Cameleo hiusvärit

mirka

Ostin tällasen Cameleo kestovärin, maksoi vain 2,90 euroa. Sävy vaalea tuhka, 9.1. Onko kenelläkään kokemusta kys. sävystä?

46

22947

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • menphis

      Kyllä toimi oikein hyvin tämä väri.Olen kokeillut mustana ja violettina.Olen läpikäynyt varmaan koko skaalan mitä värejä on ollut olemassa sitten vuoden-80 jälkeen ja voin melkein sanoa,että tämä on yksi parhaista!Ja hintakin naurettavan halpa.Ainut huono puoli on ettei sitä tahdo löytyä.Täällä jyväskylässäkin ainut kauppa joka sitä möi-lopetti sen myynnin.Ihmiset eivät uskalla kai kokeilla kun hinta on niin pieni.Ostavat mieluummin pari kymppiä maksavan tuotteen ja luulevat .että se on parempaa.Harmi=/

      • nessa16

        täällä hyvinkäällä on joka kaupassa ja maksaa 2.99€ -5.00€


      • Anonyymi

        Lähteekö kosteuttava ja värjäävä shamppoo siis 4-6 pesussa


      • Anonyymi
        nessa16 kirjoitti:

        täällä hyvinkäällä on joka kaupassa ja maksaa 2.99€ -5.00€

        missähän kaupoissa on.ustaa cameleon sävyä?


    • sintti_joo

      juu kokeilin kyseistä väriä ja oli täysi pettymys! väri lähti melkein kokonaan pois huuhdellessa mitä oli hiuksiin tarttunut meinaan minulla se väri meni melkein kaikki pää nahkaan :o enkä ymmärrä miksi.olen 10vuotta ainakin värjäillyt hiuksia eikä koskaan ole käynyt vastaavaa. väriä tippui myös kaulalle ja kun yritin pyyhkiä sitä pois veden kanssa niin levisi vaan ja jouduin käyttämään kynsilakan poistoainetta että sain sen pois :D ja aivan kauhea haju siitä lähti! elikkä tietääkö kukaan kyseisen merkin nettisivujen osoitetta tai palaute s.postia?? paketti itelläni on jo roskissa.

      • sontaaaaaaaaaa

        juu paska tuote, mulle tuli ihan harmaan värinen.


    • Cosmetics

      Just tänään Halpa-Hallista ostin tänään ko. kestovärin ja ajattelin illalla kokeilla. Sävy 6.44 Copper Brown. Hinta oli todellakin pieni verrattuna muihin tuotteisiin.. Seuraavanlaisen sivuston löysin netistä: http://www.marba-cosmetics.com/farby_en.html

    • värjäilyn lopettanut!

      on kokemusta. ostin tänään ton kyseisen värin ja en ole tyytyväinen lopputulokseen
      siitä piti tulla vaalea blondi,värikarttakin näytti että siitä pitäisi tulla jo entuudestaan blondeihin hiuksiin blondit mutta tulikin HARMAA! oli viimeinen kerta kun ostin tuota väriä. miten saada värin tekijät vastuuseen?

      • Asiantuntija

        Sinuna en soittelisi ketään vastuuseen asiasta. Värinä 9.1 on tuhkan vaalea, joka siis vaaleaan (hieman kultaiseen) hiukseen laitettuna kääntää keltaisuutta pois. Mutta jos hiukset ovat ihan vaaleat jo värjäystä ennen niin tuhkaisuus vetää harmaaksi. Nimen omaan tämä numero 1 tarkoittaa sitä tuhkaa! ja tuhkahan on harmaata. Eli jos tarkoituksesi on vain saada vaalea lopputulos ilman tuhkaa, ÄLÄ osta väriä jonka numeroissa viimeisenä/toiseksi viimeisenä on 1! Näin siis.. oliko lisättävää?

        Ps. kokeilin samaista väriä enkä pitänyt siitä. Se kutitti ja haisi ihan kauhealle. Vaalennustehokin oli sitä sun tätä.


    • tytttttt

      Olen vuosien varrella kokeillut yhtä sun toista hiusväriä ja tämä on ollut pahin. Tummanruskealla yritin värjätä tummia värjättyjä hiuksiani ja kun aineen sain päähäni niin jo hetkisen päästä alkoi hirveä kutina. PIdin sinnikkäästi vaikutusajan, mutta kutina ei lähtenyt.Väriä ei jäänyt päähäni ollenkaan =( Pelkäsin että kohta lähtee tukka päästä. Onneksi aloe geeli auttoi kutinaan, mutta valitettavasti värjätä en sitten uskaltanut millään muutamaan viikkoon...

      • pänni

        Olen jo pari vuotta käyttänyt k.o. väriä ja pelkkiä hyviä kokemuksia! Hinta/laatusuhde kohdallaan.


    • moimoivaan

      itse ostin 4.6 rubiinin punainen. hiuksistani tuli mustat. ei vain löydy mitään paikkaa johon voisi suomeksi valittaa. soitanko sitten bulgariaan?

    • pulassaa

      Itse mietin juuri että uskallanko tuota samaista sävyä päähäni laittaa.. hiukseni ovat juuresta ihan valkoiset, mutta latvoissa ja vähä sielä sun täälä keltaisia/tummeman vaaleita kohtia.. ajattelin että jos laitan tätä vain latvoihin niin ei siitä kovin paha voi tulla (:

    • ionwhwh

      Ostin kerran jotain punasen savystä cameleo väriä ja sain mustanvioletit hiukset :/
      V*tutti vähän.

    • 123456 kertaaaaaaaaa

      Moika!
      itse ostin viimeviiikolla kaksi pakettia samaa väriä koska mulla pitkät hiukset. väriksi tuli sellanen maantien värinen. Mutta minä hainkin juuri sitä tuttua ja turvallista väri sävyä.
      Hiukset oli kyllä värjäyksen jälkeen tosi öljysen tuntuset, Piti pestä pariinkin otteesen että tulivat puhtaan tuntuiseksi
      ihan hyvä tuote mun mielestä. eipä ne kalliimmat värit ole sen ihmeellisempi. itse kokeillut monenkin laisia värejä.
      Eli kyllä Camelon ihan asiansa ajaa. Mutta jos ihan blondia olet itsellesi ajatellut niin ei taida olla paras maholinen tuo 9.1

      • 26jokku_

        Muutamalta oon kuullu että se öljy joka tulee sen paketin mukana että se tekee hiukset öljyisiksi taikka rasvaisiksi ni on jättäny sen pois.. itellekki välillä tulee rasvaisiksi mutta muuten ok ollu toi väriaine :-)


    • MillaWan

      Olen käyttänyt tuhkanvaaleaa (oliko 8.1 vai 7.1 sävy, en nyt kunnolla muista) ja ihan hyvä lopputulostuli. Värinpoistovoide on aika tehotonta värjättyyn tukkaan, mutta omaan juurikasvuun se taas oli tarpeeksi vahvaa, mutta silti laimeaa ettei hiuset kärsineet vaalennuksesta.

      Tosin nyt en ole varma haluanko pitää blondeja hiuksiani, ja on 6.26 (aubergine, munakoiso visiinkin suomeksi) hankittuna ja tarkoitus olisi ehkä laittaa se päähän. Täytyy katsoa mitä tekee...

      Mutta tyytyväinen olen ollut. Täällä on vaan yksi ruokakauppa mikä myy väriä, muualla ei ole näkynyt..

    • lsautnnee

      Mistä saisi Cameleota Tampereella tai esim. Pirkkalassa? Tuo 7.1 olisi just täydellinen, omaa hiusväriä lähellä.

      • 4ty5y5y

        Tarkoituksenani on siis päästä takaisin lähes omaan sävyyn vaalennetuista hiuksista:D


      • Anonyymi

        ainakin s-ryhmät myy


    • latvat...

      itse juuri eilen laitoin mustan kun oli aika ruman väriset kun tuo tummanruskea haalistunut ja katsoin että voisin kokeilla kun hintakin oli suhteellisen pieni ja hyvin tuli kun mustaksi oli tarkoitus ja kauniin kiiltävät mustat tuli ! :) ainut huono puoli on että latvat ottivat kärsiäkseen ja ovan aika hamppuiset tällä hetkellä.. muuten hyvä kyllä tarttui mainiosti :)

    • mistä noita cameleo värejä saa ostettuu ku ainakaa prismas en nähny? ni pitkääks se ostaa jostai kampaamosta vai saaks iha normi kaupoist?

    • oskuriposkuri

      meillä pohojammaalla oon törmäälly halapahallis !

    • laksnfnnq

      ite kokeilin sitä värinpoistoo ja ei kyllä poistanu mitää väriä. olkoonki että värjäsin edellisenä päivänä hiukset mut olis sen jotai pitäny poistaa ja ei toiminu äitilläkään miltä ei oo ikinä hiuksia värjätty joten ei ollu kyllä kovin hyvä kokemus se värinpoisto. mut kaveri on värjänny punaseks niillä väreillä ja ihan punaselta ne hiukset näyttää ;D

    • jeeee1

      Joo poikaystävän hiuksia ollaan kans kyseisellä merkillä mustaks värjäilty ja sillä on tuo cameleon väri pysyny jopa kaikista parhaiten. ite ostin sellasen värinpoiston ja olis tarkotuksena kokeilla mut pahoin pelkään ettei toimi ku ei oo kovin hyviä kommentteja tääl ollu.:(

      • Tyytyväinen

        Mullakaan tuo Cameleon värinpoisto ei toiminut, mutta toisen halpisvärin Elean värinpoisto toimii todella hyvin! Yhtä hyvin kuin nämä kalliimmat 12 euron värinpoistot. Suosittelen kokeilemaan. Eleassa on se jauhekin mukana joka vaalentaa. Cameleon muihin sävyihin olen ollut erittäin tyytyväinen! Muutenkin paljon parempi väriaine mitä muut, eikä ole hinnalla pilattu.


      • saag4
        Tyytyväinen kirjoitti:

        Mullakaan tuo Cameleon värinpoisto ei toiminut, mutta toisen halpisvärin Elean värinpoisto toimii todella hyvin! Yhtä hyvin kuin nämä kalliimmat 12 euron värinpoistot. Suosittelen kokeilemaan. Eleassa on se jauhekin mukana joka vaalentaa. Cameleon muihin sävyihin olen ollut erittäin tyytyväinen! Muutenkin paljon parempi väriaine mitä muut, eikä ole hinnalla pilattu.

        Sama mulla. Hiuksille ei tapahtunut värinpoistolla mitään. Harmitti kun 4,90€ meni hukkaan. Olis vaan pitäny heti ostaa kalliimpi, aiemmin toimivaksi todettu tuote..


    • nööf

      Ekaa kertaa kokeilin tuota hiusväriä, värjäsin tummanruskeaksi. todella kirkas ja täyteläinen väri, ajaa asiansa siinä missä muutkin värit!

    • Kiukkunen

      Oon ennenki käyttänyt cameleon kirkkaan punasta väriä ja väri on aina ollu täydellisen punanen, paketin muutoksen jälkeen ostin taas sen saman kirkkaan punasen värin ja nyt mulla on tummanliilat hiukset. Pääsenpä ostaa blondauksen ja jonkun toisen merkin punasen värin, ei tarvi cameleota enää käyttää.

      • Tyytyväinen

        Itsekin olen värjännyt punaisella ennen ja jälkeen paketin muutoksen, ja yhtä punainen on aina ollut, että olisiko ollut joku vika kyseisessä pakkauksessa. Olen käyttänyt jo kauan tuota merkkiä, eikä mitään ongelmaa. Todella halpa ja ihana väri!


    • joo ihan hyvä!!

      Värjäsin tänää tumman ruskeiks ja väri levitty hyvin ja pysy hyvi vaik olikii hilkulla et pitkii ja paksuihi hiuksii riitti väriä. Väri ei haissu eikä haise nytkää päässä kummoselle huuhtelun jälkee ja hiukset kuivina. Väriä ei tarvinnu huuhella tuhottoman kaua ja latvatkaa ei tunnu kärsineiltä. Saa sitte nähä mite väri pysyy :)

    • -CatVonG

      Vuosia olen jo tämän merkin väreillä värjäillyt ja olen ollut tyytyväinen. Nyt tuli ostettua tuo värinpoisto - saas nähdä :S

      Palautteet sitten sinne Franskan tai Puolan osoitteeseen.. :)

    • Losia

      Onko kukaan kokeillut Faipan värejä tai muita tuotteita? Ovat kuulemma tosi hyviä.

      • Liisa-ihmemaa

        Joo, munkin mielestä :))


    • Gabsu

      Itse ostin tuhkanvaalean Venäläisestä halpakaupasta (ihan suomesta kuitenkin!) Ja makso sen jonku 3.60e tjn.. Aattelin että kokeillaan nyt tämmöstä välillä, kun juurikasvusta on päästävä eroon ja rahat on vähissä. Ja ainakin pakkauksen väri näytti just hyvältä. Itellä on täl hetkellä ihan hopeanvaaleat hiukset (kiitos hopeashampoon) paitsi juuresta! Juuri on pysynyt tummankellertävänä vaik mitä teen ja viimeksikin värjäsin jollain kalliilla platinanvaalealla jossa tuli mukana semmoin sininen hiusmaski, niin teki keltasemmaks hiukset ku mitä aiemmin olivat! Välillä onnistunu välillä ei.. Kaipaan shwartzkopfin Vision -väriä, sillä tuli aikoinaan just hyvät, eikä ollu vaalennusjauhetta erikseen.

      Mun ostamassa Cameleo-pakkauksessa on ihan suomenkieliset ohjeet muidenkin kielien ohessa, lukee selkeesti että öljypussi laitetaan pulloon tuubin kanssa ja sekoitetaan. Toivon että tämä väri ei tuhoais mun hiuksia niin paljon kuin nuo missä on vaalennusjauhepussi mukana. Ne tuntuu tuhoavan hiuksia samalla lailla kun ihan värinpoisto.. Ehkä huomenna uskallan kokeilla ja raportoin sitten tänne :)

    • ismopeppo

      eipä tehny ainaka värinpoisto mitään mun tummiin hiuksiin kun olisin halunnut vaalentaa asteen-pari :(

    • saukkonen

      Olen käyttänyt Cameleon-värejä useasti, enkä aio todellakaan enää ostaa mitään neljä kertaa kalliimpia värejä! Cameleon ajaa tasan saman asia, enkä ole joutunut pettymään kertaakaan. Myös Elean värinpoisto oli tosi hyvä, ja hinta ei päätä huimannut, vaikka kolme purkkia piti ostaa :P Jyväskylässä ainakin Cameleonia saa Minimanista ja Vantaalta Koivukylän Saiturin Pörssistä :)

    • Cameleofani

      Cameleo hiusvärit parhaita! Jos vaan haluu kunnon väri poiston nii sit jotai muuta mutta se cameleon värinpoisto(voide?)toimii hyvin kun haluaa esim juuri kasvua vaalentaa :) oon koittanut kaikkia vaaleita, tumman ruskeita ja punasta väriä. Parempia kun jotkin 10 euron värit joita olen kokeillut ja se hoitoaine tuoksuu taivaalliselle varsinkin näissä uudistetuissa pakkauksissa! :) jee että ei se ihan aina mene että rahalla saa hyvää ;) hyvin pysyy väri päässä ainaki paremmin kuin live värit tai elea värit.

    • Sipuli2

      Juuri äsken laitoin hiuksiini intensiivisen punaisen 7.45. Ainakin näin äsken laitettuna toimii aivan kuten nuo kalliit hiusvärit.. Väristä tuli juuri sellainen mitä purkki näyttikin. Mikäli pysyvyys on hyvä niin en enää koskaan osta muiden merkkien värejä jos näin edullisesti saa samaa laatua! Ainoa miinus tässä vaiheessa oli tuotteen haju, mutta harvemminpa nuo värit hyvälle tuoksuu..

    • ei_valittamista

      Olen värjännyt hiuksiani mustalla (1.0) ja olen ollut tyytyväinen lopputulokseen.

    • mömmeli233

      Ihan paras toi cameleo ja onneks sitä saa myös prismasta kun siellä tulee käytyä enemmän kun tokmannilla.. Prismassa hinta oli 3.98 kun just sieltä punaisen ostin

    • tosi-tyytyväinen

      Mulla on pitkät mustat hiukset (oikeasti ihan vaaleat) ja värjään tyvikasvun aina 3-4 viikon välein Cameleonin sinimustalla (en muista numeroa). On oikeasti ihan sairaan hyvä ja pysyy todella hyvin hiuksissa, ettei tosiaan tarvitse värjätä kuin vain se juurikasvu. Ostan aina Saiturin pörssistä useamman kerrallaan, että on aina kaapissa valmiina kun alkaa blondi tyvikasvu näkymään. Eikä maksa ku 3,60!

    • Inksu666

      Kiva lukea kokemuksia. Tarkoitus laittaa 7.45:sta huomenna.

    • värjäisinkö

      Mä mietin että näkyyks toi punanen väri ruskeissa hiuksissa?

    • Anonyymi

      Katsokaa noita pigmenttien hintoja tukussa. Jotain euron kilo ja alle isoissa erissä. Muutaman sadan ml:n pulossa pigmenttiä ei ole grammaakaan? Värituotteen hinta ei siis muodostu pigmentistä vaan pigmenttin nimestä tuotteessa. Näin meitä rahastetaan.

    • Anonyymi

      Ostin cameleon 3.1 black brown väri on hyvä ja nelko tasainen mutta riippuu hius pohjadta mietin vain että miten se lähtee kun pohjalla blondit lukeejan siinä että 4-6 pesua mutta haluaisin vain varmistaa

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      25
      1461
    2. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1291
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      9
      1265
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1205
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      29
      1184
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      13
      1083
    7. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1077
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1064
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      7
      1063
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1052
    Aihe