Olemme tunteneet toisemme nyt, muutaman vuoden ajan. En tiedä mistä johtuu se, että melko alussa tuttavuutemme jokin sinussa häiritsi minua! Koetin ravistella kielteisen ajatuksen pois mielestäni, koska koin tarvitsevani sinua. Näiden vuosien aikana, olemme viettäneet varsin vähän aikaa yhdessä, tarkoituksena tutustua paremmin erilaisiin luonteisiimme. Mutta muutenhan toki olemme viettäneet aikaa, toistemme seurassa paljonkin. Et ole päästänyt minua helpolla, niin paljon olet arvostellut, yrittänyt jopa muuttaa ajatusmaailmaani, enemmän sinun mieleiseksesi. Olet ollut myöskin suorapuheinen ystävä- ja täytyy myöntää että joskus se on saanut minut ajattelemaan, että olenko sittenkin väärässä, asiassa eilisessä. Olen hyvin tuskaisena valvonnut- kun en ole saanut unta öisin, ja tässä hiljalleen kypsytellyt päätöstäni! En tietenkään jätä sinua/ luopuisi sinusta, minkään edellä sanomani takia. Mutta aivan itse sen teit, tässä lyhyt aika sitten. Kerroit sen tavallaan niin hassusti, mutta tarkoittaen juuri sitä, mitä mieltä oikeasti olet asioista kaikista- ja niistä jutuista, joissa mukana on myöskin toisia. Enemmän samanlaisia ihmisinä kuin mitä olet sinä ystävä hyvä!. Minulla ei ole mitään annettavaa sinulle enään, toivon että tämä juttu päättyy, silti mahdollisiman kivuttomasti- ja jatkossa voimme kumpikin paremmin tahoillamme!. "Kiitos Ystävyydestäsi". Ja kaikesta siitä mitä minulle annoit elämääni tässä ajassa!.
Epärehellinen ystävyys!
8
987
Vastaukset
- jättää
hyvästit "ystävälle" jonkun palstan kautta,mitä jos tässä olikin rehellinen ystävä joka sai sinut katsomaan peiliin etkä kestä mitä siellä näkyy...
- todella
Sinähän annat itsestäsi todella hyvän kuvan täällä, sinulla ei ole rehtiyttä sanoa ystävällesi tätä suoraan vaan pakenet.
En minäkään haluaisi tuollaista ystävää.
Vahvistuu ajatus siitä että ystäväsi on ollut rehti sinulle mutta et ole totuutta kestänyt.
Joskus sinunkin pitää katsoa peiliin,ei kaikki ole aina toisen vikaa.
Ystävyyshän on aitoa silloin kun ollaan rehellisiä toisille kaikessa, sinusta ei sitä
käsitystä tässä saa.
- ystävä``
sitten koskaan? Vaikuttaa, ettet ollut.
- Arveluttavaa valittaa täällä
Kuinka joku voi valittaa tänne palstalle huutomerkin kera epärelellisestä ystävyydestä,kertomatta itse suoraan lukijoille mistä on kyse?Mitä tämä ystäväsi muka teki?Miten kuvittelet,että ystäväsi olisi sinua yrittänyt muuttaa kaltaisekseen mitenkään?Luulet liikoja itsestäsi.Taidat kadehtia ystävääsi,joka lienee fiksumpi sinua.Missä hän muka oli epärehellinen?Sinähän se epärehellinen olet,kun et edes suoraan hänelle puhu vaan "tyhjille seinille"täällä palstalla.Päätin vastata,koska olen tavannut itse yhtä vastenmielisiä ex"ystäviä"kuin sinäkin tunnut olevan.Etsi parempi ystävä itsellesi,koska taisit menettää sen parhaan mitä ikinä kykynet saamaan.
- Aloittajan tekstissä
Aloittaja kirjoitti että koki jonkin ystävässään häirinneen häntä alusta saakka. Aloitit silti ystävyyden kun koit tarvitsevasi ystävääsi. Onko tämä tarvitseminen oikea motivaatio aloittaa ystävyys-suhde? Eikö yleensä ystävystytä sen takia että tunnetaan yhteenkuuluvuutta jollain tasolla, tai tullaan muuten hyvin toimeen. Mun mielestä ystävystyä voi hyvinkin erilaiset ihimiset jos vaan asenne on kohdallaan.
- narsismi
Aloittajan tekstissä kirjoitti:
Aloittaja kirjoitti että koki jonkin ystävässään häirinneen häntä alusta saakka. Aloitit silti ystävyyden kun koit tarvitsevasi ystävääsi. Onko tämä tarvitseminen oikea motivaatio aloittaa ystävyys-suhde? Eikö yleensä ystävystytä sen takia että tunnetaan yhteenkuuluvuutta jollain tasolla, tai tullaan muuten hyvin toimeen. Mun mielestä ystävystyä voi hyvinkin erilaiset ihimiset jos vaan asenne on kohdallaan.
on se ystävyyden kaunehin kukka,otetaan uusi tilalle kun vanha ei jaksa enää nyökytellä kaikelle....
- minäkin..
.. ajatukseni tähän ystävyysasiaan, siis omakohtainen näkemykseni ystävyydestä.
Minulle ystävä on ihminen, jonka kanssa voi jakaa elämäänsä ja ajatuksiaan pyyteettömästi. Ystävältä ei odoteta vastapalvelusta, toimitaan tasapuolisesti ja toinen huomioonottaen, sillä ystävyyssuhdehan on tarkoitus säilyttää koko elämän.
Ystävä voi sanoa mielipiteensä mistä tahansa asiasta, ja asioista voidaan olla eri mieltä riitelemättä. Jos jokin sanottu asia vaivaa, ystävältä voi aina kysyä suoraan, mitä toinen on tarkoittanut, ja odottaa rehellistä vastausta.
Ystävyys ei ole sidottuna yhteiskuntaluokkaan, sukupuoleen, ihonväriin, uskontoon, ammattiin, ikään, aatesuuntaan tai varallisuuteen. Ystävää ja raha-asioita ei sekoiteta keskenään, muuten kuin ajatuksen tasolla.
Ystävyydelle ei aseta ehtoja. Sellaista asiaa ei olekaan, mitä todelliset ystävät eivät pystyisi keskenään selvittämään. :) - mimosa2
Olen kokenut ja nähnyt jos jonkinlaisia ihmisiä, ja rehellisesti voin sanoa, että joskus ihminen huomaa valinneensa elämäänsä ihmisiä, jotka eivät sinne kuulu. Niitä joiden kanssa on paljon yhteistä ollut, mutta ei enää. Joskus ihminen kasvaa, muuttuu niin että pystyy näkemään ympärilleen, huomaa ne aidot ihmiset.. ja sitten ne ei niin aidot. Se on viisautta ja kypsyyttä nähdä ne ihmiset, jotka eivät enää kulje samaa polkua..
Paljon ihania ihmisiä jokaisen elämään ja tulevaan vuoteen!! ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman481558Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!761355- 261099
Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua
Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊881064- 88970
Ai miehillä ei ole varaa maksaa
Treffejä naiselle johon on ihastunut? Ihanko totta dusty miehet? Tekosyy. Haluatko laittaa 50/50 kaikki kulut parisuhtee187906Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta
Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi99855Olet mielessäni
viimeisenä illalla ja ensimmäisenä aamulla. Ihastuin sinuun enkä voi tunteilleni mitään. Jos uskaltaisin, tunnustaisin s20851- 82821
Hei rakas mies. Olisi yksi kysymys, mielellään rehellinen vastaus edes täällä..
Mitä sinä minusta haluat?70789