Miks haukutte hevareita?

Häh

Siis nykypäivänähän monessa metallibändissä on lyhyttukasia tavallisen näkösiä tyyppejä, skeittarin näkösiä tyyppejä, lökäpöksyjä, rastapäitä, kaikennäköstä porukkaa.
Menkää johonkin lehtipisteeseen ja selatkaa jotain Metal Edge lehteä niin suurin osa EI oo mitään pillifarkkusia liimatukkia.
Ja sit menkää johonkin metallikonserttiin, vaikka kun joku Slayer tulee seuraavan kerran Suomeen, niin eipä ole halli täynnä liimatukkasia pillifarkkuja, vaan suurin osa yleisöstä on lyhyttukkasia ja monet on ihan tavallisen näkösiä.

Hevari on hevari jos se kuuntelee metallia ja käy aktiivisesti metallikonserteissa.

11

604

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Head

Ei teitä haukkuttaisi ellei tällä kävisi kaikenlaisia pulsuja kuten mies savosta avautumassa metallimusiikin puolesta. Rauha räppärien ja hevihemmojen kesken ja jätetään kokonaan huomiotta savon mies ja muut mieskuoroista diggaavat.

• Nina...

koska hevarit o ihan perseest, nii aneemista porukkaa.. :) mä e tajuu miten joku voi kuunnella sellasta örinää yms.. :)

• hevi

ehkä me satutaan tykkäämään sellaisesta? perustele miksi ei tykättäisi!

eli jos tykkää sellaisesta musasta mistä sä et pidä, niin on aneeminen ja perseestä? perustele miks mä oon aneeminen ja perseestä :)

• Enemy Of Reality

mä en tajuu kuinka joku voi kuunnella sellasta "joujou... joujoujes... joujou, mä mä mä joujou...." ja taustalla epämääränen "musiikki" mutta tämä on mun mieleipide... mutta tuo on pakko korjata, örinää? läheskään kaikki hevi ei oo örinää... Stratovarius, Metallica, Megadeth, Nightwish, Slayer, Luca Turilli... tuos ny on metalliaki mukana mutta eipä taida tyttö huomata niitten välistä eroa ku ne on kaikki nii örinää...
        ja muuten... hevarit ei oo mitenkää perseestä... ne on melkee niinku uskovaiset... kummistaki puhutaan paskaa mutta oikiasti molemmat on aiva vitun mukavaa väkeä jos vähäki vaivautuu tutustumaan...

• Nina
        Enemy Of Reality kirjoitti:

mä en tajuu kuinka joku voi kuunnella sellasta "joujou... joujoujes... joujou, mä mä mä joujou...." ja taustalla epämääränen "musiikki" mutta tämä on mun mieleipide... mutta tuo on pakko korjata, örinää? läheskään kaikki hevi ei oo örinää... Stratovarius, Metallica, Megadeth, Nightwish, Slayer, Luca Turilli... tuos ny on metalliaki mukana mutta eipä taida tyttö huomata niitten välistä eroa ku ne on kaikki nii örinää...
        ja muuten... hevarit ei oo mitenkää perseestä... ne on melkee niinku uskovaiset... kummistaki puhutaan paskaa mutta oikiasti molemmat on aiva vitun mukavaa väkeä jos vähäki vaivautuu tutustumaan...

joo okei tehään niin et kumpikaan ei inhoo kumpaakaan vaan mä elän mun joujoussa!! ja te elätte teijän miten sen nytsanois!! jotain!!

• Jorma
        hevi kirjoitti:

ehkä me satutaan tykkäämään sellaisesta? perustele miksi ei tykättäisi!

eli jos tykkää sellaisesta musasta mistä sä et pidä, niin on aneeminen ja perseestä? perustele miks mä oon aneeminen ja perseestä :)

Koska sä kuuntelet hevii! Siinä sul perustelui lyhyesti!!!!

• rap is crap

Sitä voi kuunnella siksi jos ei halua kuunnella jotaki homoja poikia jotka näyttää tytöiltä ja kuulostaa niiltä.

• pannulappu.

vaikka näin yksinkertaisesti että ulkonäkö ei tee ihmisestä sitä mitä se on.

• Cephalion

Ihan turha haukkua kun ei asiat kumminkaan mikskään muutu.

• buuu

mun mielest hevarit o iha okei niiku kaikki muutki.. ite kuuntelen enimmäksee kyl räppii mut en silti mee haukkuu niit jotka EI kuuntele... diggaan kyl kuunnella rokkiiki esim.gunnarei ja hanoit.. tää oli mun mielipide ja se mitä haen täl takaa on et mix mennä haukkuu niit jotka kuuntelee jotai muuta mitä ite ei.. eihä siin oo ees mitää järkee.. jokaisella on oma musiikkimaku. piste.

• -hopparimuija-

Juuh,mä ihmettelen sitä,et monet hopparit haukkuu hevareita. Ja kans toisinpäin. Alunperin hopparit ei edes ollu muita kulttuureja vastaan,mut nyt on selvästi tullu ilmi,et hevarit ja hopparit ei sopeudu keskenään,ainaki mitä ite oon lukenu ja kuullu juttuu. Outo juttu ja ite kannatan rauhaa enkä tajua miks ei vois olla vaan oma ittensä. Kaikki me ollaan vaa ihmisii. Ei hevareis,eikä muiskaa tyyleis ja aatteis oo mielestäni mitää vikaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä siellä ABC on tapahtunut

Tavallista isompi operaatio näkyy olevan kyseessä.
      Alajärvi
      169
      6871
    2. Klaukkalan onnettomuus 4.4

Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes
      Nurmijärvi
      58
      2346
    3. Kuvaile elämäsi naista

Millainen hän on? Mikä tekee hänestä sinulle erityisen?
      Ikävä
      56
      2118
    4. Kolari Klaukkala

Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se
      Nurmijärvi
      61
      1241
    5. Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä

Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.
      Maailman menoa
      353
      1224
    6. Kuvaile elämäsi miestä

Millainen hän on? Mikä tekee hänestä sinulle erityisen?
      Ikävä
      55
      1211
    7. Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!

Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l
      Kesämökki
      14
      1101
    8. Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan

Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni
      Ikävä
      79
      960
    9. Kevyt on olo

Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <3
      Ikävä
      84
      958
    10. Toivoisin, että lähentyisit kanssani

Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä
      Ikävä
      14
      947
    Aihe