Paras tietämäsi naisten tuoksu?

hajua

Mikä on suosikkisi? Jos mahdollista, suosittele jotain ikää/ikäryhmää tuoksun lisäksi, jolle kyseinen haju sopii.

Paras tuntemani naisten tuoksu on Givenchyn Ysatis.

150

37639

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • viivivaavi

      laura biagiottin Laura-niminen tuoksu on lempparini.Ei liian voimakas,vaan ihanan utuinen. =)

      • mulla,

        se on miedon raikas, kuin aamukaste.


      • Biagiotti

        ...on myös minun lempituoksuni. Voittajaa ei ole löytynyt!


      • wqrw33
        Biagiotti kirjoitti:

        ...on myös minun lempituoksuni. Voittajaa ei ole löytynyt!

        mys minun ja oon miäs


    • helppoa

      Mielestäni Hermèsin Calèche on paras tuoksu. Se on kukkainen ja kevyt. Tuoksussa on ruusua ja iiristä. Tuli markkinoille jo vuonna 1961. Elegantti ja klassinen naisellinen tuoksu. Hinta noin 60€ 50ml edt.

      • ibiza hippie

        Escadan noin viiden vuoden takainen kesätuoksu Ibiza Hippie. En ole aivan varma tuosta nimestä, mutta jotain tuon suuntaista se oli. Ihan paras. Harmittaa kun tuota ei enää mistään saa. Vai tietäisikö joku mistä? Yleensähän nuo Escadan kesätuoksut on myynnissä vain seuraavaan kevääseen. Viime vuosina on tainnut olla jotain minipakkauskokoelmia, mutta sellaistakaan en ehtinyt saamaan... ja toisaalta pelkäsin, että niin pienestä pullosta tuota ihanaa tuoksua ei tule kuin entistäkin pahempi mieli. ;)


      • Tuoksu-Taina
        ibiza hippie kirjoitti:

        Escadan noin viiden vuoden takainen kesätuoksu Ibiza Hippie. En ole aivan varma tuosta nimestä, mutta jotain tuon suuntaista se oli. Ihan paras. Harmittaa kun tuota ei enää mistään saa. Vai tietäisikö joku mistä? Yleensähän nuo Escadan kesätuoksut on myynnissä vain seuraavaan kevääseen. Viime vuosina on tainnut olla jotain minipakkauskokoelmia, mutta sellaistakaan en ehtinyt saamaan... ja toisaalta pelkäsin, että niin pienestä pullosta tuota ihanaa tuoksua ei tule kuin entistäkin pahempi mieli. ;)

        Tällä hetkellä käytän Bodyshopin Vanilla-nimistä tuoksua. Sopii talvituoksuksi, ihanan täyteläinen ja pehmeä. Myöskin Bodyshopin Amorito. Ahhh, suklaata. Kesällä sopii merta rakastavalle täydellisesti Bodyshopin Oceanus.


      • Elina
        ibiza hippie kirjoitti:

        Escadan noin viiden vuoden takainen kesätuoksu Ibiza Hippie. En ole aivan varma tuosta nimestä, mutta jotain tuon suuntaista se oli. Ihan paras. Harmittaa kun tuota ei enää mistään saa. Vai tietäisikö joku mistä? Yleensähän nuo Escadan kesätuoksut on myynnissä vain seuraavaan kevääseen. Viime vuosina on tainnut olla jotain minipakkauskokoelmia, mutta sellaistakaan en ehtinyt saamaan... ja toisaalta pelkäsin, että niin pienestä pullosta tuota ihanaa tuoksua ei tule kuin entistäkin pahempi mieli. ;)

        Hei,

        käypä katsomassa amatzon.com-sivut, siellä on Escadan tuoksuvalikoimia, olen sieltä itse tilannut viime kesän kesätuoksun, kun sitä ei enää saanut mistään kaupasta.


      • abcdefghijklmn
        ibiza hippie kirjoitti:

        Escadan noin viiden vuoden takainen kesätuoksu Ibiza Hippie. En ole aivan varma tuosta nimestä, mutta jotain tuon suuntaista se oli. Ihan paras. Harmittaa kun tuota ei enää mistään saa. Vai tietäisikö joku mistä? Yleensähän nuo Escadan kesätuoksut on myynnissä vain seuraavaan kevääseen. Viime vuosina on tainnut olla jotain minipakkauskokoelmia, mutta sellaistakaan en ehtinyt saamaan... ja toisaalta pelkäsin, että niin pienestä pullosta tuota ihanaa tuoksua ei tule kuin entistäkin pahempi mieli. ;)

        Toi on ihana tuoksu! mulla on vielä sitä sellasessa pienessä pullossa, kun ostin muutama vuosi sitten semmosen sarjan missä oli pienipullo kaikkia niitä escadan tuoksuja. :)


      • Nuusku

        Caleche oli minunkin suosikkini, todella hienostunut tuoksu, varttuneemmalle naiselle sopiva kylläkin mielestäni. Ostin ulkomailta, Suomessa en ole koskaan nähnyt. Mistä Calechea saa ostaa Suomessa?

        Kun nuuskaisin ekan kerran vuonna 2005 lanseerattua italialaista Alessandro dell'Acquan Woman in Rosea, olin myyty. Sopii myös nuoremmalle. Haittapuolena on se, ettei saa Suomesta mistään hyvinvarustetuistakaan liikkeistä (ei Stockaltakaan), eikä kansainvälisiltä lentokentiltä. Myös ulkomaisia parfymerioita olen kiertänyt tuloksetta. Maahantuoja suostuu täällä myymään rajoitettua erää vain tiettyihin pikkuliikkeisiin. Onnistuin neljän vuoden etsinnän jälkeen tilauttamaan sitä muutaman pakkauksen. Bergamotti, freesia ja ruusu keveiden ja raikkaiden kukkaistuoksujen ystäville. Ei ole hirveän kallis. Suoranaista aromaterapiaa aivoille.


      • lirjamaisa
        Nuusku kirjoitti:

        Caleche oli minunkin suosikkini, todella hienostunut tuoksu, varttuneemmalle naiselle sopiva kylläkin mielestäni. Ostin ulkomailta, Suomessa en ole koskaan nähnyt. Mistä Calechea saa ostaa Suomessa?

        Kun nuuskaisin ekan kerran vuonna 2005 lanseerattua italialaista Alessandro dell'Acquan Woman in Rosea, olin myyty. Sopii myös nuoremmalle. Haittapuolena on se, ettei saa Suomesta mistään hyvinvarustetuistakaan liikkeistä (ei Stockaltakaan), eikä kansainvälisiltä lentokentiltä. Myös ulkomaisia parfymerioita olen kiertänyt tuloksetta. Maahantuoja suostuu täällä myymään rajoitettua erää vain tiettyihin pikkuliikkeisiin. Onnistuin neljän vuoden etsinnän jälkeen tilauttamaan sitä muutaman pakkauksen. Bergamotti, freesia ja ruusu keveiden ja raikkaiden kukkaistuoksujen ystäville. Ei ole hirveän kallis. Suoranaista aromaterapiaa aivoille.

        Löysin netistä tuon Alessandro dell'Acquan Woman in Rose-tuoksun, jota kovasti Nuusku kehui. Tilasin sen ja olen ihastunut . Aivan ihana naisellinen kukkaistuoksu eikä ollut hinnalla pilattu.


      • tuoksufani

        Caleche on ihana, mutta tosi kallis. Netissä maksaa 86€ 50ml edt.


      • Anonyymi
        abcdefghijklmn kirjoitti:

        Toi on ihana tuoksu! mulla on vielä sitä sellasessa pienessä pullossa, kun ostin muutama vuosi sitten semmosen sarjan missä oli pienipullo kaikkia niitä escadan tuoksuja. :)

        Hajuvesissäkin on viimeinen käyttöpäivä, kun menevät vanhaksi ja niitä lotrataan iholle niin haju on kamala


    • laventeli

      L'Occitane en Provencen Lavender edt.

    • nainen 35+

      aivan upea

      • Divine...

        on mun ehdoton suosikki!


      • DG<3

        Niin on, ja sen kaikki variantit on kans ihania: Rose The One, The One Lace Edition, L'Eau The One yms.
        Itse olen 19-vuotias tyttö, eli sopii ilmeisen monen ikäisille. :)


    • Eligius
    • paras tuoksu

      Briney Spearsin midnight fantasy

    • Aikuinen nainen

      Ihastuin jo vuosia sitten Nina Riccin L'air du Tempsiin. Käytän sitä arkena ja juhlana; en kerta kaikkiaan löydä toista tuoksua joka tuntuisi omalta. Myös palaute tuoksustani on ollut positiivista ja sitä, että se on juuri minulle sopiva tuoksu. Sopii siis naiselliselle, persoonalliselle, hieman kapinoivalle aikuiselle naiselle.

    • ....

      Ihanan raikas ja kesäinen tuoksu. Sopii kaikille. Sopivan nuorekas, mutta kuitenkin hienostunut! :) Kannattaa kokeilla! Toinen suosikkini on myös Escadan Into The Blue. Aluksi sen haju on aika pistävä, mutta päivän mittaan muuttuu taivaalliseksi!

      • D&G

        Light blue on tosiaan ihana, vähän sitruunainen ja raikas.


    • lootuksenkukasta

      tällä hetkellä käytän Thierry Muglerin Angel-tuoksua. Se on pehmeä ja mausteinen.

      Toinen suosikki on Elizabeth Ardenin Sunflowers. Aika makea ja pehmeä sekin on.

      kummatkin sellaisia, mitä yksi suihkaus riittää.
      olen ihan aikuis-ikäinen ;)

    • ehdottomasti

      olen koukussa

    • maaryel

      Chanelin tuoksut iskevät aina...vaikka sanotaankin,että on vanhojen leidien tuoksu,mutta mun mielestä chanelilla mm.coco on aina yhtä ihastuttava,eikä chaneliin kyllästy,niinkuin muihin tuoksuihin kyllästyn jo muutaman käyttökerran jälkeen-tylsää-ja chanel se vasta maksaa-huh!!

      • tuoksunen

        Olet niin oikeassa.


      • Anonyymi

        Raskaat tuoksut eivät kuulu päivä käyttöön , kaikista kamalinta kun ruoka kaupassa joutuu haistelemaan näitä vahvoja hajuja aamu tuomaan , eikö käyttäjillä ole mitään aavistusta miten mitäkin hajua käytetään


    • remuesteri

      ostoksille. Ja olen ajatellut Laura-tuoksua, uusi mulle; päädyn varmaan tähän: L'air du temps/Nina Ricci joka on mulle tuttu ja turvallinen valinta,mieleinen. Lisäksi kiinnostaa Jennifer Lopezin Sunkissed, käsittääkseni siitä saa body lotioninkin ja myös Escadan Ocean lounge ja Chloe ovat ainakin mahdollisia tutustumiskohteita. VINK VINK!Tuttu ja turvallinen vai elänkö vaarallisesti ja muutan hajustetta? Mulle on Amwayn verkostomarkkinoinnista tulossa Wishful-niminen tuoksu, mutta haluan pelata varman päälle, että on sitten vaihtoehtoinen tuoksu, jos ei käykään mulle tai on sitten arki-/biletuoksu:D

      • juuri Body shopista Moroccon rose tuoksun, suihkugeelin ja body lotionin. En ole ennemmin ruusutuoksuja käyttänyt. Itsekin olen Wishful tuoksua joskus käyttänyt, ihan ok.


    • Choco-

      IN2U Heat (her)

    • .........

      Escadan Signature tai Into the Blue. En osaa päättää kumpi on ihanin ja kumpi paras :)

      • on tosi

        ihanan kevyt ja naisellinen kesätuoksu.


    • Naisten Orange

      Aivan ihana uutuustuoksu, meni suoraan suosikkilistani kärkeen :)

    • Mejj

      parhain on
      Madame by Jean Paul Gaultier

      • hypnotize....

        tai joku sinne päin :)
        ihanan mystinen tuoksu. aivan paras kaikista.


      • tätä?

      • gaultier matami

        ootko kuullut sen madame biisin?
        boys and girls - se soi ranskassa koko kesän... sen saa ladata ilmaseks ma-dame.com sivuilta. aika kiva!


      • jpg

        Myös muut Gaultierin tuoksut parhaita!


    • mm.

      puma: flowing, mexx ice touch. ei liian voimakkaita

    • roosaroosa

      tykkään monista tuoksuista mutta ehdottomiin lemppareihini kuuluu: Lacosten Pour Femme ja Touch of Pink, Burberry London, Burberry Weekend (Burberryllä on monia hyviä tuoksuja), Chanelin Chace ja yksi Beckhamien tuoksu minkä nimeä en nyt kyllä muista...

    • jotain ihan muuta
      • Lancomen "O de Lancome" ja Guerlainin "Shalimar".


      • ystävä ---
        red10 kirjoitti:

        Lancomen "O de Lancome" ja Guerlainin "Shalimar".

        Minä pidän Lancomen Hypnosesta, joka on nuorekas ja hurmaava,

        ja lähes kaikista Guerlainin tuoksuista, etenkin L'instant ja L'instant magic, jotka ovat minusta seksikkäitä ja naisellisia ja nuorelle sopivia, sekä saman firman klassikoista Shalimar ja Samsara, joita minun täytyy odottaa vielä joitain kymmeniä vuosia, koska ne edellyttävät minusta vähän kypsempää ikää.

        Chanel 5 on tietty myös hyvä!

        YSL:n In love again oli i h a n a mutta sitä ei kai tehdä enää...


    • jasmin-violet

      suosikkini on Bulgarin Pour Femme. Naisellinen ja pehmeä. Tuoksussa hieman orvokkia, jasmiinia ja puuteria.

    • Ansku 51

      On minun suosikkini.

    • Tuoksufriikki

      Minun nykyinen lempituoksuni on todella upea ja naisellinen Guerlainin Insolence.. Ja Shalimar.. Lisäksi YSL. Cimena on hyvä tuoksu..

    • Naine 32

      Guerlain L`instant, ainoa jota ostan aina uuden, kun edellinen loppuu. Tästä on tullut myös paljon kommentteja miehiltä. ;) Eli ei ole niitä yleisempiä tuoksuja. Pieni suihkaus riittää.

      • Huppea tuoksu

        Minä pidän Heidi Klumin ja Täydelliset naisten Susannen tuoksusta. 100 ml Eau de Parfumit maksavat tosi vähän. 100 ml Eau de Parfum, jossa 17 % parfumiölyä maksaa vain 29,90 euroa. Niitä saa LR Health&Beauty systemsin jälleenmyyjiltä. Katso www.lrworld.fi


      • Ihanatuoksu
        Huppea tuoksu kirjoitti:

        Minä pidän Heidi Klumin ja Täydelliset naisten Susannen tuoksusta. 100 ml Eau de Parfumit maksavat tosi vähän. 100 ml Eau de Parfum, jossa 17 % parfumiölyä maksaa vain 29,90 euroa. Niitä saa LR Health&Beauty systemsin jälleenmyyjiltä. Katso www.lrworld.fi

        celine dion belong on ainakin tosi hyvä :)


      • Blonde´
        Ihanatuoksu kirjoitti:

        celine dion belong on ainakin tosi hyvä :)

        Versacen Blonde, aivan ihana tuoksu, mutta ei tahdo löytyä enää oikein mistään.


      • nuori nainen
        Blonde´ kirjoitti:

        Versacen Blonde, aivan ihana tuoksu, mutta ei tahdo löytyä enää oikein mistään.

        Mulla on niin monta suosikkia! Kesäisin käytän Ralph Laurenin Wildia, se on hivenen makea muttei liian pistävä. Talvisin TBS:n Vanilja on ihana. Muita suosikkejani on mm. Versacen Versense, DKNY Be Delicious ja Escada Moon Sparkle.


    • Vaativa

      Olen utelias kokeilemaan uusia tuoksuja, mutta palaan vuodesta toiseen samaan Donna Karan Cashmere Mist tuoksuun. Se on hienostuneen naisellinen ja sopii mielestäni sekä päivä- että iltakäyttöön.

    • Muah

      Avril Lavignen Forbidden rose ja Dermosilin Red Orange on ehdottomat suosikit, muita en varmaa enää suostu käyttäänkää.

    • kaniinini

      Thierry Mugler - Alien

      Persoonallisin, tyylikkäin ja mielenkiintoisin tuoksu.

    • tuoksuu hyvälle

      lancome, miracle

    • chanelchance

      Chanelin Chance Eau Tendre on keveä kukkaistuoksu, johon olen nyt ihastunut.

    • lancome

      Minun suosikkini on myös Lancomen Miracle ja myös Laura , puhtaita tuoksuja eivät ärsytä herkkänenäistäkään.

    • kukka>

      Marc Jacobsin Daisy Eau So Fresh

    • ninaricci

      nina ricci

    • By Avril Lavigne

      Suosikkejani ovat Forbidden Rose ja Black Star (Avril Lavignelta)

      Ei halvimmasta, mutta ei myöskään kalleimmasta päästä, mutta silti aivan ainutlaatuisen tuoksuisia.

      Suosittelen kokeilemaan.

    • inamiau

      Marc Jacobsin Daisy eau So Fresh!
      Lensin viime keväänä paljon, ja laitoin tätä tuoksua aina tax-freessä. Rakastuin. Tuntuu, että olen vihdoinkin löytänyt oman tuoksuni

    • Yves-fan

      Minä olen 25 vuotta tykännyt YSL:N Rive Gauhce. Ehkä ei oikein kirjoitettu, mutta kyllä tuosta tunnistaa :)
      Juhlatuoksu, mutten ikähaarukkaa osaa sanoa.

    • Pure Poison

      Minä pidä monestakin tuoksusta, mutta jos yhden vain saisi valita, ottasin luutalvasti Diorin Pure Poison, mutta pidän myös kovasti Giorgio Armanin Giosta (siis pelkka Gio), Calvin Kleinin Eternity Momentista sekä Kentzon Floverista.
      Voisin vielä listata vaikka kuinka monta kivaa tuoksua jotka löytyvät kaapistani, mutta nämä ovat tämänhetken lempparit.

    • Chi's sweet home

      Ehdottomasti Christina Aguileran By night ja Christina Aguilera :-)

      • hajupommi

        Törmäsin äsken Oranssi kaupan mainokseen ja siellä sanottiin Escadan Magnetismin olevan ostetuin. Onko kokemuksia? Nimi tuntuu aika tyrmäävältä?
        Onko liian voimakas arkituoksuksi?
        Itselläni on jo vuosia ollut lemppari Giorgio Armanin Acqua Di Gio. Mielestäni kyllä " itseni näköinen " tuoksu, mutta joskus täytyisi myös uudistua.


      • odööri
        hajupommi kirjoitti:

        Törmäsin äsken Oranssi kaupan mainokseen ja siellä sanottiin Escadan Magnetismin olevan ostetuin. Onko kokemuksia? Nimi tuntuu aika tyrmäävältä?
        Onko liian voimakas arkituoksuksi?
        Itselläni on jo vuosia ollut lemppari Giorgio Armanin Acqua Di Gio. Mielestäni kyllä " itseni näköinen " tuoksu, mutta joskus täytyisi myös uudistua.

        ^ Voihan sitä käydä aina vieraissa mitä tulee tuoksuihin, mutta itse huomasin, että tuoksu, johon olin ihastunut, oli se oikea: Issey Miyaken L'eau d'Issey. Kun itseltäni oli tuoksu loppu ja joku siltä tuoksuva tuli vastaan, seisoin aina hengittämässä hyvää tuoksua.


    • :))))))))))

      Nyt on käytössä SJP:n Nyc, Christina Aguilera, DKNY Be Delicious, Tommy Hilfiger Tommy Girl, Dior Addict. Joku uusi olisi kiva, alkaa olla kaikki aika vähissä noista. Oon tuoksuaddikti :p

    • ansku:)

      Mulla on monta lempparia, uusin on Nina Riccin Ricci Ricci, Valentinon Valentina on myös tosi hyvä. Miehet on kehuneet eniten Lacosten Touch of Pinkiä ja DKNY:n Fresh Blossomia.

      Kesäisin käytän vähän kevyempiä tuoksuja, Versacen Bright Crystal on ihana :)

    • DKNY Be Delicious, Versace Bright Crystal

    • >^-^<

      Koiranpennut tuoksuu hyvälle.

    • Humputi

      Se Christina Aguileran uusin tuoksu eli Secret Potion on kyllä tosi hyväntuoksunen!!! rakastuin heti

    • perfumemyfirstlove

      YSL Paris ja Miss Dior Cherie.

    • Tuoksufani
      • kalevi ko

        Tuoksu fani
        Kaikkea sitä haluaisi ostaa, mutta oletko ajatellut koskaan MIKSI sillä vaikka haisit miten monelta hajulta tahansa niin sinä olet aina se sama ihminen siitä huolimatta. Joten mieti MIKSI sinun pitää haista, itsesi egoististen tarpeiden hyväksi, miellyttääksesi jotain muuta vai peittääksesi peseättömyyttäsi vai kiusataksesi allergisia ihmisiä. Sillä normaalisti ihmisellä on ihan oma tuoksunsa joka ei maksa mitään miksi niin moni haluaa sen muuttaa keinotekoiseksi.


      • Nam.
        kalevi ko kirjoitti:

        Tuoksu fani
        Kaikkea sitä haluaisi ostaa, mutta oletko ajatellut koskaan MIKSI sillä vaikka haisit miten monelta hajulta tahansa niin sinä olet aina se sama ihminen siitä huolimatta. Joten mieti MIKSI sinun pitää haista, itsesi egoististen tarpeiden hyväksi, miellyttääksesi jotain muuta vai peittääksesi peseättömyyttäsi vai kiusataksesi allergisia ihmisiä. Sillä normaalisti ihmisellä on ihan oma tuoksunsa joka ei maksa mitään miksi niin moni haluaa sen muuttaa keinotekoiseksi.

        Itse ainakin käytän hajuvesiä siksi, että niillä voi antaa viimeisen silauksen outfitille. Vaikka en olisikaan muuten laittautunut viimeisen päälle, hajuvesi viimeistelee ulkoasun. Vähän niin kuin korut. Eihän korujakaan käytetä egoististen tarpeiden hyväksi tai muiden takia, vaan siksi että se on osa länsimaista naiskulttuuria.
        Suosittelen tuoksujen käyttämistä myös miehille, sillä se antaa viimeistellyn vaikutelman ja jättää hetkeksi muiston henkilöstä, vaikka tämä olisi jo kulkenut ohi/lähtenyt paikalta. Tuoksuva mies vaikuttaa siltä, että hän huolehtii itsestään, ja tuoksuvalinnalla voi kertoa itsestään jotain: onko hän itsevarma, sporttinen, asiallinen vai leikkisä.
        Omista hajuvesistäni minulle tulee ihania muistoja mieleen, sillä vaikka tuoksuun tottuu päivän mittaan, saman tuoksun haistaminen tuo jotain jo unohdettua mieleen myöhemmin. Vaikkapa jokin kesätuoksu tuo talven pimeyteen muiston siitä ihanasta rantapäivästä, kun tyttöporukalla maattiin auringossa ja syötiin jätskiä. Ihmisen muisti on sellainen, että visuaaliset muistijäljet vaipuvat unholaan nopeammin kuin esim. hajumuistijäljet, ja ne tulevat mieleen tutusta tuoksusta.


      • parfyymi=ok
        kalevi ko kirjoitti:

        Tuoksu fani
        Kaikkea sitä haluaisi ostaa, mutta oletko ajatellut koskaan MIKSI sillä vaikka haisit miten monelta hajulta tahansa niin sinä olet aina se sama ihminen siitä huolimatta. Joten mieti MIKSI sinun pitää haista, itsesi egoististen tarpeiden hyväksi, miellyttääksesi jotain muuta vai peittääksesi peseättömyyttäsi vai kiusataksesi allergisia ihmisiä. Sillä normaalisti ihmisellä on ihan oma tuoksunsa joka ei maksa mitään miksi niin moni haluaa sen muuttaa keinotekoiseksi.

        En kyllä muista mistä kuulin alun perin, olikohan se joku oikea tutkimus?:
        hajuvesi kohottaa mielialaa.
        Ainakin omalla kohdalla oon tätä mieltä. Koetan käyttää hajuvettä mahdollisimman niukasti kerrallaan, enkä käytä joka päivä, vaan joskus kun tosiaan tarvitsen nostetta ja juhlissa tai muissa erikoistapauksissa.
        Ja niin kuin Nam kirjoitti, tuoksu voi olla "osa kokonaisuutta" / piste i:n päälle.
        Jos mun mies laittaa tuoksua niin se kyllä heittää multa jalat alta . . . aivan syötävä tapaus. Tosin, sopisi toivoa että hän ei käyttäis tuoksua kuin juuri kahden kesken minun kanssani, en nimittäin haluaisi jakaa näitä tuntemuksia häntä kohtaan kenenkään naisen kanssa!!


      • Anonyymi
        parfyymi=ok kirjoitti:

        En kyllä muista mistä kuulin alun perin, olikohan se joku oikea tutkimus?:
        hajuvesi kohottaa mielialaa.
        Ainakin omalla kohdalla oon tätä mieltä. Koetan käyttää hajuvettä mahdollisimman niukasti kerrallaan, enkä käytä joka päivä, vaan joskus kun tosiaan tarvitsen nostetta ja juhlissa tai muissa erikoistapauksissa.
        Ja niin kuin Nam kirjoitti, tuoksu voi olla "osa kokonaisuutta" / piste i:n päälle.
        Jos mun mies laittaa tuoksua niin se kyllä heittää multa jalat alta . . . aivan syötävä tapaus. Tosin, sopisi toivoa että hän ei käyttäis tuoksua kuin juuri kahden kesken minun kanssani, en nimittäin haluaisi jakaa näitä tuntemuksia häntä kohtaan kenenkään naisen kanssa!!

        Itselleni riittää suihkusaipuan haju ihan hyvin, mieto tuoksu koko päivän eikä aiheuta ympäristölle migreeniä ja astma kohtausta


    • normaali mies

      Paras naisen tuoksu näin miehenä ajatellen on ilman mitään dödöjä ja hajuvesiä niin on paljon helpompi hengittää ja jos hajusteet laittaa työpäivän jälkeen niin tuoksu ehkä on omaan nenään hyvä mutta naapurille kauhea jos sillä yritetään peittää hienhajua ja tupakoijalle hajusteet eivät myöskään sovi, myös suurin osa kavereistani on samaa mieltä:"ei hajusteita" koska se antaa varsinkin runsaasti käytettynä "halvan" vaikutelman vaikka hajuste olisi kuinka kallista, näiden syiden takia olen itse lopettanut teattereissa ja tansseissa käynninkin paitsi teatterissa täällä päin on joskus hajuttomia näytöksiä jolloin asiakkaat eivät saa käyttää hajusteita mutta ne näytökset on sitten aina loppuunmyytyjä ja niihin on pitkät varaukset......

      • Asian vierestäkin

        Pisteet ja lausejako helpottaisi lukemista. Normaalin miehen pitäisi osata käyttää pisteitä ja lausejakoa.

        Tiedoksi vaan että harva nainen hienhajua peittääkseen käyttää tuoksuja. Deodorantti on sitä varten. Liika on kuitenkin aina liika tuoksuissakin.


    • malli 00u2

      Paras tietämäni naisen tuoksu on puhtaaksi pesty iho, se on sitä raikkautta mitä moni nainen ei ymmärrä käyttää, vaan töhrii kaikenmailman hajut kroppaansa ja niiden kanssa pilaa mahdollisuutensa oikeaan suhteeseen, sillä rakkaus löytää oikean luo ihmisen OIKEAN tuoksun vuoksi, siis kaikki teko tuoksut ovat valetta, ja sitten vielä kun niitä ei edes osata käyttääkkään niin aina vaan enemmän ällöttäviä.

      • savu + koivu

        Raikas hieskoivun ja savusaunan tuoksu on paras.
        Sähkösaunojen yleistyminen on yksi pahimpia kulttuuririkoksia mitä suomen historian aikana on tehty. Verrattavissa siihen kun ruotsin vallan aikana 1400-luvulla kiellettiin kalevalanmittainen runous. Tulisi nopeasti säätää laki joka kieltää sähkösaunat ja savupiipulliset puusaunat, ja remontoitava kaikki kerrostalojen saunat savusaunoiksi. Näin saataisiin elvytettyä perinteikäs suomalainen tuoksumaailma, voisi aamulla ennen töihin lähtöä käydä savusaunassa sen sijaan että suihkauttaa jotain armania tai bossia.

        Savusaunalla on myös terveydelle kiistattomat tieteellisesti tutkitut hyödyt. Kansa eläisi terveellisempänä, onnellisempana ja hyvän tuoksuisena.


      • Anonyymi

        Lopeta jo!Lakkaamatta sama urpo, eri nimimerkein latelee täyttä p°skaa. Opettele ensin kirjoittamaan, sinä haisevia naisia ihannoiva! Sun mielituoksu on varmaan Kaatis ja Parfum de Jätesäkki, täyteläisellä homemössöllä. Vai peräti Natural Dead Corp ála Mätä. Kenties mäntysuopainen rupinen iho miellyttää eniten. Meehän pesulle, saastakasojen ihannoija!


    • jokkuvaa

      lancomen tresor midnight rose on ihana!!! kevyt,ei liian voimakas, mutta tuoksuu kuitenkin, minä suosittelisin 15-30 vuotiaille?

    • allerginen lapsi

      15 vuotias ei tarvitse hajuvesiä, lueppa hieman miten ne vaikuttavat kasvavaan lapseen ja solusysteemiin. Te jotka haluatte haista, miksi ette haise vaan omissa kodeissanne, ei kai sitä voi olla niin itsekäs että tieten tahdoin haisee yleisellä paikalla ottamatta huomioon toisia ihmisiä jotka eivät voi sietää hajuasi, seuraavan kerran kun joku hajunainen tulee yhteisiin tiloihin haisemaan niin minä sytytän sikaarin ja polttelen sen hänen vieressään, sillä jos minä pidän siitä, miksi ottaisin huomioon muut, yskiköön miten haluavat pääasia että minä saan nautinnon.

      • sytytä pois

        Ompa sinulla lyhyt muisti - vasta vähän reilu 10 vuotta sitten oli vielä itsestäänselvää, että sytytät sen sikarin julkisissa sisätiloissa. Ei siinä ole mitään paheksuttavaa tai epätavallista.

        10 vuoden aikana Suomi on muuttunut turhien kieltojen kireäksi viidakoksi, jossa viranomaiset kontrolloivat jokaista sormenliikettäkin. Tuo kontrolliviidakko pitäisi raskaalla kädellä karsia pois niin samalla saastyisi myös joitakin kymmeniä miljardeja verorahoja vuodessa jotka tällä hetkellä tuhlautuvat tekotärkeään byrokraattiseen tyhjäntoimittamiseen.


    • Lähi apu

      Ihan niin "sytytä pois"
      Ennen me jotka poltimme tupakkaa teimme sitä toisten terveyden kustannuksella "tyhmyyttämme" vaikka meillä ai olisi ollut oikeutta aiheuttaa toisille huonoa oloa ja astma kohtauksia vaan siksi että yupakki oli meidän tapa nauttia pikku tuokioista. Nyt olemme saaneet oppia hieman että ne polttamiset hoidetaan niin ettei aiheuta toisille turhia vaivoja savullaan.
      Samaa toivoisin myös näille haiseville ihmisille, tietoa siitä mitä he aiheuttavat ihmisille esim kaupoissa, pankeissa, apteekeissa ym muissa yleisissä paikoissa hajullaan ja että he tajuaisivat että jos he itse nyt sattuvat pitämään jostain hajusta niin se ei tarkoita sitä että ruokakaupan kassajonossa oleva astmaatikko pitää siitä ja yleensä kestää hajua. Lait ovat hyviä olemassa silloin kun kyseessä on ihmisen terveys, varsinkin lähimmäisen joka ei voi vaikuttaa omaan sairauteeensa ja silti joutuu akuutti osstolle kauppa reisuillaan vaansiksi että jonkun on ihan pakko haista
      Minä poltan tupakkini niin etten häiritse sillä muita, ja siksi haluan että nämä haisevat goistit tekisivät samoin, haiskoon kotonaan mutta ei yleisissä paikoissa-
      Aina kun saa kutsun sairaalaan niin kutsussa lukee vältä hajusteita, ja kerran kun olin yhtä tuttua viemässä allergia osastolle niin sinne tuli nuori äiti astmaattisen lapsensa kanssa, lapsi oli hajuton mutta äiti haisi niin että kaikki huoneessa olevat alkoivat yskimään. Ja kun hoitaja huomautti tälle äidille asiasta niin hänen vastauksensa oli "luulin että hajukielto tarkoittaa vaan potilasta" niin että onko ihminen oikeastaan tyhmä kun kun tulee haisevana allergia osastolle jossa potilaat taistelevat hengityksensä kanssa. Siis sama laki hajupaukuille kun tupakoitsijoillekkin. Haiskaa rauhassa mutta niin ettei lähimmäinen joudu siitä kärsimään.

    • ullabella uij

      Suosikki tuoksuni on ihan omani, johon ei kukaan hajuvesi myyjä tule koskaan vaikuttamaan, en ole antanut näiden tehtyjen hajujen vaikuttaa päätöksiini ja lompakkooni. Poika kaverini sanoo että ei ole koskaan tavannut ihanammalata tuksuvaa ihmistä kuin minä, töissä kysyvät mitä hajuvettä käytän, ja eivät usko kun sanon etttä ainoastaan mietoa lastensaippuaa, jolla pidan itseni puhtaana. Joten te jotka olette valmiita maksamaan kalliin hinnan haisemisesta synteettisille hajusteille , miksi sen teette. Kai ymmärrätte että se on jo väärin ympäristöännekin kohtaan. Meidän tuttavapiirissä ei haise kukaan nuoremmista ihmisistä mutta ihan ne vanhimmat kyllä ruiskuttelevat itseensä vaikka miten paljon------ymmärrettävistä syistä.
      Joten ajatelkaa te jotka olette kiinni hajuissa, mitä se antaa teille ja miksi käytätte keinotekoisia tuoksuja. Ottakaa selvää miten se vaikuttaa teidän kehoonne. Ja peskää itsenne puhtaaksi niin ei ole pakko käyttää hajusteita

    • hiepun maija

      Miksi ei kukaan hajuhanna vastaa kysymyksiin noista allergia asioista ?
      Koskaan ei saada tasapainoa näihin asioihin kun joku kysyy jotain ja toiset eivät vaivaudu vastaamaan. Ihan Helppoon kysymykseen Miksi kukin käyttää hajuvettä.

    • kyllästynyt ``

      JOHTOPÄÄTÖS
      siksi että heillä ei ole mitään sanottavaa kun eivät tiedä miten muotoilisivat puolustuspuheen, miksi aiheuttavat toisille tahallaan huonon olon. Ja ainut vastaus mitä minä olen saanut on että halutaan olla hienoja.
      Näin tälläisen HIENON kaupungilla eilen, hienointa oli kun hän häipyi kaupasta jossa asioi ja ja kauppias sai tuulettaa koko kaupan, oli kuulemma vakio asiakas, joten meitä on monta joista tulee vakioasiakkaita toiseen kauppaan, ja se ei ole pikku kauppiaalle hyväksi ,menettää moni lapsiperhe asiakkaana ja tämän hajupommin vuoksi, joka ostaa vaan itselleen, voi vaan laskea mitkä tulot kauppias menettää lapsiperheiden kääntyessä muualle ostoksille.

      • ...

        No aika pikkusieluinen saa olla, jos yhden asiakkaan takia vaihtaa lähikauppansa toiseen.


      • hengityssuojain herkille
        ... kirjoitti:

        No aika pikkusieluinen saa olla, jos yhden asiakkaan takia vaihtaa lähikauppansa toiseen.

        Migreenille ja valolle herkät joutuvat käyttämään vahvoja aurinkolaseja kaikkialla sisätiloissa, kaupassa käydessään, virastossa, ravintolassa jne eivätkä ole vaatimassa että julkisten paikkojen valaistus vähennetään tosi hämäräksi. Vaan tyytyvät aurinkolaseihin ja välttävät migreenin, vaikka kaupassa on voimakas valaistus

        Samoin tuoksuista migreenin saavien pitäisi käyttää esim. 3M-hengityssuojainta. Ei voi vaatia että kaupungista eliminoidaan kaikki tuoksut, kukkaistutukset, ravintoloiden ruuantuoksut jotka toisinaan tulevat kadulle ja tietenkin hajuvedet yms.


      • Niinpä_
        hengityssuojain herkille kirjoitti:

        Migreenille ja valolle herkät joutuvat käyttämään vahvoja aurinkolaseja kaikkialla sisätiloissa, kaupassa käydessään, virastossa, ravintolassa jne eivätkä ole vaatimassa että julkisten paikkojen valaistus vähennetään tosi hämäräksi. Vaan tyytyvät aurinkolaseihin ja välttävät migreenin, vaikka kaupassa on voimakas valaistus

        Samoin tuoksuista migreenin saavien pitäisi käyttää esim. 3M-hengityssuojainta. Ei voi vaatia että kaupungista eliminoidaan kaikki tuoksut, kukkaistutukset, ravintoloiden ruuantuoksut jotka toisinaan tulevat kadulle ja tietenkin hajuvedet yms.

        Useimmat ltavirkutkin joutuvat sopeuttamaan koko elämänsä aamuvirkkujen elämänrytmiin, enkä ole minkäänlaista protestiliikettä nähnyt vaikka tuossa ehkä aiheellista olisi.

        Sympatiani kuitenkin heille, joilla sairaus aiheuttaa vaikeuksia tuoksujen kanssa, mutta turhasta valittajat ilonpilaajat kyllä saisivat hävetä.


      • hengityssuojain
        Niinpä_ kirjoitti:

        Useimmat ltavirkutkin joutuvat sopeuttamaan koko elämänsä aamuvirkkujen elämänrytmiin, enkä ole minkäänlaista protestiliikettä nähnyt vaikka tuossa ehkä aiheellista olisi.

        Sympatiani kuitenkin heille, joilla sairaus aiheuttaa vaikeuksia tuoksujen kanssa, mutta turhasta valittajat ilonpilaajat kyllä saisivat hävetä.

        Toisinaan hajuherkkyys on niin paha, että esim. tuoreen sanomalehden tuoksusta tulee migreenikohtaus. Tähän ratkaisuna on lämmittää sanomalehteä aina uunissa 60 asteessa ennen lukemista, mutta kyllä hengityssuojainkin auttaisi ja tehokkaammin helpottaisi hajuherkän elämää.

        Julkisilla paikoilla varsinkin erilaisia tuoksuja on hyvin paljon joka puolella ja hajuherkän olisi viisasta käyttää suojainta joka tapauksessa, eikä alistua kärsimään milloin mistäkin tuoksuista ja pahoista migreeneistä, joille ei muka mitään mahda paitsi vältellä julkisia paikkoja.


    • Paras tuoksu

      Kuulkaapas te tuoksuista narisijat tämä ei ole mikään allergiapalsta,sellainen on ihan erikseen ja tämä aloittaja kysyikin mikä on paras naisten tuoksu.Narisijat olkaapa ystävälliset ja poistukaa tältä palstalta natkuttamasta ja menkää sinne omalle palstallenne.Mielestäni parhaita tuoksuja on Cacharel Anais Anais,Lou Lou,Christian Dior Jadore,Elizabeth Arden True Love,Lancome Miracle,Tresor,Chanel no5,Nina Riccin,Estee Lauderin,Celine Dionin,Christina Aguileran,Laura Biagottin,Mexxin,Kenzon,Salvador Dalin,Isabella Rossellinin,Sonia Rykielin,Yves Saint Laurent Paris tuoksut ja moni muukin tuoksu.

    • lovely

      minä löysin uuden ihastuksen joulun aikaan.paco rabannen lady million...oooh mikä tuoksu...toinen ihastus on viktor&rolfin flover bomb:))))aivan uskomaton,hienostunut tuoksu.Ikuinen rakkaani josta en luovu on Lancome Tresor ja lancomen tendre poison....upeita täyteläisiä tuoksuja jonka kayttäjä huomataan;)

      • purepoison

        Tendre Poison, kuten kaikki Poisonit, on Diorin tuoksu - ei Lancomen.


      • viktoriakehiin

        Victor Rolf -flower bomb on niin paras ikinä,tuoksu johon ei voi kyllästyä <3 <3 <3


    • maravillosooo

      Kuka tietää mistä saisi sen huumaavimman tuoksun siis Leonardin Balahe, Musta pullo rosoinen pinta ja nimen alla punainen köysi. Vaikea löytää mutta himoitsen tätä tuoksua. Voisko joku auttaa..

      • hullunahajuvesiin

        Näin viikonloppuna Valtterin kirppiksellä Helsingissä. Ehkä kannattaisi metsästää kirpputoreilta. Tai Huuto.netistä.


    • Tuoksunmuistaa

      Tulikin vanhoja muistoja mieleen kun muistin Leonardin Balahen.Mistä saisi Hermesin Calechea?

    • SWEET COOKIE

      Lolita Lempicka L.:Vanilja, sitrus,kaneli.Tuoksu kuin ihanassa pikkuleivässä!Sekä minun että aviomieheni mielestä maailman ihanin tuoksu!

    • fas_das_86

      Ehdottomasti paras on joku tuollainen makeahko vanilja. Kerran huvitti kuin tuollainen ihan vetävän näköinen nainen käveli ohi ja mielessäni totesin että olipas makea ja karkkimainen tuoksu. Sitten vasta tajusin... todellakin makea ja karkkimainen, huoh, tuota karkkia tosin ei joka poika taida saada maistella. Eli siinä on tuoksu tehnyt tehtävänsä.

    • trtjrtjsryjsry

      Givenchyn? Organza (alkuperäinen, oranssi)
      todella sensuelli
      ei ihan teinitytöille

      Chanelin Allure
      hienostunut
      ei teineille

      Premier jour (Nina Ricci?)
      kevyt, kaunis
      käy nuoremmillekin

      Versacen Bright crystal
      sama kuin ed

    • Ääk ,tää on ihan kamalaa,mutta mun all-time-favourite on Yves Rocherin Venice,jota sai aikoinaan kauniissa korumaisessa ruskeassa pullossa.Pari vuotta sitten tuoksua oli juhlajulkaisuversiona tms myynnissä YRllä ,mutta pullo oli ihan erilainen.Perheeni sanovat,että se tuoksuu pyyhekumille;)

      Rakastan vahvoja tuoksuja,Guerlain Shalimar jne.Nykyisin tykkään myös kukkaisista ja makeista,Escadan kausituoksut on aivan mahtavia herkkuja.Venicen rankkaan silti kärkeen,lemppari nuoruudesta!

    • my choices

      Kevääseen ja kesään sopivat raikkaat ja modernit kukkaistuoksut eli suosikkejani ovat tällä hetkellä Cliniquen Happy heart ja DKNY:n Be delicious fresh blossom. Burberryn Brit sheer on myös aivan ihana.

      Syksyyn ja talveen sopivat lämpimämmät ja sensuellimmat tuoksut, esimerkiksi Givenchyn Ysatis ja vaniljainen Pure DKNY.

    • Outspoken Intense by Fergie, Mexx Fly high, Mexx Woman, Lacoste Touch of pink, Tommy Girl ja Dior Addict. Siinäpä ne parhaimmat tällä hetkellä :)

    • Vanilla/shu xd♥

      Vanilla fun ja sit on kans Ming shu :):):):):):)

    • GUCCI BY GUCCI, on Veniceäkin parempi lempeä myskituoksu aikuinen mutta lempeä,rakkauspakkaus:)Olen Guccin orja

    • jepabacaro

      Lanvin Jeanne, YSL Parisienne, YSL Baby Doll, Hermes Caleche ja Paul Smith Rose.

    • PP.

      Rakastan itämaisia tuoksuja ja suosikkini on Guerlain Samsara

    • tossut tanassa

      jennifer lopezin miami glow - ainut pullo, jota olen halunnut ostaa toisen, muut haisut on alkaneet kyllästyttää eka pullon aikana... oranssikaupasta viälä löytyi.

    • näistä en luovu :)

      Cacharelin elegantti Noa Noa, Joopin omenainen All about Eve ja Lancomen kukkainen O Oui de Lancome

    • neljättäkertaa

      äidin&vauvan tuoksu

    • näillä eväillä

      Joka lähtöön: Miss Dior Cherie, kesätuoksu: Clinique Happy, talvituoksu: Diesel Fuel for Life Unlimited

    • anthrax_s

      Jeanne Arthésin Lover Blackberry. Toivottavasti löydän tuota lisää siinä vaiheessa, kun loppuu tuo menossa oleva pullollinen. Nina Riccin Ninaa olen myös käyttänyt, mutta ei sekään tuon Lover Blackberryn tasolle yllä.

    • ;)ja:D

      Christian Dior: Jadore.

      Aluksi raikkaan kukkainen, myöhemmin muuttuu lämpimäksi, mutta ei liian voimakkaaksi tuoksuksi.

      Kunnon hajuvedessä ja halvemmissä litkuissa huomaa eron esim. seuraavana päivänä, kun takkiin on jäänyt tuoksua. Halvat katoavat joko kokonaan tai tuoksuvat pilaantuneilta myöhemmin. Parhaissa tuoksu vain paranee.

    • haisee homeelle

      Tuonko sitten pitäisi olla hyvä ominaisuus? Jos joka parfyymin ja pesuaineen ja eau de toiletten jne. haju aina jää vaatteeseen, niin palttoo haisee kohta niin pahalle, että naapuri bussissa heittää laatat päällesi. Sitäpaitsi toi tarkoittaa myös sitä, ettei tuuletuskaan auta, vaan takki täytyy pestä aika usein. eikä sitä ainakaan paremmat talvitakit kestä.

    • Femme2

      Bossin Femme

    • muide1

      aikuisen naisen valinnat tällä hetkellä: Wanted, ihana, ylellinen tuoksu jota ei tuhlata virka-aikaan. Seuraava ihanuus on Lady million, siis sitten kun lakkaan köyhtymästä tai joulupukki tuo sen. Töissä käytän ns. vesituoksuja, arkiset tuoksut arkeen.

    • Ruusun tuoksu

      Niitä on monia,että vaikea sanoa vaan yhtä.No ainakin Cacharelin Anais Anais,Loulou ja muut Cacharelin tuoksut,sitten Elizabeth Ardenin Green Tea Lotus
      ja muut Elizabethin tuoksut,sitten Yves Rocherin Pivoine,Vie Privee,Ispahan,Venice,
      Vanilla,Raspberry,Blackberry ja muutkin Yves Rocherin tuoksut yms.

    • Savetski

      Lancomen Poeme, sitä ennen Hypnose, Sitä ennen Paris ( ei Lancomen, en muista tekijää). Kaikista hirvein on Rive Gauche

      • 9+8

        Paris on YSL:n. Omat suosikit Givenchy: Organza, Cacharel: Noa ja Ralph Lauren: Blue (ilm. lopetettu?)


    • pepe5

      BABOR WOMEN

      Eau de Parfum



      •Head note - bergamot (floral green)
      •Heart note - jasmine, rose, lily-of-the-valley (floral)
      •Base note: vanilla, musk and patchouli (warm and woody)

    • celeb

      Hugo Boss Intense
      Celine Dion Enchanting
      Avril Lavigne Forbidden rose
      Esprit Celebration

    • muuuuuuuuum

      kaikki makean vaniljan tuoksuiset ja Policen hajuvedet

    • fghj7

      Giorgio Armanin Si, lumoaa joka kerta kun haistaa.

      • työkaverisi

        Yks työkaveri ( ehkä sinä?) käyttää polleena just tota siitä. Ei paljon lumoo, kun tekis mieli yrjöö sen ämmän päälle joka kerta.


    • En ole,enkä halua

      Sun työkaveris en ainakaan halua olla.Siinä Giorgio Armanin Si tuoksussa ei ole mitään vikaa,mutta sussa on ja voin tulla yrjömään sun päälle kun niin haluat.

      Jokainen saa käyttää mitä tuoksua haluaa ja sulla ei ole mitään oikeutta arvostella ketään.

      Parhaat tuoksut vois olla ehkä nää Yves Saint Laurentin Paris ja Elizabeth Ardenin Green Tea Lotus.

      • 17+1

        Eikös tässä keskustelussa tarkoitus ollut kysyä mielipidettä hajuvesistä?
        Mutta et sitten kestänytkään kuulla sellaista.
        Oletko koskaan kysynyt työkavereiltasi, aiheuttaako hajusteesi heille esim. hengitysvaikeuksia? Oletko valmis esim.ottamaan lopputilin hajusteiden takia?


      • 100000000000000000+1
        17+1 kirjoitti:

        Eikös tässä keskustelussa tarkoitus ollut kysyä mielipidettä hajuvesistä?
        Mutta et sitten kestänytkään kuulla sellaista.
        Oletko koskaan kysynyt työkavereiltasi, aiheuttaako hajusteesi heille esim. hengitysvaikeuksia? Oletko valmis esim.ottamaan lopputilin hajusteiden takia?

        Kelles viestisi tarkoitit,tuskin minulle?en ole tuo työkaveri,koska en edes omista kyseistä hajuvettä ja tuskin ostan,koska on tärkeämpiä ostoja,kuin mitkään hajuvedet esim.ruoka.

        Minä kestän kuulla ihan mitä tahansa,en kuitenkaan mitään epäasiallisia kommentteja ja arvosteluita,kenenkään solvaamisia ja haukkumisia tyyliin se on sellainen p*ska jne.,että sen päälle voi vaikka yrjötä,en välitä kuulla.

        Minun ei tarvitse kysyä työkavereilta yhtään mitään,paitsi työasioita.Ne on paljon tärkempiä asioita,kuin mitkään hajusteet.Olen koska tahansa valmis ottamaan lopputilin,jos en saa riittävästi palkkaa tai jossain on parempi työpaikka ja palkka tai päätän jatkaa kesken jääneitä opintoja,en minkään hajusteiden takia.
        Hajusteiden käyttöni on mitätöntä ja jos sinulla on hengitysvaikeuksia niin neuvoisin sinua hakeutumaan ensiapuun tai terveyspalstalle,täällä sinua ei voi kukaan auttaa ja minä en ole mikään hoitaja.

        Muuten kestätkö sinä elämän totuuksia ja oletko itse valmis ottamaan lopputilin,
        vastaappas minulle rehellisesti?


      • työkaverisi
        100000000000000000+1 kirjoitti:

        Kelles viestisi tarkoitit,tuskin minulle?en ole tuo työkaveri,koska en edes omista kyseistä hajuvettä ja tuskin ostan,koska on tärkeämpiä ostoja,kuin mitkään hajuvedet esim.ruoka.

        Minä kestän kuulla ihan mitä tahansa,en kuitenkaan mitään epäasiallisia kommentteja ja arvosteluita,kenenkään solvaamisia ja haukkumisia tyyliin se on sellainen p*ska jne.,että sen päälle voi vaikka yrjötä,en välitä kuulla.

        Minun ei tarvitse kysyä työkavereilta yhtään mitään,paitsi työasioita.Ne on paljon tärkempiä asioita,kuin mitkään hajusteet.Olen koska tahansa valmis ottamaan lopputilin,jos en saa riittävästi palkkaa tai jossain on parempi työpaikka ja palkka tai päätän jatkaa kesken jääneitä opintoja,en minkään hajusteiden takia.
        Hajusteiden käyttöni on mitätöntä ja jos sinulla on hengitysvaikeuksia niin neuvoisin sinua hakeutumaan ensiapuun tai terveyspalstalle,täällä sinua ei voi kukaan auttaa ja minä en ole mikään hoitaja.

        Muuten kestätkö sinä elämän totuuksia ja oletko itse valmis ottamaan lopputilin,
        vastaappas minulle rehellisesti?

        Osaatko lukee? Kukaan mitään sanonut että joku ihminen olis yrjöttävä vaan sen käyttämä odööri. Ootko niin luuseri, että pidät ittees sinä hajuna?


      • En ole työkaverisi
        työkaverisi kirjoitti:

        Osaatko lukee? Kukaan mitään sanonut että joku ihminen olis yrjöttävä vaan sen käyttämä odööri. Ootko niin luuseri, että pidät ittees sinä hajuna?

        Osaatkos sinä lukea ja oletkos sinä niin luuseri että pidät sinä hajuna?minä en tiedä,enkä halua tietää minkälainen kyseinen hajuvesi on ja muutenkin hajuveden
        käyttö on minulla mitätöntä.

        En ole,enkä halua olla työkaverisi tai mikään kaverisi.Koska vaikutat todella idiootilta röyhkeältä luuseripaska ödeema ämmältä.Jos inhoat noin paljon kaikkia hajuvesiä ja partavesiä,niin minun puolestani voit rypeä p*skassa,ihan sama minulle.Varmaan se työkaverisi,joka käyttää sitä kyseistä tuoksua on paljon kivempi ja fiksumpi,kuin sinä
        v*ttumainen luttana.

        Äläkä unta näe että olisin sinunlaisesi luuseriämmän kaveri,et osaa muuta kuin solvata ja haukkua muita.Voit olla varma että saat mitalla takaisin,mitäs aloitit.


      • 17+1
        En ole työkaverisi kirjoitti:

        Osaatkos sinä lukea ja oletkos sinä niin luuseri että pidät sinä hajuna?minä en tiedä,enkä halua tietää minkälainen kyseinen hajuvesi on ja muutenkin hajuveden
        käyttö on minulla mitätöntä.

        En ole,enkä halua olla työkaverisi tai mikään kaverisi.Koska vaikutat todella idiootilta röyhkeältä luuseripaska ödeema ämmältä.Jos inhoat noin paljon kaikkia hajuvesiä ja partavesiä,niin minun puolestani voit rypeä p*skassa,ihan sama minulle.Varmaan se työkaverisi,joka käyttää sitä kyseistä tuoksua on paljon kivempi ja fiksumpi,kuin sinä
        v*ttumainen luttana.

        Äläkä unta näe että olisin sinunlaisesi luuseriämmän kaveri,et osaa muuta kuin solvata ja haukkua muita.Voit olla varma että saat mitalla takaisin,mitäs aloitit.

        Kerroit tuolla aikaisemmin, että sinulla jäi koulu kesken.
        Oletko harkinnut jatkavasi sitä joskus?


      • Empäs kerro
        17+1 kirjoitti:

        Kerroit tuolla aikaisemmin, että sinulla jäi koulu kesken.
        Oletko harkinnut jatkavasi sitä joskus?

        En ole kertonut yhtään mitään,eikä mulla ole yhtikäs mikään jäänyt kesken.En harkitse yhtään mitään,muuta kuin etten kerro asioistani kenellekään,kun ne ei kuulu tuntemattomille ja en kaveeraa kenen tahansa kanssa,ettei tule mitään ikävyyksiä.


      • Lady and the Tramp
        Empäs kerro kirjoitti:

        En ole kertonut yhtään mitään,eikä mulla ole yhtikäs mikään jäänyt kesken.En harkitse yhtään mitään,muuta kuin etten kerro asioistani kenellekään,kun ne ei kuulu tuntemattomille ja en kaveeraa kenen tahansa kanssa,ettei tule mitään ikävyyksiä.

        Nimimerkin perusteella häneltä jäi koulu kesken jo aika varhaisessa vaiheessa.
        Ja vaikka hän ei halua kertoa meille mitään, niin lempihajuvesillään hän kuitenkin haluaa pyöriä täällä kehuskelemassa.


      • Lady and the Tramp
        Lady and the Tramp kirjoitti:

        Nimimerkin perusteella häneltä jäi koulu kesken jo aika varhaisessa vaiheessa.
        Ja vaikka hän ei halua kertoa meille mitään, niin lempihajuvesillään hän kuitenkin haluaa pyöriä täällä kehuskelemassa.

        Lempiparfyymini on muuten La Mousson de Sète. Se on yksi niistä harvoista, joissa on vielä alkuperäiset raaka-aineet. Hintakin on tietysti sen mukainen, mutta käytänkin sitä vain erityistilaisuuksissa.


      • Suihkupuhdas
        Lady and the Tramp kirjoitti:

        Nimimerkin perusteella häneltä jäi koulu kesken jo aika varhaisessa vaiheessa.
        Ja vaikka hän ei halua kertoa meille mitään, niin lempihajuvesillään hän kuitenkin haluaa pyöriä täällä kehuskelemassa.

        Kuuleppas Lady and the Tramp,nimimerkin perusteella hänellä on koulut käyty loppuun ajat sitten,yli 20 vuotta sitten.On hänen oma asiansa,jos ei halua kertoa mitään.Lempihajuvesillään hän ei pyöri yhtään missään kehuskelemassa,kun hänellä ei niitä liiemmin ole,eikä käytä oikeastaan koskaan niitä.Ikävä kyllä väärin arvasit ja katsoin,parahiksi korjata asian.

        Sinulta taitaa olla koulu jäänyt kesken jo aika varhaisessa vaiheessa ja lempihajuvesilläsi haluat pyöriä täällä kehuskelemassa vai kuinka?


      • 7+19
        Suihkupuhdas kirjoitti:

        Kuuleppas Lady and the Tramp,nimimerkin perusteella hänellä on koulut käyty loppuun ajat sitten,yli 20 vuotta sitten.On hänen oma asiansa,jos ei halua kertoa mitään.Lempihajuvesillään hän ei pyöri yhtään missään kehuskelemassa,kun hänellä ei niitä liiemmin ole,eikä käytä oikeastaan koskaan niitä.Ikävä kyllä väärin arvasit ja katsoin,parahiksi korjata asian.

        Sinulta taitaa olla koulu jäänyt kesken jo aika varhaisessa vaiheessa ja lempihajuvesilläsi haluat pyöriä täällä kehuskelemassa vai kuinka?

        Olet siis jo 36-vuotias, eikä sinulla vieläkään ole varaa laadukkaisiin tuoksuihin?


      • Suihkupuhdas
        7+19 kirjoitti:

        Olet siis jo 36-vuotias, eikä sinulla vieläkään ole varaa laadukkaisiin tuoksuihin?

        Väärin arvattu.Minäpäs olenkin jo yli 36 vuotias ja minulla on kyllä varaa laadukkaisiin tuoksuihin,mutta tykkään tuoksua mielummin luonnollisen puhtaalta,joko suihku tai saunapuhtaalta,eli ei mitään turhia hajusteita ja en halua aiheuttaa kenellekään sairaskohtausta takiani.


    • moii1

      naomi campbell - at night

    • kakru

      joop! all about eve. paras tietämäni tuoksu. naisellinen. olen käyttänyt jo vuosia. en ikinä kyllästy. tyttäreni sanovat aina että äiti tuoksuu niin hyvälle. sopii kaiken ikäisille . niin nuorelle kuin vähä vanhemmallekki.itse olin n.34 vuotias kun ihastuin tuoksuun nyt olen jo 46vuotias mummu.

    • Lolita_Heeley

      Juuri nyt käytössä kaksi: Heeleyn Hippie Rose ja Lolita Lempicka. Ensinmainittu on raskaampi ja Lolita-tuoksu ihanan makea, ei kuitenkaan liikaa.
      Ikuinen lempparini on Chanel 5, loppu juuri nyt.
      Chanelin 19 ostin vahingossa (kiireessä) ja kuvittelin sen silti hyväksi. Kuin halpaa kolinaa ja haihtuukin (onneksi) nopeasti. Outo juttu, yleensä Chanelin tuoksut ovat ihania.

    • juyhtdfghytes

      Escada: Elixir.

      Balahe on tuoksu, jota minäkin olen jäänyt kaipaamaan.

    • mimmikuukuna

      anais anais

    • Anonyymi

      Vanilla wunderbaum

    • Anonyymi

      Tuoksun lopputulos on henkilökohtainen. Oma ihon tuoksusi vaikuttaa siihen sekä myös hajuveden tai deodorantin määrä jonka laitat.
      Joillakin saattaa kalliitkin hajusteet tuoksua ihan kuselta ja jotkut toiset hajusteet monen mielestä hyvältä. Oma ja toisen hajuaisti ei ole sama havainto.

    • Anonyymi

      Gucci Envy. Sitä ei löydy enää mistään.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      57
      2996
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      543
      2838
    3. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      36
      1999
    4. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      49
      1932
    5. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      119
      1788
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      303
      1735
    7. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      9
      1452
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      94
      1214
    9. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      63
      1178
    10. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      22
      1142
    Aihe