ÄRSYTTÄVÄ aloitus

Montakos vierailijaa teillä on jo ollut?
Mullapa on jo yli 50.

27

887

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vaan....

      osaa tätä osastoa. Keskity vahvuuksiisi ja kehitä niitä.

      • Jut mun ainut vahvuuteni. Ärsyttääkö kun olen niin kelvoton tässä.


    • oli..

      neljä.

      Uudeksi vuodeksi odotamme vain kahta.

    • liikenteenjakaja

      on rekkautuneelta. Sun pitäis olla aidosti avoimen hölmö (ilman että kuitenkaan ymmärtäisit sitä itse), jotta voisit menestyä näin kovassa seurassa.

      • Harmittaa että olen ärsyttävyydessäni näin heikosti ärsyttävä. Taitaa olla todella turhauttavaa lukea näin onnettomia ärsytysyrityksiä.


      • liikenteenjakaja
        buddy-love kirjoitti:

        Harmittaa että olen ärsyttävyydessäni näin heikosti ärsyttävä. Taitaa olla todella turhauttavaa lukea näin onnettomia ärsytysyrityksiä.

        Jos sä haluut pärjätä finaalissa, tekstin on tultava sydämestä. Sä et voi menestyy, jos sä yrität olla jotain muuta kuin oma itses tai yrität matkii jotain toista. Voisit menestyä jollain teoreettinen fysiikka -palstalla, jos kävisit esittelemässä siellä omia teorioitas, joita keksit päivän mittaan. Ehkä se vois olla sulle sellainen areena, jossa sä voisit olla palstan zisel tai rose?


      • liikenteenjakaja kirjoitti:

        Jos sä haluut pärjätä finaalissa, tekstin on tultava sydämestä. Sä et voi menestyy, jos sä yrität olla jotain muuta kuin oma itses tai yrität matkii jotain toista. Voisit menestyä jollain teoreettinen fysiikka -palstalla, jos kävisit esittelemässä siellä omia teorioitas, joita keksit päivän mittaan. Ehkä se vois olla sulle sellainen areena, jossa sä voisit olla palstan zisel tai rose?

        Mä olen tehnyt tota. Tältäkin palstalta on kopioitu juttujani fysiikkapalstalle ja ne olivat siellä samaa mieltä kanssani. Aika pettymys kopioijalle.


      • buddy-love kirjoitti:

        Mä olen tehnyt tota. Tältäkin palstalta on kopioitu juttujani fysiikkapalstalle ja ne olivat siellä samaa mieltä kanssani. Aika pettymys kopioijalle.

        Se oli se mikroskooppisten mustien aukkojen aiheuttama vaara, jossa ilmoitin että mikäli maan päällä kyettäisiin saamaan aikaan stabiili musta aukko, kohtaisi se maan massasta epäsymmetrisen kohteen ja läpäisisi maan kiihtyvässä liikkeessä. Läpäisyn jälkeen aukko katoaisi avaruuteen.
        Ei siitä löytynyt teoreettisia ongelmia.


      • liikenteenjakaja
        buddy-love kirjoitti:

        Mä olen tehnyt tota. Tältäkin palstalta on kopioitu juttujani fysiikkapalstalle ja ne olivat siellä samaa mieltä kanssani. Aika pettymys kopioijalle.

        No sit menee vaikeeks. Ehkei sussa vaan oo sitä, mitä tarvitaan? Esim. isossa liigassa, eli ufo-, horoskooppi- yms. palstoilla on aivan mielettömän kova taso. Ehkä Vanhoillislestadiolaiset-palsta vois olla ihan jees, jos sulla on tullut uusia ja mullistavia raamatuntulkintoja kehiteltyä.


      • liikenteenjakaja kirjoitti:

        No sit menee vaikeeks. Ehkei sussa vaan oo sitä, mitä tarvitaan? Esim. isossa liigassa, eli ufo-, horoskooppi- yms. palstoilla on aivan mielettömän kova taso. Ehkä Vanhoillislestadiolaiset-palsta vois olla ihan jees, jos sulla on tullut uusia ja mullistavia raamatuntulkintoja kehiteltyä.

        Minähän vaadin kaikilta uskonnoilta horjumattomuutta ja niiden pitää noudattaa tinkimättä oppejaan. Raamatussa sanotaan ettei sekoitekuituisia vaatteita saa käyttää ja että viitan liepeissä pitää olla tupsut. Miksei sitä noudateta nykyään. Kaikkien uskontojen pitää luopua lepsuilusta.


      • liikenteenjakaja
        buddy-love kirjoitti:

        Se oli se mikroskooppisten mustien aukkojen aiheuttama vaara, jossa ilmoitin että mikäli maan päällä kyettäisiin saamaan aikaan stabiili musta aukko, kohtaisi se maan massasta epäsymmetrisen kohteen ja läpäisisi maan kiihtyvässä liikkeessä. Läpäisyn jälkeen aukko katoaisi avaruuteen.
        Ei siitä löytynyt teoreettisia ongelmia.

        No voi sielläkin heitellä hypoteeseja, mitä ei voi todistaa...


      • liikenteenjakaja
        buddy-love kirjoitti:

        Minähän vaadin kaikilta uskonnoilta horjumattomuutta ja niiden pitää noudattaa tinkimättä oppejaan. Raamatussa sanotaan ettei sekoitekuituisia vaatteita saa käyttää ja että viitan liepeissä pitää olla tupsut. Miksei sitä noudateta nykyään. Kaikkien uskontojen pitää luopua lepsuilusta.

        Nyt alkaa näyttää hyvältä.


      • liikenteenjakaja kirjoitti:

        No voi sielläkin heitellä hypoteeseja, mitä ei voi todistaa...

        Käytännössä.

        Se kyllä toimii ennusteeni mukaisesti.


    • MMies

      idiootti.

      • Mutta tuo on hiukan käytetty ja kulunut ilmaisu. Kyllä pitää löytyä parempia ja raivokkaampia (toi on jotenkin niin alistunutkin).


      • MMies
        buddy-love kirjoitti:

        Mutta tuo on hiukan käytetty ja kulunut ilmaisu. Kyllä pitää löytyä parempia ja raivokkaampia (toi on jotenkin niin alistunutkin).

        Joo. Jätkä vielä päivystää vastauksia, niin mitäpä siihen sanomaan sen enempää.


      • MMies kirjoitti:

        Joo. Jätkä vielä päivystää vastauksia, niin mitäpä siihen sanomaan sen enempää.

        Mä oonkin tosi hyvä.


      • sankariveikko
        buddy-love kirjoitti:

        Mä oonkin tosi hyvä.

        hilluu
        väärässä ketjussa.


      • sankariveikko kirjoitti:

        hilluu
        väärässä ketjussa.

        No mikä olisi oikeampi ketju?


      • lämmitetty


      • mikä amatööri
        buddy-love kirjoitti:

        Olen sinne ohjeet laittanut.

        Lisäksi siellä on joku onneton ja amatöörimäinen inttäminen käynnissä.

        käynnistystä nähnytkään.


      • mikä amatööri kirjoitti:

        käynnistystä nähnytkään.

        Ihan minkä laitteen tahansa.


    • zisel

      66 kaikenkaikkiaan ja 6 tänään lukee mulla.

    • rusalkaa

      Jos katsoo kaikki mun vierailijat, niitä on monta sivua, mutta laskuri jämähtänyt kohtaan 27.

      Mikä homma tää on? Itekö mun pitää laskee?

      • rusalkaa

        ...sanotaan sitte vierailijalistan yllä.


    • Papeete1

      edelleen se 2 :D

    Ketjusta on poistettu 41 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      195
      2043
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      133
      1138
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1063
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      21
      805
    5. 58
      796
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      721
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      628
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      574
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      538
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      522
    Aihe