Minkä kokoinen nainen..?

Chinny

Jos vaihtoehtosi olisivat nämä...

a) 175/55 BMI: 18
b) 170/65 BMI: 22.5
c) 165/58 BMI: 21.3
d) 160/45 BMI: 17.6
e) 157/54 BMI: 21.9

Ja mitkä mitat miellyttäisivät vähiten?
Tiedän, että pelkän pituuden, painon ja painoindeksin perusteella on hyvin vaikea sanoa, mutta haluankin nähdä millaisen naisen te miehet mittojen perusteella haluaisitte?
Itse siis nainen.

20

2600

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Aika laihanlaisia

ovat kaikki. Moni mies tykkää naisen kokoisista naisista, kyse ei siis taaskaan ole norsun tai valaan kokoisista, vaan vaatekokona varmaankin nuo m ja l

• <<<<<

VAIHTOEHTO B < EHDOTTOMASTI

• Ja jos vielä

hyvistä pääsee valitsemaan, niin ottaisin c:n tai d:n.

• Mies 190

Ehdottomasti a ja sais olla pikkasen pidempiki 175-185 ja hoikka. Mutta kyllä sielä korvienkin välissä on oltava jotain mitä ei voi kirjaimilla ja numeroilla esittää.

• Äijä

Meikä ei mitään poikia ala halaileen

• oikea laitalinkki

pskat nakkaan, se mitä omin silmin näen on tärkeämpää. Muutoin lyhyys on valttia, joskaan ei mikään pakkojuttu.

• normaali...

on paino ind.alapainosia.Uskokaa tai älkää jos tota laihuus ihannointia jatkuu tulevaisuuden sairaudet on luukatoa jne,aliravitsemusta.Ja niitä kun on paha parantua ainakin ekasta.Luut haurastuu, katkeilee vähästäkin...

Normaali ruoka on terveellisempää kun syö kohduutella kuin kaikenmaailman makeutusaineet ja light tuotteet..Ovat kalliimpiakin.Tai ei anna tarvittavaa ravintoa elimistölle mitä siitä seuraakaan jos aina syö nollakalorisia??ei varmaan hyvää..ja kaikki rasva pois ruokavaloista tekee pahaa silmille ja nivelille.Näkökyky on jumalattoman tärkeä pitää hyvänä!iho..(Terveysjogurteissa esim.saattaa olla purkissa 5-palaa sokeria..activia??).

Kyllä tärkein ominaisuus on muu kuin ulkonäkö yksin.Raikas ihana olemus.Pitää olla kemiaa ja älyä suhteissa.Järkevää!

• 179cm/68kg

No, ei ole. Meinaatko että hoikka ei ole terve?
        165 cm/65 kg ei esim. ole ollenkaan alipainoinen. Kun mennään painoindexissä tuonne 18, aletaan olla jo laihoja, muttei silti alipainoisia. Ei hoikkana pysymiseen tarvita light-tuotteita vaan tajua kuinka paljon kuluttaa ja paljon mättää energiaa suuhunsa.

• ,,,,
        179cm/68kg kirjoitti:

No, ei ole. Meinaatko että hoikka ei ole terve?
        165 cm/65 kg ei esim. ole ollenkaan alipainoinen. Kun mennään painoindexissä tuonne 18, aletaan olla jo laihoja, muttei silti alipainoisia. Ei hoikkana pysymiseen tarvita light-tuotteita vaan tajua kuinka paljon kuluttaa ja paljon mättää energiaa suuhunsa.

vaihtoehdoista oli painoindeksi alle 18 eli alipaino.

Olen ollut ali -normaali- ja ylipainoinen. Tällä hetkellä muutama kilo liikaa, mutta laihtumaan päin on suunta. Mies sanoi, ettei saa muuttua sellaiseksi kuin olin nuorempana, että lonkka- ja kylkiluut törröttäisivät.

• --------

Tai D. Ehkä tuo D liian laiha. Pidän pienistä naisista.

• vapaa mies uudeltamaalta

sopivat ehdokkaat ois minulle c,d,e sillä itse olen 165cm

• Kia48

Olen siis aika lailla oikean mittainen mielestäsi, mutta itse en ikinä katsoisi 165 cm pitää miestä, miehen pitää olla miehen kokoinen, elikkä lähtöpituus liikkuu jossain 178 cm, ed. miesystävä oli 187 cm, ja oli
        ihanaa kulkea korkokengissä sen vieressä. Haluan tuntea itseäni siroksi miehen rinnalla, ja jos mies on 165 cm tuntisin itseäni amatsooniksi hänen rinnallaan korkokengät jalassa.

• 170senttinen

Cee on paras, Eee muuten hyvä mutta vähän lyhyt, mutta jos on yhtä söpö kun ton kokosen yleensa niin ok, Aa ja Bee liian pitkiä ja Dee on tuskin kovin naisellinen.

• Rowen82

E on lyhyt, mutta aivan sopivasti, ja hänen painonsa on normaali. A ja d taas ovat alipainoisuutensa takia vähiten miellyttävät vaihtoehdot. A on lisäksi liian pitkä.

• MUTTA MINÄ

Olen jo valintni tehynyt. Jotta sillesä!

• ...........................

150/60

• OskariH

c)

• rikquu

Vaikea sanoa, mieluiten A tai B. Jos olisi mahdollista saada välimuoto siitä väliltä niin se olisi 175/65.

• Kyllä...

Urheilullinen ja hoikka nainen on paras.

• 100/100

No jeejee. Mitä numerot kertoo, ei yhtään mitään. Ja ihan turha toi sun loppukommenttisi "Itse siis nainen", se me kaikki oltaisiin tiedetty muutenkin, koska vain nainen voi luetella jotain numerosarjoja ja sitten vertailla vastauksia omiin mittoihinsa. Eikö se nyt ole jo kaikille ihan päivänselvää, että ei ole vain yhtä tai kahta naistyyppiä mistä miehet tykkää. Miehet tykkää kaikenkokoisista ja -näköisistä naisista. Jokaiselle naistyypille löytyy ihalijansa. Usein vieläpä sama mies tykkää kovinkin erinäköisistä naisista. Sitten kun näköpiiriin astuu se nainen, jossa vaan tuntuu olevan kaikki kohdallaan ja jossa on ehkäpä sitä jotain, niin kyllä siinä unohtuu kaikki ennalta asetetut mittavaatimukset. Miksi naiset teette tällaisia älyvapaita kyselyitä ja sitten samaan aikaan valitatte miten miehet katsoo vain kiloja ja ulkonäköä, itsehän te olette koko ajan vauhkoamassa tästäkin aiheesta ja kyttäätte toistenne muotoja ja kaaria ja kiloja ja tivaatte miehiltä heidän vaatimuksiaan ulkonäön suhteen.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ootko nainen noin mustis musta

Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t
      Ikävä
      56
      3857
    2. Sen kerran kun siellä käyn

Voisit olla paikalla💚💛☘️
      Ikävä
      33
      2261
    3. Kumpa tietäisin. Miehelle.

Vieläkö toivot jotain viestiä, vai suutuitko taas...kun...🤔
      Ikävä
      40
      2144
    4. Ajattelen sinua tänäkin iltana

Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin
      Ikävä
      17
      1731
    5. Kauan säkin jaksoit

Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐
      Ikävä
      40
      1562
    6. Miksi kaipaat

Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?
      Ikävä
      25
      1492
    7. Sä olet nainen kuuluisa..

..etkä mitenkään hyvällä tavalla.
      Suhteet
      80
      1457
    8. Joel Harkimo ja Janni Hussi eroavat

Tämä on ilon päivä 😊
      Kotimaiset julkkisjuorut
      141
      1186
    9. Mietin tässä T....

Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..
      Suhteet
      22
      1153
    10. Miehelle...

Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät
      Ikävä
      90
      1125
    Aihe