Pornokuvako?

21

384

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei sano siitä mitään.

      Pöh, arvatkaa nyt edes mikä se on.

      • ....

        ....


      • .... kirjoitti:

        ....

        Aika hyvin. On se.

        Mistä tiesit?


      • ....
        buddy-love kirjoitti:

        Aika hyvin. On se.

        Mistä tiesit?

        tämän kyseisen pornotähtösen joskus aiemminkin maininnu... ;)


      • .... kirjoitti:

        tämän kyseisen pornotähtösen joskus aiemminkin maininnu... ;)

        Näköjään jää mieleen.
        Täytyy laittaa pahempia seuraavalla kerralla.


      • ....
        buddy-love kirjoitti:

        Näköjään jää mieleen.
        Täytyy laittaa pahempia seuraavalla kerralla.

        vaan tärkeimmät asiat jää mieleen.

        Mua varten pitäisi kuvassa olla selittäviä tekstejä, jotta vähän tietäisin mistä oikein on kyse. Nuo vaaleet hörpylät mä muistin.


      • .... kirjoitti:

        vaan tärkeimmät asiat jää mieleen.

        Mua varten pitäisi kuvassa olla selittäviä tekstejä, jotta vähän tietäisin mistä oikein on kyse. Nuo vaaleet hörpylät mä muistin.

        Nämä huomasit?

        http://www.aijaa.com/v.php?i=3290356.jpg

        http://www.aijaa.com/v.php?i=3299015.jpg


      • ....

      • .... kirjoitti:

        tuo köppiäinen oli ihan uus mulle.

        Vaan hienoja kuvia, hyvät värit. Mukava katsella, vaikkeivät taidakaan ihan vaan kauneuden takia olla otettuja. Tykkään.

        On tilattu ja se koppakuoriainen vain sattui paikalle. Nopealiikkeinen otus ja terävyysalueen kanssa oli ongelmia. Itsekään en sitä tunnista.

        Värien suhteen se on tuurista kiinni, sillä tämä ruutu on kalibroimatta ja joudun arvailemaan. Hyvä jos sielläkin näyttä oikealle.


      • erikoisia kuvia

      • niin kuin tuo
        erikoisia kuvia kirjoitti:

        Voisin katsella noita julisteena seinällä. Jotenkin puhdasta, sensuellia...tykkään kasveista ja puista, suorastaan rakastan niitä.

        hyönteinen siinä perineen ja nuo muhkeat valkoiset pallukat


      • niin kuin tuo kirjoitti:

        hyönteinen siinä perineen ja nuo muhkeat valkoiset pallukat

        Pihlajankukilla. Mittakaava on siis aika pieni.


    • en katsonut,

      Joo ei tietoa genitaaleista, mutta aloitukses ylipäätään on merkityksetön.

      Musta mielenkiintoisia tyyppejä (koomisella tavalla) ovat erityisesti ihmiset, joiden mielestä erityistä _älykkyyttä_ ja kiinnostavuutta keskustelupalstakirjoittajassa osoittaa kova itsestään puhumisen tarve...

      Sä (muuten!) olet keskustelupalstajuttujesi perusteella kiinnostava lähinnä sillä tavalla, että pelkästään suhun suhtautumisen perusteella voin tehdä paljon päätelmiä muistakin kirjoittajista. Kuka tajuu enemmän ja kuka vähemmän & sitä rataa...

      :)

      Sun "fanit" ainakin on huvittavia.

      • ...

        ja mieltäni lämmittää, että olen voinut suakin huvittaa pelkällä olemassaolollani. Vai tarkoititko "faneja"? Niin, en siis ole "fani" vaan ihan aidosti fani. Tai no, oikeastaan fani on huono sana, koska se osoittaa kai sellaista palvovaa ihailua ja mun ihailuni on sellaista - no, ei sellaista fanipalvontaa. Vaan onneksi tämä asia tuli nyt tässä selväksi.


      • en katsonut,
        ... kirjoitti:

        ja mieltäni lämmittää, että olen voinut suakin huvittaa pelkällä olemassaolollani. Vai tarkoititko "faneja"? Niin, en siis ole "fani" vaan ihan aidosti fani. Tai no, oikeastaan fani on huono sana, koska se osoittaa kai sellaista palvovaa ihailua ja mun ihailuni on sellaista - no, ei sellaista fanipalvontaa. Vaan onneksi tämä asia tuli nyt tässä selväksi.

        Fani vai?

        Onks teillä kahdella kenties tavoite asetella keskustelupaltalla sanoja peräkkäin merkityksettömällä tavalla?

        Vai ootteko live-kamui, häh?


      • ...
        en katsonut, kirjoitti:

        Fani vai?

        Onks teillä kahdella kenties tavoite asetella keskustelupaltalla sanoja peräkkäin merkityksettömällä tavalla?

        Vai ootteko live-kamui, häh?

        ei tavoitetta, ei määränpäätä...

        Kamui... en tiedä. Ei ainakaan live. Onko silläkään merkitystä?

        Kauniita kuvia nuo linkittämänsä otokset.


    • HooVee

      En uskaltanut avata.

      • Kyllä sen kestää.


      • HooVee
        buddy-love kirjoitti:

        Kyllä sen kestää.

        vehkeet on levällään. Herkkä mieli voi järkkyä.


    • thänk gaad..

      ..Se ei ollutkaan Pandora..
      Ekologinen ehostaminen jättää aina Yves Rochermäisen pornahtavan ulkonäön.Itse teen eettisistä syistäni johtuen aina meikkipohjani mahdollisimman kasvivaha-ja mineraalikoostumuksellisesti.
      Lisänä se,että ekosävyt ovat vaaleampia,kuparisempia.Koskaan nähnyt pornoartistia tummilla kulmilla? Ei, beiget niillä.
      Dr.Hauschka,Weleda ja BodyShop tosi hankalia merkkejä kylläkin.Kalliita.Eivät riittoisia.Kysyntä silti kova.

    • anzzy--

      Kuva on vähän luminen-----eix sulla paremaa ole?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      63
      1852
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1354
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      128
      1308
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      140
      1064
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      917
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      340
      854
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      744
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      684
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      663
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      644
    Aihe