Suhde exän veljen kanssa?

rakastunut nainen77

Siis mun ja exän suhteesta on jo aikaa ikuisuus...nyt olen rakastunut exän veljeen palavasti...ollaan mietitty jos alettas olemaan yhdessä,mutta mietityttää vaan tuo kuvio,onko ihan tyhmää seukata exän veljen kanssa?
Onko kellään kokemusta?Voisiko suhde toimia,Rakkautta meillä ainakin riittää...

73

22947

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Peukkuja!

      Ei kokemusta mutta en kyllä itse velipoikana olisi tiellä, jos aikaakin on kulunut välissä. Tunteet syttyy mutta samalla tavalla ne yleensä sammuukin jos niihin ei puhalla uutta liekkiä, se on kyllä koettu.

      Ehkä hiukan pohtisin että mihin se entinen suhde sammui. Useinhan ensirakkaus hiukan hellittää ja sitten pitäisi jäädä yhteisiä juttuja ja päämääriä senkin jälkeen. Jos niitä on ja rakkaus ja kunnioitus toisia kohtaan on molemminpuolista niin eiköhän se siitä :)

      • Veeti

        Olisihan veljillä sellainen kimppa kiva josta olen kuullut puhuttavan
        . EI tule toimii


    • Saako nauraa

      On vähän niinkuin kauniista ja rohkeista hypätään sängystä toiseen ja kuvitellaan jospa nurtsi olis vihreempää aidan toisella puolella :)Se on sanomattakin selvää et veljeksien välit tulehtuu ja enenmin tai myöhemmin jossais kinkereis setvitään välejä ja kuka on kärsijä sinä itse.

      • EXÄNI TEKEE

        Ex avovaimoni vaihtaa miestä aika rivakkaan tahtiin, tosin aina kun uusi löytyy niin sitten vasta eroaa entisestä ja uusi on aina jostain syystä vielä aina eri paikkakunnalta eli muutto on samalla edessä ja kaiken lisäksi ihan heti alkututustumisvaiheessa jo! Kyllähän siinä vähän lapset kärsii tässä muuttorumbassa mutta kyllästymistä ei pääse tapahtumaan. Eihän se aina tahdo onnistua kun nopeasti aloittaa uuden yhdessä olon, mutta mikäs siinä, ottaa vain uuden sitten! Ei kannata siis pienissä piireissä pyöriä! Ja kun ei sitoudu mihinkään työpaikkaan liiaksi niin sitä voi lennellä ympäri suomea fiilisten mukaan, työnteolla ei kannata elämäänsä pilata kun voi myös elää! Omiin lapsiinsakin voi tutustua sitten kun ne ovat aikuisia, ne on silloin paljon helppohoitoisempia!


    • Huhhhuu

      Mieti tyttö!
      idiootti olet jos siihen ryhdyt,olen ihan samaa mieltä ton edellä olevan kanssa...kyl siin tunteet käy vielä kuumana,siis negatiivisesti....etsä ihan oikeesti löydä muita miehiä.....ku samasta suvusta...seuraavaksi on varmaanki näitten veljesten isä!
      Tosiaanki on ku sukurutsausta!!!!Tyhmä olet!!!!
      Olen kattonu näitä samoja sisäsiittos touhuja tosi läheltä,,,,sairasta!

      • kiertopalkinnoksi

        kyllä nauru maittaa.


      • olen aikuinen
        kiertopalkinnoksi kirjoitti:

        kyllä nauru maittaa.

        Mikä ihmeen kiertopalkinto?....mitä hemmetin pimeetä aikaa sää lapsellinen tyyppi elät?....saa kai sitä aikuinen ihminen rakastua vaikka exän isoisään, ihanaa että niitä tunteita vielä toista ihmistä kohtaan löytyy!....aina se ei ole selvä asia, että johonkin ihmiseen rakastuu!


      • huhuuu
        kiertopalkinnoksi kirjoitti:

        kyllä nauru maittaa.

        No huhhhuuu....etsä idiootti osaa lukea....
        Kirjoitin että olen sivusta seurannut tilanteita jossa kaikki panee toisiaan....en siis kuulu joukkoon.....eli miten voit minut leimata kiertopalkinnoksi ...ihan naura omalle typeryydelle!!!!!!!!!!!!


      • oletsivustaseurannut
        huhuuu kirjoitti:

        No huhhhuuu....etsä idiootti osaa lukea....
        Kirjoitin että olen sivusta seurannut tilanteita jossa kaikki panee toisiaan....en siis kuulu joukkoon.....eli miten voit minut leimata kiertopalkinnoksi ...ihan naura omalle typeryydelle!!!!!!!!!!!!

        Oot siis kattonu Salkkareita...XD


    • Tärkeä pointti

      Siis oletko tässä välissä ollut muiden kanssa suhteessa vai et? Jos et, niin homma tulee takuulla haiskahtamaan.

      • rakastunut nainen77

        olen ollut yli 6,5vuotta toisen miehen kanssa tässä välissä ja nyt reilu kk sitten tapasin uudelleen tämän exän veljen...


      • kaikki...
        rakastunut nainen77 kirjoitti:

        olen ollut yli 6,5vuotta toisen miehen kanssa tässä välissä ja nyt reilu kk sitten tapasin uudelleen tämän exän veljen...

        tulevat sukujuhlat ym. Näissä tilanteissa en haluaisi olla ex-veljesi enkä myöskään toisella puolella puolisona...On se ihme, että kun maapallolla on se 6,7miljardia ihmistä niin se oikee on exän veli...


      • rakastunut nainen77
        kaikki... kirjoitti:

        tulevat sukujuhlat ym. Näissä tilanteissa en haluaisi olla ex-veljesi enkä myöskään toisella puolella puolisona...On se ihme, että kun maapallolla on se 6,7miljardia ihmistä niin se oikee on exän veli...

        näin on vaan päässy käymään...ja tunteet tähän exän veljeen on todelliset :)


      • Ihmeellinen on elämä
        kaikki... kirjoitti:

        tulevat sukujuhlat ym. Näissä tilanteissa en haluaisi olla ex-veljesi enkä myöskään toisella puolella puolisona...On se ihme, että kun maapallolla on se 6,7miljardia ihmistä niin se oikee on exän veli...

        Ystäväni seurusteli aikonaan yhen miehen kanssa ja heillä ei sukset sitte luistanukkaan ja ero tuli. Nyt tämä ystäväni on seurustellut tämän miehen veljen kanssa, menivät kihloihin ja niillä on pieni vekkuli poika :) Ei mitää ongelmaa oo ollu. Tämä ystäväni entinen on omilla tahoilla kihloissa.

        Olen ite seurustellu sen kaverin exän kanssa myös ja palo niin makiasti taulu sen tyypin kanssa ettei oo tosi. Oikeita vittuilun mestaruuskilpailuita tuli otettua sen kans kunnes sanoin et mulle riittää. Sillä vähä kolahti nilkkaan ku rupesin seurusteleen sen pikkuserkun kanssa sitte puolivuotta eron jälkee. :) Paska mäihä herralla, mutta itepä oli nii vaikialuontonen ettei sen kans pysty tuleen toimeen ku samanluontoset ihmiset. Onneksi se sen nykynen eukko on semmonen että saa kurin siihen. Siksi kait ne on pystyny oleenki jo neljättä vuotta yhessä. Mulle riitti pari kuukautta.


      • ihmettelijä pikkukaupungista
        Ihmeellinen on elämä kirjoitti:

        Ystäväni seurusteli aikonaan yhen miehen kanssa ja heillä ei sukset sitte luistanukkaan ja ero tuli. Nyt tämä ystäväni on seurustellut tämän miehen veljen kanssa, menivät kihloihin ja niillä on pieni vekkuli poika :) Ei mitää ongelmaa oo ollu. Tämä ystäväni entinen on omilla tahoilla kihloissa.

        Olen ite seurustellu sen kaverin exän kanssa myös ja palo niin makiasti taulu sen tyypin kanssa ettei oo tosi. Oikeita vittuilun mestaruuskilpailuita tuli otettua sen kans kunnes sanoin et mulle riittää. Sillä vähä kolahti nilkkaan ku rupesin seurusteleen sen pikkuserkun kanssa sitte puolivuotta eron jälkee. :) Paska mäihä herralla, mutta itepä oli nii vaikialuontonen ettei sen kans pysty tuleen toimeen ku samanluontoset ihmiset. Onneksi se sen nykynen eukko on semmonen että saa kurin siihen. Siksi kait ne on pystyny oleenki jo neljättä vuotta yhessä. Mulle riitti pari kuukautta.

        Veljeksiä ja serkuksia? Missä ihmeen korvessa on noin pienet piirit, että pitää sukulaisien kesken kiertää ja lisääntyäkin? Vai sosiaaliset taidot ja "markkina-arvo" sitä luokkaa että laajemmista piireistä ei löydy mitään?

        Kyllä kuulostaa näin pikkukaupunkilaisestakin omituiselta kuviolta, jota olettais lähinnä elokuvista Yhdysvaltojen keskilännen vuoristoerakkojen sukujuhlista. Tyyliin "syvä joki" ja muut vastaavat... Tai no onhan noi euroopan aatelisetkin harrastaneet serkkujen ja veljien kiertämistä vuosisatoja. Niillä tosin vaan viralliset suhteet on sukulaisiin, mutta rakastajat sitten muita, että geenit leviää vähän laajemmallekin.


      • löytyykö?
        rakastunut nainen77 kirjoitti:

        näin on vaan päässy käymään...ja tunteet tähän exän veljeen on todelliset :)

        Vai että "todelliset tunteet". Eiköhän ne tunteet ole kuule aina ennenkin olleet yhtä "todellisia" ja sitten hiipuneet. Vain sen takiako pitää ryhtyä käymään perhettä läpi? Kokeile, jos saisit isäukkoonkin kehiteltyä todellisia tunteita.


    • Sivusta seurannut

      Suosittelen, ettet ala seurustella exäsi veljen kanssa. Voisit myös miettiä, haluatko taas olla tekemisissä exäsi suvun kanssa. Todennäköisesti suhde vaikuttaisi veljeksien välisiin suhteisiin ja muihinkin suhteisiin siinä suvussa. Onko sinun vaikeata löytää miehiä muualta kuin siitä suvusta?Minä en ainakaan ole pitänyt asiasta itse sukulaisena sen kokeneena. Kyllähän siihen tottuu, jos suhde pitkään jatkuu, mutta en usko, että kukaan pystyy siihen koskaan suhtautumaan täysin luontevasti.Suhde, josta minulla on kokemusta veljesten sukulaisena, kesti kai muutaman vuoden.Minä en siihen koskaan sopeutunut ja se tuntui alussa tosi irstaalta.

    • -----------------

      Minkälaiset välit sinulla on nykyisin exsääsi? Erosditteko sovussa, vai ovet paukkuen, ja kumpi jätti toisen...?

      Jos olet hyvissä väleissä exsääsi hän on varmasti ihan tyytyväinen kun olet löytänyt niin hyvän kullan itsellesi... Mutta jos erosit exsästäsi riidoissa, häellä saattaa olla vielä vuosien jälkeenkin jotain hampaan kolossa. Ja hän saattaa alkaa musta maalata sinua.

      Tai sitten alkaa vanha suola janottamaan...

      Itse aikoinaan mietin samaa kuviota. Olin eronnut poikaystävästä. Ja olisin halunnut näpäyttää häntä, kun hän sanoi ettei kukaan minua huoli ja alkaa olemaan tämän veljen kanssa. Tiedän että olisin saanut sen velipojan haaviin vain sormia napsauttamalla.

      No minä kumminkin jätin napsautukset napsauttamatta ja uusi mies löytyi ihan eri kaupungista.

      • rakastunut nainen77

        erottiin ja nykyisinkin on ihan ok välit...


      • ...----..

        "Tiedän että olisin saanut sen velipojan haaviin vain sormia napsauttamalla."

        Näillä palstoilla on aina uskomaton määrä näitä ihmisiä, jotka olisivat saaneet kenet tahansa "vain sormia napsauttamalla". Tarvitseeko ihminen itsepetosta tosiaan niin paljon, että pitää uskotella itselleen tuollaista?


    • kultsi79

      samassa veneessä ollaan. olen seurustellut exän veljen kanssa jo vuoden ja hyvin meneee. kannattaa kokeilla

      • rakastunut nainen77

        Kohtalotovereitakin löytyy :)


      • valvoo
        rakastunut nainen77 kirjoitti:

        Kohtalotovereitakin löytyy :)

        No, hätä. Jos arveluttaa, niin eihän siitä haittaa oo jos jututat exääs ja kyselet sen fiiliksiä asian suhteen. Mut muista! Sä teet elämälläsi juuri niinkuin itse haluat! Ja kerranhan me täällä vaan eletään :)


      • Mikko S.
        valvoo kirjoitti:

        No, hätä. Jos arveluttaa, niin eihän siitä haittaa oo jos jututat exääs ja kyselet sen fiiliksiä asian suhteen. Mut muista! Sä teet elämälläsi juuri niinkuin itse haluat! Ja kerranhan me täällä vaan eletään :)

        " Sä teet elämälläsi juuri niinkuin itse haluat! Ja kerranhan me täällä vaan eletään :) "

        Tämä oli pointtisi ? Kerran täällä kyllä eletään ja se kannattaa muistaa kun olet rikkomassa välisi veljeesi! Luottamusta et saa ikinä takaisin kun kerran sen tuhoat. Kannattaako rikkoa perhesuhteet jonkun naisen takia ? Kyseessä on kuitenki OMA VELI.

        Hyviä neuvoja jakelet, et taida olla mikään ihan fiksuin kaveri.


      • Nimetön
        valvoo kirjoitti:

        No, hätä. Jos arveluttaa, niin eihän siitä haittaa oo jos jututat exääs ja kyselet sen fiiliksiä asian suhteen. Mut muista! Sä teet elämälläsi juuri niinkuin itse haluat! Ja kerranhan me täällä vaan eletään :)

        kyllähän sitä jos aikaakin on kulunut ja molemmat on jo suhteesta yli päässy niin mikä ettei..tiedän yhdenkin naisen joka ilmeisesti on ollut kihloissa eka pikkuveljen kanssa ja nyt on naimisissa isoveljen kanssa ja eipä se näytä ketään haittaavan..tietääpä ainakin että tulee toimeen myös kälyn vai miksi sitä miehen veljeä nyt kutsutaankin...


      • ..--.-,.-.-.
        valvoo kirjoitti:

        No, hätä. Jos arveluttaa, niin eihän siitä haittaa oo jos jututat exääs ja kyselet sen fiiliksiä asian suhteen. Mut muista! Sä teet elämälläsi juuri niinkuin itse haluat! Ja kerranhan me täällä vaan eletään :)

        Luulisi, että jokainen normaalijärkinen ihminen jättää entisen seurustelukumppanin sukulaiset rauhaan.

        Toisaalta pitää ihmetellä sitäkin, miten typerä mies ottaa veljensä entisen heilan itselleen? Maailma on täynnä naisia, jotka eivät ole seurustelleet oman veljen kanssa. Täytyy olla äärimmäisen puutteessa ja hädässä, että edes harkitsee moista. Pilata suhde omaan veljeen naisen vuoksi? Siitä ei tyhmemmäksi mies voi tulla. Koska se suhde veljeen menee joka tapauksessa pilalle, vaikka velikin esittäisi hyväksyvänsä asian.


    • vaan

      Kun veljen kans suhteesta on noin kauan, anna palaa vaan ja nauti onnesta. Muista et suvun kans seurustele, vaan veljen... Ei tarvi aina ensin miettiä mitä mieltä muut on. Kuuntele vaan sydäntäsi...

    • tai itä-hki

      Kauniit ja tosi likinäköiset

    • minäminämyös...

      Seurustelen ex-miehen velje n kanssa..
      Ollaan Rakastuneita.Muuttoa suunnitellaan yhteen.

      Onnea vaan Rakkauteenne.

      • rakastunut nainen77

        Kiitos,onnea kai tässä tarvitaan...oon kyllä niin rakastunu siihen mieheen


    • hätä.

      seukkaa veljen kanssa ja voithan sitten taas erotessa,seukata toisen veljen kanssa.Tällainen kuvio on aivan normaalia,näin on tehty jo satoja vuosia.Seukataan koko suvun kanssa.

    • NewYearsDude

      Siis ihan oikeasti!!

      Pane vaikka omaa veljeäsi tai isääsi mutta ei siitä tarvitse täällä raportoida. Hae nyt hyvä ihminen apua ammattilaisilta. Ennen kuin sekaannut eläimiin tms.

    • tiitu

      huora vai kun ei muut miehet kelpaa

    • kiippu

      Huora vai isolla H:llä miksi ei muut mieht kelpaa

    • kokemus sekin

      Mulla oli siskokset, jotka olivat tahoillaan naimisissa. Ekaks sekstailin nuoremman kanssa ja kun hän isosisko näki mut eka kerran halusi hänkin kokeilla ja kyllähän me kokeiltiin. Vuoron perään kumpaakin, lupasivatpa jopa 'hoitaa' mut yhtäaikaa, mut se jäi kyllä toteutumatta, valitettavasti. Yksi vuosi ilonpitoa kesti. Muutaman vuoden kuluttua iloittelusta heidän pikkusiskonsa halusi myös kokeilla minun kanssa, mutta silloin seurustelin ns. vakavasti enkä ryhtynyt mihinkään. Näin jälkeen päin harmittaa, olisihan siinä saanut maistaa 19v namua. jos vielä sellaista eteen sattuu, että parikymppinen namu tulee tarjoamaan itseään, niin en jätä kokeilematta.

      • Oikea mies

        Olet säälittävä, ei voi muutakuin nauraa! :D


    • olen tulos siitä

      äitee meni 60-luvulla isän kanssa naimisiin tutustuttuaan tähän isän pikkuveljen kihlattuna. Pikkuveli itse katkaisi suhteeen.

      Hyvin toimi.

    • Santeri X

      Aikuiset ihmiset tuskin paskaakaan välittää vanhoista suhteistaan, mikäli aikaa on kulunut noinkin kauan. Iäkkäät kakarat on eri asia, kuvittelevat suhteen jälkeenkin omistavansa osan exästä.
      Mikäli minun broidi alkaisi elämään vanhan avovaimoni kanssa, onnea ja menestystä toivottaisin !
      Turha noita kuvioita on puhki pähkäillä, kerran sitä vaan eletään. Turhilla jeesusteluilla tekee vain elämästään hankalaa, aivan turhaan.

    • kysellä tyhmiä

      Mun mielestä on aika omituista että jos aikaa on ikuisuus, eli vuosia, ja te ootte kolmekymppisiä (siihen 77 viitais?) ja muka rakastuneita, niin te vielä mietitte voisko alkaa seukkaan jos se on exän veli... että tyyliin miksei, onko tyhmää, no vittu tehän sen tiedätte, onko se tyhmää, ootteko te tyhmiä? Jos te ootte, niin sillonhan se on.

      Voisiko suhde toimia??? No teistähän se on kiinni, vai mitä helvettiä, meinasitko mennä veljeltä kysyyn parisuhdeneuvoja, tai luuletsä että ne on sama ihminen?

      Ihmiset kysyy täällä niin helvetin tyhmiä asioita, aikuiset siis. Olen aikuinen, voinko seurustella kenen kansssa haluan, jos sekin haluaa seurustella mun kanssa????

      No mitäs luulet.

    • Veli

      Ensinnäkin millanen veli tekee omalle veljelleen tommosta, aika paska veli. Maailma on täynnä miehiä, ei sitä exän veljeä tarvi vokotella.
      Osoittaisit vähän kunnioitusta!

      On olemassa tiettyjä kirjoittamattomia lakeja mitä tulee ystävien ja oman perheenjäsenten välisiin asioihin ja tuo on kyllä jotain semmosta mihin kukaan toista kunnioittavan veljen ei pitäisi ryhtyä.

      Sinun olisi ehkä syytä miettiä mitä olet tekemässä ja sen veljen olisi todellakin syytä kelata vielä enemmän!

      • BB perheessä

        Jos velipoika ja hänen ex-tyttöystävä laittavat kantapäät vastakkain, miksi silloin nainen olisi "kiellettyä riistaa"?

        Ollaanpa realisteja: Nainen tietää millaista miestä saa sisäänsä. Loppupeleissä kyse on siitä kuka pääsee siittämään vauvan naisen sisälle!

        Iso haloo tällaisesta! Isoisälle on ihan sama kuka pojista pääsee siittämään lapsenlapsen! Pääasia on että lapsenlapsi on terve ja elinkelpoinen! Suku jatkuu ja kantaa omia sukusoluja! Tässä se ydin!


      • jalat suustani

        Siis aivan samaa mieltä kuin Veli...
        Sukulaisten ja ystävien entisiin eikä nykyisiin kosketa!


    • vaan ole...

      kainuusta? P...?

      • kokoi yö

        tätä lukies, muta kannatti. Siltikään en sano mitään! Molemmt osapuolet on ihmisiä.


    • tsirppi

      Voin kertoa kokemuksella että ei kannata. Tein itse saman virheen vaan ei ollut silloin exän veli vaan avomiehen veli. Nyt elämä pilalla ja suuri suru ja tuska kun piti loukata tärkeitä ihmisiä.

      • naurava kulkuri

        ei vitsi, niin sinisilmästä touhuu. x*D luen jatkoski tälläsii aiheita.. En tarkoita pahal, tääki aihe on vaan niin kaksipiippunen juttu.


    • tuskinpa vaan

      sikamainen temppu. Maailmassa miehiä riittää ja tuollainen äkillinen ihastuminen nyt menee ohi.

    • ngt

      Todellakin on kokemusta.ex ukon kanssa tuli ero ja pitikii mennä suhteileen sen kaksoveljen kaa,no nii siinä sitten kävi että tulin raskaaksi melkein samantien.tommonen toiminta löi "vähän" leimaa...En todellakaan voi suositella.nyt molemmat ukot (syystäkin) halveksivat minua ja huorittelevat ym ym...ei tullut ku paskaa niskaan ja aivan ihana lapsi.

      • rakastunut nainen77

        Eiköhän tuo suhde nyt oo ohi...tai ite mietin tän silleen,että parempi pitää vaan pelkkä ystävyys tän exän veljen kanssa...


      • ngt
        rakastunut nainen77 kirjoitti:

        Eiköhän tuo suhde nyt oo ohi...tai ite mietin tän silleen,että parempi pitää vaan pelkkä ystävyys tän exän veljen kanssa...

        Suosittelen pysymään pelkkinä ystävinä.veljeksillä meni välit ja mullakin meni välit tosi huonoiksi tuon kaiken jälkeen niiden kanssa :( ja niiden porukat pitää mua suurinpiirtein jonain lutkana kun olin molempien kanssa.se mun lapsen isä oli ennen joskus 10v sitten mun paras ystävä pitkän aikaa,ei ole enään..ei meidänkään ystävyys enään koskaan voi palautua sellaiseksi mitä se oli.yritetty on.Mutta voimia Sinulle.Tiedän kyllä kokemuksesta tuon tilanteen,valitettavasti.


      • Ärsyyntynyt
        rakastunut nainen77 kirjoitti:

        Eiköhän tuo suhde nyt oo ohi...tai ite mietin tän silleen,että parempi pitää vaan pelkkä ystävyys tän exän veljen kanssa...

        ja lehmät lentää.. Sanotaan ainakin kaikille muille että ollaan vaan ystäviä. Paneskelaan vaan kun siltä tuntuu. Kukaan ei mukamas tiedä.

        Odotas vaan kun tämä teidän "ystävyys" paljastuu niin siitä ei ole yleensä kovinkaan hyviä seurauksia. Häpeäisit hiukan, jos sinulla on vielä sukulaisia niin mitäköhän hekin sinusta ajattelevat??

        Hei ihan oikeasti hanki itsellesi elämä! Et voi pääsä tulevaisuuteen jos et pääse irti menneisyydestäsi.


      • Arsyyntynyt
        rakastunut nainen77 kirjoitti:

        Eiköhän tuo suhde nyt oo ohi...tai ite mietin tän silleen,että parempi pitää vaan pelkkä ystävyys tän exän veljen kanssa...

        Onko sinusta mukavaa että veljekset voivat sitten vertailla kavereiden kanssa sinua sängyssä ja kertovat omia kokemuksiaan.

        Kumpi saa nopeammin oraaliseksissä, onko asennot samanlaisia, teeskenteletkö samalla lailla ynnä muuta mukavaa..

        Hyi helvetti sentään.


      • isukki kans
        Arsyyntynyt kirjoitti:

        Onko sinusta mukavaa että veljekset voivat sitten vertailla kavereiden kanssa sinua sängyssä ja kertovat omia kokemuksiaan.

        Kumpi saa nopeammin oraaliseksissä, onko asennot samanlaisia, teeskenteletkö samalla lailla ynnä muuta mukavaa..

        Hyi helvetti sentään.

        Ei muutta ku pesää jakoon, ku molemmat veljekset on saannu ni eiku kimppakivalle ja seuravaksi poikien isä- ukko pyöritykseen ja mukaan kiilapojaksi.


      • yhdessä...
        Arsyyntynyt kirjoitti:

        Onko sinusta mukavaa että veljekset voivat sitten vertailla kavereiden kanssa sinua sängyssä ja kertovat omia kokemuksiaan.

        Kumpi saa nopeammin oraaliseksissä, onko asennot samanlaisia, teeskenteletkö samalla lailla ynnä muuta mukavaa..

        Hyi helvetti sentään.

        Veljethän voivat yhdessä ottaa kaksykköset kyseisen naisen kanssa. Kumpi laukeaa nopeammin? Kaikkia muitakin vastaavia ajanvietteitä voi sitten harrastaa aina perhejuhlissa.


    • 123

      hei!

      Minulla kävi niin että rakastuttiin exäni veljen kanssa. Hänellä on lapsikin edellisestä avioliitosta. Olemme seurustelleet kohta vuoden ja asummekin yhdessä että hyvin sujuu. Avopuolisoni veli eli exäni käy välillä kylässä mutta se ei haittaa. Tilanne on selvitetty ja ketään ei haittaa että olemme rakastuneita ja yhdessä. Ainoastaan anoppi ei pidä minusta mutta muuten suhde pelaa. Että jos rakkautta riittää niin antakaa mennä vain!!

    • se exä.

      Taisi olla siinä "isossa kirjassa" jotain kirjoitettu siihen malliin että.. älä tee toiselle sitä mitä et halua itsellesi tehtävän.. Näin ateistinakin täytyy todeta siinä olevan vinha perä.

    • ex-anopin kanssa

      Itsellä samantyyppinen tilanne. Erosin vaimostani, rakastuimme ex-anoppini kanssa toisiimme. Olin naimisissa 12 vuotta. Meillä on 3 lasta ex vaimoni kanssa.

      Nykyään asumme yhdessä. Olemme menneet kihloihin.

      Lapseni käyvät luonamme joka toinen viikonloppu. Tämä on kätevää. Lapset näkevät mummonsa samalla!

      • haaveilija

        Olen fantasioinut samasta..


    • veli.....

      varmasti tulee toimii.tiedätkö et olet pilaamassa just veljesten välejä..mä en ainakaan kattos teidän touhua yhtään jos olisin se exä ja hakkaisin varmaan isoveljeni..se ei varmaan oo mukava kattoo kun veli touhuaa entisen muijan kans..typerä lehmä olet kun tollasta suunnittelet

      • rakastunut nainen77

        Siis suhde exän veljeen on loppu!!!!


      • neuvonantaja-
        rakastunut nainen77 kirjoitti:

        Siis suhde exän veljeen on loppu!!!!

        veljesten isukki viel vapailla markkinoilla...


      • bold&beautiful
        rakastunut nainen77 kirjoitti:

        Siis suhde exän veljeen on loppu!!!!

        eihän mun tarvi enää telkkarista kattoo kauniita&rohkeita kun täällä on sama meininki...


    • kato sitt taas

      vaihdat toiseen veljeen jonku ajan kuluttua, ja sitt seuraavaan jne, kunnes kaikki veljet oot käynyt läpi.Jos ei oo muita veljiä, siirry sitten heidän isäänsä, isän veljeen jne, kunnes oot kaikki käynyt.Sitten ootkin jo vanha vosu, kehäraakki!

      Ei vaan, jos ei oo yhdelle uskollinen, ei sitä oo toisellekkaan.
      Avioliitto, on ainoa oikea parisuhde.Kunnes kuolema erottaa.TEE PARANNUS!

    • Onnellinen veljen kanssa

      Mikä ettei :). Oliko se niin, että suhteesta veljeen on jo yli kuusi vuotta? Jos, niin aika lapsellista touhua jos joku tuosta nyt suuttuisi (ja täälläkin on kirjoitettu vaikka mitä, typerää!).
      Anna mennä vaan, ette te ketään sillä loukkaa. Onnea rakkauden löytämisestä!!

      Eri asia jos jättäisi miehen hänen veljensä vuoksi, mutta eihän tässä niin ole käynyt. Jokin tuon suvun miehissä ilmeisesti sinuun tehoaa, jospa olisi parempi onni tämän miehen kanssa :).

      • löytämisestä

        Samaa "rakkauden" löytämistä se oli edellisenkin veljen kanssa.

        Tällä palstalla on kyllä uskomattoman hölmöjä ihmisiä. "Rakkauden löytämisestä", salli mun nauraa.


    • fairylee

      Hei oikeesti, jos sulla on tunteita sitä kohtaan ja toisinpäin, niin kyllä onnistuu.
      Ja on monen vuoden takaa itellä kokemusta.aina ei voi tunteilleen mitään, sanoo muut mitä tahtoo.

    • ja rohkeat

      Heillä on kanssa pienet piirit!

    • Anonyymi

      Tiiän että tää on aika vanha keskustelu, mutta itse aloin juuri seurustella pikkuveljeni exän kanssa. Ja heillä on yhteinen lapsikin. Kaikki ollaan siis ihan väleissä mutta aloin sit miettimään että onkohan sittenkään järkevää seurustella pikkuveljen ex-tyttöystävän kanssa ihan tän heidän lapsenkin kannalta. Jos meidän suhde esim etenis niin pitkälle että mentäs naimisiin asti nii oisko se lapsen mielestä outoa ku äiti on sedän kanssa naimisissa ja että sit oisin hänelle tavallaan myös isäpuoli?

      • Anonyymi

        Huono idea ja sillä siisti. Maailmassa on ihan riittävästi ihmisiä, ettei tarvitse seurustella lähisukulaisten exien kanssa.

        Itse pitäisin todella omituisena, jos entinen seurustelukumppani ryhtyisi seurustelemaan veljeni kanssa. Olisi vaikea suhtautua kumpaankaan osapuoleen. Ex-tyttöystävä vaikuttaisi jonkin sortin sekopäältä ja veljeä ei voisi ottaa tosissaan. Varmaan ihmettelisin, mikä tekee veljestä niin epätoivoisen, että edes haluaa seurustella meikäläisen exän kanssa. Miksi ihmeessä? Ihan älytön kuvio. Ja jos kuvassa on vielä lapsiakin, niin vielä hullummaksi menee. "Joo, äiti tosiaan on plärännyt veljet läpi, että näin meidän suvussa."


    • Anonyymi

      Ehdottomasti ei. Ja ei. Tätä ei tarvitse perustella edes. Herää !

    • Anonyymi

      Jos miettisit asiaa vaikka niin, että sinä olisit serustellut miehen kanssa ja eronnut. Nyt tuo samainen mies miettisi, että voisko paneskella siskoos. Jos tuntuu ajatuksena hyvältä niin sitten vaan housut pois ja exäsi veljen hoitoon.

    • Anonyymi

      Ihan vaan yksinkertaisesti ehdottomasti ei. Näin.

    • on tyhmää seukata exän sisarusten kanssa

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5035
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3177
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1827
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1780
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1655
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1501
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1275
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1266
    9. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1257
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1247
    Aihe