Miks haukutte hevareita?

Häh

Siis nykypäivänähän monessa metallibändissä on lyhyttukasia tavallisen näkösiä tyyppejä, skeittarin näkösiä tyyppejä, lökäpöksyjä, rastapäitä, kaikennäköstä porukkaa.
Menkää johonkin lehtipisteeseen ja selatkaa jotain Metal Edge lehteä niin suurin osa EI oo mitään pillifarkkusia liimatukkia.
Ja sit menkää johonkin metallikonserttiin, vaikka kun joku Slayer tulee seuraavan kerran Suomeen, niin eipä ole halli täynnä liimatukkasia pillifarkkuja, vaan suurin osa yleisöstä on lyhyttukkasia ja monet on ihan tavallisen näkösiä.

Hevari on hevari jos se kuuntelee metallia ja käy aktiivisesti metallikonserteissa.

11

579

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Head

      Ei teitä haukkuttaisi ellei tällä kävisi kaikenlaisia pulsuja kuten mies savosta avautumassa metallimusiikin puolesta. Rauha räppärien ja hevihemmojen kesken ja jätetään kokonaan huomiotta savon mies ja muut mieskuoroista diggaavat.

    • Nina...

      koska hevarit o ihan perseest, nii aneemista porukkaa.. :) mä e tajuu miten joku voi kuunnella sellasta örinää yms.. :)

      • hevi

        ehkä me satutaan tykkäämään sellaisesta? perustele miksi ei tykättäisi!

        eli jos tykkää sellaisesta musasta mistä sä et pidä, niin on aneeminen ja perseestä? perustele miks mä oon aneeminen ja perseestä :)


      • Enemy Of Reality

        mä en tajuu kuinka joku voi kuunnella sellasta "joujou... joujoujes... joujou, mä mä mä joujou...." ja taustalla epämääränen "musiikki" mutta tämä on mun mieleipide... mutta tuo on pakko korjata, örinää? läheskään kaikki hevi ei oo örinää... Stratovarius, Metallica, Megadeth, Nightwish, Slayer, Luca Turilli... tuos ny on metalliaki mukana mutta eipä taida tyttö huomata niitten välistä eroa ku ne on kaikki nii örinää...
        ja muuten... hevarit ei oo mitenkää perseestä... ne on melkee niinku uskovaiset... kummistaki puhutaan paskaa mutta oikiasti molemmat on aiva vitun mukavaa väkeä jos vähäki vaivautuu tutustumaan...


      • Nina
        Enemy Of Reality kirjoitti:

        mä en tajuu kuinka joku voi kuunnella sellasta "joujou... joujoujes... joujou, mä mä mä joujou...." ja taustalla epämääränen "musiikki" mutta tämä on mun mieleipide... mutta tuo on pakko korjata, örinää? läheskään kaikki hevi ei oo örinää... Stratovarius, Metallica, Megadeth, Nightwish, Slayer, Luca Turilli... tuos ny on metalliaki mukana mutta eipä taida tyttö huomata niitten välistä eroa ku ne on kaikki nii örinää...
        ja muuten... hevarit ei oo mitenkää perseestä... ne on melkee niinku uskovaiset... kummistaki puhutaan paskaa mutta oikiasti molemmat on aiva vitun mukavaa väkeä jos vähäki vaivautuu tutustumaan...

        joo okei tehään niin et kumpikaan ei inhoo kumpaakaan vaan mä elän mun joujoussa!! ja te elätte teijän miten sen nytsanois!! jotain!!


      • Jorma
        hevi kirjoitti:

        ehkä me satutaan tykkäämään sellaisesta? perustele miksi ei tykättäisi!

        eli jos tykkää sellaisesta musasta mistä sä et pidä, niin on aneeminen ja perseestä? perustele miks mä oon aneeminen ja perseestä :)

        Koska sä kuuntelet hevii! Siinä sul perustelui lyhyesti!!!!


      • rap is crap

        Sitä voi kuunnella siksi jos ei halua kuunnella jotaki homoja poikia jotka näyttää tytöiltä ja kuulostaa niiltä.


    • pannulappu.

      vaikka näin yksinkertaisesti että ulkonäkö ei tee ihmisestä sitä mitä se on.

      • Cephalion

        Ihan turha haukkua kun ei asiat kumminkaan mikskään muutu.


    • buuu

      mun mielest hevarit o iha okei niiku kaikki muutki.. ite kuuntelen enimmäksee kyl räppii mut en silti mee haukkuu niit jotka EI kuuntele... diggaan kyl kuunnella rokkiiki esim.gunnarei ja hanoit.. tää oli mun mielipide ja se mitä haen täl takaa on et mix mennä haukkuu niit jotka kuuntelee jotai muuta mitä ite ei.. eihä siin oo ees mitää järkee.. jokaisella on oma musiikkimaku. piste.

    • -hopparimuija-

      Juuh,mä ihmettelen sitä,et monet hopparit haukkuu hevareita. Ja kans toisinpäin. Alunperin hopparit ei edes ollu muita kulttuureja vastaan,mut nyt on selvästi tullu ilmi,et hevarit ja hopparit ei sopeudu keskenään,ainaki mitä ite oon lukenu ja kuullu juttuu. Outo juttu ja ite kannatan rauhaa enkä tajua miks ei vois olla vaan oma ittensä. Kaikki me ollaan vaa ihmisii. Ei hevareis,eikä muiskaa tyyleis ja aatteis oo mielestäni mitää vikaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      314
      3856
    2. 209
      3068
    3. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      72
      2604
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      242
      2054
    5. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      16
      1495
    6. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      178
      1402
    7. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      42
      1381
    8. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1357
    9. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      25
      1344
    10. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      51
      1287
    Aihe