Kylläpä minua naurattaa kun lueskelen surkeiden rumien miesten kirjoituksia siitä kuinka heidän naisten pitää olla täydellisiä, eli laihoja, isotissisiä blondeja tai jotain sinnepäin. Itse olen pyöreä, kaunis, keskipituinen, iso pyöreä peppu ja rinnat ja en ole vielä tavannut miestä joka ei matkaani olisi lähtenyt. Rumat miehet kierrän kaukaa sillä minulle kelpaa vain ja ainoastaan paras. Tällä tarkoitan älykäs, koulutettu, pitkä, tumma, lihaksikas ja antelias mies. Seksiä en kenenkään kanssa harrasta ennen seurustelusuhdetta ja silti miehet pörräävät ympärilläni. Myönnän heti alkuun että etsin sitä oikeaa, ja pillua ei tule kun vasta seurustelusuhteessa. Yksikään mies ei ole vielä kieltäytynyt suhteesta kanssani mutta itse olen pakkeja antanut sadoille surkeille luusereille jotka edes kehtaavat katsoa minun kaltaistani naista. Että tässä teille "täydellisille" miehille jotka etsitte täydellisiä naisia. Oikeat miehet haluavat oikean naisen ja toisinpäin. Piilothomppelit voivat sitten paneskella pikkupoikien näköisiä tyttösiä.
miesten nainen
19
834
Vastaukset
- Hahaaaaa
Läski nainen otti porot Kokeneen Panomiehen jutuista ja lihava kaunotar -ketjusta :D
- minä vaan
Piilohomppeli mikä piilohomppeli. Tosin on teikäläisille vieläkin rumempia nimiä mutta niitä ei nyt tässä viitsi alkaa heittelemään.
- KylmäNainen
olevansa läski?
Ei, vaan pyöreä. Jos se nyt sattuisi olemaan sellainen ihminen, jolle pyöreys tarkoittaa normaalipainon rajoissa olevaa muodokkuutta eikä ylipainoa. Jos?
Yksi tyttökaveri on sellainen, joka on normaalipainoinen, mutta jolla on isot rinnat ja pyöreä peppu. Vyötärö on melkoisen litteä. Sanoisin, että sellaista miestä ei ole joka ei siitä rungosta tykkää. Minä olen "vain" laiha, ja vaikka se vetoaa myös, se ei vetoa ihan niin hyvin. Kasvoissa tai hiuksissa tai pukeutumistyylissä meillä ei ole sellaisia eroja, jotka selittäisivät asian.
Voisi todeta, että minuun tuntevat vetoa eniten sporttiset miehet, häneen taas sitten muunlaiset miehet. Esimerkiksi liikemiehet, kulttuurivaikuttajat... - Voi senthään
minä vaan kirjoitti:
Piilohomppeli mikä piilohomppeli. Tosin on teikäläisille vieläkin rumempia nimiä mutta niitä ei nyt tässä viitsi alkaa heittelemään.
Älä itse lihava tyttö. Huomenna on parempi päivä.
- ...as...
se on sunkin elämä..... aikas surkeen provon heitit
- hupaisaa
lueskella kuinka miehet heti vetävät herneet nenään kun nainen paljastaakin olevansa pinnallinen ja haluttu :D Se kun kait miesten mielestä on vain heille tarkoitettu etuoikeus. Jos olisin mies ja olisin kirjoittanut näin te olisitte kaikki kompanneet minua ihan innolla. Ja kun sanon että olen pyöreä, tarkoitan oikeasti että olen pyöreä, on hieman ylipainoa muttei liikaa. Normaalipainoinen kun ei voi olla pyöreä. Mikä ihme siinä on että laihojen akkojen pitää heti olla morkkaamassa pyöreitä tai lihavempia. Myönnän että on miehiä jotka haluavat vain laihoja naisia, mutta ihan yhtälailla on miehiä jotka haluavat pyöreitä, tai jopa lihavia naisia. meitä on joka junaan.
- ja läski
hupaisaa kirjoitti:
lueskella kuinka miehet heti vetävät herneet nenään kun nainen paljastaakin olevansa pinnallinen ja haluttu :D Se kun kait miesten mielestä on vain heille tarkoitettu etuoikeus. Jos olisin mies ja olisin kirjoittanut näin te olisitte kaikki kompanneet minua ihan innolla. Ja kun sanon että olen pyöreä, tarkoitan oikeasti että olen pyöreä, on hieman ylipainoa muttei liikaa. Normaalipainoinen kun ei voi olla pyöreä. Mikä ihme siinä on että laihojen akkojen pitää heti olla morkkaamassa pyöreitä tai lihavempia. Myönnän että on miehiä jotka haluavat vain laihoja naisia, mutta ihan yhtälailla on miehiä jotka haluavat pyöreitä, tai jopa lihavia naisia. meitä on joka junaan.
ei voi olla kaunis.
Olet säälipillu miehille. :D - vierailija567
ja läski kirjoitti:
ei voi olla kaunis.
Olet säälipillu miehille. :DOnko sitten naistenmieskin joku säälikyrpä naisille?
- vierailija567
hupaisaa kirjoitti:
Voivathan naisetkin vetää herneet nenään kun mies paljastaa olevansa sellainen, eli pinnallinen ja haluttu
- vierailija567
vierailija567 kirjoitti:
Onko sitten naistenmieskin joku säälikyrpä naisille?
niin joka ei voi olla komea...
- tyyppi24
ja läski kirjoitti:
ei voi olla kaunis.
Olet säälipillu miehille. :DIsäsi on säälikyrpä naisille :D
- kyllä vain
"oikeaa naista" nähnytkään.
- tyyppi24
Ole runkkuäpärä hiljaa! Isäsi on gigolo
- vierailija567
Miestennainen voisi olla miestennielijän synonyymi, eli käytännössä sanan naistenmies naispuolinen vastine
- Naisasialooser11
Naistenmiehen naispuolinen vastine on jakorasia/yleinen nainen/huora. Toki myös tuo "miestenainen"on sopiva, siitä tulee mieleen miesten yhteinen käyttöesine
- Anonyymi
Naisasialooser11 kirjoitti:
Naistenmiehen naispuolinen vastine on jakorasia/yleinen nainen/huora. Toki myös tuo "miestenainen"on sopiva, siitä tulee mieleen miesten yhteinen käyttöesine
Höpöhöpö, idiootti. Millä vuosisadalla elät? Sinä et vaan kestä sitä että jotkut naiset ovat vaan yksinkertaisesti kovassa huudossa miesten keskuudessa. Sinulla heikko itsetunto.
- vierailija546
Oletpa varsinainen " sutenööritär",
- vierailija567
,ap
Mitä tyydytystä saatte kun vastailette yli kymmenen vuotta vanhaan provoon?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 733335
Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t311901Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä681899Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian171446- 281391
Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja261308Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61296Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu631207Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik101197Kerro nainen
Milloin huomasit, että kyse ei ole ihastumisesta vaan jostain selvästi vakavammasta.53965