Montakos vierailijaa teillä on jo ollut?
Mullapa on jo yli 50.
ÄRSYTTÄVÄ aloitus
27
887
Vastaukset
- vaan....
osaa tätä osastoa. Keskity vahvuuksiisi ja kehitä niitä.
- oli..
neljä.
Uudeksi vuodeksi odotamme vain kahta. - liikenteenjakaja
on rekkautuneelta. Sun pitäis olla aidosti avoimen hölmö (ilman että kuitenkaan ymmärtäisit sitä itse), jotta voisit menestyä näin kovassa seurassa.
Harmittaa että olen ärsyttävyydessäni näin heikosti ärsyttävä. Taitaa olla todella turhauttavaa lukea näin onnettomia ärsytysyrityksiä.
- liikenteenjakaja
buddy-love kirjoitti:
Harmittaa että olen ärsyttävyydessäni näin heikosti ärsyttävä. Taitaa olla todella turhauttavaa lukea näin onnettomia ärsytysyrityksiä.
Jos sä haluut pärjätä finaalissa, tekstin on tultava sydämestä. Sä et voi menestyy, jos sä yrität olla jotain muuta kuin oma itses tai yrität matkii jotain toista. Voisit menestyä jollain teoreettinen fysiikka -palstalla, jos kävisit esittelemässä siellä omia teorioitas, joita keksit päivän mittaan. Ehkä se vois olla sulle sellainen areena, jossa sä voisit olla palstan zisel tai rose?
liikenteenjakaja kirjoitti:
Jos sä haluut pärjätä finaalissa, tekstin on tultava sydämestä. Sä et voi menestyy, jos sä yrität olla jotain muuta kuin oma itses tai yrität matkii jotain toista. Voisit menestyä jollain teoreettinen fysiikka -palstalla, jos kävisit esittelemässä siellä omia teorioitas, joita keksit päivän mittaan. Ehkä se vois olla sulle sellainen areena, jossa sä voisit olla palstan zisel tai rose?
Mä olen tehnyt tota. Tältäkin palstalta on kopioitu juttujani fysiikkapalstalle ja ne olivat siellä samaa mieltä kanssani. Aika pettymys kopioijalle.
buddy-love kirjoitti:
Mä olen tehnyt tota. Tältäkin palstalta on kopioitu juttujani fysiikkapalstalle ja ne olivat siellä samaa mieltä kanssani. Aika pettymys kopioijalle.
Se oli se mikroskooppisten mustien aukkojen aiheuttama vaara, jossa ilmoitin että mikäli maan päällä kyettäisiin saamaan aikaan stabiili musta aukko, kohtaisi se maan massasta epäsymmetrisen kohteen ja läpäisisi maan kiihtyvässä liikkeessä. Läpäisyn jälkeen aukko katoaisi avaruuteen.
Ei siitä löytynyt teoreettisia ongelmia.- liikenteenjakaja
buddy-love kirjoitti:
Mä olen tehnyt tota. Tältäkin palstalta on kopioitu juttujani fysiikkapalstalle ja ne olivat siellä samaa mieltä kanssani. Aika pettymys kopioijalle.
No sit menee vaikeeks. Ehkei sussa vaan oo sitä, mitä tarvitaan? Esim. isossa liigassa, eli ufo-, horoskooppi- yms. palstoilla on aivan mielettömän kova taso. Ehkä Vanhoillislestadiolaiset-palsta vois olla ihan jees, jos sulla on tullut uusia ja mullistavia raamatuntulkintoja kehiteltyä.
liikenteenjakaja kirjoitti:
No sit menee vaikeeks. Ehkei sussa vaan oo sitä, mitä tarvitaan? Esim. isossa liigassa, eli ufo-, horoskooppi- yms. palstoilla on aivan mielettömän kova taso. Ehkä Vanhoillislestadiolaiset-palsta vois olla ihan jees, jos sulla on tullut uusia ja mullistavia raamatuntulkintoja kehiteltyä.
Minähän vaadin kaikilta uskonnoilta horjumattomuutta ja niiden pitää noudattaa tinkimättä oppejaan. Raamatussa sanotaan ettei sekoitekuituisia vaatteita saa käyttää ja että viitan liepeissä pitää olla tupsut. Miksei sitä noudateta nykyään. Kaikkien uskontojen pitää luopua lepsuilusta.
- liikenteenjakaja
buddy-love kirjoitti:
Se oli se mikroskooppisten mustien aukkojen aiheuttama vaara, jossa ilmoitin että mikäli maan päällä kyettäisiin saamaan aikaan stabiili musta aukko, kohtaisi se maan massasta epäsymmetrisen kohteen ja läpäisisi maan kiihtyvässä liikkeessä. Läpäisyn jälkeen aukko katoaisi avaruuteen.
Ei siitä löytynyt teoreettisia ongelmia.No voi sielläkin heitellä hypoteeseja, mitä ei voi todistaa...
- liikenteenjakaja
buddy-love kirjoitti:
Minähän vaadin kaikilta uskonnoilta horjumattomuutta ja niiden pitää noudattaa tinkimättä oppejaan. Raamatussa sanotaan ettei sekoitekuituisia vaatteita saa käyttää ja että viitan liepeissä pitää olla tupsut. Miksei sitä noudateta nykyään. Kaikkien uskontojen pitää luopua lepsuilusta.
Nyt alkaa näyttää hyvältä.
liikenteenjakaja kirjoitti:
No voi sielläkin heitellä hypoteeseja, mitä ei voi todistaa...
Käytännössä.
Se kyllä toimii ennusteeni mukaisesti.
- MMies
idiootti.
Mutta tuo on hiukan käytetty ja kulunut ilmaisu. Kyllä pitää löytyä parempia ja raivokkaampia (toi on jotenkin niin alistunutkin).
- MMies
buddy-love kirjoitti:
Mutta tuo on hiukan käytetty ja kulunut ilmaisu. Kyllä pitää löytyä parempia ja raivokkaampia (toi on jotenkin niin alistunutkin).
Joo. Jätkä vielä päivystää vastauksia, niin mitäpä siihen sanomaan sen enempää.
MMies kirjoitti:
Joo. Jätkä vielä päivystää vastauksia, niin mitäpä siihen sanomaan sen enempää.
Mä oonkin tosi hyvä.
- sankariveikko
buddy-love kirjoitti:
Mä oonkin tosi hyvä.
hilluu
väärässä ketjussa. - lämmitetty
buddy-love kirjoitti:
No mikä olisi oikeampi ketju?
lämmitetty kirjoitti:
Olen sinne ohjeet laittanut.
Lisäksi siellä on joku onneton ja amatöörimäinen inttäminen käynnissä.- mikä amatööri
buddy-love kirjoitti:
Olen sinne ohjeet laittanut.
Lisäksi siellä on joku onneton ja amatöörimäinen inttäminen käynnissä.käynnistystä nähnytkään.
- zisel
66 kaikenkaikkiaan ja 6 tänään lukee mulla.
- rusalkaa
Jos katsoo kaikki mun vierailijat, niitä on monta sivua, mutta laskuri jämähtänyt kohtaan 27.
Mikä homma tää on? Itekö mun pitää laskee?- rusalkaa
...sanotaan sitte vierailijalistan yllä.
- Papeete1
edelleen se 2 :D
Ketjusta on poistettu 41 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1952043
- 1331138
- 1131063
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa21805- 58796
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34721ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42628Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175574Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45538- 9522
