Hei,
tiedätkö vinkin, mikä olisi "maitokaupoista" saatava hyvä shampoo ja hoitoaine pitkille, suorille, värjätyille hiuksille? Hiuspohja rasvoittuu nopeesti ja latvat ovat aika kuivat.
Haluan shampoon joka pesee hiukset puhtaiksi ja kiiltäviksi. Käytän ehkä liian hoitavia aineita, koska tukka on aina limpissä.
Vaihtoehtoja on niin paljon ja ei viitsisi kokeilla kaikkea.
Kiitos;)
HALPA JA HYVÄ SHAMPOO???
9
3115
Vastaukset
- Hairexpert
Mullakin on pitkät suorat ja värjätyt hiukset, ja mun mielestä pantenen sileät ja kiiltävät shampoo on hyvää! Hoitoaineena kannaattaa käyttää pantenen tuuheat hoitosarjan hoitoainetta, koska se ei tee hiuksia liian lääryix, siis se on kevyt... Parhaan hoitoaineen löytää ittelleen kokeilemalla. Mun mielestä shampoolla ei oo niin välii, vaan se hoitoaine on just se ratkaiseva... Toivottavasti oli jotai apuu =)
- Hairexpert
Niin, jos sun juuret rasvottuu helposti, kannattaa laittaa hoitoaine vaan latvoihin... sillon voi käyttää vähän hoitavampaa ainetta! Kokeile esim. sunsilkin tai doven hoitoainetta, ne on tosi hyvii kuiville latvoille!
- kokeilija
Kiitos vihjeestäsi.
Totta, että shampoolla ei niin väliä, mutta toiset shampoista ei oikein pese hiuksia puhtaaksi...jotenkin.
Shampoo kai pitäisi valita "päänahan mukaan" ja hoitoaine hiusten mukaan...
;)
- tosi asia
mikä ei sisällä silikonia! Silikonituotteet kyllä vetää hiukset sileän näköiseksi mutta auta armias kun menet käsittelemään kampaajalle sitä jotenkin värjäystä tai kiharaa. Silikoni tekee kalvon hiukseen ja tästä syystä käsittelyt ei aina onnistu. Paljon löytyy shamppoita ja hoitoaineita kaupasta missä ei ole sitä "myrkkyä" mutta nyt en heti muista mitä kaikkea. Nämä kaikki Pantenet yms vastaavat on silikonipommeja.. Lukemaan vaan sisältöjä kauppaan ja tuumasta toimeen!
- silikoniyhdisteistä
Olen testaillut aika montaa "maitokaupan" tuotetta. Minulle sopii ainakin parhaiten XZ-tuotteet.
- Nala
Useimmat sisältävät silikonia, myös kampaamotuotteet. Useimmat silikonit eivät ole pahaksi hiuksille, se on harhaluulo. Itse olen aina käyttänyt silikonia sisältäviä tuotteita ja minulla on aina ollut permanentatut hiukset, ja aina on permis onnistunut ja värjäys, ihan aina.
- Nala
Nala kirjoitti:
Useimmat sisältävät silikonia, myös kampaamotuotteet. Useimmat silikonit eivät ole pahaksi hiuksille, se on harhaluulo. Itse olen aina käyttänyt silikonia sisältäviä tuotteita ja minulla on aina ollut permanentatut hiukset, ja aina on permis onnistunut ja värjäys, ihan aina.
KAIKILLA SE EI PERKELE ONNISTU!!
NIMIM. KOKEMUSTA ON!!! - ...
Nala kirjoitti:
KAIKILLA SE EI PERKELE ONNISTU!!
NIMIM. KOKEMUSTA ON!!!Ei onnistu ei, se on hiuslaadusta kiinni!
- pitkä hius
Hei! Omasta mielestäni paras ja tosi halpa on ihan perus:erittäin hieno suomalainen shampoo ja hoitoaine (se sininen mökki)jota voin itse käyttää päivittäin ilman että pitkät hiukseni siitä kärsisivät.Välillä käytän myös kampaamo tuotteita (Wella:Lifetex, nutri.care, shampoota ja hoitoainetta jonka voi suihkuttaa kosteisiin hiuksiin(ei pestä pois).Olen huomannut tämän käytännön itselleni hyväksi ja suosittelen myös muille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan533278Ruumis kanavassa
Mikä juttu eilen ollut poliisit palokunta ambulanssi ja ruumis auto sillalla. Tekikö itsemurhan282939- 1212346
Onko tässä paljon lääkettä..
Keski-ikäselle 43v Ketipinor 100mg Brintellix 10mg Venlafaxin 75mg Xanor 1mg Propral 40mg Xatral CR 10mg Esomepratsol 42281442- 111366
Ei mitään menetettävää
Arvostin ja kunnioitin sun tunteita. Menit nyt liian pitkälle. Mulla ei ole enää mitään menetettävää ja sä tulet sen huo1631336Oi! Jorma Uotinen ja Helena Lindgren paljastivat yllätysuutisen: "Rakkaudella"
Professori, tanssija, koreografi, Tanssii Tähtien Kanssa -tuomari Jorma Uotinen ja Suomen meikkitaiteen pioneeri, laulaj131088- 74989
Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää39922Riittäisi juoruakkoille puhumista tässä kylässä
On mennyt mahottomaksi touhut. Taksi renki kuskaa akkaansa töihin lienekkö mitään lupaa yrittäjältä tähän touhuun. Kylän13802