170cm, 70kg

Sonet

Naiset,jotka olette näissä mitoissa, niin oletteko tyytyväisiä vartaloonne? Painoindeksin mukaan se normaali, mutta itse haluaisin muutaman kilon pois. Urheilen aika paljon, joten olen melko kiinteä, mutta vatsan alueelta olisi tarkoitus saada senttejä pois, jotta vaatteet näyttäisivät paremmilta päällä. Miten muilla?

20

5758

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mikke

      kyllä 70 kiloinen nainen on jo aika tuhtia tavaraa, ehkä normaali, muttei kovin naismainen paketti voi olla..

      Pikemminkin ehkä norahvi tms...

      • mies

        kyllä 170cm:n naisen tulis painaa jotain 45-60kg..


      • Jone
        mies kirjoitti:

        kyllä 170cm:n naisen tulis painaa jotain 45-60kg..

        Jos 170 senttinen nainen painais 45kg, painoindeksi olisi 15, eli kuoleman portteja kolkuttelisi. Kyl toi 70 kg on ihan normaali 170 senttiselle. Mun tyttöystävä on noissa mitoissa ja se on upee!


      • Laura

        asialla?
        Vai norahvi. Heh heh...


      • Netta
        mies kirjoitti:

        kyllä 170cm:n naisen tulis painaa jotain 45-60kg..

        vastaajalle sellanen tiedoksi, että lihas painaa enemmän kuin rasva. Väännetäänpä rautalangasta. Kaksi naista, molemmat nyt vaikkapa 170 cm. Toinen naisista painaa 60 kg, toinen 70kg. 60kg ei urheile, 70 kg urheilee ja on timmissä kunnossa, joten se, miltä näyttää ulospäin ratkaisee eikä se, paljonko vaaka näyttää.
        Nämä kaksi ekaa tyyppiä yllättyisivät jos tietäisivät kuinka paljon esimerkiksi Aliaksen Jennifer Garner painaa.


      • nainen

        Kuka kantaa 70-kiloisen säkin ns. kynnyksen yli?
        Älä ainakaan mihinkään diskoon mene...
        Hakeudu johonkin aikuistentansseihin.
        Kampin palvelutalon iltamat ovat tuollaisia
        amatsoneja varten!


      • Ritu
        Netta kirjoitti:

        vastaajalle sellanen tiedoksi, että lihas painaa enemmän kuin rasva. Väännetäänpä rautalangasta. Kaksi naista, molemmat nyt vaikkapa 170 cm. Toinen naisista painaa 60 kg, toinen 70kg. 60kg ei urheile, 70 kg urheilee ja on timmissä kunnossa, joten se, miltä näyttää ulospäin ratkaisee eikä se, paljonko vaaka näyttää.
        Nämä kaksi ekaa tyyppiä yllättyisivät jos tietäisivät kuinka paljon esimerkiksi Aliaksen Jennifer Garner painaa.

        Noin mäkin ajattelen tän painoasian. Mulla kyllä kestänyt kauan ennenkuin hyväksynyt sen,että vaaan näyttö ei merkkaa vaan se ulkoinen näkyvä olotila.Olen 172 cm ja painan reippaat 75-76 kg.
        Jouduin leikkauksen takia olemaan paikallani, siis ei liikuntaa, parisen kuukautta.Painoni putosi pari kiloa, vaikka söin normaalisti.
        Ihan uteliaisuudesta olis kiva tietää mitä se Aliaksen Jennifer Garner painaa. Ainakin se näyttää " rasvattomalta " honkkelilta.


      • Minna
        nainen kirjoitti:

        Kuka kantaa 70-kiloisen säkin ns. kynnyksen yli?
        Älä ainakaan mihinkään diskoon mene...
        Hakeudu johonkin aikuistentansseihin.
        Kampin palvelutalon iltamat ovat tuollaisia
        amatsoneja varten!

        Taidat olla kateellinen, kateellinen....taidat olla palvelutalon työntekijä joka on kovin turhautunut.Aivosi ovat amatsonin kokoa, mutta tehdyt p:sta.170 cm, 70 kg on asiaa kysyvälle erittäin sopiva paino!


      • marie

        Tai muu luuviulu olet itse, jos epäilet ettei 70 kiloinen voi olla naisellinen paketti, mitä sillä kukin kukkakeppi tarkoittaa!!


      • Tsörk
        nainen kirjoitti:

        Kuka kantaa 70-kiloisen säkin ns. kynnyksen yli?
        Älä ainakaan mihinkään diskoon mene...
        Hakeudu johonkin aikuistentansseihin.
        Kampin palvelutalon iltamat ovat tuollaisia
        amatsoneja varten!

        Saatat tietenkin yllättyä painosi mukaisen äo:si kanssa, mutta nainen osaa varmaan ihan itsekin kävellä sen kynnyksen yli.


    • Pexi

      Veikkaanpa että olet just hyvä!
      Ei sun tarvi parantaa yhtään mitään!Nauti!

    • nainen52

      Hiukan väärään paikkaan tuon "ihannevartalosi"
      keskustelun toit...
      Eiköhän tuo sopisi jonnekkin turhautuneiden naisten osastolle.
      Isokokoisten pukeutuminen on jotain muuta...
      Ihan kivaa, jos täältä kyseltäisiin/annettaisiin vinkkejä isokokoisille...
      Jos olet noin epävarma noista hyvistä mitoistasi, niin hakeudu vaikka ammattiauttajan puheille..

      • Samassa veneessä

        Itsellänikin on just nuo mitat.. Tosin yritän juuri laihduttaa muutaman kilon pois. Mutta minun mielestäni aika paksua tekstiä joiltain ihmisiltä tuli.. Paha mieli tuosta tulee.. Vaatekokonikin on kuitenkin 38 joten ei kai se nyt niiiin kamala ole. Vai onko sitten muka?


      • anonyymi..
        Samassa veneessä kirjoitti:

        Itsellänikin on just nuo mitat.. Tosin yritän juuri laihduttaa muutaman kilon pois. Mutta minun mielestäni aika paksua tekstiä joiltain ihmisiltä tuli.. Paha mieli tuosta tulee.. Vaatekokonikin on kuitenkin 38 joten ei kai se nyt niiiin kamala ole. Vai onko sitten muka?

        samat mulla mutta 3 cm pitempi.. 38 koko ja kukaan ei ikinä oo tullu sanoon että olisin LÄSKI!! läskiä ei kyllä ole mutta silti ehkä pari kiloa voisin laihduttaa..ihan vaan että pysyy kunnossa eikä pääse repsahtamaan..:) eli kyllä se mun mielestä on ihan normaali mittasuhde!!


    • nixu

      Hei!mä olen samanpituinen ja painan enemmän kuin sinä!musta et ole liian lihava!kyllä mäkin yritä painoa saada tippumaan alux ainaski 10 kiloa!KUN VAAN ON HALUA LAIHTUA, SE ONNISTUU!!!!TSEMPPIÄ!

    • Tutta

      Morjens! kuulostat ihannepainoiselta ja normaalilta. Onneks olkoon. Itselläni on vielä matkaa muutamia kiloja tuohon lukemaan. Vaatekokoni on M-L eli 173 cm:lle naiselle normaali. Tosin vaatekoot ei luotettavia mittareita. Jossain ulkolaisessa vaatteessa koko L= XL. Ja muutenkin tämä ulkoisiin mittoihin perustuva arviointi joskus arveluttaa.
      Huomasin, että aktiivinen urheilu tuo väkisinkin muutaman kilon lisää, MUTTA se ei ole läskiä vaan lihasta. Plussana vartalon kiinteytyminen ja alaselkäkipujen loppuminen. Joten ei se vaakakaan aina kerro koko totuutta...mut sinuna mä kirmaisin ja nauttisin elämästä !

    • Normaali ja hehkeä

      Itse olen kans samois mitois. Ehkä muutaman sentin pidempi, mutta 70kg . Vaatekoko on S-M tai 36-38. Olen onnistunut peräti mahtumaan 34 koon mekkoonkin! Hieman hyllyvääkin tavaraa löytyy, mutta itse pidän itseäni erittäin naisellisena ja muutenkin normaalina. Ikinä minua ei ole haukuttu läskiksi, joten kyllä tässä koossa kelpaa olla. Ainoa mitä voisin tehdä on kiinteyttää paikkoja :)

      • ISOKOKO

        olkaa kuulkaa onnellisia jos painoa 170cm vain 70 Eli NORMAALIPAINO.
        Moni 170cm nainen painaa sen 90-120kg!

        Ja silloin ollaan oikealla osastolla kun ollaan täällä!


    • --------

      Olen 169/60, mutta olisin tyytyväinen tuohonkin painoon, jos se koostuisi lihaksesta eikä läskistä ja kroppa näyttäisi kiinteältä. Tärkeintä on, miltä peilistä näyttää, ei se, mitä vaa'an lukemat sanoo.

    • Uskomatonta!

      Siis voi pyhät pyssyt. Mitä tämä keskustelu tekee isokokoisten muoti ja pukeutuminen osastossa? Ensinnäkään et ole isokoinen, vaan normaali ja nuo yllä vastanneet idiootit voit jättää ihan omaan arvoonsa.

      170cm/70kg nainen voi olla ulkoiselta olemukseltaan hoikka ja seksikäs. Olen itse 170cm pitkä ja painan vielä ennemmän kuin aloittaja, mutta kysykää keneltä vaan, olen oikeasti upean näköinen, koska osaan pukeutua tyylikkäästi, mutta kokoni mukaisesti. Ikinä ei ole miesseuraa puuttunut, päinvastoin. Itseluottamusta naiset, itseluottamusta!

      Ja mitä hittoa 169/60 tekee tällä osastolla? Sä olet isokokoisesta todella kaukana.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      1847
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1709
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      17
      1543
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1243
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1204
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1202
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1166
    8. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      9
      1150
    9. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1141
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1124
    Aihe