Siis nykypäivänähän monessa metallibändissä on lyhyttukasia tavallisen näkösiä tyyppejä, skeittarin näkösiä tyyppejä, lökäpöksyjä, rastapäitä, kaikennäköstä porukkaa.
Menkää johonkin lehtipisteeseen ja selatkaa jotain Metal Edge lehteä niin suurin osa EI oo mitään pillifarkkusia liimatukkia.
Ja sit menkää johonkin metallikonserttiin, vaikka kun joku Slayer tulee seuraavan kerran Suomeen, niin eipä ole halli täynnä liimatukkasia pillifarkkuja, vaan suurin osa yleisöstä on lyhyttukkasia ja monet on ihan tavallisen näkösiä.
Hevari on hevari jos se kuuntelee metallia ja käy aktiivisesti metallikonserteissa.
Miks haukutte hevareita?
11
594
Vastaukset
- Head
Ei teitä haukkuttaisi ellei tällä kävisi kaikenlaisia pulsuja kuten mies savosta avautumassa metallimusiikin puolesta. Rauha räppärien ja hevihemmojen kesken ja jätetään kokonaan huomiotta savon mies ja muut mieskuoroista diggaavat.
- Nina...
koska hevarit o ihan perseest, nii aneemista porukkaa.. :) mä e tajuu miten joku voi kuunnella sellasta örinää yms.. :)
- hevi
ehkä me satutaan tykkäämään sellaisesta? perustele miksi ei tykättäisi!
eli jos tykkää sellaisesta musasta mistä sä et pidä, niin on aneeminen ja perseestä? perustele miks mä oon aneeminen ja perseestä :) - Enemy Of Reality
mä en tajuu kuinka joku voi kuunnella sellasta "joujou... joujoujes... joujou, mä mä mä joujou...." ja taustalla epämääränen "musiikki" mutta tämä on mun mieleipide... mutta tuo on pakko korjata, örinää? läheskään kaikki hevi ei oo örinää... Stratovarius, Metallica, Megadeth, Nightwish, Slayer, Luca Turilli... tuos ny on metalliaki mukana mutta eipä taida tyttö huomata niitten välistä eroa ku ne on kaikki nii örinää...
ja muuten... hevarit ei oo mitenkää perseestä... ne on melkee niinku uskovaiset... kummistaki puhutaan paskaa mutta oikiasti molemmat on aiva vitun mukavaa väkeä jos vähäki vaivautuu tutustumaan... - Nina
Enemy Of Reality kirjoitti:
mä en tajuu kuinka joku voi kuunnella sellasta "joujou... joujoujes... joujou, mä mä mä joujou...." ja taustalla epämääränen "musiikki" mutta tämä on mun mieleipide... mutta tuo on pakko korjata, örinää? läheskään kaikki hevi ei oo örinää... Stratovarius, Metallica, Megadeth, Nightwish, Slayer, Luca Turilli... tuos ny on metalliaki mukana mutta eipä taida tyttö huomata niitten välistä eroa ku ne on kaikki nii örinää...
ja muuten... hevarit ei oo mitenkää perseestä... ne on melkee niinku uskovaiset... kummistaki puhutaan paskaa mutta oikiasti molemmat on aiva vitun mukavaa väkeä jos vähäki vaivautuu tutustumaan...joo okei tehään niin et kumpikaan ei inhoo kumpaakaan vaan mä elän mun joujoussa!! ja te elätte teijän miten sen nytsanois!! jotain!!
- Jorma
hevi kirjoitti:
ehkä me satutaan tykkäämään sellaisesta? perustele miksi ei tykättäisi!
eli jos tykkää sellaisesta musasta mistä sä et pidä, niin on aneeminen ja perseestä? perustele miks mä oon aneeminen ja perseestä :)Koska sä kuuntelet hevii! Siinä sul perustelui lyhyesti!!!!
- rap is crap
Sitä voi kuunnella siksi jos ei halua kuunnella jotaki homoja poikia jotka näyttää tytöiltä ja kuulostaa niiltä.
- pannulappu.
vaikka näin yksinkertaisesti että ulkonäkö ei tee ihmisestä sitä mitä se on.
- Cephalion
Ihan turha haukkua kun ei asiat kumminkaan mikskään muutu.
- buuu
mun mielest hevarit o iha okei niiku kaikki muutki.. ite kuuntelen enimmäksee kyl räppii mut en silti mee haukkuu niit jotka EI kuuntele... diggaan kyl kuunnella rokkiiki esim.gunnarei ja hanoit.. tää oli mun mielipide ja se mitä haen täl takaa on et mix mennä haukkuu niit jotka kuuntelee jotai muuta mitä ite ei.. eihä siin oo ees mitää järkee.. jokaisella on oma musiikkimaku. piste.
- -hopparimuija-
Juuh,mä ihmettelen sitä,et monet hopparit haukkuu hevareita. Ja kans toisinpäin. Alunperin hopparit ei edes ollu muita kulttuureja vastaan,mut nyt on selvästi tullu ilmi,et hevarit ja hopparit ei sopeudu keskenään,ainaki mitä ite oon lukenu ja kuullu juttuu. Outo juttu ja ite kannatan rauhaa enkä tajua miks ei vois olla vaan oma ittensä. Kaikki me ollaan vaa ihmisii. Ei hevareis,eikä muiskaa tyyleis ja aatteis oo mielestäni mitää vikaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3207600Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662176- 1761853
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161382- 1121287
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91251Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181701231RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j561181Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411081Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901019