Mr. Autovero naimisiin

joku vaan

Onnittelut Saulille.

Puolusti autoveroa vielä sen jälkeen kun oma vaimo kuoli kotterossa, nyt sai 30 vuotta nuoremman. Pitääköhän senkin kuolla ennen kuin Saulin kanta muuttuu.

9

1142

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...................

      Bullshit walks (alone).

      • joku vaan

        Muutama vuosi vaimonsa kuoleman jälkeen itki telkkarissa että autoveron alentaminen on hänen uransa vaikein päätös.

        Valtion autoverotulot lisääntyivät tämän jälkeen tosi paljon.

        Ymmärränkö oikein, Niinistön mukaan suomalaiset ja jopa oma perhe pitää tappaa keskimäärin 14 vuotta vanhoihin kotteroihin vaikka tästä on valtiolle taloudellista haittaa?

        Täällä on nykyisin vanhemmat autot kuin missään muussa EU-maassa, mukaanlukien Kreikka, Slovenia, Tsekki, Puola, Eesti jne.
        Vanhempia autoja löytyy enää Nigeriasta ja Kuubasta.


      • .......................
        joku vaan kirjoitti:

        Muutama vuosi vaimonsa kuoleman jälkeen itki telkkarissa että autoveron alentaminen on hänen uransa vaikein päätös.

        Valtion autoverotulot lisääntyivät tämän jälkeen tosi paljon.

        Ymmärränkö oikein, Niinistön mukaan suomalaiset ja jopa oma perhe pitää tappaa keskimäärin 14 vuotta vanhoihin kotteroihin vaikka tästä on valtiolle taloudellista haittaa?

        Täällä on nykyisin vanhemmat autot kuin missään muussa EU-maassa, mukaanlukien Kreikka, Slovenia, Tsekki, Puola, Eesti jne.
        Vanhempia autoja löytyy enää Nigeriasta ja Kuubasta.

        Ja niitä ku viskelet tuolla toreilla neitien ja rouvain etteen, niin ehkä älyät?


      • fvbfipffv
        joku vaan kirjoitti:

        Muutama vuosi vaimonsa kuoleman jälkeen itki telkkarissa että autoveron alentaminen on hänen uransa vaikein päätös.

        Valtion autoverotulot lisääntyivät tämän jälkeen tosi paljon.

        Ymmärränkö oikein, Niinistön mukaan suomalaiset ja jopa oma perhe pitää tappaa keskimäärin 14 vuotta vanhoihin kotteroihin vaikka tästä on valtiolle taloudellista haittaa?

        Täällä on nykyisin vanhemmat autot kuin missään muussa EU-maassa, mukaanlukien Kreikka, Slovenia, Tsekki, Puola, Eesti jne.
        Vanhempia autoja löytyy enää Nigeriasta ja Kuubasta.

        se jotenkin fiksumpaa tappaa niitä akkoja uudessa autossa?


      • joku vaan
        fvbfipffv kirjoitti:

        se jotenkin fiksumpaa tappaa niitä akkoja uudessa autossa?

        Olisi voinut säilyä hengissä jos olisi ollut uusi auto ja uudet turvavarusteet.

        Niinistössä hämmästyttää se että yhäkin haluaa kurjistaa kansaa vaikka omassa perheessä kävi noutaja.


      • fivbobsvfio
        joku vaan kirjoitti:

        Olisi voinut säilyä hengissä jos olisi ollut uusi auto ja uudet turvavarusteet.

        Niinistössä hämmästyttää se että yhäkin haluaa kurjistaa kansaa vaikka omassa perheessä kävi noutaja.

        nyt jo vitun ääliö toi propaganda, airbagin tulon jälkeen autojen "rakenteellinen" turvallisuus ei ole parantunut tippaakaan väittää autokauppiaat mitä hyvänsä


      • turvallisuus
        fivbobsvfio kirjoitti:

        nyt jo vitun ääliö toi propaganda, airbagin tulon jälkeen autojen "rakenteellinen" turvallisuus ei ole parantunut tippaakaan väittää autokauppiaat mitä hyvänsä

        Edesmenneellä rouva Niinistöllä oli allaan Peugeot 309. Oletko tosiaan sitä mieltä, ettei kyseisen auton passiivisessa ("rakenteet") ja aktiivisessa turvallisuudessa (ABS, etc) ollut moitteita?


      • RuosteKottero
        joku vaan kirjoitti:

        Muutama vuosi vaimonsa kuoleman jälkeen itki telkkarissa että autoveron alentaminen on hänen uransa vaikein päätös.

        Valtion autoverotulot lisääntyivät tämän jälkeen tosi paljon.

        Ymmärränkö oikein, Niinistön mukaan suomalaiset ja jopa oma perhe pitää tappaa keskimäärin 14 vuotta vanhoihin kotteroihin vaikka tästä on valtiolle taloudellista haittaa?

        Täällä on nykyisin vanhemmat autot kuin missään muussa EU-maassa, mukaanlukien Kreikka, Slovenia, Tsekki, Puola, Eesti jne.
        Vanhempia autoja löytyy enää Nigeriasta ja Kuubasta.

        Nyt 2012 autokanta on venhentunut edelleen uusiin ennätyksiin.


    • siisti suus ja

      tsättäile vaikka kiss fm- sivuilla. . .saat tasoistas seuraa

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      130
      1355
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      101
      876
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      713
    4. 51
      605
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      13
      511
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      484
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      417
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    Aihe