Todista siitä että räppi ON huonoa:
Pikku G.
räppi ON huonoa. todiste.
7
460
Vastaukset
- askel askeleelt
vittu ooks sä tyhmä???JOs sul on jotain pikkugeetä vastaan ni se ei te RÄPISTÄ yhtään huonompaa!!!En mäkään tykkää liiemmin pikkugeestä mut silti mä RAKASTAN räppiä!!Ja miten sä tiet et pikkugee on huono?? jos sä vihaat räppiä..ni sä tuskin kuuntelisisit sitä..MUt oot näyttäny kuuntelevan kun pystyt sanoon et se on ihan huonoo??RÄPPI ja r&B ON PARAST MUSAA MITÄ LÖYTYY!!!!
- djmiika
gee on ehkä vähä sellane mut rappi on kaikist parasta musaa
- gfjklö
EI SE OO AINOO JOKA RÄPPÄÖÄ! KAIKIL ON OMAT MIELIPITEENSÄ JA MUST RÄP ON PARASTA MITÄ LÖYTÄÄ!
- erkki
rap on huonoita musiikkia mitä on iskemä on 9999999999999999kertaa parempaa
- asdfghjklöä
noni painus sinä vitun erkkipappa vittuun.
- v-osu
eheheh oli hauska juttuxd Eli jos keksin nyt huonon rokki bändin se tarkottaa että kaikki rokki on paskaa?
- Anonyymi
Rap/rap = 🦧🦍💩🐷🐖💩🐄💩🐃💩🫏💩
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1241741
NO NIIN !!!
Totuus Ukrainan sodan todellisista ja oikeista juurisyistä alkaa nyt näköjään paljastua lopultakin. https://www.youtube6791656Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin881467Palsta kysely..
Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott1651343Trumpin hallinto hiljentää mediaa USA:ssa
Tuo paskahallinto on sananvapauden vihollinen, vaikka Vancen idiootilla oli otsaa syyttää eurooppalaisia sananvapauden p3231305Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1231298- 431268
- 251215
- 671165
Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa
Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.611142