Mikä meni pieleen..? :/

TyhmäLikka

Eräs mies vei sydämeni kesällä 2006. En ensin ajatellut hänestä mitään erikoista, mukava tyyppi ja sillein. Sitten muut ihmiset ympärillä alkoivat sanomaan että "Etkö huomaa että tuo kattelee sua?". Aloin kiinnittää asiaan enemmän huomita ja totta tosiaan, niinhän se katteli ja vielä niin ihanasti niillä sinisilmillään..

Ihastuin ja hyvin hitaan, ihanan hitaan lähestymisen ja ensisuudelman jälkeen aloimme seurustelemaan syksyllä juuri kun koulut alkoi. Opiskelimme eri puolilla Suomea, toinen idässä, toinen lännessä. Viikonloppuisin tapasimme yhteisellä kotipaikkakunnalla. Olin korviani myöten rakastunut ja varma siitä että tämä on "se oikea", kaikki natsasi lähes täydellisesti yhteen.

Tapasimme säännöllisesti jonkin aikaa. Tapaamisia oli kuitenkin hyvin hankala järjestää miehen töiden takia jotka olivat viikonlopputöitä monessa eri paikassa. Erään viikonlopun jälkeen, joka mielestäni hipoi täydellisyyttä, ei miehestä hetkeen kuulunutkaan mitään. Soittelin viikolla ja kyselin kuulumiset ja muut normaalit asiat mutta viikonloput siitä eteenpäin olin yksin. Kyselin "missä mennään? Milloin nähdään?" ja odotin 8 viikkoa putkeen saamatta mitään vastausta. Erääseen puheluun mies sitten vaivaantui vastaamaaan, taas peruuntuneen tapaamisen jälkeen "Kun on niin paljon töitä, ei ehi tulee". Kysyin suoraan mikä on suhteemme tilanne. Ei kuulemma ollut tykkäämisen puutteesta kiinni, aikaa ei vain ollut. Ymmärsin puheista että keväällä olisi enemmän aikaa, että yritetään silloin uudestaan. Jäin siis odottelemaan........

Ja sain tietää pari kuukautta myöhemmin että mies seurustelee vakavasti toisen kanssa!!!!

Mitä tässä oikein tapahtui? Miksi mulle ei sanottu suoraan että "Ei kiinnosta."
Miks annettii ymmärtää väärin? Vai oonko mä vaan tyhmä?

Asiahan ei jäänyt siihen. Koska "ero" oli kova, järkytys repi maita halki ja sydän ropisi lattialle, otin toisen miehen äkkiä tilalle että unohtaisin entisen.. Huono päätös.. Se suhde meni karille ja pahasti ja jätti itsetuntooni syvät arvet joista parantelen itseäni vieläkin. Siitä pääsin yli helposti kun tajusin että kaikki vika oli miehessä, ei minussa.

Nyt pari vuotta "täydellisestä miehestä" olen ajatellut häntä uudestaan ja tajunnut ihastuneeni taas. Olemme olleet tiiviisti tekemisissä keskenämme yhteisen harrastuksen ja saman asuinpaikan takia (olemme siis palanneet opiskelujen jälkeen kotipaikkakunnallemme). Minun on ollut tarkoitus mennä kysymään mitä meille oikein tapahtui "silloin joskus", mutta totuus pelottaa. Entä jos minä tein jotain pahasti väärin enkä vain tajunnut? En kestäisi tietoa siitä että menin itse pilaamaan kaiken.

Kaikki haaveeni ja aikeeni menivät kuitenki pilalle kun mies ottikin itselleen "paikallisen huoran" joka tällä hetkellä leveilee uudella "saavutuksellaan"!!

MIKSI? Miksi en minä? Miksi hyvä mies "lankeaa" halpoihin huoriin? Miksi minä TAAS ihastuin samaan mieheen? Miksi pitää olla näin tyhmä.. Sattuu niin saatanasti kun tiedän millainen se nainen on, mutta luulen että se mies ei sitä tiedä.. En voi ymmärtää.. Oonko minä huonompi kuin joku yleinen lutka? Ei tätä ymmärrä.. Tiedän, olen vasta parikymppinen ja ehdin tehdä ja tavata vaikka ketä mutta tieto ei kyllä helpota oloa yhtään.. Sattuu..

15

1496

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oikeassa.....että

      Myönnät olevasi tyhmä likka.

      Kuinka sinulla on otsaa nimitellä tätä poikaystäväsi nykyistä seuralaista lutkaksi ja halvaksi huoraksi???
      Todella tyhmää.

      • gffhfdthf

        no on aika normaalia kun loukataan pahasti ja koetaan että on tehty väärin että sit haukutaan rumilla sanoilla ex miestä ja sen uutta naista...se tunne reaktio on niin voimakas! Itellä kävi niin että rakastuin naiseen ja se päätty ennen kuin oikeestaan ehti edes alkaa, nainen sanoi mulla on eräs toinen ja hän on paras!!! huh mä tipahdin korkealta ja ensin tuli suunnaton suru ja välillä tajuton vihan tunne ja pään sisällä ajattelin "vi.un hu.ra" nooh onneks en sitä hänelle sanonu.


      • TyhmäLikka
        gffhfdthf kirjoitti:

        no on aika normaalia kun loukataan pahasti ja koetaan että on tehty väärin että sit haukutaan rumilla sanoilla ex miestä ja sen uutta naista...se tunne reaktio on niin voimakas! Itellä kävi niin että rakastuin naiseen ja se päätty ennen kuin oikeestaan ehti edes alkaa, nainen sanoi mulla on eräs toinen ja hän on paras!!! huh mä tipahdin korkealta ja ensin tuli suunnaton suru ja välillä tajuton vihan tunne ja pään sisällä ajattelin "vi.un hu.ra" nooh onneks en sitä hänelle sanonu.

        Itellä menee tän tapauksen haukkuminen osittain juuri järkytyksen piikkiin, MUTTA: tää uus nainen ON sellanen että jakaa itteensä "vähä kaikille". Juuri eilen kuulin tämän naisen ja minun yhteiseltä kaverilta kuinka nainen oli leuhkinut "uudella panollaan" puhelimeen ja tälle kaverille. Sattuu sen miehen puolesta, tiesin että se nainen tekee noin. Kai sen on pakko päästä kertoo äkkiä kaikille kuinka se on päässy taas panee uutta jätkää. En mä ymmärrä tuollasia ihmisiä.. Voihan se olla että ne kaks on "sopinu" että vaan pannaan.. En tiiä.. Ei kyl sovi sen miehen tyyliin.. Hoaah..


      • mieshän se on
        TyhmäLikka kirjoitti:

        Itellä menee tän tapauksen haukkuminen osittain juuri järkytyksen piikkiin, MUTTA: tää uus nainen ON sellanen että jakaa itteensä "vähä kaikille". Juuri eilen kuulin tämän naisen ja minun yhteiseltä kaverilta kuinka nainen oli leuhkinut "uudella panollaan" puhelimeen ja tälle kaverille. Sattuu sen miehen puolesta, tiesin että se nainen tekee noin. Kai sen on pakko päästä kertoo äkkiä kaikille kuinka se on päässy taas panee uutta jätkää. En mä ymmärrä tuollasia ihmisiä.. Voihan se olla että ne kaks on "sopinu" että vaan pannaan.. En tiiä.. Ei kyl sovi sen miehen tyyliin.. Hoaah..

        Siis mieshän se on tässä ilmeisesi sinun mielestäsi on viaton osapuoli, jonka häijy nainen on vietellyt. Ihan varmaan ulkonäöllä vietteli ei luonteellaan.

        Kuulehan hyvä likka, sinun juttusi kuulostavat kyllä todella pahalta. Nimittelet ja syyttelet toista naista. Olkoon nainen minkälainen tahansa, vaikka hän olisikin kertomanlaisesi sinulla ei ole oikeutta häntä nimitellä. osoitat vain oman kypsymättöyytesi.

        Ehkä mies oikeasti huomasikin tuon sinun kypsymättömän luonteesi ja valitsikin toisen huolimatta siitä, että mikä tämä maineeltaan onkin. Sydänhän se on ihmisessä tärkeintä.

        Mutta eikö itsesikin tekisi mieli joskus hiukan vitsailla tyttökavereiden kanssa uudesta panosta, mieshän ei ole tätä tyttöjen keskistä vitsailua kuulemassa itse, joten ei hän kärsi.

        Älä moiti toista naista, kyllä mies itse tiesi mitä teki kun hänet valitsi. Tällä hetkellä et ollut luonteeltasi ja ajatusmaailmaltasi hänen kanssaan samalla aaltopituudella. Löydät kyllä uuden miehen.


      • TyhmäLikka
        mieshän se on kirjoitti:

        Siis mieshän se on tässä ilmeisesi sinun mielestäsi on viaton osapuoli, jonka häijy nainen on vietellyt. Ihan varmaan ulkonäöllä vietteli ei luonteellaan.

        Kuulehan hyvä likka, sinun juttusi kuulostavat kyllä todella pahalta. Nimittelet ja syyttelet toista naista. Olkoon nainen minkälainen tahansa, vaikka hän olisikin kertomanlaisesi sinulla ei ole oikeutta häntä nimitellä. osoitat vain oman kypsymättöyytesi.

        Ehkä mies oikeasti huomasikin tuon sinun kypsymättömän luonteesi ja valitsikin toisen huolimatta siitä, että mikä tämä maineeltaan onkin. Sydänhän se on ihmisessä tärkeintä.

        Mutta eikö itsesikin tekisi mieli joskus hiukan vitsailla tyttökavereiden kanssa uudesta panosta, mieshän ei ole tätä tyttöjen keskistä vitsailua kuulemassa itse, joten ei hän kärsi.

        Älä moiti toista naista, kyllä mies itse tiesi mitä teki kun hänet valitsi. Tällä hetkellä et ollut luonteeltasi ja ajatusmaailmaltasi hänen kanssaan samalla aaltopituudella. Löydät kyllä uuden miehen.

        En harrasta pelkkiä panoja, joista voisi sillälailla vitsailla. En muutenkaan seksielämästäni kerro yksityiskohtia edes parhaimmille ystävilleni ja seksiä harrastan vain suhteessa.

        Pelkään sitä että nainen on miehen "vietellyt" mutta toivon että näin ei ole. Toivottavasti molemmat niistä tietää mitä tekevät, ettei toinen ajattele mitään vakavampaa kun toinen ajattelee vain seksiä. Oli se kummin päin tahansa..

        Ei kai kellään ole oikeutta ketään nimitellä. En vain voi sietää sellaisia jakorasioita.. Se piirre siinä naisessa tässä koko jutussa kaikkein kamalinta on ja jotenkinhan se piti sanoa. Ei sattuisi niin paljon jos tietäisin sen naisen olevan "tarkempi tavarastaan" ja muutenkin luonteeltaan siedettävämpi. En ole ollut väleissä kyseisen naisen kanssa sen jälkeen kun hän petti luottamukseni reilu vuosi sitten, luotin 6kk sitten uudestaan ja taas sain pettyä. Siinä naisessa on muitakin huonoja piirteitä kuin "vain" kevytkenkäisyys.

        Nainen taitaa "kaivaa omaa hautaansa" levittelemällä juttuja hänestä ja tästä miehestä pitkin kyliä. Mies ei erään työkaverinsa mukaan voi sietää sitä että hänen asioistaan puhutaan kylillä, varsinkaan seksiin liittyvistä. Ollut kuulemma arka aihe, eikä hän ole itsekään niistä asioistaan edes muille miehille puhunut.


      • Vesimieskalastaja
        TyhmäLikka kirjoitti:

        En harrasta pelkkiä panoja, joista voisi sillälailla vitsailla. En muutenkaan seksielämästäni kerro yksityiskohtia edes parhaimmille ystävilleni ja seksiä harrastan vain suhteessa.

        Pelkään sitä että nainen on miehen "vietellyt" mutta toivon että näin ei ole. Toivottavasti molemmat niistä tietää mitä tekevät, ettei toinen ajattele mitään vakavampaa kun toinen ajattelee vain seksiä. Oli se kummin päin tahansa..

        Ei kai kellään ole oikeutta ketään nimitellä. En vain voi sietää sellaisia jakorasioita.. Se piirre siinä naisessa tässä koko jutussa kaikkein kamalinta on ja jotenkinhan se piti sanoa. Ei sattuisi niin paljon jos tietäisin sen naisen olevan "tarkempi tavarastaan" ja muutenkin luonteeltaan siedettävämpi. En ole ollut väleissä kyseisen naisen kanssa sen jälkeen kun hän petti luottamukseni reilu vuosi sitten, luotin 6kk sitten uudestaan ja taas sain pettyä. Siinä naisessa on muitakin huonoja piirteitä kuin "vain" kevytkenkäisyys.

        Nainen taitaa "kaivaa omaa hautaansa" levittelemällä juttuja hänestä ja tästä miehestä pitkin kyliä. Mies ei erään työkaverinsa mukaan voi sietää sitä että hänen asioistaan puhutaan kylillä, varsinkaan seksiin liittyvistä. Ollut kuulemma arka aihe, eikä hän ole itsekään niistä asioistaan edes muille miehille puhunut.

        Pohdit asioita, jotka eivät oikeastaan sinulle edes kuulu. Sinulle ei oikeastaan enään kuulu se, ajatteleeko toinen jotain vakavampaa ja toinen vain seksiä. Se on niiden kahden välinen asia etkä edes koskaan tule tietämään, mitä heidän välillään on. Tällaiset spekulaatiot voit aivan hyvin jättää, ne ovat turhia ja hyödyttömiä. Ehkä se sosiaan vain helpottaa sinua, jos voit mielessäsi kuvitella naisen viettelijäksi, joka ajattelee vain seksiä. Aivan kuin se olisi sinun toiveesi ettei toinen vain ajattele mitään vakavampaa ja että toinen oikeasti ajattelisi vain seksiä. Tällainen ajatuskuvio ei johda mihinkään rakentavaan. Koita unohtaa heidät molemmat, se on helpointa itsellesikin.

        Lisäksi nimittelet toista naista jakorasiaksi, jonka soisi olevan tarkempi tavarastaan. Lisäksi tämä on mielestäsi kevytkenkäinen. Kuule, nyt nostat itsesi niin pahasti toisen ihmisen yläpuolelle, että sinun asennettasi ja olemustasi ei kohta voi sietää kukaan. Lopeta tuollaiset jutut, joilla paljastat oman tyhmyytesi ja katkeruutesi. Kenties mies on kuitenkin rakastunut toisen naisen huumorintajuun, ystävällisyyteen ja lämpöön. Silloin ei merkitse mitään vaikka nainen olisikin jakorasia, joka levittelee tavaraansa. Mitä sitten. Heillä voi olla todella lämmin ja aito suhde, josta sinä et tiedä mitään. Älä yritä helpottaa omaa oloasi mustamaalaamalla toista naista. Yritä kehittää itseäsi ja omaa luonnettasi hiukan suvaitsevaisemmaksi. Olet kaamea tiukkapipo, jota kukaan mies ei taida kestää.

        Sinä voit itsekin jonain päivänä löytää ihanan miehen, jolle sinä olet hänen arvoisensa. Nyt et tainnut olla tuon miehen arvoinen sen aseenteen vuoksi, joka sinulla on lähimmäiseesi. Eli asenteesi on halveksiva, vähättelevä ja itseäsi ylemmäs nostava toista mollaamalla. Sorry nämä suorat sanat. Mene itseesi.


      • joka tietää asiasta eniten
        Vesimieskalastaja kirjoitti:

        Pohdit asioita, jotka eivät oikeastaan sinulle edes kuulu. Sinulle ei oikeastaan enään kuulu se, ajatteleeko toinen jotain vakavampaa ja toinen vain seksiä. Se on niiden kahden välinen asia etkä edes koskaan tule tietämään, mitä heidän välillään on. Tällaiset spekulaatiot voit aivan hyvin jättää, ne ovat turhia ja hyödyttömiä. Ehkä se sosiaan vain helpottaa sinua, jos voit mielessäsi kuvitella naisen viettelijäksi, joka ajattelee vain seksiä. Aivan kuin se olisi sinun toiveesi ettei toinen vain ajattele mitään vakavampaa ja että toinen oikeasti ajattelisi vain seksiä. Tällainen ajatuskuvio ei johda mihinkään rakentavaan. Koita unohtaa heidät molemmat, se on helpointa itsellesikin.

        Lisäksi nimittelet toista naista jakorasiaksi, jonka soisi olevan tarkempi tavarastaan. Lisäksi tämä on mielestäsi kevytkenkäinen. Kuule, nyt nostat itsesi niin pahasti toisen ihmisen yläpuolelle, että sinun asennettasi ja olemustasi ei kohta voi sietää kukaan. Lopeta tuollaiset jutut, joilla paljastat oman tyhmyytesi ja katkeruutesi. Kenties mies on kuitenkin rakastunut toisen naisen huumorintajuun, ystävällisyyteen ja lämpöön. Silloin ei merkitse mitään vaikka nainen olisikin jakorasia, joka levittelee tavaraansa. Mitä sitten. Heillä voi olla todella lämmin ja aito suhde, josta sinä et tiedä mitään. Älä yritä helpottaa omaa oloasi mustamaalaamalla toista naista. Yritä kehittää itseäsi ja omaa luonnettasi hiukan suvaitsevaisemmaksi. Olet kaamea tiukkapipo, jota kukaan mies ei taida kestää.

        Sinä voit itsekin jonain päivänä löytää ihanan miehen, jolle sinä olet hänen arvoisensa. Nyt et tainnut olla tuon miehen arvoinen sen aseenteen vuoksi, joka sinulla on lähimmäiseesi. Eli asenteesi on halveksiva, vähättelevä ja itseäsi ylemmäs nostava toista mollaamalla. Sorry nämä suorat sanat. Mene itseesi.

        Ja se on tämä TyhmäLikka. Hutsuja on tässä maassa tuhansia ja miksi hänen exänsä kaveri ei sellainen voi olla, jos hän kerta asiasta jotain tietää ja itse niin uskoo. No, ihmisiähän ne nekin ovat. Ja jos joku pitää hutsua pahana, ei tuo nut kaukaa liippaa omasta näkemyksestänikään. Jos täällä joku nostaa itsensä toisten yläpuolelle, se olet sinä itse noine typerine kommenttinesi.

        Vika ei ole missään asenteessa vain yksinkertaisesti siinä, että tuo mies ei vain Ap:sta oikein innostu ja on siksi katsellut koko ajan toisia. Ja luultavasti tulee aina niin tekemään niin kauan kuin jalkovälissä jokin liikkuu.


    • mutta sitten se on ohi

      Parhaiten teet kun unohdat tuollaiset miehet jotka eivät osaa seisoa sanojensa takana ja pitävät monta naista yhtäaikaa. Voisin melkein veikata, että jos häneen retkahdat, sattuu taas. Ja sitten syytät taas itseäsi. Tiedän kokemuksesta miten vaikeaa tuollainen on. Mutta aika parantaa. Pitää vaan tietää tahtooko luottaa toiseen vai ei. Mä en voisi enää luottaa ja saman tempun teki minulle. Nyt menen uutta kohti reippaasti ja iloisena. Muutin pois koska silloin on helpompi päästä irti. Kannattaisiko sinunkin vain vaihtaa harrastuspaikkaa ettet näe häntä koko ajan? Näpeille siinä tulee. Jos mies sut haluaisi, kyllä se olisi yhteydessä.

      Tsemppiä paremmalla tiellä ensi vuonna! :)

      • TyhmäLikka

        Oon miettiny että jos muuttaisin muualle vähäksi aikaa mutta tällä hetkellä siinä ei olisi mitään järkeä, työt ja elämä kun ovat täysin täällä ja olen kuukausi sitten muuttanut uuteen halpaan ja oikein mukavaan asuntoon. Harrastusta on vaikea "vaihtaa" tai jättäytyä siitä pois, se kun on sellainen johon olen sitoutunut ainakin vuodeksi eteenpäin ja kannetavani on iso vastuu koko toiminnasta. Ja rakastan tätä paikkaa jossa asun. Saan suurimman ilon elämääni ja koko tähän tilanteeseen juuri tästä paikasta ja muista ihmisistä, joita täällä asuu. :)

        Olen "ottanut askeleita eteenpäin". Olen varannut ajan psykologille, jolta olen saanut apua kaikenlaisiin henkisiin kriiseihin ennenkin. Toivon että sillä miehellä menisi hyvin tästä eteenpäin, ettei se nainen satuttaisi häntä. En toivo pahaa sille naisellekaan. Yritän antaa anteeksi mulle tehdyt paskat jutut että pääsen yli tästä kaikesta. Tiiän kyllä että se "pahaolomörkö" vaanii koko ajan niskan takana, mutta sitten kun se tulee päälle, annan tulla ihan rauhassa. Siinähän möyrii niin kauan että menee pois... :)


    • Olevan näin

      Mies tietysti pitää sinusta jonkin verran, mutta pitää muista sinua enemmän. Siis ei tule koskaan rakastamaan sinua. Otti ensin sen toisen, mutta sekään ei ollut mieleinen ja ehkä siksi ei kertonut asiasta sinulle. Oli sinua "parempi", mutta jokin mätti siinäkin.

      Tuosta viimeisimmästä jakorasiasta on vaikea sanoa. Jos kertomasi pitää paikkansa - ei kuulosta hyvältä. Anna kiehua omassa liemessänsä.

      Tuollaisen jätkän kanssa taitaa tulla enemmän niitä pettymyksiä kuin ilonaiheita. Sinun kannattaisi yrittää keskittyä erilaisiin miehiin.

      Sinulla on ainakin moraalia ja tarvitset sellaisen kumppanin, jolla myös on sitä. Etkä minusta mitenkään tyhmältä vaikuta. Tunteille ei vain aina oikein voi mitään. Sinulla on vain ollut ns. huono säkä. Tsemppiä!

      • TyhmäLikka

        Kyllä kaikki pitää paikkansa mitä kirjoitin, valitettavasti. Ja kyllä se mies varmasti jollain lailla musta pitää kun juttelee ihan "nätisti" eikä koskaan ole ollut inhottava. Katsoo jopa silmiin ja hymyilee ja kesällä näin samoja katseita kuin 2006, josta se sitten taas alkoikin..

        Tänään mies kyseli harrastukseen liittyvistä asioista niin kuin mitään ei ois tapahtunu. En tosin tiiä tietääkö se mitä käyn läpi. Kai se on nähny itkuiset silmät ja surunaaman.. :/


      • olla hiukan varovainen
        TyhmäLikka kirjoitti:

        Kyllä kaikki pitää paikkansa mitä kirjoitin, valitettavasti. Ja kyllä se mies varmasti jollain lailla musta pitää kun juttelee ihan "nätisti" eikä koskaan ole ollut inhottava. Katsoo jopa silmiin ja hymyilee ja kesällä näin samoja katseita kuin 2006, josta se sitten taas alkoikin..

        Tänään mies kyseli harrastukseen liittyvistä asioista niin kuin mitään ei ois tapahtunu. En tosin tiiä tietääkö se mitä käyn läpi. Kai se on nähny itkuiset silmät ja surunaaman.. :/

        Paremman puuteessa voit taas kelvata sille vähän aikaa. Joko jonkun toisen ohessa tai sitten korvikkeena.

        Jos tilanne sattuisi jotenkin kehittymään, ennen kuin alat mihinkään vakavampaan, sinun kannattaisi ainakin vähän "testata" sitä ensin eikä suin päin juosta hänen sylliinsä. Ja kaikkein parasta olisi, kun löytäisit jonkun kokonaan toisen, kunnollisen miehen.


    • Anonyymi

      KURJAA..en ois mennyt mukaan?

    • Anonyymi

      Aika .omituista Diggaa ihmistä joka.ei mee. Samoilla raiteill?

    • Anonyymi

      YKSINÄISIN ILLOIN, On aikaa ajatella Elämää?

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Metsäkoneen kuljettaja huuteli tutkijalle

      "voisit kyllä ottaa rintaliivit pois ennen kuin tulet minulle juttelemaan, hän sanoo." https://yle.fi/a/74-20106446 On
      Suomussalmi
      704
      9970
    2. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      409
      4353
    3. Kaikki ei vieläkään usko luontokatoon.

      Suomussalmen Hukkajoella foliohattu metsäkoneen kuljettaja tuhosi tuhansia harvinaisia jokihelmisimpukoita eli raakkuja
      Kajaani
      90
      2996
    4. Sano vain suoraan, että nyt riittää

      ettei kiinnosta. Sano, että lopeta! En ihmettelisi, jos olet saanut tarpeeksesi ja toivot minun ymmärtävän lopettaa. Eh
      Ikävä
      43
      2855
    5. Mari Rantanen asettaa sairaan lapsen edun oman uransa edelle - (tekikö Marin samaa)

      Noin toimii kunnon vastuuntuntoinen äiti, mutta siitäkin nämä mt-ongelmaiset vasemmistolaiset häntä täällä haukkuvat. "
      Maailman menoa
      230
      2658
    6. Ohhoh! Ex-pääministeri Sanna Marinin Joni-rakas paljasti ilouutisen: "Tässä kuussa..."

      Sanna Marin on ollut naimisissa Markus Räikkösen kanssa. Nyt hänen seurassaan on usein julkkishiusmuotoilija Joni Willb
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      2654
    7. Mitä ajattelet aina

      Kun hän tulee näköpiiriin?
      Ikävä
      153
      1845
    8. Luokatonta toimintaa

      Tyrmistyttävää toimintaa Stora Enson korjuu yrittäjältä Hukkajoella. Täyttä piittaamattomuutta laeista ja luontoarvoista
      Suomussalmi
      71
      1700
    9. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1620
    10. Maailmankuulu homopingviini on kuollut

      Minä niin toivoin että pariskunta olisi saatu kunniavieraiksi ensi kesän Prideen. 💔 "Maailmankuulu homopingviini on k
      Lapua
      6
      1423
    Aihe