Näin tämän mahtavan baritonin esittävän kappaleen you tubessa. Mikä mies, mikä ääni!
Tästä laulajasta on vain vähän tietoa, ainakaan minä en ole löytänyt. Voisiko nyt joku ihana ihminen kertoa hänestä jotain, esiintyykö tulevaisuudessa Suomessa ja mistä saa levyjä ostaa, ja muuta?!
Dmitri Hvorostovsky
14
2787
Vastaukset
- Poro.Tallinnasta
YouTuben videot:
http://www.youtube.com/results?search_query=Dmitri Hvorostovsky&search_type=&aq=f
Englanninkielisestä Wikipediasta löytyy jotain tietoa miehestä:
http://en.wikipedia.org/wiki/Dmitri_Hvorostovsky
Hvorostovskin viralliset kotisivut:
http://www.hvorostovsky.com/
Hvorostovskin levyjä ei tahdo löytyä oikein mistään. Oikeastaan ainoa paikka Suomessa, jonka olen löytänyt on Fuga Musiikki Helsingissä (www.fuga.fi). Heidän nettikaupassaan olevat Hvorostovskin levyt ja DVD:t löytyvät tuolta:
http://www.fuga.fi/search.php?keyword=Hvorostovsky- ryöstävät sut kuiviin
Kun olet verkon käyttäjä, älä vaan osta Fugasta. Mistä tahansa verkkokaupasta maailmalla saat enemmän vaihtoehtoja ja halvemmalla. Fuga on ajat sitten hinnoitellut itsensä aivan liian kalliiksi. Sori boys, mutta kotimaisuus ei tässä paina mitään.
- Poro.Tallinnasta
ryöstävät sut kuiviin kirjoitti:
Kun olet verkon käyttäjä, älä vaan osta Fugasta. Mistä tahansa verkkokaupasta maailmalla saat enemmän vaihtoehtoja ja halvemmalla. Fuga on ajat sitten hinnoitellut itsensä aivan liian kalliiksi. Sori boys, mutta kotimaisuus ei tässä paina mitään.
Onko Fugan myymälässä samat hinnat kuin verkkokaupassa? 25 euroa levystä, jonka saa esim. jenkkilästä Amazononista n. 11 eurolla (USD 15) on kyllä todella suolainen hinta.:(
- Tumma on yö
Poro.Tallinnasta kirjoitti:
Onko Fugan myymälässä samat hinnat kuin verkkokaupassa? 25 euroa levystä, jonka saa esim. jenkkilästä Amazononista n. 11 eurolla (USD 15) on kyllä todella suolainen hinta.:(
Kokeile Helsingistä Ruslania kirjakauppaa, josta saa levyjä sopuhintaan ja webbisivuilta postimyyntinä nopeaan. Siellä on laaja kokoelma Diman levyjä.
- Mahtava ääni ja upea
Kirjastossa on vaikka kuinka hänen levyjään- nautinnollista musiikinkuuntelua.Katsoin - että hänen piti olla 2014 Suomessa - ei ollut enää aikataulussa - toivon mukaan kuitenkin pian kuullaan Suomessa tätä loistavaa artistia.
- ressi-rami
Minä löysin YouTubesta Diman viime viikonloppuna ja sitten tuo viikonloppu menikin hänen YouTubelle tallennettua musaansa kuunnellessa.
Vauuu, mikä macho mies jo persoonana ja sitten tuo mahtava ääni, huh-huh... Kuinka jollakulla ihmisellä voikaan olla noin mahtava ääni ja mitkä palkeet...
Dima, kun lataa ääntä ulos täydellä teholla, tuntuu kuin tämän mun mörskäni kattokin lentäisi tiehensä. On mahtavaa kertakaikkiaan, on, on...
Ihmettelen, miten minä en ole kuullut tästä miehestä koskaan mitään? YouTubessa löytyi ainakin kaksi videoo, missä Dima laulaa meidän Carita Mattilankin kanssa oopperaa. Samoin Pavarotin kanssa hän laulaa parillakin videolla 90-luvulla jossain konsertissa.
Löysin Diman nimellä parikin hänen kotisivuaan, joista löytyy mm tulevia esiintymisiä. Tämän vuoden alun, aina toukokuun puoliväliin Dima lauleleepi UDA:ssa parissakin oopperassa työkseen. Ja mikäpä on laulellessa, kun on noin upea ääni ja kommee mieskin.
YouTuben videoista löytyy Diman laulamana venäläisiä klassikoita, kuten Unohtumaton Ilta, Mandshurian kummut, Mustat silmät, Kulkukauppias, Kurjet, ym. Niitä on eri konserteista, mm vuodelta 2003 ja 2008. Videot ovat pääosin venäjänkielisellä tekstillä varustettu, mut kun kahlaa sitkeesti lävitse itse kunkin videon, niin hyvää löytyy. Oikein hyvää taidepaukkua. - Ihailijansa
Nyt kiireesti lippuja ostamaan!.....DMITRI HVOROSTOVSKY FINLANDIA-TALOSSA
19.01.2013....Lipun hinta n.140 e........Ruusuja mukaan! - Ihailijansa
Nyt kiireesti lippuja ostamaan! DMITRI HVOROSTOVSKY FINLANDIA-TALOSSA
19.01.2013......Lipun hinta n.140e.....Ruusuja mukaan!- avantouimari 2
Voi kn saiskin jonkun kaverin T.reelta lähteen tähän konserttiin... oon ihan ukussa näihin lauluihin, nitä löytyy yiu tubesta...
- avantouimari2
avantouimari 2 kirjoitti:
Voi kn saiskin jonkun kaverin T.reelta lähteen tähän konserttiin... oon ihan ukussa näihin lauluihin, nitä löytyy yiu tubesta...
mitenkä maailmassa edellisen viestini oikeinkirjoitus ontuu noin...????
- avantouimari 2
Niin että, onkohan T:reelta menijöitä 19.1.13 konserttiin.......Kimppakyyti kelpaisi meikäläiselle....????
- Täydellistä
Kertakaikkisen hurmaava laulaja! Ihan kaikin puolin.
Etsiskelin netistä jotain joulumusiikkia, siis sellaisilta laulajilta, jotka osaavat laulaa. Suomihan on täynnä näitä kaikenkarvaisia voittajia tusinakilpailuista. Noitten kanssa menee joulu pilalle. Yritin radiokonserttia kuunnella, mutta en kestänyt jatsahtavaksi sovitettuja joululauluja. Nyt taitaa samainen tulla telkkarista. Ans kattoo kauanko pinna tätä kestää.
No sitten iltapäivällä satuin löytämään tämän naapurimaan lahjan maailman laulutaiteelle. Ja olen ollut myyty siitä lähtien. Kaiken kuuntelin, mitä netistä löytyi.
Tuohon mieheen voi suorastaan tuntea kaukorakkautta! - katsottavaksi
Ei tässä kaikki, Igor Krutoy ja Dmitri Hvo yhdessä tuottavat sellaisen musiikkielämyksen, jota luultavasti en tule koskaan enää kokemaan!
- Anonyymi
Hän kuoli aivosyöpään 2017.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3177424Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662146- 1751827
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161362- 1121277
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91231Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691210RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541146Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411071Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901019