Mistä ostaa k-pop:ia?

super junior 4ever

Hei jos sattuu olemaan kokeneempia k-popin harrastajia tai muuten vaan viisaampia, niin kertokaahan että mistä sitä saa? Ostaa siis haluaisin, en mitään laittomia latauksia. iTunesia oon koittanut kaivella, mutta mitään ei tunnu löytyvän! (kokeilin esim. big bang, super junior, shinhwa, etc...)

Joku nettikauppa johon törmäsin, oli esim. yeasasia.com. Kellään kokemusta? Oon aika skeptikko yleensäkin nettikauppojen suhteen, iTunesiin nyt voi luottaa kun se on sen verta yleinen, mutta noi aasialaiset on ihan tuntemattomia... Anyone? Please?

23

9804

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Onko se jotain

      Kiinalaista Pop musiikkia?

      • ei oo kiinalaista

        K-pop on korealaista popmusiikkia. C-pop on kiinalaista, vai ootko ihan noob.

        Ite (sorry) lataan bww2 sivulta kpop biisejä. En oo kovin materialistinen, että tarvis ihan kattoo niitten nättejä naamoja joka päevä.

        YesAsiaa ainakin monet tutut käyttää ja CDJapanii.
        Blipposta saa random k-poikabändien levyjä ja BoAa.


      • Anonyymi

        Miks et vaa kuuntele spotifyata?!


      • Anonyymi

        Ite tykkään kuunella CD.ltä, joten ostan aina Levykauppa Äx:ältä. Sieltä voi tilata kpop albumeita ja käydä maksamassa ja noutamassa ne sua lähimpänä olevasta Levykauppa Äx.ästä. Tietty siellä ei oo ihan pienimpiä ryhmiä! Helsingissä on myös Kpop, Anime ja Manga kauppa Luca! Jos etit netistä, niin kirjota Luca - More than cute ja niitten nettisivuilla ei näy kaikkea mitä niiltä siellä Helsingissä kaupassa on. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miks et vaa kuuntele spotifyata?!

        Urpo. Hän puhuu nyt kpop tavaroista


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ite tykkään kuunella CD.ltä, joten ostan aina Levykauppa Äx:ältä. Sieltä voi tilata kpop albumeita ja käydä maksamassa ja noutamassa ne sua lähimpänä olevasta Levykauppa Äx.ästä. Tietty siellä ei oo ihan pienimpiä ryhmiä! Helsingissä on myös Kpop, Anime ja Manga kauppa Luca! Jos etit netistä, niin kirjota Luca - More than cute ja niitten nettisivuilla ei näy kaikkea mitä niiltä siellä Helsingissä kaupassa on. :D

        Mut sielt ei saa pre order juttui:/


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miks et vaa kuuntele spotifyata?!

        Postaus julkastu 2009


    • Ai että ostaa

      Suomessa netistä K-popia... Aika hyvä vitsi!

      Musiikin nettikauppa on tiukasti rajoitettu, et pääse suomalaisella IP -osoitteella ostoksia tekemään niissä paikoissa, missä sitä olisi.

      Ja Suomessa toimivissa kaupoissa on täysin turha luulla että saa mitään muuta kun päivän hitit.

      Ei kun reippaasti lataamaan P2P:llä vaan, sieltä voi löytyä! Isot musiikkikorporaatiot pakottavat tekemään näin.

    • jharkonen

      Itse käytän musiikin lataamiseen www.mullekaikki.fi ohjelmistoa, joka on täysin laillinen. Kyllä sieltä ulkomaalaista musaa löytyy, mutta K-Popista en ole varma kun en tiedä kovinkaan montaa bandiä siltä osastolta.

    • iLoveKpop
    • Koreamania

      Jos joku näitä vanhoja posteja lukee niin nykyään saa K-poppia suomalaisesta kaupasta www.koreamania.fi !

      • Minä Vain

        Toi Koreamania ei mulla toimi... :o sattuisko kukaan muuten tietämään että onko netissä jotain kauppaa josta vois ostaa (siis ihan suomesta) jotain fanituotteita?? Niinku julisteita yms.


      • niimpä
        Minä Vain kirjoitti:

        Toi Koreamania ei mulla toimi... :o sattuisko kukaan muuten tietämään että onko netissä jotain kauppaa josta vois ostaa (siis ihan suomesta) jotain fanituotteita?? Niinku julisteita yms.

        oon kuullu, et helsingissä kampin alla pitäis olla joku kauppa missä myydään myös kpoppii...en vaa tiiä missä siel^^


      • kpopfan
        niimpä kirjoitti:

        oon kuullu, et helsingissä kampin alla pitäis olla joku kauppa missä myydään myös kpoppii...en vaa tiiä missä siel^^

        Oikeesti???? Vau!! Pakko mennä sinne. En kyl ite löytäny kyl mistää mitää tietoo et siel olis...


      • Anonyymi
        Minä Vain kirjoitti:

        Toi Koreamania ei mulla toimi... :o sattuisko kukaan muuten tietämään että onko netissä jotain kauppaa josta vois ostaa (siis ihan suomesta) jotain fanituotteita?? Niinku julisteita yms.

        Suomalainen Kpop Kauppa:
        Onnigom

        Itselläni on heiltä kaksi albumi Itzyn Checkmate Ryujin version ja Stray Kidsin Maxident mini Hyunjin version 👍🏻


      • Anonyymi
        kpopfan kirjoitti:

        Oikeesti???? Vau!! Pakko mennä sinne. En kyl ite löytäny kyl mistää mitää tietoo et siel olis...

        Onnigom!

        Suomalainen Kpop Kauppa, itselläni on sieltä ja pari albumia. En ole varma missä päin sijaitsee (Vantaa, Espoo jossain siellä), kun en itse siellä päin ollenkaan asu 🌼


    • ilovekpop

      Itekki oon ettiny että mistä saisin Kpoppiin liittyvää fanikamaa Suomesta, mutta en löydä mitään BTS ssäänn liittyvää mistään.Mulla todella harmitta se että suomessa ei ole paljon yhtään Kpoppiin liittyvää kauppaa. :((

    • vilmu.l

      Luca Shop ja cdon.com löytyy kpop kamaa
      Luca shop on kauppa Helsingissä eikä sillä ole mitään verkkokauppaa joten paikanpäälle joutuu menemään ostamaan :D
      Cdon.com löytyy esim got7,bts,exo,seventeen...

    • Anonyymi

      ONNIGOM.fi on uusi suomalainen k-pop -verkkokauppa! Heillä on laaja valikoima artisteja ja oheistuotteita. ONNIGOM kiertää myös suomea erillaisissa coni tapahtumissa. Kannattaa tsekata!

      • Anonyymi

        Valitettavasti Onnigom ei esimerkiksi suostu palauttamaan viallisen tuotteen hintaa ja ottamaan tuotetta takaisin. Toiminta on aikamoista höttöä kaiken kaikkiaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Valitettavasti Onnigom ei esimerkiksi suostu palauttamaan viallisen tuotteen hintaa ja ottamaan tuotetta takaisin. Toiminta on aikamoista höttöä kaiken kaikkiaan.

        Sitten kun vielä toimittaisivat etukäteen maksetut tuotteet


    • Anonyymi

      Onnigom. Sieltä saa albumeista pikkuhiluun kaikennäköstä ja sijaitsee vantaalla, toki netistäkin saa tilattua mitä haluaa,

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      20
      1690
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1329
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      64
      1224
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1132
    5. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1075
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1046
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      10
      1045
    8. Paske perse pillu

      Kulli seksi hiv
      Ikävä
      6
      1023
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      1009
    10. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      5
      1009
    Aihe