Yhden illan pano PILAA

"alkavan suhteen"..

Toivon, että antaisitte mielipiteen tilanteeseeni ja mahdollisuuksien mukaan auttaisitte :(

Olen tavannut netin kautta samasta kaupungista olevan pojan, kuin itsekin olen. Emme ole livenä koskaan vielä nähneet, mutta puhuneet puhelimessa ja vaihtaneet kuviamme tiuhaan tahtiin.

Uutena vuotena päädyin harrastamaan seksiä YHDEN ILLAN JUTUN KANSSA. Täysin tuntematon tyyppi. Seksi hänen kanssaan oli ihanaa ja hän oli TODELLA hyvän näköinen, juuri sellainen kuin mistä haaveilen. Emme olleet kännissä, kun harrastimme seksiä, sillä kyse oli uuden vuoden päivästä.. eli ns. krapula päivästä. Vaihdoimme numerot. Hän asuu viereisessä kaupungissa.

Hän oli tosiaan vain yhden illan pano.

Noh, nytpä tämä netissä tavattu poika ei kiinnosta minua enää ollenkaan. Tuntuu, ettei hän ole MITÄÄN mitä haluan. Tämä toinen poika oli :/

Kävikö tai onko tässä nyt käymässä niin, että tämä yhden illan pano, jonka kanssa mitään vakavempaa ei koskaan voi tulla, niin sai tunteeni niin sekasin, että tämän tunne kohun keskellä "päästän menemään" mahdollisesti hyvinkin varteen otettavan seurustelukumppanin.

Ikää itselläni on 20, molemmat pojat ovat 22.

20

5900

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ollapi

      Minusta että minut on juuri tuollaisen syyn takia, olen mies siis. Ja se miltään kivalta tunnu. Mutta minusta silti totuus on aina parempi.

      Jos haluut miehen mielipiteen, niin minusta toi ei oikein fiksulta toiminnalta kuulosta, vaikka samnalaisiahan meistä miehistä löytyy.

      Antaa minulle hiukan huonon kuvan ihmisestä.

    • Eiks täs käyny taas näin, eli pelimies tuli, näki, piti hauskansa ja sai sut vielä ihastumaan itseensä. Jackpot. Ja sitten sä vielä onnistuit menettään kaikki tuntees tähän toiseen kaveriin joka varmasti odotti innoissaan teidän tapaamista, pahasti pelkään jos tää kaveri olis vielä näitä ns. "kunnollisia miehiä", että taas kävi näin.
      Toisaalta mun mielestä sanot nyt suoraan sille nettitutulle että ei tule mitään niin säästät ton kaverin suuremmilta murheilta, kun ettepä te rinsessat osaa päättää mitään. :)
      Ulkonäkö, ulkonäkö, ulkonäkö, ulkonäkö, ainii sanoinko viel ton ulkonäön mitkä oli ne tärkeet kriteerit nyt sen suhteen keneen ihastuit ja kenen kanssa "kemiat" (=ulkonäkö) kohtas?

      Mä syvästi toivon että tää nettituttus olis kans joku pelimies joka vain etsi uusia valloituksia, jolloin häntä ei haittaisi yhtään vaikka et enää haluaisikaan häntä vaan hän siirtyisi suoraan toiseen tyttöön. Muussa tapauksessa onnistut hienosti vahingoittamaan kunnollista kaveria mikä tarpeeks monien tälläisten tapauksen päätteeksi päätyy valittamaan naisista tonne sinkut palstalle. ;)

      • Kunnon mies

        ei sille nyt mitään mahda kun noin se menee.
        Mies näkee vaivaa naisenperään ja sitten poks. tapaat jonkun toisen joka puhuu 2 sanaa ja sit panolle. Mikä siin sit on että moni tekee samoin?

        Ulkonäkö on naisille se tärkein asia. Se ei muutu kyllä koskaan. Toiset miehet vain eivät ole niin komeita vaikka ihan kunnollisia ovatkin.

        Muutenkaan en ymmärrä sitä naisen logiikkaa yhen illan suhteesta. Miehelle se ei ole sama asia yleisesti ottaen. Mies ajattelee että seksiä tarjolla ja jos on hyvää niin haluaa kyllä uudestaan.
        Mikä siinä on että yleensä nainen ei halua sen enempää tuttavuutta vaikka seksiä harrastaa?
        Hieman omakohtainen esimerkki. melkein 20 naista ollut ja vain kerran vakavasti seurustellut. Ei ole hurraamista kyllä kun ihan vaimoa ois kiva elämään saada, ennen kuin yksin kerkee vanheta.

        ainiin vinkki sulle. Tapaa se yhen illan juttu uusiks ja kato jos siitä jotain syntyy. Ettei nyt ihan turha reissu ollut.


      • sitä toista miestä
        Kunnon mies kirjoitti:

        ei sille nyt mitään mahda kun noin se menee.
        Mies näkee vaivaa naisenperään ja sitten poks. tapaat jonkun toisen joka puhuu 2 sanaa ja sit panolle. Mikä siin sit on että moni tekee samoin?

        Ulkonäkö on naisille se tärkein asia. Se ei muutu kyllä koskaan. Toiset miehet vain eivät ole niin komeita vaikka ihan kunnollisia ovatkin.

        Muutenkaan en ymmärrä sitä naisen logiikkaa yhen illan suhteesta. Miehelle se ei ole sama asia yleisesti ottaen. Mies ajattelee että seksiä tarjolla ja jos on hyvää niin haluaa kyllä uudestaan.
        Mikä siinä on että yleensä nainen ei halua sen enempää tuttavuutta vaikka seksiä harrastaa?
        Hieman omakohtainen esimerkki. melkein 20 naista ollut ja vain kerran vakavasti seurustellut. Ei ole hurraamista kyllä kun ihan vaimoa ois kiva elämään saada, ennen kuin yksin kerkee vanheta.

        ainiin vinkki sulle. Tapaa se yhen illan juttu uusiks ja kato jos siitä jotain syntyy. Ettei nyt ihan turha reissu ollut.

        vituttaa kuin pientä oravaa jos hänellä oli muuta kiinnostusta naista kohtaan kuin pelkkä paneminen. Ihme miten ihmissuhteet voikaan mennä.


      • alkuperäinen...

        En ole varma, nähdäänkö me tämän viikonlopun aikana eli tänään tai huomenna. Tämän nettitutun kanssa. Asia on vielä auki...

        En ole lähdössä tietoisesti ketään satuttamaan enkä pelleilemään kenenkään tunteilla. Jos jonkun, niin omat tunteenihan tässä olen täysin sekaisin saanut...

        Ehkä tämä mies oli sitten hieman "pelimies"... Ainakin hänen otteensa olivat varmat ja osasi kaikenlaista kivaa. Mutta en voi sille mitään, että tällainen sytyttää minua! Haluiaisin sen vaan olevan enempi, kuin hetkellistä :/

        Ei, en usko että tämä nettituttu olisi pelimies. Hän vaikuttaa hyvin kunnolliselta,reilulta ja rehdiltä. Ja juuri se hänessä herätti kiinnostukseni. Mutta mihin ne kiinnostuksen tunteet katos? :(( Oon niin sekasin tunteideni kanssa...

        En kuitenkaan kadu yhden illan juttuani, koska se oli elämäni parasta seksiä... Mutta en tiedä oonko TÄMÄN HETKISESTÄ TILANTEESTA kovin ylpeäkään.

        Pitäisikö minun nyt vain alkaa ajattelemaan, että se todella oli yhden illan juttu, eikä niiden perään haikailla!?


      • alkuperäinen...
        Kunnon mies kirjoitti:

        ei sille nyt mitään mahda kun noin se menee.
        Mies näkee vaivaa naisenperään ja sitten poks. tapaat jonkun toisen joka puhuu 2 sanaa ja sit panolle. Mikä siin sit on että moni tekee samoin?

        Ulkonäkö on naisille se tärkein asia. Se ei muutu kyllä koskaan. Toiset miehet vain eivät ole niin komeita vaikka ihan kunnollisia ovatkin.

        Muutenkaan en ymmärrä sitä naisen logiikkaa yhen illan suhteesta. Miehelle se ei ole sama asia yleisesti ottaen. Mies ajattelee että seksiä tarjolla ja jos on hyvää niin haluaa kyllä uudestaan.
        Mikä siinä on että yleensä nainen ei halua sen enempää tuttavuutta vaikka seksiä harrastaa?
        Hieman omakohtainen esimerkki. melkein 20 naista ollut ja vain kerran vakavasti seurustellut. Ei ole hurraamista kyllä kun ihan vaimoa ois kiva elämään saada, ennen kuin yksin kerkee vanheta.

        ainiin vinkki sulle. Tapaa se yhen illan juttu uusiks ja kato jos siitä jotain syntyy. Ettei nyt ihan turha reissu ollut.

        Kiitos myös Sinulle vastauksestasi!

        Viestittelin tämän yhden illan jutun kanssa ja hän oli hieman asenteella, että haluaa kyllä nähdä uudestaan, mutta ei tiedä, koska olisi tänne kaupunkiin jossa asun, niin tulossa. Hän asuu siis viereisessä kaupungissa.

        Haluaisin tohon "tapaat jonkun toisen joka puhuu 2 sanaa ja sit panolle. Mikä siin sit on että moni tekee samoin?" -lauseeseen vielä kommentoida.

        Omalla kohdallani tilanne ei mennyt näin. Juteltiin monta tuntia ja vasta ns. aamulla pantiin. Ja vielä sen jälkeenkin, en siis lähteny heti aamulla pois vaan vasta illalla myöhään. Juteltiin, katsottiin telkkaria, syötiin ja muuta normaalia.


      • asiaa :)
        alkuperäinen... kirjoitti:

        Kiitos myös Sinulle vastauksestasi!

        Viestittelin tämän yhden illan jutun kanssa ja hän oli hieman asenteella, että haluaa kyllä nähdä uudestaan, mutta ei tiedä, koska olisi tänne kaupunkiin jossa asun, niin tulossa. Hän asuu siis viereisessä kaupungissa.

        Haluaisin tohon "tapaat jonkun toisen joka puhuu 2 sanaa ja sit panolle. Mikä siin sit on että moni tekee samoin?" -lauseeseen vielä kommentoida.

        Omalla kohdallani tilanne ei mennyt näin. Juteltiin monta tuntia ja vasta ns. aamulla pantiin. Ja vielä sen jälkeenkin, en siis lähteny heti aamulla pois vaan vasta illalla myöhään. Juteltiin, katsottiin telkkaria, syötiin ja muuta normaalia.

        "Haluaisin tohon "tapaat jonkun toisen joka puhuu 2 sanaa ja sit panolle. Mikä siin sit on että moni tekee samoin?" -lauseeseen vielä kommentoida.

        Omalla kohdallani tilanne ei mennyt näin. Juteltiin monta tuntia ja vasta ns. aamulla pantiin."

        Luulen että edellinen liioitteli vähän, mutta ei se asiaa muuta miksikään.

        Se oikean elämän ihminen ajoi nettitutun ohi. Se on aivan ymmärrettävää, mutta jos nettitutulla on jotain aitoja haluja, niin kyllä sitä vituttaa ihan kympillä :) Muutamat kerrat kun käy noin, niin ei enää jaksa uskoa mihinkään "hyvään" ainakaan netti-ihmisten kohdalla. Säälittävää toisaalta, mutta mulle kävi noin. On käynyt joitakin kertoja noin. Vaikka miten tuntuisi että nettitutun kanssa on jotain yhteistä ja se olisi molemminpuolista, niin silti joku toinen tulee jossa on Jotain Muuta, jotain sellaista että sen kanssa edetään nopeammin. Oikean elämän ymmärrän, mut 3 kertaa on käynyt noin myös virtuaalisesti, että toinen uudempi nettituttu onkin Se Kiinnostavampi. Muutamat kerrat on vituttanut ihan kunnolla, olen ollut aidosti kiinnostunut näistä ihmisistä.


      • asiaa :)
        alkuperäinen... kirjoitti:

        En ole varma, nähdäänkö me tämän viikonlopun aikana eli tänään tai huomenna. Tämän nettitutun kanssa. Asia on vielä auki...

        En ole lähdössä tietoisesti ketään satuttamaan enkä pelleilemään kenenkään tunteilla. Jos jonkun, niin omat tunteenihan tässä olen täysin sekaisin saanut...

        Ehkä tämä mies oli sitten hieman "pelimies"... Ainakin hänen otteensa olivat varmat ja osasi kaikenlaista kivaa. Mutta en voi sille mitään, että tällainen sytyttää minua! Haluiaisin sen vaan olevan enempi, kuin hetkellistä :/

        Ei, en usko että tämä nettituttu olisi pelimies. Hän vaikuttaa hyvin kunnolliselta,reilulta ja rehdiltä. Ja juuri se hänessä herätti kiinnostukseni. Mutta mihin ne kiinnostuksen tunteet katos? :(( Oon niin sekasin tunteideni kanssa...

        En kuitenkaan kadu yhden illan juttuani, koska se oli elämäni parasta seksiä... Mutta en tiedä oonko TÄMÄN HETKISESTÄ TILANTEESTA kovin ylpeäkään.

        Pitäisikö minun nyt vain alkaa ajattelemaan, että se todella oli yhden illan juttu, eikä niiden perään haikailla!?

        Tuntuiko se nettituttu "ihan kivalta"? Muita kuvioita ei ollut, mut sitten tapaatkin miehen joka nai tajun kankaalle, sellaisestahan sinä tykkäät? Virtuaalitutut on virtuaaleja, harvoin sellaisen varaan voi laskea mitään? Jos et tiedä mitä haluat, luulet haluavasi muuta kuin mitä oikeasti haluat? Kunnollinen ja reilu kuulostaa hyvältä mut se ei sytytä sinua?


      • alkuperäinen...
        asiaa :) kirjoitti:

        "Haluaisin tohon "tapaat jonkun toisen joka puhuu 2 sanaa ja sit panolle. Mikä siin sit on että moni tekee samoin?" -lauseeseen vielä kommentoida.

        Omalla kohdallani tilanne ei mennyt näin. Juteltiin monta tuntia ja vasta ns. aamulla pantiin."

        Luulen että edellinen liioitteli vähän, mutta ei se asiaa muuta miksikään.

        Se oikean elämän ihminen ajoi nettitutun ohi. Se on aivan ymmärrettävää, mutta jos nettitutulla on jotain aitoja haluja, niin kyllä sitä vituttaa ihan kympillä :) Muutamat kerrat kun käy noin, niin ei enää jaksa uskoa mihinkään "hyvään" ainakaan netti-ihmisten kohdalla. Säälittävää toisaalta, mutta mulle kävi noin. On käynyt joitakin kertoja noin. Vaikka miten tuntuisi että nettitutun kanssa on jotain yhteistä ja se olisi molemminpuolista, niin silti joku toinen tulee jossa on Jotain Muuta, jotain sellaista että sen kanssa edetään nopeammin. Oikean elämän ymmärrän, mut 3 kertaa on käynyt noin myös virtuaalisesti, että toinen uudempi nettituttu onkin Se Kiinnostavampi. Muutamat kerrat on vituttanut ihan kunnolla, olen ollut aidosti kiinnostunut näistä ihmisistä.

        niin, omalla kohdallani nyt kävi näin... että live elämässä yhden illan aikani mies sai minut niin liekkeihin, että vaikka tiedän... ettei asia jäi yhteen kertaan, niin tavallaan en enää tyydy huonompaan :( en voi muuta sanoa, kuin että oon pahoillani, tietoisesti en tätä halunnut... en tietenkääN! mutta en voi sanoa katuvani, sillä se todella oli elämäni parasta seksiä... sain niin paljon itseluottamusta jne...

        Harmi, että sinulle on käynyt niinkuin kerroit :/


      • alkuperäinen...
        asiaa :) kirjoitti:

        Tuntuiko se nettituttu "ihan kivalta"? Muita kuvioita ei ollut, mut sitten tapaatkin miehen joka nai tajun kankaalle, sellaisestahan sinä tykkäät? Virtuaalitutut on virtuaaleja, harvoin sellaisen varaan voi laskea mitään? Jos et tiedä mitä haluat, luulet haluavasi muuta kuin mitä oikeasti haluat? Kunnollinen ja reilu kuulostaa hyvältä mut se ei sytytä sinua?

        Oikeestaan... hmm, se nettituttu tuntui TODELLA kivalta. Mutta kun sitten sainkin sitäkin paremman näköistä miestä, mielettömän ihanaa ja mukavaa yhdessäoloa.. en tavallaan enää tyydy vähempään :( tai jotain... musta tuntuu pahalta kirjottaakkin näin :( tuntuu niin pinnalliselta :/

        "Jos et tiedä mitä haluat, luulet haluavasi muuta kuin mitä oikeasti haluat?"

        ^^ Asia voi hyvin pitää paikkansa... oon hyvin sekasin tällä hetkellä tunteistani... se mies vain vei multa niin jalat alta...

        "Kunnollinen ja reilu kuulostaa hyvältä mut se ei sytytä sinua?"

        Rehellisesti sanoen en tiedä, miten tätä kommentoisin. Tottakai kuulostaa hyvältä, mutta sen lisäksi haluisin räväkkyyttä ja spontaanisuutta. Tämä nettituttu ei sellainen ole, ei edes omien sanojensa perusteella.. äh :( Ehkä sinä yönä tajusin, että haluan sellasen miehen, räväkän.. ihanan, hieman raju otteisen.. sellaisen, kuin tämä pano oli :/


      • asiaa :)
        alkuperäinen... kirjoitti:

        Oikeestaan... hmm, se nettituttu tuntui TODELLA kivalta. Mutta kun sitten sainkin sitäkin paremman näköistä miestä, mielettömän ihanaa ja mukavaa yhdessäoloa.. en tavallaan enää tyydy vähempään :( tai jotain... musta tuntuu pahalta kirjottaakkin näin :( tuntuu niin pinnalliselta :/

        "Jos et tiedä mitä haluat, luulet haluavasi muuta kuin mitä oikeasti haluat?"

        ^^ Asia voi hyvin pitää paikkansa... oon hyvin sekasin tällä hetkellä tunteistani... se mies vain vei multa niin jalat alta...

        "Kunnollinen ja reilu kuulostaa hyvältä mut se ei sytytä sinua?"

        Rehellisesti sanoen en tiedä, miten tätä kommentoisin. Tottakai kuulostaa hyvältä, mutta sen lisäksi haluisin räväkkyyttä ja spontaanisuutta. Tämä nettituttu ei sellainen ole, ei edes omien sanojensa perusteella.. äh :( Ehkä sinä yönä tajusin, että haluan sellasen miehen, räväkän.. ihanan, hieman raju otteisen.. sellaisen, kuin tämä pano oli :/

        Mut turha sun on murehtia, noin kävi ja sillä siisti. Se on harmi sen nettituttusi osalta, mutta minkäs teet. Itse arvostaisin nettituttunasi sun taholtasi avointa ja rehellistä kertomusta tunteistasi minua kohtaan, ei mitään pinnallisia kuluneita fraaseja "et olekaan sitä mitä haen", vaan jotain omaperäisempää ja vähän perustellumpaa. En tiedä haluaisinko kuulla yhden illan miehestäsi. Jos haluaisin vihata sinua ja katkeroitua lisää, haluaisin, muuten en. Ehkä ei kannata kertoa. Edustan kyllä muutenkin ajatuksiltani valtavirroista poikkeavaa miestyyppiä, usea nainen on mulle huomauttanut tuosta, eli saatan olla väärässäkin vinkkieni suhteen.
        :)


      • asiaa :)
        asiaa :) kirjoitti:

        Mut turha sun on murehtia, noin kävi ja sillä siisti. Se on harmi sen nettituttusi osalta, mutta minkäs teet. Itse arvostaisin nettituttunasi sun taholtasi avointa ja rehellistä kertomusta tunteistasi minua kohtaan, ei mitään pinnallisia kuluneita fraaseja "et olekaan sitä mitä haen", vaan jotain omaperäisempää ja vähän perustellumpaa. En tiedä haluaisinko kuulla yhden illan miehestäsi. Jos haluaisin vihata sinua ja katkeroitua lisää, haluaisin, muuten en. Ehkä ei kannata kertoa. Edustan kyllä muutenkin ajatuksiltani valtavirroista poikkeavaa miestyyppiä, usea nainen on mulle huomauttanut tuosta, eli saatan olla väärässäkin vinkkieni suhteen.
        :)

        "Kävikö tai onko tässä nyt käymässä niin, että tämä yhden illan pano, jonka kanssa mitään vakavempaa ei koskaan voi tulla, niin sai tunteeni niin sekasin, että tämän tunne kohun keskellä "päästän menemään" mahdollisesti hyvinkin varteen otettavan seurustelukumppanin."

        En usko. Uskon siihen että ihminen tietää sisällään mitä haluaa.


    • että..

      seksi aiheuttaa naisessa kiintymystä.
      Unohda siis aivokemian aiheuttamat kommervenkit.
      Anna itsellesi anteeksi, äläkä enää tee niin.

    • teinivaiheen

      "jämät" menossa. Tee kuten haluat, mutta tee kaikille ja nettitutullekin selväksi, että oot vielä hössö, elät päivän kerrallaan tuntemusten mukaan etkä voi luvata mitään pysyvämpää vielä.
      Tämänlaisilla ehdoilla nettituttuskin tekee mitä tekee harkintansa mukaan, jos se on ok-mies ei sillä tule olemaan mitään vaikeuksia suhteiden suhteen (jos näin voidaan sanoa :)

      • Tuo tyttönen

        tekee palveluksen jos jättää tuon nettituttavan rauhaan ja se saa etsiä jonkun muun kuin tuollaisen pissiksen.


    • Jo aikuinen

      Miksi tämä on ongelma? Ethän ole sitoutunut vielä kehenkään. Tapaat rauhassa kummankin ja katsot, miltä tuntuu. Voi olla, että kemiat eivät pelaa nettituttusi kanssa loppujen lopuksi ollenkaan tai että tämä ihana yhden illan juttu tuntuukin hetken päästä huonolta vaihtoehdolta. Kyllä se siitä selviää. Itse kyllä satsaisin mieheen, joka sykähdytti kertaheitolla :)

      • alkuperäinen...

        Kiitos todella paljon kirjoituksestasi! Olet oikeassa, ehkä todella kannattaa satsata vain sellaiseen, joka aidosti sytyttää.. johon ei tarvitse ns. tulitikkuja aina kantaa mukanaan :/


      • tässä kävi?
        alkuperäinen... kirjoitti:

        Kiitos todella paljon kirjoituksestasi! Olet oikeassa, ehkä todella kannattaa satsata vain sellaiseen, joka aidosti sytyttää.. johon ei tarvitse ns. tulitikkuja aina kantaa mukanaan :/

        Hei! Oletko, alkuperäinen, jo tehnyt jonkin päätöksen? Miten kävi? Jos vielä kaipaat neuvoja, niin sinunan sopisin treffit nettimiehen kanssa. Ethän voi tietää, vaikka hänkin veisi sinulta jalat alta! Kemioita kun ei voi tietää netin välityksellä, ne täytyy kokea livenä.

        Me kaikki naiset olemme tavanneet jonkun miehen, joka on niiiiin seksikäs ja jonka rinnalla muut miehet kalpenevat. Nämä miehet vaan harvoin haluavat seurustella. Ihan sen takia kannattaa antaa muillekin mahdollisuus. Tietenkään tämä ei ehkä onnistu kovin nopeasti pelimiehen tapaamisen jälkeen, pelimies kun inhottavalla tavalla saa naisen hormoonit sekaisin pitkäksi aikaa vaikka mies itse unohtaa naisen nopeasti.


      • 43-vuotias mies
        tässä kävi? kirjoitti:

        Hei! Oletko, alkuperäinen, jo tehnyt jonkin päätöksen? Miten kävi? Jos vielä kaipaat neuvoja, niin sinunan sopisin treffit nettimiehen kanssa. Ethän voi tietää, vaikka hänkin veisi sinulta jalat alta! Kemioita kun ei voi tietää netin välityksellä, ne täytyy kokea livenä.

        Me kaikki naiset olemme tavanneet jonkun miehen, joka on niiiiin seksikäs ja jonka rinnalla muut miehet kalpenevat. Nämä miehet vaan harvoin haluavat seurustella. Ihan sen takia kannattaa antaa muillekin mahdollisuus. Tietenkään tämä ei ehkä onnistu kovin nopeasti pelimiehen tapaamisen jälkeen, pelimies kun inhottavalla tavalla saa naisen hormoonit sekaisin pitkäksi aikaa vaikka mies itse unohtaa naisen nopeasti.

        Pitäisiköhän rippikouluun liittää pelimieskoulu? Jokainen teini voisi treenauttaa itsensä supliikkikuntoon jollain 40-vuotiaalla naiskappalaisella?


    • Anonyymi

      Muna siesoo

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      214
      3419
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2171
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2071
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1955
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      75
      1617
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1371
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1271
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1257
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1217
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1198
    Aihe