Odotatteko potkuja duunista,eläkettä,uutta suhdetta,maailmanloppua,kesää,vai oletteko fatalisteja,se tapahtuu,minkä on määrä tapahtua.Toivorikasta tätä vuotta kaikille odotatte mitä tahansa.
Mitäs te tältä vuodelta odotatte
65
1722
Vastaukset
- Heikunkeikku
...papua käsivarsiin. Molempiin varsiin Tosi isot pavut. Papujen avulla saisin kangettua itseäni niskasta ylös.
Pieni paussi on ollut lenkkeilyssä, sulkapallossa ja lukemisessa. Siis älyttömän huono juttu. Semmoset laahustelukävelyt ei miellytä. Kunnon jalan siirrot, nopeassa tempossa, että hiki jäätyy pakkasella otsaan. Se on sitä Oikeaa meininkiä.
Nämä tämmöset meiningit aloitan tänään. Kurkistin hihojen sisään ja Heh heh hee, helluset pikku pavunversot sieltä kurkistelee *pöyhistelyä*
Yleensä, kun päätän jotakin, niin se kans pitää. Siitä en tingi. Hmmmm.... siksi en helposti päätä turhia jutskareita. Mutta nyt oon kovan paikan eessä. Monta päätöstä.
Yks suuri asia on asunnon vaihto. Että tätä rataa... Uus elämä alkamas :))- olvishka
Aika komeet "allit",ja mua ei ne kauheesti häiritse,piilotan ne pitkähihaisiin paitoihin.Hyvää menestystä sinulle koitoksissasi.
- Pirre*
ihmeempiä odotella, kiitos vaan kysymästä.
Tosin lunta odotan, ja järveen jäitä, - alkaa olla aikaa tuoreen kalan syönnistä :)- oon kateellinen yhelle kave...
sai potkut!
Se saa nyt nauttia elämästään, ei ole kellon orja!
Voi mennä museoihin ja taidenäyttelyihin vaikka "kauas" Tallinnaan ja Tukholmaan saakka.
Eikä ole kiire takas! Hitto! - olvishka
On mukava järven jäällä pilkkiä,ja odotella saalista,mutta mä olen liian laiska siihen hommaan.Hyviä kalansaaliita,kun jää kantaa.
- Pirre*
oon kateellinen yhelle kave... kirjoitti:
sai potkut!
Voi mennä museoihin ja taidenäyttelyihin vaikka "kauas" Tallinnaan ja Tukholmaan saakka.
Eikä ole kiire takas! Hitto!NIIN rikas? :)
olvishka kirjoitti:
On mukava järven jäällä pilkkiä,ja odotella saalista,mutta mä olen liian laiska siihen hommaan.Hyviä kalansaaliita,kun jää kantaa.
välitä pilkkimisestä, mutta syön mielelläni jään alta saatuja verkko lohia hi..:)
- olvishka
sai potkut!
Eikä ole kiire takas! Hitto!Vähän kaksipiipuinen asia.Itse sain potkut viime vuonna ja olin kahdeksan kuukautta työttömänä.Rahapula vaivasi.Muuten oli mukava hengähtää,kun on tuota työelämää takana jo noin 40vuotta.Nyt taas takaisin töissä,ja ihan mukavaa aikaa tämäkin.Osaa antaa arvoa itsestäänselvyyksille.Tarkoitan sitä,että molemmissa olomuodoissa löytyy hyvät ja huonot puolensa.
- muuttunut!
Pirre* kirjoitti:
NIIN rikas? :)
Itsekkääksi!
En enää ostele kippoja ja kappoja, myyn entisiäkin pois! Kaik pois! Ja sijoitan rahat MINUUN!
Ihan itsekkäästi itseeni.
Jos siis saan potkut!
En enää tilaa mitään mistään, en lehtiä en mitään. Säästän sähkössä, kävelen kun voin jne...ja kaikki rahat tungen tosiaan museoitten pääsymaksuihin jne...ainoa huvi NETTI, sen pidän. - joutis
sai potkut!
Eikä ole kiire takas! Hitto!Ensimmäisenä vaihtoehtona on työsuhteen päättymisestä sopiminen esihenkilön kanssa.
Irtisanomisajan puitteissa tutannollisista ja taloudellisista syistä.
Toisena vaihtoehtona on kävely almanakka kädessä
esinhenkilön luokse osoittaen allakasta viimesien työpäivän = irtisanoutuminen.
Kolmas, mielestäni paras vaihtoehto on sopiminen esihenkilön kanssa toistaiseksi työsopimuksen muuttaminen määräaikaiseksi.
Tuottavin, ehkä hankalasti toteutettavissa oleva vaihtoehto on toimi siten että esihenkilö halua päästä sinusta eroon mahdollisimman pikaisesti ilman riittäviä syitä erottamisen tai työsopimuksen purkamisen.
Itse olen soveltanut näitä kahta viimeistä!
Turha valittaa etteikö saisi lopputiliä! - joutis
muuttunut! kirjoitti:
Itsekkääksi!
En enää ostele kippoja ja kappoja, myyn entisiäkin pois! Kaik pois! Ja sijoitan rahat MINUUN!
Ihan itsekkäästi itseeni.
Jos siis saan potkut!
En enää tilaa mitään mistään, en lehtiä en mitään. Säästän sähkössä, kävelen kun voin jne...ja kaikki rahat tungen tosiaan museoitten pääsymaksuihin jne...ainoa huvi NETTI, sen pidän.Oletko tähän asti elänyt toisten ehdoilla?
Antanut mielikuvan siitä mitä kuvittelet toisten sinusta ajattelevan, ohjata ratkaisujasi?
Täällä odotetaan kaikkea hyvää. Vaikkei ole mitenkään hullusti mennyt viimevuosi, niin aina se voisi vaan paremminkin mennä...
- t.l.
Myötäistä ja vastaista, jotta tasapaino säilyy. Hyvin mennessä tuudittautuu siihen, että aina menee hyvin, pieni vastamäki laittaa asiat taas järjestykseen :)
Hyvää uutta vuotta myös aloittajalle.- Enkeli-trio
Sillä on tullut tutuksi vanha sanonta:
"Vastatuuli vahvistaa siipiä." - k/k
Enkeli-trio kirjoitti:
Sillä on tullut tutuksi vanha sanonta:
"Vastatuuli vahvistaa siipiä."kova takatuuli se voi painaa nokan maahan,vai kui?
- Rosemeery
toivon kaikkea uutta ja ihanaa.Haluaisin matkallekin ja nim.omaan Kanarialle.Ihana paikka.Toivon pääseväni vuoden aikana työasioissani mahd.paljon eteenpäin.Toivon kaunista kevättä ja kesää tulevaksi.Terveyttä,hyvää mieltä,lähimmäisen rakkautta,toisten kunnioittamista.
- susa51
Varmaan samoja asioita, kuin tuossa edellä ja ne ensisijaisena.
Positiivisena kun jaksaa tehdä töitä ja tietty muussakin elämässään.
Hieman on mullakin lipsunut kuntoilu, sitten keventäjien.
Sitä pitänee lisätä, kohta on kuulkaa kesä ja kärpäset... - Heikunkeikku
susa51 kirjoitti:
Varmaan samoja asioita, kuin tuossa edellä ja ne ensisijaisena.
Positiivisena kun jaksaa tehdä töitä ja tietty muussakin elämässään.
Hieman on mullakin lipsunut kuntoilu, sitten keventäjien.
Sitä pitänee lisätä, kohta on kuulkaa kesä ja kärpäset......mut ku kesä tuo ne Mehiläiset :)
Toivon paaaaljon mehiläisiä pörräilemään.
Ah, miten ihana sana tuo Positiivisuus, se korvissa helähtää niin niin niin kauniisti.
Hyvää tätä vuotta susalle!!! - olvishka
Heikunkeikku kirjoitti:
...mut ku kesä tuo ne Mehiläiset :)
Toivon paaaaljon mehiläisiä pörräilemään.
Ah, miten ihana sana tuo Positiivisuus, se korvissa helähtää niin niin niin kauniisti.
Hyvää tätä vuotta susalle!!!Mitään vikaa,mutta eikö se ole vanha virsi.Jos vähääkään katselet uutisia,luet lehtiä ,tai muuten olet ajan tasalla,niin sana positiivisuus on lähinnä vitsi.Tietysti,jos ajattelet asioita vain itsesi kannalta,voit varmaan olla hyvinkin positiivinen,mutta tämä meidän ympärillämme oleva pallo ja päättäjät eivät sitä ole.Revi siitä!
- odotan kiihkeästi
että pääsisin galleriasivulleni, pääsettekö te muut?
Muuten tältä vuodelta odotan samaa rauhallista elämänmenoa.Olen käynyt sivullani ja siis pääsin.
Mä en voi odottaa samaa kuin viime vuonna. Justsa tasan viime vuonna olin akuutisti leikkaussalissa potilaana. Et vähän rauhallisempaa ainakin kiitos mulle.miljoona kirjoitti:
Olen käynyt sivullani ja siis pääsin.
Mä en voi odottaa samaa kuin viime vuonna. Justsa tasan viime vuonna olin akuutisti leikkaussalissa potilaana. Et vähän rauhallisempaa ainakin kiitos mulle.ei pääse..
Miljoonalle 365 ihanaa päivää tähän vuoteen, toivon mä..:)Pirrejuupas kirjoitti:
ei pääse..
Miljoonalle 365 ihanaa päivää tähän vuoteen, toivon mä..:)Ja sitä samaa sulle ja kaikille niille muillekin jotka tämän lukevat.
- paapuuri.re
miljoona kirjoitti:
Ja sitä samaa sulle ja kaikille niille muillekin jotka tämän lukevat.
sinulle ja kaikille muille oikein antoisaa ja onnekasta tätä vuotta!
Iloa, valoa ja voimia jokaiseen päivään!
- viivatiina
naapureiden muuttoa että voisin lyhentää työmatkani kahdestakymmenestäviidestä kilsasta muutamaan sataan metriin odotan myös sitä että kun soitan hätäkeskukseen että asuntoni eteen on pysäköity auto ja näen että edellisenä yönä on poltettu auto naapuritalon pihassa ja tiedän varmasti että asialla on olleet seinänaapurini niin joku muu ottaa asiasta vastuun kun autorekisterikeskus kenenkään ei kannata tästä lähin ihmetellä vaikka aamulla herätessä omakotitalon piha on täynnä autoja soittakaa vaan autorekisterikeskukseen niin asia hoituu.
- mutta tuota pötköä'
on tosi hankalaa lukea. Siks usein jätän ´lukematta, ei jaksa, vaikka nytkin oli hyvää asiaa kaikesa tuossa sekamelskassa se on niin pirun vaikeaa kun sun ajatus poukkopilee ilman pisteitä ja pilkkuja äkiiä oletkin toisessa aiheessa ja se on aika rasittavaa kääntää ajatuksia ootko samalalailla puhut mitä sylki suuhun tuo siis kaikkea soopaa iliman taukoja ja että kukaan muu ei
saa sinne puheripulitulvaan sanaa väliin
Pötkö voisi opetella pisteet ja pilkut.
Kutsun sua aina että-ahah-pötkö on taas heränny-htza on hattarapää-se isoilla leikkivä on wannabe-teinix...muita en vielä tunne... ai niin, hande on eno veneessä...viittaa siihen kuuluisaan enoon joka putos veneestä-handella on liki! - viivatiina
mutta tuota pötköä' kirjoitti:
on tosi hankalaa lukea. Siks usein jätän ´lukematta, ei jaksa, vaikka nytkin oli hyvää asiaa kaikesa tuossa sekamelskassa se on niin pirun vaikeaa kun sun ajatus poukkopilee ilman pisteitä ja pilkkuja äkiiä oletkin toisessa aiheessa ja se on aika rasittavaa kääntää ajatuksia ootko samalalailla puhut mitä sylki suuhun tuo siis kaikkea soopaa iliman taukoja ja että kukaan muu ei
saa sinne puheripulitulvaan sanaa väliin
Pötkö voisi opetella pisteet ja pilkut.
Kutsun sua aina että-ahah-pötkö on taas heränny-htza on hattarapää-se isoilla leikkivä on wannabe-teinix...muita en vielä tunne... ai niin, hande on eno veneessä...viittaa siihen kuuluisaan enoon joka putos veneestä-handella on liki!ymmärtäminen enemmän kun sulle on suotu hyvää uutta vuotta vaan sullekkin lyhyesti ja ytimekkäästi käske naapuri suomentaan jos et emmärrä.
- tapa on aika
viivatiina kirjoitti:
ymmärtäminen enemmän kun sulle on suotu hyvää uutta vuotta vaan sullekkin lyhyesti ja ytimekkäästi käske naapuri suomentaan jos et emmärrä.
lapsellinen kanssa! Samoin ne Isot Kirjaimet.
- viivatiina
tapa on aika kirjoitti:
lapsellinen kanssa! Samoin ne Isot Kirjaimet.
vältyn kaltaisiltasi työni kun edellyttää ainaista miellyttämistä ja myöskin sitä etten suutu kehenkään koskaan ja niitä isoja kirjaimia et myöskään minun kirjoituksistani löydä.
- ei löydä ei
viivatiina kirjoitti:
vältyn kaltaisiltasi työni kun edellyttää ainaista miellyttämistä ja myöskin sitä etten suutu kehenkään koskaan ja niitä isoja kirjaimia et myöskään minun kirjoituksistani löydä.
voisit olla hiukan kohteliaampi niille jotka lukee kirjoitustas sillä jotainhan sinä haluat kuitenkin sanoa kun kerran kirjoitat miksi siis et tee toisille lukemsita helpoksi et mukava asiakaspalvelija ole
Tasaisen rauhallista, onnellista ja tervettä vuotta.
Mennyt vuosi oli elämäni oudoin. Tapahtui jotain outoa ja omituista. Jotain sellaista, mitä en halua kokea uudelleen.
Juuri tässä ja nyt odotan, että kenttä saataisiin pian jäädytettyä luistelukuntoon. Ei muuta kun skrinnarit jalkaan ja menoksi. Jippii!!!- T-muna
Samanlaista vuotta kuin oli edellinen. Se oli kokonaisuutena hyvä pienine potutuksineen, mutta sain myös kokea monia riemukkaita hetkiä. Ainahan sitä toivoo, ettei ladulla ole havuja, mutta pitoa silti löytyisi
- Unreg.
odotan, että sinäkin, monen muun hölmön lailla oppisit pilkun jälkeen lyömään välilyönnin. Se selkeyttäisi huomattavasti sanomaasi.
Voihan tekstin lukea ajatuksen kanssa, ja laittaa itse ne pilkut sinne väliin, niin mie teen tuon viivatiinan teksteissä.
- viivatiina
jos ne on pilkusta kiinni.
Pirrejuupas kirjoitti:
Voihan tekstin lukea ajatuksen kanssa, ja laittaa itse ne pilkut sinne väliin, niin mie teen tuon viivatiinan teksteissä.
edes vaikeaa.
Itseasiassa, en ole hänen(kään) kirjoituksissa huomannut mitään "puutteita", jotka vaikuttaisi sisällön ymmärtämiseen.- Unreg.
viivatiina kirjoitti:
jos ne on pilkusta kiinni.
hyvä, en ole pilkkuja "nussinut". Kaipailin ainoastaan niiden jälkeen puuttuneita välilyöntejä, jos nyt ymmärrät mitä tarkoitan.
- viivatiina
Unreg. kirjoitti:
hyvä, en ole pilkkuja "nussinut". Kaipailin ainoastaan niiden jälkeen puuttuneita välilyöntejä, jos nyt ymmärrät mitä tarkoitan.
mutten ole vaatinutkaan itseltäni koskaan enempää täällä kirjoitetaan paljon muutakin mistä en ymmärrä.
- nimitys
Unreg. kirjoitti:
Pilkun jälkeisen puuttuvan välilyönnin viilaaja.
- viivatiina
nimitys kirjoitti:
Pilkun jälkeisen puuttuvan välilyönnin viilaaja.
kun itteensä joskus yrittää puolustella.
- yks kottarainen
rakkautta, terveyttä jne. ja tietysti että töitä riittäis edes muutamaksi kuukaudeksi että sais rahat kasaan syksyn ruskareissulle, ellei sitten onni potkaise lottovoitolla, hih.
- RosaLiiin
kaikille tutuille ja tuntemattomille.
Jos tuo elämä menisi päivä kerrallaan niin kuin mennytkin vuosi mennä hurahti.
Hiihtämään täällä meidänkin korkeuksilla olisi kiva päästä ennen suvea.
Jos tuo tuleva kesä olisi kaunis, ei tartte olla kuuma mutta poutainen.
Kyllä tuo papu minunkin hihassani on melko olematon, että jos sillä rintamalla panisi töpinäksi.
Lisäksi tiedän, että tuleva vuosi tuo juhlia, iloisia odotettuja perhe- ja sukutapaamisia.
Mutta tiedän myös, että se tuo surua, luopumista, sillä kuljen myös suuren kivun ja sairauden rinnalla.
Toivon myös, että uusi vuosi antaisi eteeni paljon "valkoisia papereita",
päiviä, ennen kokemattomia hetkiä, jotka sitten suttaan ja töhrin tavallani yksin tai yhdessä.helppo yhtyä, joten sen suhteen peesaan.
Lisään kuitenkin.
Rosaliin, olet minun kategoriassa palstan tasapainoisin, 'maanläheisin' ihminen, vieläpä oivaltava, taiteellinen, vaatimaton ja aina hyvin käyttäytyvä.
Siksi kaikkea erityishyvää, toivon sinun tulevaisuuteen!
jk. On myös useita palstalaisia, joihin voi liittää samoja ominaisuuksia, mutta ei ehkä yhtä hyvässä suhteessaa ja nimenomaan niin, jotka 'sopivat' omaan, subjektiiviseen ajatus-/arvomaailmaani.- RosaLiiin
emw34 kirjoitti:
helppo yhtyä, joten sen suhteen peesaan.
Lisään kuitenkin.
Rosaliin, olet minun kategoriassa palstan tasapainoisin, 'maanläheisin' ihminen, vieläpä oivaltava, taiteellinen, vaatimaton ja aina hyvin käyttäytyvä.
Siksi kaikkea erityishyvää, toivon sinun tulevaisuuteen!
jk. On myös useita palstalaisia, joihin voi liittää samoja ominaisuuksia, mutta ei ehkä yhtä hyvässä suhteessaa ja nimenomaan niin, jotka 'sopivat' omaan, subjektiiviseen ajatus-/arvomaailmaani.Kiitos. Olen sanaton.
Oikein Hyvää Uutta Vuotta
Sinulle ja Perheellesi
Ps. Kirjoitat aina niin mukavan lämpimästi
perheestäsi ja varsinkin vaimostasi.
Taidat olla onnellinen mies. RosaLiiin kirjoitti:
Kiitos. Olen sanaton.
Oikein Hyvää Uutta Vuotta
Sinulle ja Perheellesi
Ps. Kirjoitat aina niin mukavan lämpimästi
perheestäsi ja varsinkin vaimostasi.
Taidat olla onnellinen mies.sen verran, että hän on 'eri maata' lähes kaikessa.
Se ehkä yksi syy, ettei yhteiselo ole milloinkaan ollut ykstoikkoista.
Molemmat antavat toistensa hengittää ja elää omaa elämää.
Siis, olemme hyvin, hyvin vapaaehtoisesti toistemme puolisoita ja olemme vapaita yksilöinä.
Onnellinenko? Sitäkin varmaan, mutta tyytyväisyys elämään ja olosuhteisiin yleensä, se ehkä kuvaa minua ja tilannetta parhaiten.
Kuopuksena olen saanut kaikki hiukan muita sisaruksia 'helpommin', eikä voi olla kuin kiitollinen asemastani, vaikka ensimmäisen "oman" polkupyörän omistin vasta viisikymmentä täytettyäni!:))
- mimmimus
odottaa vuodelta mitään, vaan toivon saavani selkeyttä toteuttaa asiat niin, että vuodesta tulisi hyvä.
- *Anjaniina*
Alkoioudiosti.
Itse sain kouraan pystin 20 vuoden paövelusta, leijona ja kaikki.Kiitos ja ulos.
Onneksi toinen firma ottaa.
Mutta, moni ystävä jäi pakkolomalle, sanottiin irti.
Aamulla niitä mietimme sängyissämme ja juttelimme.
Elämä on kovaa, nyt.
JOku sanoi, on parasta tämä aamuvenyttely näin, ystävien kanssa ;)mutta varmaan tyhmä kysymys, oliko sulla monta ystävää yökylässä, vai mistä te heräsitte vierekkäisistä useista peteistä? Ihan oikeesti en nyt ymmärrä.
- *Anjaniina*
miljoona kirjoitti:
mutta varmaan tyhmä kysymys, oliko sulla monta ystävää yökylässä, vai mistä te heräsitte vierekkäisistä useista peteistä? Ihan oikeesti en nyt ymmärrä.
kokoontuu aina kuukauden väein, yhteen.
Uusi vuosi on traditio.
Aamulla herätään, tunnustellaan oloa, joku nousee, käy vessassa ja keittää kahvit, toinen käy laittamassa saunan lämpiämään.
Sit makoillaan omissa bunkissa ja piruillaan toisillemme, tarkistaen kaikkien olon.
Aamun paras hetki, sanoi hän. *Anjaniina* kirjoitti:
kokoontuu aina kuukauden väein, yhteen.
Uusi vuosi on traditio.
Aamulla herätään, tunnustellaan oloa, joku nousee, käy vessassa ja keittää kahvit, toinen käy laittamassa saunan lämpiämään.
Sit makoillaan omissa bunkissa ja piruillaan toisillemme, tarkistaen kaikkien olon.
Aamun paras hetki, sanoi hän.No, sehän on kiva traditio.
Toivon saavani tämän maailmani lopun nopeasti toteutettua. Sitten voisin vaikka aloittaa jotain alusta. Pitää keksiä taas joku idea, mikä kantaisi. Vaikka joku pikku putiikki jossain ihmisten ilmolla, missä voisin hyödyntää tähän asti oppimaani uudesta näkökulmasta. Tai muuten pitää etsiä ns. "oikeita töitä" :). Toivottavasti en jää roikkumaan johonkin välitilaan kovin pitkäksi aikaa.
Ai uutta suhdetta näiden tapoihinsa pinttyneiden ikätoveriukkojen kanssa? Voin myös vilkaista peiliin todeten kaiken olevan eilistä. Turhia haaveita. Tuskin sydänkään enää kestää... Et sillai. Turhat haaveet on kyllä aika mukavia toisaalta... en ole onnistunut koskaan niitä hautaamaankaan, vaikka olisin halunnut.- viivatiina
jos tarttis ruveta jotain romantiikkaa repiin jonkun mukavan papparaisen kanssa asia oli just se mistä mun armaan mieheni kanssa keskusteltiin tässä yks ilta ja pohdittiin mikä on tässä iässä se tärkein juttu mikä sen onnen tekee tähän elämään.
- odoteltu
70-luvulta saakka.
Ainakin puhtaalta pöydältä saisi aloittaa? odoteltu kirjoitti:
70-luvulta saakka.
Ainakin puhtaalta pöydältä saisi aloittaa?Onhan niitä oikeitakin maailmanlopun ennustuksia ollut, vaan eipä ole toteutuneet.
Siitä puhtaalta pöydältä aloittamisessa on etunsa, jos pitää saada kaikki yhdistävät tekijät entiseen poikki.viivatiina kirjoitti:
jos tarttis ruveta jotain romantiikkaa repiin jonkun mukavan papparaisen kanssa asia oli just se mistä mun armaan mieheni kanssa keskusteltiin tässä yks ilta ja pohdittiin mikä on tässä iässä se tärkein juttu mikä sen onnen tekee tähän elämään.
Mihinkäs lopputulokseen päädyitte siinä, mikä sen onnen tuo tässä iässä? Itse kun en ole suuria muutoksia tunne-elämässäni iän myötä havainnut. Minusta samat asiat tuovat onnellisia tunteita kuin nuorenakin. Voisin hyvin lahjoittaa osan niistä enemmän niitä tarvitsevalle :) Minullehan ne ovat tarpeettomia.
- viivatiina
PupuPuskasta kirjoitti:
Onhan niitä oikeitakin maailmanlopun ennustuksia ollut, vaan eipä ole toteutuneet.
Siitä puhtaalta pöydältä aloittamisessa on etunsa, jos pitää saada kaikki yhdistävät tekijät entiseen poikki.maailmanloppua että opittas siihen ettei tätä maailmaa pyöritetä ilman meitä jokainen ratas tarvii pyörittäjänsä sitä vaan on välillä niin vaikee ymmärtää.
- viivatiina
PupuPuskasta kirjoitti:
Mihinkäs lopputulokseen päädyitte siinä, mikä sen onnen tuo tässä iässä? Itse kun en ole suuria muutoksia tunne-elämässäni iän myötä havainnut. Minusta samat asiat tuovat onnellisia tunteita kuin nuorenakin. Voisin hyvin lahjoittaa osan niistä enemmän niitä tarvitsevalle :) Minullehan ne ovat tarpeettomia.
että vierellä on ihminen jolla on samanlaiset elämänarvot kun itsellä mieluummin opettelis itenäiseen elämään kun elämään ihmisen kanssa joka joka ajattelee kaikista asioista eri lailla täytyy sanoo että mulla ainakin onnellisuus koostuu eri asioista kun teini iässä ei kellekkään kyllä varmasti tunteet oo tarpeettomia niitä vaan pitää osata käyttää tilanteen mukaan helppoo vai.
viivatiina kirjoitti:
että vierellä on ihminen jolla on samanlaiset elämänarvot kun itsellä mieluummin opettelis itenäiseen elämään kun elämään ihmisen kanssa joka joka ajattelee kaikista asioista eri lailla täytyy sanoo että mulla ainakin onnellisuus koostuu eri asioista kun teini iässä ei kellekkään kyllä varmasti tunteet oo tarpeettomia niitä vaan pitää osata käyttää tilanteen mukaan helppoo vai.
No, onhan teini-iän jälkeen saanut kokea ainakin sen onnen omista lapsista. Mummoiksi tulleet tuntuvat olevan onnellisia lapsenlapsistaankin.
Onhan niitä muitakin onnellisia ajanjaksoja ollut, mutta kun tarkemmin katson, olen ollut onnellinen tyhjästä. Eihän se riitäkään. Onnellinen saamatta itse mitään takaisin. Tuosta on rumempikin ilmaisu.
Yksi tuttu äskettäin sanoi mulle vanhan fraasin, jonka olen itsekin nuorena kuullut: "sinähän olet vielä nuori, ehdit kyllä". Kyllä mua nauratti... Hyvä vitsi.
Samat elämänarvot, niin varmaan. Mun varpaat on likistetty nyt riitävästi oven väliin (kuvaannollisesti) etten varmaan tule enää edes toimeen kuin itseni kaltaisten kanssa. Reagoin välittömästi, jos jokin muistuttaa "huonoista kokemuksista". Olen oikein hyvin koulutettu siinä mielessä. Uuden ja oudon edessä olen kyllä ymmälläni. (mitahän minä selittelen)- viivatiina
PupuPuskasta kirjoitti:
No, onhan teini-iän jälkeen saanut kokea ainakin sen onnen omista lapsista. Mummoiksi tulleet tuntuvat olevan onnellisia lapsenlapsistaankin.
Onhan niitä muitakin onnellisia ajanjaksoja ollut, mutta kun tarkemmin katson, olen ollut onnellinen tyhjästä. Eihän se riitäkään. Onnellinen saamatta itse mitään takaisin. Tuosta on rumempikin ilmaisu.
Yksi tuttu äskettäin sanoi mulle vanhan fraasin, jonka olen itsekin nuorena kuullut: "sinähän olet vielä nuori, ehdit kyllä". Kyllä mua nauratti... Hyvä vitsi.
Samat elämänarvot, niin varmaan. Mun varpaat on likistetty nyt riitävästi oven väliin (kuvaannollisesti) etten varmaan tule enää edes toimeen kuin itseni kaltaisten kanssa. Reagoin välittömästi, jos jokin muistuttaa "huonoista kokemuksista". Olen oikein hyvin koulutettu siinä mielessä. Uuden ja oudon edessä olen kyllä ymmälläni. (mitahän minä selittelen)ehkä mulla ei oo vielä ollu niitä pahoja ajanjaksoja vaikka tässä tänään haettiin hyvää tästä päivästä ja siitä päivästä kun ittemme tähän rumbaan pistettiin tilanne oli sillon se ettei mulla ollu töitä yks hyvä mikä siitä löydettiin oli se ettei meillä ole enää jäljellä todennäköisesti kun viiskyt vuotta tilanne oli ihan toinen kakskytvuotta sitten sillon kun tästä tilanteesta pystyy yhdessä repiin huumoria niin sillon kaikki on kohdallaan mutta on siitä romantiikka kaukana.
viivatiina kirjoitti:
ehkä mulla ei oo vielä ollu niitä pahoja ajanjaksoja vaikka tässä tänään haettiin hyvää tästä päivästä ja siitä päivästä kun ittemme tähän rumbaan pistettiin tilanne oli sillon se ettei mulla ollu töitä yks hyvä mikä siitä löydettiin oli se ettei meillä ole enää jäljellä todennäköisesti kun viiskyt vuotta tilanne oli ihan toinen kakskytvuotta sitten sillon kun tästä tilanteesta pystyy yhdessä repiin huumoria niin sillon kaikki on kohdallaan mutta on siitä romantiikka kaukana.
Te revitte yhdessä huumoria ja kaikki on kohdallaan. Silloinhan kaikki on kohdallaan. Voisi nimittäin olla sellainenkin vaihtoehto, että ette repisi yhdessä huumoria vaikeina aikoina, vaan toinen saisikin puhtia alkaa painaa siitä päälle tyyliin: "Tosta ei tuu ikinä mitään." Nimimerkillä, niin minua "kannustettiin" yrittämään. Olinhan minä jopa siitäkin onnellinen, kun siitä huolimatta onnistuin. Kyllä niitä onnentunteita osaa ihminen kehitellä tyhjästäkin.
- viivatiina
PupuPuskasta kirjoitti:
Te revitte yhdessä huumoria ja kaikki on kohdallaan. Silloinhan kaikki on kohdallaan. Voisi nimittäin olla sellainenkin vaihtoehto, että ette repisi yhdessä huumoria vaikeina aikoina, vaan toinen saisikin puhtia alkaa painaa siitä päälle tyyliin: "Tosta ei tuu ikinä mitään." Nimimerkillä, niin minua "kannustettiin" yrittämään. Olinhan minä jopa siitäkin onnellinen, kun siitä huolimatta onnistuin. Kyllä niitä onnentunteita osaa ihminen kehitellä tyhjästäkin.
vielä enkä uskois että onnistisin yksin sen paremmin kaksin aina kaunihimpi.
viivatiina kirjoitti:
vielä enkä uskois että onnistisin yksin sen paremmin kaksin aina kaunihimpi.
Tuskinpa tuo "vielä" teillä muuksi muuttuu. Teillä varmaan se kaksin onkin kaunihimpi. Niin kuuluu ollakin ja minusta tuo kuulostaa ihan romanttiselta. Ehkä ette itse vain huomaa sitä aina.
- viivatiina
PupuPuskasta kirjoitti:
Tuskinpa tuo "vielä" teillä muuksi muuttuu. Teillä varmaan se kaksin onkin kaunihimpi. Niin kuuluu ollakin ja minusta tuo kuulostaa ihan romanttiselta. Ehkä ette itse vain huomaa sitä aina.
jonkinsortin romantiikkaankin joskus vääntämään sen mitä tarvii senkin muoto mun mielestä iän myötä muuttuu ehkei olis teininä osannu kaikkee siihen yhdistää mutta oppia ikä kaikki.
- vuodesta
odotan kevättä. Niin tänäkin vuonna.
- lumeton
Odottelen lunta, lunta, lunta ja kevättä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2057084
- 594662
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s434434- 733302
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161965Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗261717- 171680
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹401583- 341469
- 1431247