Onnittelut Saulille.
Puolusti autoveroa vielä sen jälkeen kun oma vaimo kuoli kotterossa, nyt sai 30 vuotta nuoremman. Pitääköhän senkin kuolla ennen kuin Saulin kanta muuttuu.
Mr. Autovero naimisiin
9
1142
Vastaukset
- ...................
Bullshit walks (alone).
- joku vaan
Muutama vuosi vaimonsa kuoleman jälkeen itki telkkarissa että autoveron alentaminen on hänen uransa vaikein päätös.
Valtion autoverotulot lisääntyivät tämän jälkeen tosi paljon.
Ymmärränkö oikein, Niinistön mukaan suomalaiset ja jopa oma perhe pitää tappaa keskimäärin 14 vuotta vanhoihin kotteroihin vaikka tästä on valtiolle taloudellista haittaa?
Täällä on nykyisin vanhemmat autot kuin missään muussa EU-maassa, mukaanlukien Kreikka, Slovenia, Tsekki, Puola, Eesti jne.
Vanhempia autoja löytyy enää Nigeriasta ja Kuubasta. - .......................
joku vaan kirjoitti:
Muutama vuosi vaimonsa kuoleman jälkeen itki telkkarissa että autoveron alentaminen on hänen uransa vaikein päätös.
Valtion autoverotulot lisääntyivät tämän jälkeen tosi paljon.
Ymmärränkö oikein, Niinistön mukaan suomalaiset ja jopa oma perhe pitää tappaa keskimäärin 14 vuotta vanhoihin kotteroihin vaikka tästä on valtiolle taloudellista haittaa?
Täällä on nykyisin vanhemmat autot kuin missään muussa EU-maassa, mukaanlukien Kreikka, Slovenia, Tsekki, Puola, Eesti jne.
Vanhempia autoja löytyy enää Nigeriasta ja Kuubasta.Ja niitä ku viskelet tuolla toreilla neitien ja rouvain etteen, niin ehkä älyät?
- fvbfipffv
joku vaan kirjoitti:
Muutama vuosi vaimonsa kuoleman jälkeen itki telkkarissa että autoveron alentaminen on hänen uransa vaikein päätös.
Valtion autoverotulot lisääntyivät tämän jälkeen tosi paljon.
Ymmärränkö oikein, Niinistön mukaan suomalaiset ja jopa oma perhe pitää tappaa keskimäärin 14 vuotta vanhoihin kotteroihin vaikka tästä on valtiolle taloudellista haittaa?
Täällä on nykyisin vanhemmat autot kuin missään muussa EU-maassa, mukaanlukien Kreikka, Slovenia, Tsekki, Puola, Eesti jne.
Vanhempia autoja löytyy enää Nigeriasta ja Kuubasta.se jotenkin fiksumpaa tappaa niitä akkoja uudessa autossa?
- joku vaan
fvbfipffv kirjoitti:
se jotenkin fiksumpaa tappaa niitä akkoja uudessa autossa?
Olisi voinut säilyä hengissä jos olisi ollut uusi auto ja uudet turvavarusteet.
Niinistössä hämmästyttää se että yhäkin haluaa kurjistaa kansaa vaikka omassa perheessä kävi noutaja. - fivbobsvfio
joku vaan kirjoitti:
Olisi voinut säilyä hengissä jos olisi ollut uusi auto ja uudet turvavarusteet.
Niinistössä hämmästyttää se että yhäkin haluaa kurjistaa kansaa vaikka omassa perheessä kävi noutaja.nyt jo vitun ääliö toi propaganda, airbagin tulon jälkeen autojen "rakenteellinen" turvallisuus ei ole parantunut tippaakaan väittää autokauppiaat mitä hyvänsä
- turvallisuus
fivbobsvfio kirjoitti:
nyt jo vitun ääliö toi propaganda, airbagin tulon jälkeen autojen "rakenteellinen" turvallisuus ei ole parantunut tippaakaan väittää autokauppiaat mitä hyvänsä
Edesmenneellä rouva Niinistöllä oli allaan Peugeot 309. Oletko tosiaan sitä mieltä, ettei kyseisen auton passiivisessa ("rakenteet") ja aktiivisessa turvallisuudessa (ABS, etc) ollut moitteita?
- RuosteKottero
joku vaan kirjoitti:
Muutama vuosi vaimonsa kuoleman jälkeen itki telkkarissa että autoveron alentaminen on hänen uransa vaikein päätös.
Valtion autoverotulot lisääntyivät tämän jälkeen tosi paljon.
Ymmärränkö oikein, Niinistön mukaan suomalaiset ja jopa oma perhe pitää tappaa keskimäärin 14 vuotta vanhoihin kotteroihin vaikka tästä on valtiolle taloudellista haittaa?
Täällä on nykyisin vanhemmat autot kuin missään muussa EU-maassa, mukaanlukien Kreikka, Slovenia, Tsekki, Puola, Eesti jne.
Vanhempia autoja löytyy enää Nigeriasta ja Kuubasta.Nyt 2012 autokanta on venhentunut edelleen uusiin ennätyksiin.
- siisti suus ja
tsättäile vaikka kiss fm- sivuilla. . .saat tasoistas seuraa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1301355
- 101876
- 75713
- 51605
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa13511ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40484Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153451Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30417Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;175384- 25381