Terve!
Olen 18-vuotias laulaja Uudestakaupungista ja etsin Turun - Ukin seuduilta osaavaa biisintekijää/tuottajaa, joka osaisi auttaa minua askeleen lähemmäksi haavettani.
En ole koskaan varsinaisesti käynyt laulutunneilla, mutta olen harrastanut laulua yli kymmenen vuotta olemalla kuorossa.
Tässä on linkki myspace sivuille, jotsta löytyy ääni näytteitä. http://www.myspace.com/musicslo
Pahoittelen nauhotuksen laatua. Olen äänittänyt sen kaupasta saamalla halpis mikillä ja ilmais ohjelmistolla ja sen kyllä huomaa.
En osaa luokitella itseäni jonkun tietyn genren alle, mutta jos pitäisi sanoa joku niin se olisi ihan perus pop tai soul/R&B. Pidän paljon kauniista balladeista ja ne sopivatkin pehmeälle äänelleni kaikkein parhaiten.
Ja tottakai tuottaja/biisintekijä ansaitsee palkkionsa työstä, mutta täytyy myöntää etten ole oikein tietoinen siinä asiassa että mikä olisi sopiva korvaus työstä, joten toivon että sinä tuottajana/biisintekijänä tietäisit mikä olisi sopiva korvaus.
Minulle voi lähettää viestiä, jos kiinnostuit osoitteeseen [email protected]
Ja jos haluat lisätietoja niin kannattaa mielummin kirjoittaa sähköpostia kuin vastata tähän viestiin, vaikka toki yritän päästä katsomaan mitä tänne on kirjoiteltu.
terveisin
S'Lo
Laulaja etsii tuottajaa/biisintekijää
Petteri-90
1
536
Vastaukset 1
- Petteri-90
...oho aika paljon kirjotusvirheitä mut älkää välittäkö
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä tuot pöytään parisuhteessa?
Siinäpä se kysymys on otsikossa. Mitäpä siis tuot/toisit pöytään parisuhteessa? Oletko mies vai nainen? Koetko sen mitä3441262- 54753
2 km on nykyään liian pitkä koulumatka
Hesarissa päivitellään lapset joutuu nyt kulkemaan 2 km kouluun jösses. Ruostefillarilla tuo matka menee vaikka miten äk55738- 38725
Martinan bisneksillä ei mene hyvin
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/c46da6ab-340f-4790-aaa7-0865eed2336 Yrityksen konkurssihakemus on tullut kärä152633Miia Heikkinen avautui !
Olipa hyvä kirjoitus, kiitos. Ongelmat mitkä nostat esille on todellisia ja tämä ylimielisyys totta ja se näkyy kaikessa59616- 45604
Tiesitkö? Martina Aitolehden isäpuoli on tämä suosittu laulaja
Martina Aitolehti on seurattu julkisuuden henkilö. Lähipiiriin mahtuu muitakin tunnettuja henkilöitä. Tiesitkö, että Ma26591- 54562
- 42526