"suomennoksia"

oon kuunnellu vähän aikaa räppiä en ymmärrä kaikkea Suomentakaa sanat

baunssaa
douppi
ghettoneekeri
rägis (tai räkis)
skobet
bamlaa
fätti/läski
leizaa
misty
tsygä
stevari

jatkan pian ...
111030
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 11

Vanhimmat

blingbling
flow
klikki

ei nyt tuu muuta mielee...

minä palaan vielä
mutta voitte suomentaa

Äänestä
  • kukaan vaivaudu kirjoittamaan?
    miksi?

Äänestä

• ottasitko ite asioista selvää? myös hieman ynnäilemällä saat "suomennoksia"... niin sitä on ite kukin tehnyt.fätti/läski=itehän sen suomensit!

Äänestä

baunssaa = jyrää
duoppi = tuplaus
Ghettoneekeri = slummineekeri
räkis = räkäistä
Skobet = koulu
Bamlaa = posahtaa
leizaa = liitää
tsygä = sytytin

Äänestä
  • jättäisit mun nikin rauhaan.
    muuten saat vääntää omaa pas*aa niin paljon kuin sielu sietää..

ja kuinka monta kertaa mun pitää sanoa se että
    pannulappu. kirjoitetaan pienellä ja siinä on pisteperässä prkl :D

Äänestä

• bounce-pompi
    esim. pompota sitä persettä.

dope-huumausaine
    mutta voi sanoa esim näin "sun riimit oli douppii shittii

ghettonee**ri-sanoit sen just

fätti-muhkee
    esim "horol oli muhkee perse"

bling bling-tätä en osaa ehkä selittää mut tiedän kyl... no esim. oot blingbling-mies jos sul on paljo korui

flow-tätä en muista mutta saatto olla et jos räppää vitu hyvi ni on kunno flow jätkäl(en oo varma)

click-jengi

toiv. muistin oikein ja noist oli jotai hyötyy...joo öitä

Äänestä

tää on tätä paskaa. Tää on just tätä mikä tekee suomiräpistä huonoa jenkkiräp kopiota.

Jos kerran tehään räppii suomeks, ni miks pitää keksiä niin paljon uusia sanoja jotka on suoraan jenkkislangia.

Olihan tossa noi tsygät yms. mitkä on ihan stadin slangista peräsin, mutta noi kaikki "douppii shittii", "jengi baunssaa", "blingblig gängsta"

Ei vittu mitä hirveetä "shittii" tää "suomiräbäskene" on. Joo.

Äänestä

tsygä tarkoittaa polkupyörää ja stevari vartijaa, ja kumpikaan ei ole mitään rappislangia, tsygä on stadin slangia ja stevari sana juontaa juurensa vanhan vartiointifirman STV nimestä. Skobet on kaiuttimet.

Äänestä

..mitä ihmettä se MC tarkottaa?!?saatan vaikuttaa tyhmältä mutta ei se mitään...en nimittäin tiedä sitä joten jos joku vois kertoo mulle sen...?!?

Äänestä
  • MC=Master of Ceremony eli räppäri

Äänestä

Itseasiassa MC ei ole sama asia kuin räppäri. MC on henkilö joka kuulluttaa keikalla artistit sisään ja soittaa taustanauhoja. Ainakin alkuperäisesti, nykyään sitä äpäröidään ihan kaikessa vapaudessa kun juniorit ei tiedä.

Äänestä

Kommentoi aloitusta

tulokas kirjoitti:

oon kuunnellu vähän aikaa räppiä en ymmärrä kaikkea Suomentakaa sanat

baunssaa
douppi
ghettoneekeri
rägis (tai räkis)
skobet
bamlaa
fätti/läski
leizaa
misty
tsygä
stevari

jatkan pian ...

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu