Riidelläänkö

Mistä riidellään?
Valitkaa aihe, lupaan vastustaa kaikkia järkeviä ajatuksia.

102

1440

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Serpico

Riitoja on maailmassa liikaa. Kompataanko?

• Nyt riidellään siitä onko maailmassa liikaa riitoja.

Ei ole; ja maailmassa olisi syytä riidellä huomattavasti enemmän. Nykyinen hyssyttely vain lisää turhautumista ja varsinkin kun riitely estetään ylivoimalla, se lisää patoutumia ja näin estää ihmisten vapautumista.

Kannatan siis jokaviikkoista riitelypäivää, jossa suojavarustettuina kaikki kansalaiset voivat turvallisissa olosuhteissa ratkoa erimielisyyksiään.

• Serpico
        buddy-love kirjoitti:

Nyt riidellään siitä onko maailmassa liikaa riitoja.

Ei ole; ja maailmassa olisi syytä riidellä huomattavasti enemmän. Nykyinen hyssyttely vain lisää turhautumista ja varsinkin kun riitely estetään ylivoimalla, se lisää patoutumia ja näin estää ihmisten vapautumista.

Kannatan siis jokaviikkoista riitelypäivää, jossa suojavarustettuina kaikki kansalaiset voivat turvallisissa olosuhteissa ratkoa erimielisyyksiään.

onhan tuossa pointtiakin. Komppaan :D

• Serpico kirjoitti:

onhan tuossa pointtiakin. Komppaan :D

Eri mieltä. Sä kannatat tätä väärillä perusteilla.

• buddy-love kirjoitti:

Nyt riidellään siitä onko maailmassa liikaa riitoja.

Aggressiivisuutta ois parempi purkaa muulla tavalla.

Sehän on vain patoutunutta energiaa. Jos sille löytää jonkun negatiivisen keinon purkaa, sitä saattaa sitten aina käyttää.

Hyvä olo saattaa ehkä tulla mutta mitä jättää jälkeensä.

Pahan mielen.

• chalistra87 kirjoitti:

Aggressiivisuutta ois parempi purkaa muulla tavalla.

Sehän on vain patoutunutta energiaa. Jos sille löytää jonkun negatiivisen keinon purkaa, sitä saattaa sitten aina käyttää.

Hyvä olo saattaa ehkä tulla mutta mitä jättää jälkeensä.

Pahan mielen.

Vaan kun kaikki mieltä painavat asiat on huudettu julkisessa riitelyssä, niin se on puhdistavaa ja rauhoittaa. Monet parisuhteet kaatuvat riitelemättömyyteen.

• buddy-love kirjoitti:

Vaan kun kaikki mieltä painavat asiat on huudettu julkisessa riitelyssä, niin se on puhdistavaa ja rauhoittaa. Monet parisuhteet kaatuvat riitelemättömyyteen.

Parisuhteet kaatuvat puhumattomuuteen.

Kaikesta voi keskustella pienemmällä volyymilla.

Riitely on jotenkin.. Alkukantaista. Typerää.

• chalistra87 kirjoitti:

Hallittu riitely on kaikille hyväksi ja sitä pitäisi opettaa koulussa. Hyvään riitelyyn ei kuulu liiallinen huutaminen.

Riitelyopetuksessa tulisi myös opettaa vuorottelu, jolloin molemmilla olisi riittävästi puheaikaa.

Lisäksi suosittelen floretti-miekkailutaktiikkaa, jossa pitää ensin suorittaa torjunta ja oma hyökkäys tulee vasta sitten.

• zisel
        chalistra87 kirjoitti:

muutama kaveruussuhde siihen kun ne ei osaa riidellä. Pitäis vaan olla yks naantalin aurinko 24/7. Se on paljon parempi että kiljutaan toisilleen pää punasena ja sitten sovitaan ja jatketaan.

• buddy-love kirjoitti:

Hallittu riitely on kaikille hyväksi ja sitä pitäisi opettaa koulussa. Hyvään riitelyyn ei kuulu liiallinen huutaminen.

Riitelyopetuksessa tulisi myös opettaa vuorottelu, jolloin molemmilla olisi riittävästi puheaikaa.

Lisäksi suosittelen floretti-miekkailutaktiikkaa, jossa pitää ensin suorittaa torjunta ja oma hyökkäys tulee vasta sitten.

Käsittämätöntä :(

• zisel kirjoitti:

muutama kaveruussuhde siihen kun ne ei osaa riidellä. Pitäis vaan olla yks naantalin aurinko 24/7. Se on paljon parempi että kiljutaan toisilleen pää punasena ja sitten sovitaan ja jatketaan.

ei kaveruussuhteissa riidellä eikä suhteita ole kaatunut riitelemättömyyteen.

Hyvin olen pärjännyt ilman riitelyä. Tärkeintä on osata puhua.

• chalistra87 kirjoitti:

ei kaveruussuhteissa riidellä eikä suhteita ole kaatunut riitelemättömyyteen.

Hyvin olen pärjännyt ilman riitelyä. Tärkeintä on osata puhua.

Jarruttelua ja ne todelliset tunteet jäävät pimentoon. Kunnollinen rähjäys kaveriporukalla auttaa aina.

• chalistra87 kirjoitti:

Käsittämätöntä :(

Vaan helposti ymmärrettävää.

• buddy-love kirjoitti:

Jarruttelua ja ne todelliset tunteet jäävät pimentoon. Kunnollinen rähjäys kaveriporukalla auttaa aina.

Me puhutaan kaikista asioista suoraan ja huutamatta.

Jos jokin ei miellytä ei jäädä tuppina istumaan, vaan suoraan sanotaan.

Tiedetään toisemme eikä kukaan suutu suorasta ja rehellisestä sanomisesta.

Kyllä on elämä muuten helppoa ja kivaa kun kaikki on hyvin. EIkä kukaan valita.

• buddy-love kirjoitti:

Vaan helposti ymmärrettävää.

ihmisiä jotka eivät toisiaan ymmärrä.

• chalistra87 kirjoitti:

Me puhutaan kaikista asioista suoraan ja huutamatta.

Jos jokin ei miellytä ei jäädä tuppina istumaan, vaan suoraan sanotaan.

Tiedetään toisemme eikä kukaan suutu suorasta ja rehellisestä sanomisesta.

Kyllä on elämä muuten helppoa ja kivaa kun kaikki on hyvin. EIkä kukaan valita.

Teillä on varmasti joku, joka ei sano kaikkea ja kärsii tilanteesta.

• chalistra87 kirjoitti:

ihmisiä jotka eivät toisiaan ymmärrä.

Ne eivät ole vain vielä tajunneet tajuavansa, tai eivät hyväksy tajuamistaan.

• buddy-love kirjoitti:

Teillä on varmasti joku, joka ei sano kaikkea ja kärsii tilanteesta.

ja näkisi jos joku voi huonosti meidän kaverisuhteessa ja sen takia.

Aina kehotetaan toisiamme rehellisyyteen ja suoruuteen.

• chalistra87 kirjoitti:

ja näkisi jos joku voi huonosti meidän kaverisuhteessa ja sen takia.

Aina kehotetaan toisiamme rehellisyyteen ja suoruuteen.

Naisen vaisto on myytti, johon luotetaan liikaa.

• buddy-love kirjoitti:

Ne eivät ole vain vielä tajunneet tajuavansa, tai eivät hyväksy tajuamistaan.

on sen tajuamisen tiellä. Tai sen edessä.

Olla pimeässä luolassa miljoonien kärpästen kanssa ja vain itsellä on voimat siirtää iso kivi luolan oviaukosta.

Onnitteluni. Avarsit silmiäni ihmisten suhteen. Mielestäni riitely kuitenkin on turhaa.

• buddy-love kirjoitti:

Naisen vaisto on myytti, johon luotetaan liikaa.

ihmisen joka tahtoo rakastaa ja olla hyvä.

• chalistra87 kirjoitti:

ihmisen joka tahtoo rakastaa ja olla hyvä.

Oikeasti kuitenkin tarkoitat naisen vaistoa.

• chalistra87 kirjoitti:

on sen tajuamisen tiellä. Tai sen edessä.

Olla pimeässä luolassa miljoonien kärpästen kanssa ja vain itsellä on voimat siirtää iso kivi luolan oviaukosta.

Onnitteluni. Avarsit silmiäni ihmisten suhteen. Mielestäni riitely kuitenkin on turhaa.

Olen päinvastoin sumentanut käsitystäsi kanssaihmisten käytöksestä.

• buddy-love kirjoitti:

Ei tullut mieleenikään naisen vaisto.

Onko sinulla vaistoa?

• chalistra87 kirjoitti:

Ei tullut mieleenikään naisen vaisto.

Onko sinulla vaistoa?

Vaistoni, jonka olemassaoloa en myönnä, sanoo että tuli.

• buddy-love kirjoitti:

Otan sinut ja sinun juttusi yksilöllisenä asiana.

Tulen käsittelemään näitä asioita itsekseni myöhemmin mutta mikään ei ole sumentunut.

• buddy-love kirjoitti:

oikein yrität.

Eikö ole parempi myöntää kuin olla myöntämättä?

• chalistra87 kirjoitti:

Otan sinut ja sinun juttusi yksilöllisenä asiana.

Tulen käsittelemään näitä asioita itsekseni myöhemmin mutta mikään ei ole sumentunut.

Täysin käsittämättömäksi menee ja lisäänkin tähän selvennykseksi sanan "kaappikellonkansi".

• chalistra87 kirjoitti:

oikein yrität.

Eikö ole parempi myöntää kuin olla myöntämättä?

parempi myöntää jos sillä voi aiheuttaa riitelysekaannusta.

• buddy-love kirjoitti:

Täysin käsittämättömäksi menee ja lisäänkin tähän selvennykseksi sanan "kaappikellonkansi".

Jos olisin esine niin tahtoisin olla kaappikello.

Hmm.

• chalistra87 kirjoitti:

Jos olisin esine niin tahtoisin olla kaappikello.

Hmm.

Sillä se jatkuva tikitys olisi sinusta yksitoikkoista. Lisäksi päässäsi soisi puolen tunnin välein.

• buddy-love kirjoitti:

tarkoita sitä että jos tahtoo aiheuttaa riitelysekaannusta on vain omasta päästä kiinni höyryt ja vain yllyttää muita omiin kiistoihinsa?

Parempi on ensin itsensä kanssa selvittää asiat.

Yksin olet sinä ihminen, kaiken keskellä yksin.. jne.

• buddy-love kirjoitti:

Sillä se jatkuva tikitys olisi sinusta yksitoikkoista. Lisäksi päässäsi soisi puolen tunnin välein.

aivan liikoja.

Et voi tietää minkälainen kaappikello mínä olen.

• chalistra87 kirjoitti:

aivan liikoja.

Et voi tietää minkälainen kaappikello mínä olen.

Tietää, sillä kieltämäni salatut vaistot paljastavat ajatuksesi, mutta en myönnä sitä kertomalla mitä ne ovat.

• chalistra87 kirjoitti:

tarkoita sitä että jos tahtoo aiheuttaa riitelysekaannusta on vain omasta päästä kiinni höyryt ja vain yllyttää muita omiin kiistoihinsa?

Parempi on ensin itsensä kanssa selvittää asiat.

Yksin olet sinä ihminen, kaiken keskellä yksin.. jne.

Väitän että me olemme kollektiivisen mielen projektioita ja siis itseasiassa olemme kaikki yhtä.

• buddy-love kirjoitti:

että minä en voi aistia ystävistäni jos heillä olisi huono olla?

Jos sinulla on salattuja vaistoja ja vielä kiellät ne niin saanen epäillä niiden toimivuutta.

Hmm.. Ei minulla ole ajatuksia joita ei saisi paljastaa. Ole toki hyvä vain :) En ota nokkiini ollenkaan. Ei toki tarvitse sinun paljastaa kykyjäsi.

Kuusi.

• buddy-love kirjoitti:

olemme kaikki yhtä.

Mutta mielestäni olemme samalla yksilöitä ja yksin.

Olisiko tämä mielestäsi hyvä vai paha asia?

• chalistra87 kirjoitti:

että minä en voi aistia ystävistäni jos heillä olisi huono olla?

Jos sinulla on salattuja vaistoja ja vielä kiellät ne niin saanen epäillä niiden toimivuutta.

Hmm.. Ei minulla ole ajatuksia joita ei saisi paljastaa. Ole toki hyvä vain :) En ota nokkiini ollenkaan. Ei toki tarvitse sinun paljastaa kykyjäsi.

Kuusi.

Väitän että kukaan ei oikeasti tiedä miltä toisesta tuntuu todella. Kaikki arvelut ovat vain heijastuksia omien kokemusten kautta.

Ehdottomasti kiellän kykyjeni epäilyn, sillä olen eri mieltä siitä saako niitä epäillä.

Väitän että jos paljastaisin salatut kykyni, niin silloin ne eivät olisi salattuja ja siis niiden paljastaminen on mahdotonta.

• chalistra87 kirjoitti:

olemme kaikki yhtä.

Mutta mielestäni olemme samalla yksilöitä ja yksin.

Olisiko tämä mielestäsi hyvä vai paha asia?

Että se on sekä hyvä, että paha, mutta eri kannalta kuin ajattelet itse sillä olenhan kanssasi eri mieltä.

• buddy-love kirjoitti:

Väitän että kukaan ei oikeasti tiedä miltä toisesta tuntuu todella. Kaikki arvelut ovat vain heijastuksia omien kokemusten kautta.

Ehdottomasti kiellän kykyjeni epäilyn, sillä olen eri mieltä siitä saako niitä epäillä.

Väitän että jos paljastaisin salatut kykyni, niin silloin ne eivät olisi salattuja ja siis niiden paljastaminen on mahdotonta.

todella tiedäkkään miltä toisesta tuntuu jos ei sano ja puhu suoraan ja rehellisesti.

Minä väitän että henkilöstä josta välittää näkee jos hänellä on huono olla. Jos tahtoo nähdä.

Jos joku pystyy lukemaan ajatuksia niin uskoisin että se olisi opetettava taito, ja täten ei olisi ongelmia kommunikaatiossa ja elämässä, niin miesten kuin naisten välillä. Tämä tosin oli täysin lonkalta heitetty arvelu.

Onko epäileminen paha juttu? Ei kait sovi olettaa että kaikki rotat tanssii yhden pillin mukaan.

"Väitän että jos paljastaisin salatut kykyni, niin silloin ne eivät olisi salattuja ja siis niiden paljastaminen on mahdotonta."

Mutta jos sen repii sen mahdottomuuden peiton siitä päältä niin repiikö sen käsityksen että ne olisi kykyjä?

Jos ne ovat vain hyvä osa sinua.

• buddy-love kirjoitti:

Että se on sekä hyvä, että paha, mutta eri kannalta kuin ajattelet itse sillä olenhan kanssasi eri mieltä.

Miksi?

• chalistra87 kirjoitti:

Miksi?

Että lupasin olla kaikkia järkeviä ajatuksia vastaan ja nyt väitänkin että tuo kysymyksesi oli turha, sillä tiesit sen jo.

• buddy-love kirjoitti:

miksi?

Väitän että joko ymmärrät mitä haen takaa tai sitten et ymmärrä ;)

• chalistra87 kirjoitti:

todella tiedäkkään miltä toisesta tuntuu jos ei sano ja puhu suoraan ja rehellisesti.

Minä väitän että henkilöstä josta välittää näkee jos hänellä on huono olla. Jos tahtoo nähdä.

Jos joku pystyy lukemaan ajatuksia niin uskoisin että se olisi opetettava taito, ja täten ei olisi ongelmia kommunikaatiossa ja elämässä, niin miesten kuin naisten välillä. Tämä tosin oli täysin lonkalta heitetty arvelu.

Onko epäileminen paha juttu? Ei kait sovi olettaa että kaikki rotat tanssii yhden pillin mukaan.

"Väitän että jos paljastaisin salatut kykyni, niin silloin ne eivät olisi salattuja ja siis niiden paljastaminen on mahdotonta."

Mutta jos sen repii sen mahdottomuuden peiton siitä päältä niin repiikö sen käsityksen että ne olisi kykyjä?

Jos ne ovat vain hyvä osa sinua.

Nyt mun on pidettävä tauko. Migreeni yltyy.

Muuten kyllä väittäisin vastaan aivan kaikkeen.

• chalistra87 kirjoitti:

miksi?

Väitän että joko ymmärrät mitä haen takaa tai sitten et ymmärrä ;)

Voin ymmärtää asian myös täysin odottamattomalla tavalla.

• buddy-love kirjoitti:

Nyt mun on pidettävä tauko. Migreeni yltyy.

Muuten kyllä väittäisin vastaan aivan kaikkeen.

.. toivon ja lähetän selkeyttä ja lievennystä kipuusi...

• chalistra87 kirjoitti:

.. toivon ja lähetän selkeyttä ja lievennystä kipuusi...

Halit ja öitä.

• buddy-love kirjoitti:

samoin.

• zisel

mutta sun pitäis sillon vastustaa tappelua. En mä sellasen kans ala painii joka sitä kerjää.

• Hyväksuy sun mielipidettäs ja olen aivan vastakkaisella kannalla.

• zisel
        buddy-love kirjoitti:

Hyväksuy sun mielipidettäs ja olen aivan vastakkaisella kannalla.

koskaan uskonut tän päivän koittavan :D

• zisel kirjoitti:

koskaan uskonut tän päivän koittavan :D

Tämä päivä oli kirjoitettu kalentereihin jo aikoja sitten.

• Mulla on PMS, hormoonit heittää volttii.
      Olen ärsytettynä vaarallinen. Vapiskaa!

• Vain kategorinen tekosyy perustella kaikki oma huono käytös.
        Todellinen itsekuri kestää kaikki hormonaalisetkin muutokset ja ulkoinen tyyneys säilyy.

• buddy-love kirjoitti:

Vain kategorinen tekosyy perustella kaikki oma huono käytös.
        Todellinen itsekuri kestää kaikki hormonaalisetkin muutokset ja ulkoinen tyyneys säilyy.

Riitelekään?

Keksi hyvä aihe.

• buddy-love kirjoitti:

Mutta taisteluvalmis, jos tarvitaan. Nuo oireet mene yleensä pitkän kaavan kautta...huoh..
        Miehen on niitä mahdoton ymmärtää, tekosyitä ei tarvitse hakea.
        Naiset ovat vahvoja.

• Michiko_
        buddy-love kirjoitti:

Oletko varma? Minulle on alkanut tulla PMS-oireita viimeisen parin vuoden aikana. Olen pari päivää kuukaudesta todella masentunut, kirjoittelen itsetuhoisia viestejä jne. ja sitten tokenen ja ihmettelen: mitä minä oikein sanoin/tein? Mies sanoi, että kiukkuisuuttakin olisi helpompi sietää kuin syvää masentuneisuutta. Lääkitystä on kokeiltu, pari kertaa jäi oireet pois. Kai tämä on sitten itsekurin puutetta, mutta miksi se on alkanut oireilla lähempänä kolmea- kuin kahtakymppiä?

• buddy-love kirjoitti:

Riitelekään?

Keksi hyvä aihe.

Mua ei(!) saa hoputtaa.

• tosi..typy kirjoitti:

Mua ei(!) saa hoputtaa.

Olet parhaimmillasi juuri hoputettuna.

• Michiko_ kirjoitti:

Oletko varma? Minulle on alkanut tulla PMS-oireita viimeisen parin vuoden aikana. Olen pari päivää kuukaudesta todella masentunut, kirjoittelen itsetuhoisia viestejä jne. ja sitten tokenen ja ihmettelen: mitä minä oikein sanoin/tein? Mies sanoi, että kiukkuisuuttakin olisi helpompi sietää kuin syvää masentuneisuutta. Lääkitystä on kokeiltu, pari kertaa jäi oireet pois. Kai tämä on sitten itsekurin puutetta, mutta miksi se on alkanut oireilla lähempänä kolmea- kuin kahtakymppiä?

..mulla taas ärsytyskynnys alenee entisestään, tiuskin, kaikki ottaa kupoliin ja suutahtelen.
        Joskus tulee sanottua hieman liian...hmmm..särmikkäästikkin :-)

Pinna kireellä ja päätä särkee.

• tosi..typy kirjoitti:

Mutta taisteluvalmis, jos tarvitaan. Nuo oireet mene yleensä pitkän kaavan kautta...huoh..
        Miehen on niitä mahdoton ymmärtää, tekosyitä ei tarvitse hakea.
        Naiset ovat vahvoja.

Sillä tuossa on looginen ristiriita.

Ei voi olla samaan aikaan vahva ja kärsiä mieleen vaikuttavista oireista.

• Michiko_ kirjoitti:

Että se onkin liikunnan puutetta ja väärä ruokavalio: syö enemmän kalaa.

• tosi..typy kirjoitti:

..mulla taas ärsytyskynnys alenee entisestään, tiuskin, kaikki ottaa kupoliin ja suutahtelen.
        Joskus tulee sanottua hieman liian...hmmm..särmikkäästikkin :-)

Pinna kireellä ja päätä särkee.

Sillä todisteet puuttuvat (ei tuohon muuta keksinyt).

• buddy-love kirjoitti:

Olet parhaimmillasi juuri hoputettuna.

Sulla ei taskaan itsesuojeluvaisto toimi!

• buddy-love kirjoitti:

Sillä todisteet puuttuvat (ei tuohon muuta keksinyt).

ja tuo inttäminen kostautuu vielä.
        Sotkeudut omiin johtoihisi (hahahhaaa) ... XD

• tosi..typy kirjoitti:

ja tuo inttäminen kostautuu vielä.
        Sotkeudut omiin johtoihisi (hahahhaaa) ... XD

Sillä väitän jopa itseäni vastaan ja täysin loogisin perustein, ja olen lisäksi molemmissa mielipiteissäni täysin oikeassa.

• buddy-love kirjoitti:

Sillä väitän jopa itseäni vastaan ja täysin loogisin perustein, ja olen lisäksi molemmissa mielipiteissäni täysin oikeassa.

..ota vielä oikein kunnolla vauhtia ja tule kertomaan, opitko mitään?

• tosi..typy kirjoitti:

..ota vielä oikein kunnolla vauhtia ja tule kertomaan, opitko mitään?

Että tuo ei ole väite ja se ei siis kaipaa kumoamista.

• buddy-love kirjoitti:

Että tuo ei ole väite ja se ei siis kaipaa kumoamista.

(ja intän), että päätä särkis sullakin.

• Michiko_
        buddy-love kirjoitti:

Että se onkin liikunnan puutetta ja väärä ruokavalio: syö enemmän kalaa.

Liikuntaa harrastan 4-5 kertaa viikossa, kala ei käy koska olen kasvissyöjä.

• tosi..typy kirjoitti:

Sulla ei taskaan itsesuojeluvaisto toimi!

Itsesuojeluvaistooni kuuluu juuri tämä ärsyttäminen.

• tosi..typy kirjoitti:

(ja intän), että päätä särkis sullakin.

Että pääni on jo valmiiksi kipeä (on se).

• Michiko_ kirjoitti:

Liikuntaa harrastan 4-5 kertaa viikossa, kala ei käy koska olen kasvissyöjä.

Ihminen on luotu syömään kalaa, sillä meiltä puuttuu luontaisesti juuri niitä aineita, jota saamme kalasta. Toimit siis lajityypillisen tarpeen vastaisesti.

• buddy-love kirjoitti:

Itsesuojeluvaistooni kuuluu juuri tämä ärsyttäminen.

Olet siis itsesi pahin vihollinen, sinun ei ole turvallista olla yksin :-)

• Michiko_
        buddy-love kirjoitti:

Ihminen on luotu syömään kalaa, sillä meiltä puuttuu luontaisesti juuri niitä aineita, jota saamme kalasta. Toimit siis lajityypillisen tarpeen vastaisesti.

Vuosikymmen syömättä kuolleita elukoita, enkä varmasti aloita sitä uudelleen.

• Michiko_ kirjoitti:

Vuosikymmen syömättä kuolleita elukoita, enkä varmasti aloita sitä uudelleen.

Et ole ollut syömättä kuolleita elukoita, sillä kaikki kasvisravinto sisältää jonkin verran eläimiä. Teollisessa tuotannossa ei kyetä kaikkia hyönteisiä ym. Lisäksi alkueläimet ovat myös eläimiä ja sienet eivät ole kasveja.

• buddy-love kirjoitti:

Että pääni on jo valmiiksi kipeä (on se).

Ei kai sulla ole myötäelämisen (PMS) oireita, kärsitään kimpassa, mulla riittää näitä kyllä jaettavaksi, hemmetti! Haluuks joku muukin?

• tosi..typy kirjoitti:

Olet siis itsesi pahin vihollinen, sinun ei ole turvallista olla yksin :-)

Olen turvallisin juuri yksin, jolloin muille ei voi tapahtua vahinkoa.

• tosi..typy kirjoitti:

Ei kai sulla ole myötäelämisen (PMS) oireita, kärsitään kimpassa, mulla riittää näitä kyllä jaettavaksi, hemmetti! Haluuks joku muukin?

Taas aivan eri mieltä: minulla on migreeni (onneksi ei kovin paha).

• buddy-love kirjoitti:

Sillä tuossa on looginen ristiriita.

Ei voi olla samaan aikaan vahva ja kärsiä mieleen vaikuttavista oireista.

ja olen! Mielen oireitten en anna vaivata. Sun on turha väittää muuta, kärsimyksen kautta ammennan vahvuutta, jos ei muuten niin sisulla ja itseppäisyydellä.

• buddy-love kirjoitti:

Olen turvallisin juuri yksin, jolloin muille ei voi tapahtua vahinkoa.

Sinä et. Kompuroit vielä omiin jalkoihisi ja hirveä sotku on valmis, kukas sen sitten siivoaa? Täh?

• tosi..typy kirjoitti:

Sinä et. Kompuroit vielä omiin jalkoihisi ja hirveä sotku on valmis, kukas sen sitten siivoaa? Täh?

Olen niin taitava kompuroimaan, että se luo järjestystä.

• tosi..typy kirjoitti:

ja olen! Mielen oireitten en anna vaivata. Sun on turha väittää muuta, kärsimyksen kautta ammennan vahvuutta, jos ei muuten niin sisulla ja itseppäisyydellä.

Väittää, sillä olen taas aivan toista mieltä.

Kärsimys kuluttaa voimavaroja ja stressaannumme, jolloin olemme entistä herkempiä kärsimykselle.

• buddy-love kirjoitti:

Taas aivan eri mieltä: minulla on migreeni (onneksi ei kovin paha).

..onneksi aloitit tämän vilkkaan riitelyketjun, niin sinulla ei ole aikaa ajatella migreeniäsi. Tämä se varmasti tekee hyvää sinun päänsärylle.
        *hymyilee pirullisesti*

• tosi..typy kirjoitti:

..onneksi aloitit tämän vilkkaan riitelyketjun, niin sinulla ei ole aikaa ajatella migreeniäsi. Tämä se varmasti tekee hyvää sinun päänsärylle.
        *hymyilee pirullisesti*

Väärin ajateltu ja se vain pahenee tästä (no ok, on se melkein sama kuin aiemmin).

• buddy-love kirjoitti:

Väärin ajateltu ja se vain pahenee tästä (no ok, on se melkein sama kuin aiemmin).

..vaan täydellisen oikein. Sinä ainoastaan ymmärrät viestejä väärin.
        Minun ajattelutavassa EI ole mitään vikaa. Joko luovutat? Pitäiskös sun mennä nukkumaan?

• tosi..typy kirjoitti:

..vaan täydellisen oikein. Sinä ainoastaan ymmärrät viestejä väärin.
        Minun ajattelutavassa EI ole mitään vikaa. Joko luovutat? Pitäiskös sun mennä nukkumaan?

Väitän että ymmärrän kaikkia täydellisesti ja että minun ei kuulu missään tapauksessa luovuttaa.
        Ehdottomasti myös kiistän kaiken nukkumistarpeen ja väitän että ihmiset nukkuvat aivan tarpeettomasti.

• buddy-love kirjoitti:

Väittää, sillä olen taas aivan toista mieltä.

Kärsimys kuluttaa voimavaroja ja stressaannumme, jolloin olemme entistä herkempiä kärsimykselle.

Jos elämä potkii, siitä noustaan raivokkaasti eteenpäin. Se antaa voimavaroja, olemme kokemuksesta viisaampia ja rohkeampia.

• buddy-love kirjoitti:

Väitän että ymmärrän kaikkia täydellisesti ja että minun ei kuulu missään tapauksessa luovuttaa.
        Ehdottomasti myös kiistän kaiken nukkumistarpeen ja väitän että ihmiset nukkuvat aivan tarpeettomasti.

ja nyt puhut höpöjä, taitaa univelka vaivata? =D
        Ymmärrys on suhteellista, varsinkin väsyneenä ja jos viela migreeni vaivaa, niin väitän, ettei sinulla hoksottimet toimi kovinkaan hyvin.
        Lipsuuko ote????

• buddy-love kirjoitti:

Sillä pyyhin hiiren juuri mikrokuituliinalla.

Lisäksi migreenissä aistit terävöityvät ja osan aivoista ollessa poissa päältä löytää uusia luovia ratkaisuita ongelmiin.

(ok alkaa jo vähän väsyttää, mutta ei nukuta)

• vaan sitten
      • että naurattaa

ei saatana, aika hyvä ;DDDD

• että naurattaa kirjoitti:

ei saatana, aika hyvä ;DDDD

Sinä vain väität niin.

• Väärä tapa tapella karhuja vastaan ja oikeasti ne kannattaa usuttaa toistensa kimppuun.

• liian epävarma
        buddy-love kirjoitti:

Sinä vain väität niin.

jo. ihan kuin ilmapallo kaktuksen vierellä. poks.

• liian epävarma kirjoitti:

jo. ihan kuin ilmapallo kaktuksen vierellä. poks.

Sillä minä olen se kaktus (pitkä sänki tänään).

• liian alamittainen

ei siis viitti vaivautua.

• Huomattavasti suurempi kuin sinä ja siis oletkin itse alamittaisempi.

• maniamania

uuden vuoden aattoyönä joulupukkiin, niin voiko se olla oikea pukki?

Ei voi. Se on valepukki.

• Se on aivan yhtä oikea kaikkina öinä.

• Vai riidellänkö kaksistaan? Täh?

Ketjusta on poistettu 42 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa

Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k
      Maailman menoa
      147
      3992
    2. On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää

jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole
      Maailman menoa
      40
      2436
    3. Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä

ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi
      Maailman menoa
      74
      2407
    4. Belfastissa käynnissä kunnon persuilu

Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä
      Maailman menoa
      73
      2302
    5. Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus

jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.
      Maailman menoa
      52
      2083
    6. Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään

Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl
      Maailman menoa
      21
      1797
    7. Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen

Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma
      Maailman menoa
      80
      1643
    8. Mitä kirjainta haluaisit

Ra kastella mahdottomasti?
      Ikävä
      79
      1576
    9. Kaunein nimi

Mikä on mielestäsi kaunein miehen ja naisen nimi? Haluaisitko itse olla joku toisen niminen?
      Ikävä
      71
      1117
    10. Onko kaivattusi rohkeampi kuin sinä?

Vai oletko sinä rohkeampia? Mikä on rohkea teko, minkä sinä tai kaivattusi on tehnyt? Mitä siitä seurasi?
      Ikävä
      58
      1101
    Aihe