Hyvä ja asiantunteva kosmetologi Helsingistä?

Näppylänaama vm-80

Haen Helsingistä hyvää kosmetologia joka oikeasti osaisi määrätä oikeat hoidot.

Tuntuu,että mikä tahansa hoito sopisi omaan ongelma ihooni ja että ne paikat joissa olen juossut tähän mennessä ovat ns. "vasemmalla kädellä" päätyneet aina siihen normaaliin ihonpuhdistukseen sen kummemmin ihoa analysoimatta.

Ongelmana itsellä on mm. näppyläisyyteen taipuvainen iho,suurentuneet ihohuokoset ja puristelusta syntyneet "ihokuopat" joista haluaisin päästä mahdollisuuksien mukaan eroon(alle vuoden vanhoja)

Onko teillä mitään vinkkejä minne kannattaisi mennä koska en taaskaan haluaisi heittää rahojani "kankkulan kaivoon"?

8

1107

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • asiakas ja pitkään

Ihokeskus Taina Paarmas, Tilkantori 6.
      SUOSITTELEN!

• Eila rules

Eila Helgren kauneuskeskus Töölössä.

• Jaana

Itse myös ollut jo monta vuotta Ihokeskuksen tyytyväinen kanta-asiakas. Tässä vielä [URL=http://www.ihokeskus.fi]kauneushoitolan[/URL] linkki :)

• Saaraliinis

Komppaan Taina Paarmasta Tilkantorilla. Hänen kauttaan sain todella apua ongelmaani ja ihan uskomattoman hyvät hoitotuotteet (Dr. Baumann). Tainan hoitola on ihan paras!

• mekaanista puhdistus

Tietääkö kukaan pk-seudulla kosmetologia joka olisi keskittynyt kasvohoidossa mekaaniseen puhdistukseen? Minulla on hyvä iho ja tarvitsen ainoastaan pienten miliumien avaamista neulalla ja mustapäiden pois ottamista raudalla.

Paikat joita olen kokeillut ovat lähinna keskittyneet ihon rasvaamiseen mennen tullen jota itsekin voin tehdä kotona joka päivä. Mekaaninen puhdistus on mitä tarvitsen jota itse en voi tehdä. Jos joku tietää niin pliis kertokaa, Mulla oli huippu kosmetologi 21 vuoden ajan joka jäi eläkkeelle. Kyllä on suru puserossa...

• Kymmenen vuoden kokemuksella ja oman acnen kärsineenä olen tehnyt tuhansia ihonpuhdistuksia ja saanut lupaavia tuloksia yhdistelemällä laitehoitoja ja mekaanista ihonpuhdistusta!Kauneushoitola Lähde-Spring www.lahdespring.fi

• Marle60

Voi olla hyvä paikka, mutta asiakaspalvelu horjuvaa. Varasin ajan, mutta sovittuun aikaan hoitolan ovi oli lukossa, eikä ketään saanut edes puhelimella kiinni.

• asiakas5

Kävin L-Beauty hoitolassa keskustassa ja olin tyydyväinen. Tehtiin ultraääni ihonpuhdistus mekaaninen puhdistus, iho näytti kyllä paremmalta sen jälkeen. Ja huollellisesti tehtiin, hintataso myös ei korkea:) www.l-beauty.fi

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kotihoito suomussalmella

Mitämieltä ootte suomussalmen kotihoidosta?
      Suomussalmi
      40
      5775
    2. Australia, Britannia ja Kanada tunnustivat Palestiinan

Aikooko Petteri Lapanen pysytellä persujen ja uskovaisten panttivankina ja jättää Suomen historian väärälle puolelle?
      Maailman menoa
      75
      5209
    3. Maataloustuet pois

Jokainen maksakoon harrastuksensa itse. Eihän golfin peluutakaan maksa yhteiskunta.
      Maailman menoa
      240
      5148
    4. Joko alkaa menemään tajuntaan tämä yliluonnollinen yhteys?

Varmaan pikkuhiljaa. Muista olla kiltisti ❤️
      Ikävä
      47
      4650
    5. Kohtalokas laukaus

IL 20.9.25 "Ihminen kuoli baarin edustalla Kajaanissa Poliisi ei epäile tapauksessa rikosta." "Kajaanin keskustassa on k
      Kajaani
      27
      4506
    6. Työeläkkeen saamiseksi olisi tehtävä töitä

Meillä on Suomessa iso joukko ihmisiä, joilla olisi vielä työkykyä jäljellä, mutta joilta puuttuu arjesta mielekäs tekem
      Maailman menoa
      164
      3864
    7. Mitä juuri sinulle kuuluu?

Tänään? Rehellisesti.
      Ikävä
      127
      3376
    8. Muistattekos kun Sannan aikana suomalaisten varallisuuteen lisättiin viidennes

Köyhät voittivat eniten mutta rikkaimmat kuitenkin köyhtyi!
      Maailman menoa
      27
      3102
    9. Joulukinkku NYT

Sian kankuista tulee vielä pula. Nyt on oikea aika hankkia joulukinkku.
      Maailman menoa
      23
      3095
    10. Sählyhallitus 2023-2025, mailat heiluvat, mutta pallo karkaa kulmaan

Salibandy on organisoitua. Sähly on taas sitä, kun joku tuo mailat ja palloja on ehkä yksi. Sitä tämä hallituskin on: pe
      Maailman menoa
      4
      2391
    Aihe