielestään hyvännäköinen. Sitä paitsi oletko miettinyt että kyllä sinun ulkonäössäsi on jotain joka todella vetoaa mieheen, ihan samalla tavalla kun luonteesi. On tietysti helppo sanoa että lakkaa murehtimasta, koska ihan tosissaan... hukkaat arvokasta energiaa turhaan negatiiviseen asiaan.

      Onnea ja menestystä! ja toivottavasti löydät sen kadonneen itseluottamuksen.

      Niin, ja älä sinä ota itteesi mitä ne kaverit sanoo. Ovat varmaan kateellisia komiasta miehestäs, ole ylpeä!!! Mieti millasen "saaliin" olet napannut ;)

    • sinun..

      olisi tärkeää nyt erottaa onko tuo vain ympäristön painetta, että ulkonäköjenne puolesta ette sovi yhteen? vai onko se omakin mielipiteesi? ja poikaystäväsi? kauneushan on katsojan silmässä.

      Minulla oli vähän toisinpäin oleva tilanne aikoinaan. Minua sanottiin kauniiksi (ja kai olen ihan nätti, itse en niin tiedä:)) poikaystäväni oli pari senttiä lyhyempi kuin minä, ja jos olin korkokengissä niin pituuserohan vielä korostui. Ja siitä sain kuulla monen monet kerrat, että mitä teen tuollaisen "kääpiön" kanssa. Ihmiset osaavat olla tosi ilkeitä.

      Itse en ollut ajatellut koko asiaa, mutta kun kaikki siitä sanoivat, niin sitä alkoi itsekin miettimään.
      Ja siitä tuli jo jonkinlainen kriisi, ainakin omaan päähäni. Tuntui pahalta kun muut eivät uskoneet rakkauteemme, ja sitä itsekin epävarmana nuorena alkoi epäillä:-(
      Ymmärsin sitten jälkeenpäin, että ympäristön mielipiteet vaikutti, kun olin nuori ja helposti johdateltavissa.

      Olemme sittemmin eronneet, hän oli ensimmäinen vakava seurustelusuhteeni ja ensirakkauteni. Ja voin sanoa vielä tänäkin päivänä, että eromme ei missään nimessä johtunut siitä että hän oli lyhyempi. Sillä ei ollut oikeasti mitään merkitystä... rakastin häntä silloin, ja muistan hänestä aivan muut asiat kuin pituuden!
      eromme johtui varmaankin niin monille tutusta syystä; se ensirakkaus, nuorena solmittu suhde ei sitten kestänytkään.

      Mutta älä siis anna ympäristön mielipiteiden vaikuttaa suhteeseenne (vaikka se joskus vaikeaa on), se on teidän kahden välinen asia rakastatteko toisianne!

      • alkuper.

        niin tosiaan pitäisi ajatella, antaa muiden vaan puhua ja olla kateellisia ;) ja kyllä, olen itsekin sitä mieltä, ettei oikeat ystävät puhu tollasia. ulkonäössäni ei kaiketi ole mitään vikaa, olen pitkä ja hoikka (174/59), mutta kasvoiltani sellainen perussuomalainen. jotenkin sitä tulee vaan vertailtua itseäni miehen ex-tyttöystäviin, jotka olivat todella kauniita. mutta niinkuin mies sanoo, jos syvempää yhteyttä ei synny, niin ei pelkän ulkonäön ansiosta pitkälle pötkitä.


    • ole ylpeä itsestäsi

      Ole ylpeä ja onnellinen siitä että hän on valinnut juuri sinut! Hän arvostaa ja rakastaa sinua enemmän kuin kaikkia kaunottaria joita on varmasti tarjolla kaikkialla, siinäpä nkin syytä olla onnellinen. Voit hykerrelä mielessäsi kateellisille ystäville jotka yrittävät mollata itsetuntoasi, sinulla on kuitenkin tämä mies pauloissasi, sinussa on siis sitä jotakin enemmän kuin kenessäkään muussa.

      jos näen parin, joista toinen on vähemmän kaunis, ajattelen aina että hänessä täytyy olla jotakin todella upeaa, jota vaan kaikki eivät huomaa.

    • on...

      yksi kpl naista, jolla on ollut valinnan varaa joka sormelle.. naimisiin menin miehen kanssa jolla on kultainen sydän ja sitä myöten sen koko ihmisen näkee ulkoisestikin niiin komeena ettei toista tästä pallosta löydy :)

      Loppujen lopuksi, viisas tietää että se mikä ihmisessä on ja pysyy on luonne..

    • Jetska

      Pari ekaa riviä luettuani, luulin, että olet BB-Tuuli ja kirjoitat Terosta :)

    • laita vaihtoon

      liian komea jätkä on myös ongelma.muut naisethan kuolaavat sen perään ja voi olla että liian komea myös itse pettää.
      tiedän kokemuksesta ja itselläni ei ole hyvän näköinen mies mutta hyvä sydämeltään.

      "malli"jätkillähän kun ei ole aivoja..sori vain,vaihda poikaystävää ennenkuin kaduttaa

      • hahahhaha..

        kateellinen horo..


      • En ole hyvä ihmistuntija

        Netin välityksellä mutta uskallan sanoa että kateus paistaa läpi tietsikan näyttööni saakka.


      • kirjoittaja taas!

        Tajuakko että kaikki miehet ei oo samanlaisia?! Vissiin itelläs käy kateeksi ku kehotat vaihtamaan! Taas on ÄO kohdallaan kirjottajalla...


    • Tähtisumu

      ...kuka on kaunis tai komea..Eikö vanha sanonta pidä paikkansa..Kauneus on katsojan silmässä!!
      Nosta tyttö hyvä pääsi ja katso peiliin, olet kaunis juuri sellaisena!! Mallit ja missit lehtien sivuilla on monesti siloteltu ja rakenneltu nyky-tekniikan turvin..Kaikki ei ole sitä miltä näyttää, vaan sisältä pulppuava ilo, itsevarmuus..Ne tekee ihmisestä kauniin ja säteilevän!!

    • ...on...

      ..se nainen jonka sinä huomaat, lumoava se joka huomaa sinut !

    • Kyllä ahistaa..!

      • metallikukko

        joita puhuttaa varmaankin kateus. Anna typerien lehmien lässyttää Cosmopolitanista opittuja sinkkuelämää -fraasejaan.
        Totuushan asiasta on se ,että varmiten suhteen saa ryssittyä rupeamalla koko ajan epäilemään toisen tunteita.
        Kaverissahan ei ole tapahtunut muutosta sammakosta prinssiksi teidän yhdessäolonne aikana eli tuo komea mies on alunperinkin ihastunut sinuun.
        Et mahda asialle muuta kuin olemalla oma itsesi ja uskomalla teidän rakkauteenne ,sillä jos mies on lähteäkseen se tekee sen vaikka roskanvientireissulla.

        Pää pystyyn ja hyvää uutta vuotta.


      • metallikukko kirjoitti:

        joita puhuttaa varmaankin kateus. Anna typerien lehmien lässyttää Cosmopolitanista opittuja sinkkuelämää -fraasejaan.
        Totuushan asiasta on se ,että varmiten suhteen saa ryssittyä rupeamalla koko ajan epäilemään toisen tunteita.
        Kaverissahan ei ole tapahtunut muutosta sammakosta prinssiksi teidän yhdessäolonne aikana eli tuo komea mies on alunperinkin ihastunut sinuun.
        Et mahda asialle muuta kuin olemalla oma itsesi ja uskomalla teidän rakkauteenne ,sillä jos mies on lähteäkseen se tekee sen vaikka roskanvientireissulla.

        Pää pystyyn ja hyvää uutta vuotta.

        ???


    • come on ...

      Onkohan niitä olemassa muitakin mittareita, kuin ulkonäkö?
      Ehkä jos olette vuoden verran olleet yhdessä, niin hän näkee sinussa jo paljon syvemmälle kuin vain pintaa.

      Oletko oikeasti noin pinnallinen? (ja esitä sama kysymys tuttavillesi myös)
      Ole mielummin luottavainen sen suhteen mitä sinulla on tarjota, kuin että keskittyisit johonkin tollaseen kylkiäiseen, minkä arvo on häviäväistä.

    • jep jep...

      Siis joo en nyt oikein ymmärrä mikä suhteessanne on ongelma. Itse olen ihan normaali suomalainen mies ja rumakin vielä kaupan päälle.. Mamma toisaalta on jotain ihan muuta... hoikka ja todella nätti nuori neiti ei mikään missi mutta itseeni verrattuna missi. Kun olen töissä niin yrittäjiä on koska olemme ravintolassa töissä molemmat. Itse ovella ja mamma tiskillä. Neljä ihanaa vuotta takana ja jatkuu vain... se nyt vaan on sillee että mitä nätimpi tai komeampi niin sitä hölmömpi on... ei tosin päde kaikkiin mutta suurinpaan osaan... se on vaan se luottamus ja miten suhde muuten toimii...

    • michael h

      Eivät ne ole oikeita ystäviä jotka huomauttelevat "epätasapainosta",ehkä siinä on kateuskin mukana.

      Kertomuksesi perusteella voin sanoa että olet onnellisessa asemassa,poikaystäväsi ajattelee sisäistä kauneuttasi,komea mies voisi olla ja useat ovat pintaliitäjiä sekä liikkuvat "tyhjäpäisten" kaunottarien sängystä sänkyyn.

      Hyvää parisuhdetta 2009!

    • leionmann

      Heipparalla!
      Hyvin harvoin annan kommentteja mihinkään viestini, mutta kun näin tätä en voinut olla antamatta koment. Kuulepas söpö tyttö , jos olisit ollut ruma ja ei sopiva kumppani sun boyfrendille se on ihan varma hän ei halunut olla kanssasi. Olen varma olet kaunis. Nauttii siitä ystävyydestä ja rakkaudesta mitä teillä on.
      Sinun on muistettava yhden asian, että kateus kuluu suomalisiin perus ominaisuuksiin. Älä pätkäkään välittä semmosesta asiasta ihmisen kauneuden samantasoisuudesta. Se on pelkkä bullshitia. Jokainen meistä haluaa kumppanuudesta jotain muuta. nauttii ja pistä korvat kiinni , kun tule tyhmiä kommentteja kaveriltasi. Tsempiä..Uudelle vuodelle 2009.

    • Sun ongelmas näyttäis olevan huono itsetunto, sekään että olet saanut komean miehen itsellesi, ei ole näköjään sitä kohentanut.
      Et osaa olla ylpeä niistä avuista, joilla miehen olet itsellesi "saalistanut".
      Ei ulkonäkö kaikkea merkitse.
      Miksi roikut tuollaisissa ns. ystävissä, jotka ilmiselvästi vain kadehtii sinua ja käyttävät sinua hyväkseen, tuommosten pitäisi olla jo entisiä ystäviä. Itsetuntosi paranee, kun hankkiudut noista eroon mitä pikimmiten!

    • ruma ku jakoavain

      Niin ota minut, minä en takuulla ole se kauniimpi osapuoli. Mummotkin vaihtaa kadunpuolta jo pari sataa metriä ennen kuin kohdataan.

    • ongelmia!

      Voi hyvät hyssykät. Minä jos saisin kauniin ja komean miehen,niin en ajattelis pätkääkään mitä muut ajattelee, pitäisin miestä kuin kukkaa kämmenellä ja ihastelisin. Anna se miehes mulle ja ota joku rumempi jos tilanne ahistaa! Täällä oottelee 50v lyhyt ja paksu tätönen!Kiitos!!

    • Nimetön

      Itselläni on samanlainen kokemus. Puhun omasta....siis miehen näkökulmasta. Olen ns. hyvän näköinen mies. Pari vuotta sitten aloitin suhteen vaalean ja jokseenkin vaatimattoman mutta kuitenkin söpön näköisen naisen kanssa. Siinä vaan kävi sillä tavalla että naisystävääni tilanne alkoi jotenkin ahdistaa. Hän ei voinut uskoa että todella halusin olla hänen kanssaan. Totta kai halusin koska olin ensi kertaa suhteessa oikeasti onnellinen. Mutta niin vain on että halusin ja menisin varmaan takaisin jos hän pyytäisi. En ole kyllä sen jälkeen löytänyt ketään tilalle. Jotkut ihmiset näyttävät olevan korvaamattomia. Kunpa heillä olisi vähän parempi itse tunto. Tuossa naisilla olisi hyvä katsella ympärilleen. Onhan monilla Kaunottarilla kerrassaan rumat miehet, eikä asia näytä häiritsevän puolin eikä toisin. Miksi homma ei voisi toimia käänteisestikin?

    • nimetön m28

      turhaan välität muiden mielipiteistä, ovat varmaanki vaan kateellisia sinulle.. vaikka ulkonäkö tänäpäivänä merkkaakin liikaa niin siitä kuitenki kiinnostutaan mutta eiköhän se mitä löytyy kuoren alta ni ole tärkeintä eli jos rakastatte toisianne ni pitäkäähän toisistanne kiinni ja unohda tollaset paineet ja pelko ettet joku päivä enää "riitä" miehellesi toteamalla et puhutaanko jostain muusta.. ps. kuuntele neuvoja mut tee päätökset oman tahdon mukaan:) -mies28v-

    • ...............

      Naisten itsetunto tuntuu olevan tehty paperista. Kelpaanko jos mies hyvännäköinen. En tunne itseäni naiseksi jos mies on pidempi jne. jne. Mikä tyttöjen kasvatuksessa menee pieleen?

    • dsöl

      Ei muuta kuin jätä se!

      • kerran näinkin

        ole se , mihin kannattaa panostaa.


        Muusta viis!


    • josta häivyin

      Kaikki on ok, jos epätasapaino ei häiritse miestä eikä sinua eikä mies ota sitä puheeksi tai brassaile omalla ulkonäöllään. Itse seurustelin miehen kanssa, joka teki mallintöitä. Mies peilasi itseään jatkuvasti kaikista heijastavista pinnoista ja pullisteli lihaksiaan ja hymyili peileille. Jos ulkonäkö menee addiktion puolelle niin silloin kannattaa häippäistä.

      • Jehus

        on itsetuntonsa menettäneitä rääpäleitä täynnä. So sad :(


    • pietroboy

      Toisinaan, kun lukee näitä ihmisten 'murheita' tulee ajtelleksi ovatko nämä provokaatioita, vaan ovatko ihmiset oikeasti idiootteja.

      Ymmärrän kyllä mitä on murhe, miten erilaiset ikävät asiat huolestuttavat ihmisiä... mutta että joku viitsii alkaa suoltamaan tekstiä siitä, että poikaystävä on malli, jonka perässä ei tahdo pysyä, koska itse on jotakin muuta.

      Lähde lätkimään siitä 'suhteesta' ja lakkaa valittamasta.

      • boyboyboy???

        niin, kumpikohan?


    • hupitius

      miellyttääkin jonkun silmää, niin käsin kosketeltuna hän tuntuu kuitenkin ihan samanlaiselta nahalta kuin toisetkin...

    • PAISKATTIIN

      Vähissä on jutun aiheet, täyttä soopaa tämäkin
      aihe

    • ..ellei ole todellisia...

      ...ongelmia, ei kannattaisi tänne kaikenlaista sontaa kirjoittaa. Iloitse siitä, että olet söpö ja kaverisi mielestäs kauniskin. Anna hänen olla komea. Elämässä on tärkeämpiäkin asioita kuin ulkonäkö, mutta ilmeisesti sinulla on kaikki niin hyvin, että tällaista voit kirjoittaa. Häpeän puolestasi. Kaikkea hyvää.

    • Olet tärkeä!

      Heips! Itse olen kamppaillut myös asian kanssa, mutta myös toisinpäin.. Sillon olin tosi rikkinäinen ihminen ja itsetunto oli aikas huono.. Pönkitin sitä hakemalla miesten huomiota ja sitä paljon sainkin, mutta ei se auttanut, kun särin siinä samalla ihteeni.. Sitten jos joku komistus oli minusta kiinnostunut, niin lemppasin aika nopeaa, koska oli vaikeaa uskoa, että se minua kahtelis, kun lapsen tehneenä ei kroppakaan parhaassa kunnossa ollut..

      Noh, mut sit jossain vaiheessa elämääni pistin Jumalan kanssa välit kuntoon ja rupesin käymään menneisyyttäni läpi ja sain eheytyä säröistä ja kas kummaa, vaikka sain toisen lapsen ja kroppakin on entistä rupsahtaneempi(kai ehkä olen silti muuten ihan persoonallisen kaunis, vaikka painoa pitäisi 20 kg tiputtaakin), niin nykyään tiedän olevani Taivaan Isin Prinsessa, eli tiedän olevani arvokas just tämmösenä kuin olen!!

      Jumala on johdattanut elämääni myös hyvän uskovan miehen, joten sitä kauttakin on toki itsetunto parantunut. Uskoviin vaan voi paremmin luottaa, vaikka ihmisiä kaikki ollaankin ja virheitä tehdään paljonkin..

      Haluan sinulle sanoo, et jos siun miekkonen päättäiskin muka sinut jättää ulkonäön takia (mikä ois tosi säälittävää), niin muista, että olet Jumalalle äärettömän arvokas ja Hän kyllä johdattaa sinulle vielä paremman miehen, joka on sinun arvoinen!! Ite suosittelen aina kaikille sitä, että kävisivät historiaansa läpi ja eheytyisivät, koska sitä kautta tulee luottamusta itseen ja muihin, eikä yksinkertaisesti samalla tavalla enää haikaile toisten miesten tai naisten perään!! Oma kultakin riittää loppuelämän ajan, jos on ehyt ihminen!! :) Itse olen tämän kokenut ja ennen pettävänä ja miesten tunteilla leikkineenä tiedän, mistä "puhun"..

      Taivaan Isin huolenpitoa teidän suhteeseen ja kaikkea ihanaa sinun elämään!!!

      • seppo7

        .jpg or it didn't happen.


      • lamminisomies

        ja hyvät kyydit sulta mar... saikin :)


    • TSI plastiikkakirurgiaa

      Mottaa äijää kuonoon ja murra nenä. Kehoita hyväksymään tapahtunut tosiasia ja perustele ystäviesi asiantuntijamielipiteellä:

      "... heidän mielestään pariskunnan ulkonäöt pitäisi olla "samalla tasolla"."

    • justiinsa joo

      Tässä jutussa on selkeästi kaksi pointtia. Ensimmäinen on se, että et ilmeisesti ole ihan sinut itsesi kanssa.

      Toinen on tämä iänikuinen asia, että olisiko ehkä kannattanut tiirailla hieman tavallisemman näköistä kumppaniehdokasta, jos kerran kumppanin liiallinen ulkonäkö ahdistaa noin paljon?

      Ja haudataan nyt jo se klisee, että ulkonäöllä ei ole mitään merkitystä. Eihän nykynaiselle alkuun millään muulla olekkaan merkitystä kuin ulkonäöllä. Eli taisi osua omaan nilkkaan.

      • olemme ulkönäöllisesti eril...

        Meistä jokainen vanhenee (eri tavalla ulkoisesti) päivä päivältä.
        Miehesikään ei ole ikuisesti "prinssi" ja elämä jatkuu kaikesta huolimatta.
        Miehesi voi joutua onnettomuuteen, sairastua yms eikä hän ole enää saman näköinen, mitä silloin teet? sinä olet hänen kanssaan edelleenkin eikö niin ja sitähän kestävä parisuhde on että pysyy toisne rinnalla.
        Ajatteleeko miehesi samallatavalla? jos sinulle sattuisi jotain tai sairastuisit ja ulkonäkösi muuttuisi niin jättäisikö hän sinut.
        Ainakaan kirjoituksestasi päätellen ette ole asiasta keskustelleet kuin pintapuolisesti joten ota kissa pöydälle ja kysy häneltä mitä tekisitte jos näin kävisi jommalle kummalle.
        Kestävä parisuhde ei katso ulkonäköä jos on muuten onnellinen ja asiat suht kunnossa!
        t. kääpiö


      • Jetska
        olemme ulkönäöllisesti eril... kirjoitti:

        Meistä jokainen vanhenee (eri tavalla ulkoisesti) päivä päivältä.
        Miehesikään ei ole ikuisesti "prinssi" ja elämä jatkuu kaikesta huolimatta.
        Miehesi voi joutua onnettomuuteen, sairastua yms eikä hän ole enää saman näköinen, mitä silloin teet? sinä olet hänen kanssaan edelleenkin eikö niin ja sitähän kestävä parisuhde on että pysyy toisne rinnalla.
        Ajatteleeko miehesi samallatavalla? jos sinulle sattuisi jotain tai sairastuisit ja ulkonäkösi muuttuisi niin jättäisikö hän sinut.
        Ainakaan kirjoituksestasi päätellen ette ole asiasta keskustelleet kuin pintapuolisesti joten ota kissa pöydälle ja kysy häneltä mitä tekisitte jos näin kävisi jommalle kummalle.
        Kestävä parisuhde ei katso ulkonäköä jos on muuten onnellinen ja asiat suht kunnossa!
        t. kääpiö

        Max 1½ vuotta; tähän mennessä olen pysynyt oikein hyvin tässä aikataulussa.


      • Tomppak
        Jetska kirjoitti:

        Max 1½ vuotta; tähän mennessä olen pysynyt oikein hyvin tässä aikataulussa.

        Eikä loppua näy:)


      • aivan silmissä
        Jetska kirjoitti:

        Max 1½ vuotta; tähän mennessä olen pysynyt oikein hyvin tässä aikataulussa.

        Muutama tuollainen lyhyt suhde ja olet rikki ainakin sisältäpäin. Huomasin sen sinunkin kirjoituksestasi.


    • Tavismies

      Onhan se niin, että jos hän jättää sinut ulkonäkösi takia, niin ei hän edes siinä vaiheessa ollut sun arvoisesi. Näin mä ainakin asian näkisin. Toisin sanoen, jos jostain parempaa luulee löytävänsä niin siitä vaan.

      • supe

        Minun mielestä sinulla ei ole kovin montaa vaihtoehtoa, joko kasvat ihmisenä tuollaisen yli tai jäät murehtimaan asiaa ja se varmasti alkaa ajan kuluessa paistaa läpi suhteessasikin, eikä sillä varmasti ole hyvät vaikutukset suhteeseesi eikä mihinkään muuhunkaan. Minusta sinun kannattaisi oppia rakastamaan itseäsi enemmän :-)


    • *pikkunen*

      Kuuleppa nim. "ahistaa vaan",

      Älä nyt tee tuollaisesta pinnallisesta asiasta ongelmaa, jos suhde on muuten hyvällä mallilla!

      Tärkeintä on kuitenkin mitä hän ja sinä olette persoonilta ja miten tunnette toisianne kohtaan.

      Itse olen hieman pyöreä ja lyhyt, mutta kasvoista ihan kai kivan näköinen, mieheni on todella komea ja upeakroppainen kiekkoilija. Välillä on minullekkin käynyt mielessä miksei hän ota jotakin missiä kun saisi varmasti, mutta sitten tajuan että ei tietenkään ota koska hän rakastaa juuri minua ja juuri tällaisena kuin olen!
      Baarissakin jos käydään niin en ole ollenkaan mustasukkainen kun naiset katselee miestäni, vaan olen ainoastaan ylpeä että juuri minä saan olla hänen valittunsa!

      Mutta todellakin, luonne ratkaisee myös minun rakkaudessani häneen. Jos hän ei olisi tuollainen persoona, niin en kyllä pelkästään komeaa kuorta alkaisi katselemaan!

    • jmbv

      Muista, että kauneus on katsojan silmissä. Sillä ei ole mitään merkitystä mitä muut ajattelevat teistä. Miehesi on valinnut sinut!!!

    • väliä

      Minkälaisia ystäviä sulla oikein on, kun huomauttelevat teidän "epäsuhtaisesta" ulkonäöstä?! Ihan hassu väite muutenkin, että ulkonäöt pitäisi olla samaa tasoa. Tietysti silloin jos seurustelussa arvostaa vain pelkkää ulkonäköä. Kyllähän sellaisiakin ihmisiä on, mutta käsitin että teidän suhteessa painaa muutkin asiat vaakakupissa.

      Turhaa huolehdit mitä muut ajattelevat, eihän se heille kuulu. Jokainen elää kumminkin omaa elämäänsä.

      Eikö se kuitenkin, miten miehesi suhtautuu kauneuteen ole tärkeintä? Hän arvostaa varmaan muutakin kuin pelkkää ulkokuorta. Jos olisi toisin, niin kukaanhan ei hänelle koskaan riittäisi. Aina tulee joku vielä kauniimpi sen yhden kauniin tilalle. Silmähän vähän niinkuin tottuu siihen samaan. Ja kun joka päivä näkee, niin se alkaa olla ihan tavanomaista ja myöhemmin löytyy se korvaava kauniimpi tilalle.

    • mukavaa..

      että voi nykyään keskustella kaikenlaisista pienistä ja suurista mielttäpainavista ongelmista ,se vaan on nyt niin että hän rakastaa sinua sinun luonteen vuoksi ,ja ulkonäkösi on toinen seikka , vaikka älä pidä sitäkään ongelmana koska olet "söpö" se riittää ja jos on liian kaunis se tuo vaan paineita ihmiselle. Miehesi tuntee olonsa sun rinnalla ihan ok ja on onnellinen joten sun pitää vaan kohenttaa itsetuntoasi hieman. harrastamalla ja kuntoilemalla tulee hyvä olo ..

    • nainen23

      Mulla aivan sama juttu! Olen pieni "söpö" blondi ja mieheni on todella lihaksikas,timmi komistus. jo kaupungilla naiset vilkuilee ja pikku pimut yrittää tehdä siihen vaikutusta. Mieheni vannoo minulle ikuista rakkautta ja sanoo kauniiksi. ja ettei koskaan vilkaisisikaan muita naisia, uskon kyllä että mieheni on uskollinen ja aidosti rakastaa minua ja olemme olleet jo 3vuotta yhdessä, mutta en kestä muiden naisten isku yrityksiä miestäni kohtaan.. :(

    • dobberi05

      oon joskus kauan sitte syyllistyny varapyörän pitämiseen eli oli ihan hirvee koppelo jonka luona kävin sikailemassa ym ... no kuiteskin on tuosta jo aikaa ja oon huomannu että samaa tekee moni jotka etsii sitä täydellistä ... lieneekö parin päivän absinth kuuri syynä avautumiseen jonka tosin moni tiesi .. päätäsärkee --- saako sympatiaa .....

    • Kauneus tulee sisältä

      Hei kaunis sielu!
      Olet onnekas kun elämä on antanut sinulle kauniilla ulkokuorella varustetun miehen. Ja hänellä on kaunis ja puhdas sydän koska hän näkee kauneuden myös sinussa. Ota se vastaan, sillä sinä OLET KAUNIS! Me jokainen olemme. Elämä on vain heittänyt kenelle minkäkin verran kuraa naamalle. Me voimme putsata sen ja löytää sisäisen kauneutemme joka alkaa heijastua sitä mukaa myös ulkoiseen olemukseemme mitä enemmän sen sisällä näemme ja uskallamme siitä ammentaa. Olet joka tapauksessa rakastettava ihminen juuri sellaisena kuin olet. Hyväksy itsesi niinkuin poikakaverisikin hyväksyy ja ota vastaan kauneus jota elämä meille kaikille tahtoo tarjota.

      Kaikkea hyvää teille molemmille!

    • tunteen

      eli samassa tilanteessa olen, mies hyvännäköinen sillai just sopivasti ei mikään kiiltokuvapoika malli vaan jonnydepp ja lisäks empaattinen. Minä tavallinen lihava nainen ja heikohko itsetunto ja välillä kärtsy. Silti olemme todella onnellisia ja meillä on asiat kunnossa ja nautimme toistemme seurasta ja huumorintajusta ja ollaan oltu yhessä jo 5 vuotta. Joten tsemppiä sulle ja jaan tämän tunteen kanssasi. Itse en mieti asiaa kuin joskus välillä ja silloin helposti alan kyselemään että rakastatko ja oikeesti;-)

    • Sieluttomuutta karttava

      Hei kultaseni! On pakko vastata viestiisi, koska en halua, että kokemattomuutesi, nuori ikäsi ja maailma saavat pettää sinua. Olet nimittäin kovin väärässä. Mutta sillä samalla tavalla, jolla monet ovat. Ja jolla itsekin olin noin alle 33 -vuotiaana. Mutta en ole enää.

      Nimittäin, kun ihminen on tarpeeksi nuori, kokematon, ja ehkä tietyllä tavalla huonoitsetuntoinen, on tavallista, että hänen arviointikykynsä vääristyy juuri ulkonäköasian suhteen. Ns, tavanomaisessa mielessä hyvä ulkonäkö pystyy hämäämään sellaista nuorta ihmistä niin, että hän arvostaa ja arvostelee ihmisiä sen perusteella -itselleen kohtalokkaasti.

      Toinen vastaava tavallinen arviointivääristymä liittyy älykkyyteen, ja myös ilmiön pintapuolisimmassa ja tavanomaisimmassa muodossa. Tarkoitan sitä, että täsmälleen yhtä suurta tuskaa voi tuottaa huonoitsetuntoiselle ja kokemattomalle ihmiselle moni muukin asia kuin ulkonäkö. Itse kuvittelin aikoinani, että jos vain minulla olisi todella hyvä ulkonäkö, niin silloin itsetuntoni olisi kohdallaan. Mutta erehdys! Ja kohtalokas sellainen!

      Totuus ulkonäöstä on se, että se ei riitä mihinkään. Mies voi olla mallin näköinen, mutta epämiehekäs, mielikuvitukseton, sieluton, selkärangaton, tylsä, ei -huumorintajuinen, yksinkertainen, jne. jne. Miten saatoin erehtyä alle noin 33 -vuotiaana, että sellainen mies, kunhan vain on todella hyvännäköinen, riittäisi minulle?!

      Jos sinä pidät miehestäsi ihmisenä ja miehenä, on aivan yhdentekevää, onko hän ruman, tavallisen vaiko todella hyvännäköinen. Mutta jos olet hänen kanssaan vain hänen hyvän ulkonäkönsä takia, on tilanne säälittävä teidän kummankin kannalta. Nimittäin miehesi ansaitsee myös tulla kohdatuksi ja rakastetuksi ihmisenä, ei minään edustuskumppanina.

      En malta tässä olla kommentoimatta vielä sitä vastausketjun komeaa miestä, joka kertoi saaneensa aina kenet vain ja olevansa naimisissa nyt todella hyvien geenien kanssa. Hän ei kerro, että nyt hän on löytänyt naisen, jota hän rakastaa, johon hän luottaa ja jonka hän näkee ihmisenä. Ei, tuo mies kertoo vain sen, että nainen on kansainvälisen tason kaunotar ja hänellä on hyvät geenit. Mutta mies on varmasti autuaan tietämätön, että nuo hänen sanansa ovat kuin suoraan jonkun tarinan sieluttoman roolihenkilön suusta. Noilla sanoilla voisi tehokkasti ja nopeasti piirtää luonnekuvan toivottoman pinnallisesta, vailla mitään herkkyyttä jne. olevasta pahiksesta.

      Arvioi siis sinä miehesi, ja jos pidät hänestä, niin pidä hänet! Niin yksinkertaista se olisi oikeasti.

      • Karmeliitta

        sattumalta pelkkää pintaa (tai sillä on yli 50% väliä), niin muista katsoa sinne pinnan alle. Jos kaverisi mielipiteillä on merkitystä, niin katso itse peiliin, mitä oikeasti arvostat.
        Oli tulos mikä vaan, niin kohtaa julma totuus:D. Olet itse samaa mieltä kuin kaverisi - tai olet eri mieltä ja siis tässä asiassa erilainen kuin kaverisi.

        Sisäinen kauneus on arvossaan, kun vanahuus ja rypyt iskee, puhumattakaan vaivoista:) Viisas kahtoo 2-5 askelta kauemmas.


    • en usko

      en todellakaan usko että pitäis olla samalla tasolla. se on pääasia et kemiat toimii!!! kaikki on siitä kiinni että pitääkö toisesta(rakastaa!)ei ulkonäöllä ole mitään merkitystä oli sitten täydellinen poikaystävä tai tyttöystävä niin kaikki riippuu mitä sydän sanoo! itsetuntoa kannattaa kohottaa! -m90

      • MIJONÄÄRI JA SIJOITTAJA

        taas lukioita kusetetaan.toimittaja laittanut tän viestin alulle,ainkin luulen niin ja joku väitöskirjaa tekevä..saa ilmasta tietoo,tyhmistä yksinäisistä naisista.


    • ranskalainen.....90

      Hei.Mitä ihmettä sinä välität muiden sanomisista.Eikö mieleesi ole tullut,että ilmassa on kateutta.Varsinkin jos ne ovat olleet naisia jotka niin sanovat.Ehkä he haluavat,että he saavat sinut tajuamaan sen että olet muka liian "ruma"miehellesi ja kun olet tarpeeksi ahdistunut jättäisit hänet ja he hankkisivat miehesi itselleen?
      Älä välitä tuollaisista typeryyksistä.Jokainen on kaunis omalla tavallaan ja olen varma siitä että sinäkin olet kaunis,olet vain huono itse tuntoinen.
      Mene peilin eteen ja katsele itseäsi vähän tarkemmin.Ehkä huomaatkin että olet erittäin nätti.Miten voisit olla liian hunon näköinen jos olet saanut itsellesi niin komean miehen?Tuskin se luonteestasikaan yksinään johtuu,koska maailmassa varmasti on paljon mukavia ja ihanan luonteisia naisia.Onko miehesi sinulle uskollinen?Jos on se tarkoittaa sitä että olet hyvä näköinen,koska silloin sinä riität hänelle.Eikös se ole sanonta että mitä komeampi mies,sitä itsekeskeisempi kusipää on kyseessä?Olet löytänyt kultakaivoksen jos miehesi on luonteeltaankin täydellinen.Näytä muille että olet hänen arvoisensa,äläkä anna kenenkään masentaa sinua.

      Siinä sinulle pari vinkkiä(; Onnea yhteis elämäänne.

      • DI_DD

        kaunis ja kaunis..Mutta..nää itsensä satalkiloiseksi syönneet naiset ongelma..ruvetkaas laiduttaan..lihavissa on kauniitakin kasvoja.


    • Kuten maailmalle lähtiessäni äitini sanoi:
      "Kuules sinä Nahkis. Kun alat itelles akkoo kahtelemmaan nii elä ota liian nättiä, sen kaverit viepi mutta elä ota liian rummookaa ettee omat lapset pelekee vuan ota siltä väliltä."

      Itsehän henkilökohtaisesti vierastan myös "kauniita ihmisiä". Useammin kuin soisin, he ovat olleet sisältä kaukkea muuta kuin kauniita. Olisin valitettavasti myös taipuvainen ajattelemaan että jokaisella on oma tasonsa, myös ulkonäöllisesti. Tai sitten olen vain huono ihminen.

      Mutta onneksi voimme kaikki lohduttautua sillä että ulkoisen olemuksen lisäksi sisällämme on myös jotakin. Ja kun kaikki muu pettää, ainahan on vielä olemassa sääli.

    • Kauris84

      En ole ollut vastaavanlaisessa tilanteessa, sillä en mielestäni ole komea.
      Mutta jokatapauksessa exälläni oli/on vastaavanlainen "ongelma"
      Hän ei pitänyt omasta ulkonäöstään, kuvitteli itsensä huonommaksi kuin mitä oikeasti on.
      En minä häneen rakastunut ulkonäön takia vaan nauruunsa ja hymyynsä sekä siitä että pystyi keskustelemaan vaikeistakin asioista.
      Itse vakavampana ihmisenä piristi huomattavasti kun näki toisen nauravan.
      Luota vain itseesi eikä muitten mielipiteitä pidä ottaa vakavasti.

    • EI ULKONÄKÖ

      Oma mieheni on hyvännäköinen, muttei kuitenkaan mitenkään massasta poikkeava (malli tms.). Itse olen mallin töitä tehnyt ja edelleenkin sanoisin itseäni aika hyvännäköiseksi. Mieheni on korkeasti koulutettu ja toimii korkeassa virassa. Hänellä on vaikutusvaltainen asema ja hän tapaa paljon ihmisiä työssään. Myös juhlat kuuluvat usein hänen töihinsä. Mieheni tienaa myös mukavasti rahaa.

      Ärsyttää suunnattomasti, että missä tahansa hän onkaan, niin naiset ovat hulluna perässä. Luulen että mieheni status ja raha houkuttelee näitä 20 työtönhulpakoita. Itse olemme kuitenkin kolmekymppisiä. Mieheni luo on myös helppo mennä puhumaan "työasioita", koska hän toimii näkyvällä paikalla. Todellisuudessa luulen naisia kiinnostavan ihan muut jutut.

      Eli ei se komea mies ole ongelma! Kaikki vanhenevat joskus ja ihminen vieläpä aika nopeasti. Rahalla ja vallalla on mielestäni paljon pahempi vaikutus. Kaiken lisäksi ne yleensä vielä vain tuppaavat kasvamaan iän karttuessa.

      • Miessssss

        ..ystävät on oikeesti eriksee...


      • vesuvius

        Itsekkin nait hänet rahan perusteella, joten mitä valitat?


    • Kaunis kun tarvitaan!

      minulla on ollut aina vähän obgelma kun en ole mitenkään kovin hyvän näköinen, naiset eivät koskaan katso minua eikä flirttaile ym.
      Tulin hiljattain uskoon ja en enää huomioi ollenkaan sellaista asiaa, mutta huomasin että nyt naiset ovat ruvenneet vilkuilemaan ja totesin että jumalan omat erottuvat!
      Älä välitä ulkonäkö ongelmasta, se ei vaikuta mihinkään, omana itsenäsi olet kaunis!

    • fazerinna

      Heippa naiset!!
      Olen aivan varma asiasta ja tiedän, HYVÄNÄKÖINEN
      MIES ei tarvi viereseen kaunista naista.
      Hän on näin itsevarma ja näyttävä. HUOMIO!!! Kaikki tavalliset, myös
      huononäköiset miehet halua, että niiten vieressä
      kulkee kaunis nainen......kaikki huomio menee
      sitten naiselle ja muut miehet saa olla katellisia siittä.......ja se kudittaa sitä miestä sopivasti.......sairasta!
      Olen itse suloinen ja sexy aikuinen nainen, mutta minulla on jo monta avomiesta ollut "malleja" ja hyvältä
      tuntuu......... olen ymmärttänyt, siksi minua ei kyttää tavalliset miehet! Me söpöt naiset tarvitaan vaan VAHVOJA miehiä vierelleeni!!Tsemppia naiset!

    • ProvooOn

      Saahan sitä haaveilla. "Liian hyvännäköinen" mies? he he hee. Mistä kohdalta? Onko se yhtä rosvon ja häijyn näköinen kuin ne kirveellä veistetyt "miiiisteeer vinlandit". Karseita.

    • vaimona jo 20vuotta

      Äläs höpsi nyt. Minä kanssa aikanani nappasin sillä pelkällä söpöydelläni ja ihanalla luonteellani komean sm-tason moottoriurheilijan. Nyt hän on pitänyt minua kuin kukkaa kämmenellä jo kohta 26 vuotta, eikä komeuskaan ole ees karissut, päin vastoin=)

      • 23CM

        nuorena se kumppani pitää napata..jää moni ikävä asia tekemättä.

        ensirakkautta ei unohda koskaan koska se rakkaus oli aito ja paras kaikista..


    • Miehesi silmissä

      Sinä vaikutat tapaukselta, joka ei huomaa omaa kauneuttaan. Ainakin poikaystäväsi näkee sinussa jotain kiehtovaa ja upeaa, sekä olet varmasti todella ihana luonteeltasi. Siksi hän sinusta pitääkin.

      En usko tippaakaan tuollaisiin "hän haluaa alistaa sinua" kommentteihin. Uskon paljon enemmän sinun ystäviesi ja tuttaviesi kateellisuuteen. He eivät välttämättä suoraan tarkoita loukata, mutta asenteen huomaa rivien välistä, kuten olet ilmeisesti huomannut.

      Niin kauan, kun mies on kunnollinen ja osoittaa arvostustaan sinua kohtaan, kannattaa sinun nauttia elämästä rakkaasi kanssa.

      T:Mies

      • mister..D

           Kun katsot treffipalstoja, ne ovat valtoimenaan sinkkunaisia! Kunnon miehiä olisi - mutta ei kelpaa. "Vanha", esim. 40-vuotias nainen hakee iän perusteella esim. 20-45 vuotiasta nuorta miestä (hahahaa / ikärasisti), vielä isotuloista, kuvan kanssa toki, että ulkonäkö miellyttäisi armon ikäneitoa(eronnut pyöreämuotoinen tupakoiva alkoholia runsaasti nauttiva = ei hyvältä kuulosta). Jos nainen on kuvansa laittanut, ei sen perusteella ainakaan voi sanoa ihastuvansa, mutta hän kuvittelee itse olevansa vielä alle kakskymppinen ihannenainen. Kokeilin noita ilmaisia treffipalstoja nähdäkseni millaisia nuo naiset ovat! Maksullisia palstoja en periaatteesta halunnut kokeilla. Vastaukset pikku viesteihin olivat tosi sairaanoloisia, jos juuri tekstiä saivat aikaan muutamaa sanaa enempää. Mitä lie hakevat? Ne, mitä naisten puolelta tuli - olivat valtaosin ulkolaisten maksullisten naisten vastauksia - nämä kuvottivat!


      • mutta entäs miehet!
        mister..D kirjoitti:

           Kun katsot treffipalstoja, ne ovat valtoimenaan sinkkunaisia! Kunnon miehiä olisi - mutta ei kelpaa. "Vanha", esim. 40-vuotias nainen hakee iän perusteella esim. 20-45 vuotiasta nuorta miestä (hahahaa / ikärasisti), vielä isotuloista, kuvan kanssa toki, että ulkonäkö miellyttäisi armon ikäneitoa(eronnut pyöreämuotoinen tupakoiva alkoholia runsaasti nauttiva = ei hyvältä kuulosta). Jos nainen on kuvansa laittanut, ei sen perusteella ainakaan voi sanoa ihastuvansa, mutta hän kuvittelee itse olevansa vielä alle kakskymppinen ihannenainen. Kokeilin noita ilmaisia treffipalstoja nähdäkseni millaisia nuo naiset ovat! Maksullisia palstoja en periaatteesta halunnut kokeilla. Vastaukset pikku viesteihin olivat tosi sairaanoloisia, jos juuri tekstiä saivat aikaan muutamaa sanaa enempää. Mitä lie hakevat? Ne, mitä naisten puolelta tuli - olivat valtaosin ulkolaisten maksullisten naisten vastauksia - nämä kuvottivat!

        Näin naisena täytyy sanoa, että kokeilin minäkin muutamia treffipalstoja - mutta ne miehet! Voi hyvänen aika, kun oli siis ties mitä pullistelijaa ja varattua seksiseuran hakijaa, valitettavasti! Aika monesta näkyi plösähdys päällepäin ja viinasta turvonnut naama, hyi kauheaa! Sitten ne, jotka vaikuttivat tosi kivoilta, ihan tavallislta miehiltä, mutta ilman kuvaa, osoittautuivat tosi elämässä kertakaikkisen vastenmielisiksi ääliöiksi tai moukiksi. Että tässä vähän tätä yleistettyä peilikuvaa edelliselle vastaukselle tältä toiselta puolelta. Muuten, siellä ei ole missään sellaista kohtaa, johon kirjoitettaisiin tai joka rastitettaisiin, että "alkoholia runsaasti nauttiva". ;-)


      • eipäs höpötetä
        mister..D kirjoitti:

           Kun katsot treffipalstoja, ne ovat valtoimenaan sinkkunaisia! Kunnon miehiä olisi - mutta ei kelpaa. "Vanha", esim. 40-vuotias nainen hakee iän perusteella esim. 20-45 vuotiasta nuorta miestä (hahahaa / ikärasisti), vielä isotuloista, kuvan kanssa toki, että ulkonäkö miellyttäisi armon ikäneitoa(eronnut pyöreämuotoinen tupakoiva alkoholia runsaasti nauttiva = ei hyvältä kuulosta). Jos nainen on kuvansa laittanut, ei sen perusteella ainakaan voi sanoa ihastuvansa, mutta hän kuvittelee itse olevansa vielä alle kakskymppinen ihannenainen. Kokeilin noita ilmaisia treffipalstoja nähdäkseni millaisia nuo naiset ovat! Maksullisia palstoja en periaatteesta halunnut kokeilla. Vastaukset pikku viesteihin olivat tosi sairaanoloisia, jos juuri tekstiä saivat aikaan muutamaa sanaa enempää. Mitä lie hakevat? Ne, mitä naisten puolelta tuli - olivat valtaosin ulkolaisten maksullisten naisten vastauksia - nämä kuvottivat!

        En usko, että naiset hakevat 20 v. itseään nuorempaa miestä! Ei pidä paikkaansa. Olen nainen ja tunnen myös muita naisia, jotka ovat saaneet viestejä esim. treffipalstoilla itseään kymmeniä vuosia nuoremmilta jannuilta. Eli, ei kiitos! Se nyt vaan on niin, että "pennut" ei kiinnosta aikuista naista. Ei siis todellakaan mene yksiin sen kanssa, mitä miehet hakevat! (ikähaarukkana esim. 16-100v)


    • puhut

      niin,miehessä pitää vaan olla miehistä rosoa,ei kaunis.mies on mies!!

    • beedee

      ole iloinen että sinulla on niinkin hyvännäköinen mies! hän rakastaa sinua varmasti muunkin kuin ulkonäön takia enkä usko että hän ajattelee eroavaisuuksianne sen kummemmin. ehkä hän nimenomaan ihastui söpöyteesi, eikä pidäkään niin kovasti "hyvännäköisistä" naisista.
      älä ahdistele mieltäsi tuollaisella asialla. jos et muka kelpaa miehellesi ulkonäkösi takia, hän painukoot suohon! kyllä terveessä suhteessa on kyse muusta kuin ulkonäöstä!

    • monet hyvännäköiset ihmiset sanovat ettei ulkonäöllä ole merkitystä ja ehkä korostavat sitä että sisäinen kauneus on tärkeintä. Tämä pitää tietenkin paikkansa, jos suhde on muuten kestävällä pohjalla. Ongelmaksi muodostuu herkästi se että toinen tulee mustasukkaiseksi siitä kauniimmasta osapuolesta. Epäillykset kasvavat ja jonkun toisen vilkaisukin siihen omaan rakkaaseen saa kuvittelemaan vaikka ja mitä.

      Pariskunnan ulkonäköjen ei missään nimessä tarvitse olla tasapainossa. Sellaiset kommentit on ihan tuulesta temmattuja. Suhde voi toimia vaikka toinen olisi huomattavasti *rumempi* kuin toinen. Suhteen kestävyyteen vaikuttaa monet muutkin asiat, keskinäinen kemia, halu olla toisen lähellä, luottamus ja tietenkin rakkaus. Ulkonäöllä on hyvin vähän merkitystä lopputulokseen, paitsi jos on vain toisen kanssa ulkonäön takia.

      Jos toista rakastaa oikeasti ja täydestä sydämmestä, niin silloin toinen on myös kaunis. Kauneus on hatara määritelmä, joka perustuu siihen kuvaan mitä maailmalla syötetään meille: mallit, elokuva tähdet, jne. ei rakkaan tarvitse olla esim. ampiaisvartalon omistava kaunokainen tai urheilullisen lihaksikas jämäkkä mies. Oikea rakkaus ei kysy ulkonäköä ja kaikki me joskus rupsahdetaan.

    • shamiii

      Minusta on epäreilua että tuttavasi huomauttavat tuommoisesta asiasta! On hienoa että poikaystäväsi arvostaa muuta kuin ulkonäköä, ja tietenkin se ei tarkoita ettei hän voisi pitää sinua kauniinakin. Kaikilla on eri mielipiteet, niin ulkonäöstä kuin kaikesta muustakin. Miksi muka pariskunnan ulkonäkö pitäisi olla samalla tasolla MUITTEN ihmisten silmissä, jos kerran te kaksi pidätte toisistanne ihan semmoisina kuin olette? Eihän muitten mielipiteillä sillon ole mitään väliä. Ei ulkonäkö ole kaikkea.

      Mun neuvoni sinulle olisi ettet välittäisi muitten mielipiteistä etkä antaisi niiden käydä sun onnesi eteen. Jos kerran rakastatte toisianne kaikki on hyvin.

      • ferrari...m

        Nainen kauneimillaan tuossa 17-21 vuotiaanna ,ton olen todennu uimaharrastukseni myötä itse nähtynä.

        vesikäveliät poikkeuksetta lihavia naisia,suorastaan jotkut aivan repeämispisteesä.

        4kyt nainen ei enää kaunis ,harvoja poikkeuksia lukuun ottamatta.


    • onkin

      Sanontakin kuuluu: Kauneus on katsojan silmässä!

      Ei yksistään ulkonäkö tee ihmisestä parempaa. Paljon enemmän vaikuttaa se, minkälainen on sisimmältään.

      • just mageeta?

        Se, että aloittajaviesti olisikin pelkkä provo.

        Mutta miten upean vilkaisun ihmisten sisimpään reaktiot antoivatkaan!

        Itse sanon, että ns. kaunis voi olla fiksu tai idiootti, samoin ns. komea voi olla fiksu tai kusipää. Mies taas ei ole komea, jos on tyhjä (jotkut kusipäätkin voivat olla komeita). Myöskään tyhjä nainen ei voi olla kaunis.

        Jos aloitusviesti ei ole provo, ihmettelen kovasti tilannetta. Pitääkö miehen jokapäiväisessä arjessakin hoitaa aloittajan itsetuntoa?


    • LOPETAT..

      ..kuuntelemisen ihmisiltä joilla ei ole parempaa kerrottavaa.Sinä olet ihan kaunis omana itsenäsi.Älä anna tuollaisten ajatusten pilata teidän suhdetta.Tiedäthän että kauneus on katsojan silmissä,eli jos olisit vapaa olisi sullakin ottajia.et ole yhtään huonompi missään suhteessa mieheesi.Sinulla on lämmin sydän,miehesi rakastaa sinua sellaisena kuin olet.Elä onnellisena ja unohda pöty puheet,kateellisuuttaan ne arvostelee ja nauttiivat jos teillä menee välit poikki.Älä anna heille sitä iloa vaan nenä pystyyn.mene peilin eteen joka päivä vähintään kolme kertaa ja san itsellesi olen kaunis,tee sitä niin kauan että olet oppinut luottamaan itseesi.tiedäthän sanonnan,että mitä sillä kauniilla ulkokuorella tekee jos on ontto sisältä.sitä myös miehesi tarkoittaa niillä muilla naisilla.Onnellista uutta vuotta !Anna kaikkien kukkien kukkia!!!

    • josjatkatnoinhkin

      Tuskin miehesi sinua jaksaa jos tarvitset suhteessa vakuutteluja siitä että vältät sellaisena kuin olet. Joko olet muuttunut mustasukkaiseksi. Itse en jaksaisi ainakaan elää ihmisen kanssa pidemmän päälle jos pinnalliset asiat liikaa mielessä.

    • ompas siinäkin

      Ystäviä. Minkälaisia ne vihamiehet sitten ovat? Eiköhän mies ilmoita sitten, jos ei ole enää kiinnostunut. Heikko itsetuntosi voi kariuttaa suhteen.

    • sanoi aikanaan

      että " ruma ei ole ruma, eikä kaunis ole kaunis, kun tarpeeksi kauan katselee".
      Eli muut asiat merkitsevät pidemmän päälle enemmän.

      Olen itsekin huomannut, kuinka todella komeasta on tullut pelottava, rumakin, huonon luonteensa vuoksi. Ja kun "ruman" ihmisen kanssa on hyvä ja turvallinen olla, näkyy hän silmissäni kauniina.

      Ja noita arvostelijoita on aina. Milloin on liian ruma mies (et sä voi siitä tykkää), tai liian komea (miten se on sut ottanu).

      Ja monenmoisista tapauksista oppineena sanon että who cares.

      Ps. Jos tunnet itsesi kuningattareksi, näytät myös siltä ;)

    • MiesYksinäinen

      Hei:)
      Olen itse tietoinen hyvästä näöstäni ja aina sanottu aina todellakin, hyvännäköiseksi mieheksi... ja sepäs onkin ollut hankaloittavaa elämässä kun on etsinyt itselleni ihmistä kenen kanssa voisi onnellisen tasapuolisesti jakaa elämän.

      Naiset monasti monasti itsestäänselvyytenä pitävät minua menevänä miehenä kun näkevät kuvani joko täällä 24.treffeissä tai missä vain vastaavissakin...tai missä vain julkisesti.
      ja minä kun mene juuri ollenkaan mihinkään mitä sillä yleisesti tarkoitetaan. Koti on minulle linnani ja siellä olen paljon. jA vietän paljon aikaa lasteni kanssa ja nytkin olen yksin, en siis parisuhteessa.
      Nyt lapset eivät asu luonani ja olen muuttanut toiselle paikkakunnallekkin.

      Mutta asiaan... Sanoisin tuota samaa, taakkanakin ehkä kantava, poikaystäväsikin, kyllä hän voi tarkoittaa ihan ja juuri mitä sanoo.
      Kylläkin vain tässä nyt voin itseni puolesta sanoa, että minä en etsi, halua suoraan sanottuna! kuvankaunista kadulla päittenkääntävää kaikkienkin mielestä kuvainnollista prinssessaa. Haluan löytää naisen viereeni naisen joka pitää minusta, mitä olen sisältä, kuin ulkonäköni perusteella, jopa vuoksikin on vieressäni ja vainkin elämääni on viereeni tullut. Niitä ns. kuvankauniitakin on minun elämässäni ollut. Itse erehdyin menemään suhteisiin juuri ensin tuon ulkonäön perusteella Ja myös koska olsimme "samaa" ulkoisesti.
      Erehtyen pahasti, ajattelin kuin nyt sinä, ystäväsikin ehkä kun ns. eriparia olette, että sillä olisi kahden väliseen suhteeseen merkitystä oikessa arjessa missä tekin nyt elätte yhteisessä suhteessa.

      Mutta! nyt se asia, minun pointtini:

      Jos teillä rakkautta välillänne, luottamusta, lojaalisuutta toinen toisiinne, halua olla toinen toiselle siinä vieressä toistenne elämässä.
      On ihan sama miten ulkoisesti olette mätz tai ette:)

      Ole onnellinen tuosta ulkoisesta lisäavusta jota poikaystävälläsi, ole hänestä ylpeä:)
      Hän on nyt sinun, haluaa olla sinulle ja että olet hänelle :)

      Toivon itse, nyt löytävän naisen joka uskoo minua, kun sanon, kerron, että rakastan häntä ja haluan olla hänelle kun niin kerran tunnen. Se on vaikeaa, tiedän, saada nainen uskomaan tunteistani, haluista häneen jos olen ns. kauniimpi kuin hän heti äkkipäältä katsoen meitä vierekkäin, rinnakkain elämän arjessa kun olemme...
      Huokaus...

    • kateellinen kansa

      kun sanoo arvostavansa muuta kuin ulkonäköä! tuskin sullekaan miehesi komeus pitkälle riittäis, jos hän osoittautuis törkimykseksi yms.? mielestäni on läheisiltä todella törkeää, tyhmää huomautella teidän,sanotaan nyt, ulkonäköeroista miten tän asian nyt ilmaisis!! taitavat kuule olla kateellisia sulle..onks nää huomauttelijat naisia vai miehiä? luulenpa että naispuolisia, eli kateutta vaan! älä välitä huomautteluista yhtään. iloitse ystävästäsi ja suhteestanne.hyvää jatkoa!

    • kilo80

      On teillä ongelmat!!voi pyhä sylvi sentään!olisit tyytyväinen etkä vinkuisi täällä!monella pahempiakin miettimisiä esim vakavasti sairas!

    • cecilia3

      No siis, on tehty tutkimuksia että koska ylipäätään miehille naisen ulkonäkö on tärkeämpää kuin naiselle miehen ulkonäkö, niin naiset ovat todella herkempiä tällaiselle epäsuhdalle.

      Mutta silti en näe syytä huoleen. Mieshän on valinnut sinut, ja olisi jo huomannut jos olisit hänelle "liian vaatimattoman näköinen tms". Hänhän on vielä eritoten argumentoinut miksi juuri sinä, eikä kukaan muu, joten et ole edes ns keplutellut tai huijannut miestä luoksesi tms. Hän todella haluaa olla siinä.

      Joten käytä tilanne hyväksesi! Sinussa on jotakin enemmän kuin muissa, hänen silmissää, usko siihen, usko itseesi!

      Sosiaalipsykologia opettaa että se, miten me näemme itsemme on se miten toisetkin lopulta tulevat näkemään. Sano itsellesi että olet hyvä, ja arvokas, ja tarpeeksi kaunis, ja että miehesi saa olla onnellinen kun hänellä on sinut, eikä jotain tyhjäpää bimboa.

      Arvosta itseäsi nainen! olet enemmän kuin pelkkä ulkokuoresi, poikaystäväsikin näkee sen. Sinulla on siis sukomattoman onnellinen tilanne!!

      Kuinka moni meistä haluaisi ihanan, komena poikaystävän, joka valitsee meidät ylimuiden, joka hiton ainut!!! Niitä on TODELLA harvassa, joten on rikos että pilaisit onnesi vain koska et pääse asiasta yli jossa ei edes ole mitään todellista ongelmaa.

      Suhteissa on aina JOKIN ongelma. Mieluummin "ongelmana" liian kaunis poikaystävä, kuin esim sua hakkaava juoppo, tai niin ruma ettei seksi maistu, tai mitä tahansa muuta.

      Poikaystäväsi rakastaa sinua! Ole nyt onnellinen! Ja jos et vain suostu, tai pysty, niin jätä poikaystäväsi koska varmasti hän tekisi sitten jonkun muun naisen hyvin onnelliseksi.

      Ilman itsetuntoa on koko elämä yhtä ongelmaa.

    • Anonyymi

      Mies on hyvannakoinen kun on Isot Munat. Jo's mies kusee naisen nahden ja nainen nakee is on munan johtaa se seksiin

    • Anonyymi

      pepe rakas on hyvännäköne❤️❤️❤️

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      414
      4252
    2. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      137
      2851
    3. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      130
      1978
    4. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      73
      1370
    5. Olisi kiva tietää miksi pidät minusta?

      Miehelle kysymys :)
      Ikävä
      75
      1312
    6. Venäjä aikoo yksipuolisesti muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa

      Venäjä aikoo muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa Venäjän saarten eteläpuolella. Ylen jutussa kerrotaan mm.
      Maailman menoa
      174
      1278
    7. Voi nainen...

      Kun luovutit meistä liian aikaisin, just kun aloin oppimaan sinua. Jos oisin alussa jo lukenut aiheesta oisin voinut toi
      Ikävä
      51
      1272
    8. Hetkeäänkään miettimättä ottaisin sinut

      Mutta mitä mieltä miehesi siitä olisi?
      Ikävä
      73
      1231
    9. Naiselle kysymys

      Mitä oikein näet minussa?
      Ikävä
      53
      1041
    10. Suomi lähettää tarkkailijoita merialueelle

      Venäjä on ilmoittanut aikovansa ylittää Suomen merialueen rajat kysymättä lupaa kertomalla että Suomen merialueen raj
      Maailman menoa
      291
      970
    Aihe