Erosin siis 4kk sitten, olen tapaillut nyt 3kk:n ajan uutta tyttöä. Mutta, nyt minua ahdistaa. Tällä tytöllä on enemmän tunteita minua kohtaan kuin minulla häntä kohtaan. Pidän toki tästä tytöstä, hän on mukava, kiltti ja todella välittää minusta. Ainakin väittää välittävänsä. Mutta nyt minua taas ahdistaa. En usko että olen valmis mihinkään vakavaan vielä, tyttö ehkä haluaisi enemmän mutta minä en. Haluan olla hetken aikaa omissa oloissa...tuntuu kauhealta kun ajattelen että minulla ei ole vielä mitään sen syvempiä tunteita häntä kohtaan mutta kuitenkin harrastamme seksiä lähes joka kerta. Pidän hänestä, hän on ihana...mutta yritänkö liian nopeasti uutta suhdetta? Erosin ensimmäisestä tyttöystävästäni 4kk sitten. Suhde kesti 2,5 vuotta, ja päätyi omalta kannaltani melkoisen ikävästi. En haluaisi sanoa tytölle mitään koska pelkään että menetän hänet, kuitenkin hän on mukavaa seuraa, ilman seksiäkin. Mutta tuntuu vain etten nyt saa tästä jutusta vielä kaikkea irti..olen sekaisin ja eksynyt, en tiedä mitä teen. Jos sanon tytölle että en ole valmis vakavaan juttuun, hän jättää minut. Enkä taas sitäkään halua koska hän on niin mukava...Mutta toisaalta se on väärin häntä kohtaan...
Uusi "suhde" ahdistaa.
9
5347
Vastaukset
- -Tyttö-
Silloin se tyttö on jätettävä, jos niin ajattelee. mä päätin etten tuhlaa enään omaa elämääni miehiin, joista en oikeasti välitä. elä itsellesi.
sun edellisestä erosta on vielä niin vähän aikaa, että ei toi tunne tosta vaan lähde. - leikkiä toisen tunteilla.
et sä nyt niin ihmeellinen voi olla, että hänelle lopulta olis pahakaan juttu, että mies joka ei välitä jättää. Miehiä riittää katsos maailmassa niin paljon, että sun on ihan turha alkaa ylentämään itseäsi liikoja ja tuntemaan hirveää syyllisyyttä jättämisestä. Ennemminkin voisi kysyä, miten kehtaat loukata toista niin, että et välitä ja roikutat häntä ja leikit toisen tunteilla koska hän voisi yhtä hyvin tuhlata niitä jollekin joka välittää hänestäkin. Ihmettelen myös naista miten jaksaa katsella sinua, kun et välitä.
- nainen...:(
Niin, olin itse samanlaisessa tilanteessa vielä eilen. Tänään se loppui. Mies oli eronnut niinkuin minäkin. Hän ei tuntenut minua kohtaan "mitään syvempää"..joten nyt saa riittää..vajaa vuos kerittiin tapailemaan. Ärsyttää mietn tuhlasinkin aikaani ihmiseen joka käytti minua omien tarpeidensa tyydyttämiseen. Tiedän että kyynisimmät ajattelee että oma vikasi, mitäs olit tuollaisessa suhteessa...mutta ei se ole niin helppoa luovuttaa kun itsellä on tunteita.
Mies sanoi monesti välittävänsä minusta, ja että hänellä on jotain tunteita minua kohtaan, mutta ei mitään syvempää. Minun kanssani oli kuulemma kiva ja rentoa olla. Nyt tänään hän sanoi että olen ahdistanut häntä. Hän oli se joka soitti useasti päivässä ja laittoi useita viestejä...
En enää tiedä mitä ajatella, sattuu aika paljon. Eilen illalla ja päivällä meillä oli vielä kivaa yhdessä..ulkoiltiin ja harrastettiin seksiä ja muuten vaan höpötettiin...tälläistä tämä elämä on. Kaipa se on niin että elämän ei ole tarkoituis olla helppoa, ja ihmiset jotka on eronnut..selvittäkää entiset suhteenne ensin ennenkuin aloitatte uuden. Ei ole reilua toista kohtaan leikkiä hänen tunteillaan.
Parempaa uutta vuotta toivottaen- nainen76 - Aivan liian tuttua....
Ihan oikeesti, miksi roikutat tyttöä itsessäsi kiinni? Ei ole oikein ja reilua, että käytät häntä tarpeidesi tyydyttämiseen mutta et osaa/pysty/uskalla/halua/jne. kunnolla rakastua. Olen tavannut useampiakin kaltaisiasi (=oot ihan kiva mutta en nyt pysty) ja uskallan veikata että loppupelissä loukkaat tyttöä sitä enemmän, mitä kauemmin pitkität tuota.
Yleisemminkin, ihmetyttää miksi ihmiset jatkavat tai aloittavat tuommoisia suhteita joilla ei ole tulevaisuutta?! Ollaanko tosiaan noin selkärangattomia ja itsekkäitä?
Tuhlaat vain toisen ihmisen aikaa ja mahdollisuuksia löytää joku, joka haluaisi todella oikean suhteen ja tuotat loppujen lopuksi paljon pahaa mieltä. Sori, ehkä sulla on tosiaan paha olla mutta nyt ei säälipisteitä heru.- nainen76...
On niin surullinen olo...todella paha olla. Tänään loppui oma vajaan vuoden mittainen suhde. En jaksa enää kuulla sitä kuinka kiva mun kans on olla ja kuinka paljon hän musta välitää..mut ei muuta..ihan täynnä odottamista. Jos niitä tunteita ei ole ollut tähän asti, niin tuskin niitä enää tulee.
Ihmetyttää vaan hänen tapansa toimia. Paljon viestejä päivittäin ja monta puhelinsoittoa. millainen mies(ikä 35) ostaa nalleja naiselle (32), ..ei tajua..mut ehkä mun ei tarvitsekkaan. Jatkan yksin ja puhdistan pöydän täysin. sattuu vaan niin perkeleesti!
- ....
Niin mistäs tiedät että "jättää"? Mistä olet niin varma siitä? Onko hän sen tyylinen vai erilainen.
- sentään !!!
Nyt meet ja sanot rehellisesti että et halua jatkaa suhdetta kun edellisestä erosta on vielä niin vähän aikaa, etkä tunne mitään syvempää tätä tyttöä kohtaan. Mikä vittu miehiä riivaa, että pitää väkisin toista roikkumassa siinä vaikka tietää tekevänsä vain paskapalveluksen naiselle. Tässä ketjussa oli kyllä kiva huomata ettei ole ainoa tunteidensa kanssa...Taitaa olla aika monilla miehillä kusta päässä...Anteeksi katkera tilitys...
- sitä
kusta olla naisillakin päässä ;D. Tosin mulla edellisen suhteen lopettamisesta on jo vuosia aikaa, mut silti nyt mietityttää erään henkilön suhteen, voinko aloittaa sen kanssa vakavan suhteen vaiko en. Mut voisi sanoa, et ei nää suhteen aloittamispäätökset oo aina niin helppoja yleisestikään ottaen, et nyt kun tän asian itse kokee, niin ymmärtää paremmin muidenkin kantaa. Itse olen kuitenkin pitänyt toisen osapuolen täysin ajantasalla tilanteesta.
- JanikaL
Oon ite hiukan samankaltaisessa suhteessa.. Tunteet yleensä voimistuu aikaa myöten joten koskaan ei tiedä mitä tapahtuu.. Jos molemmat puhuu kiertelemättä ja suoraan tunteistaan ja ajatuksistaan niin yhteen on paljon helpompi kasvaa kiinni..
Kysy kumminkin naisen mielipidettä tuossa asiassa.. niin monta kertaa vaan annetaan ymmärtää että jotain on ja kun nainen ei ymmärrä se hyökkää vaan enemmän päälle. Pilaa kaiken liialla kiihkolla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan2236965Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää421249Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka271042- 75891
Hävettää muuttaa Haapavedelle.
Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal48845Katseestasi näin
Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a61837Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä
Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.93794Toinen kuva mikä susta on jäänyt on
tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.38791Tietenkin täällä
Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.14756- 43733