utti hietala 10 v takana!

hulk:_

Ei se Utti Hietala ole roinaaja. Kaveri on sentään treenannut ja panostanut kaikkensa bodaukseen, ja takana on 10 vuotta treeniä!

Miettikääpä jos roinaat 10 vuotta niin kaveri olisi isompi mitä utti?!

10 vuotta on pitkä aika bodauksessa!

30

3924

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • skeptikko_

Itse potannut 15 vuotta ja pieni on mies verrattuna Hulkkiin. Pitää muistaa, että Hulkin koko suku on huippu-urheilijoita, joilla on kontaktit roinan toimittajiin ja sukupolvien tietotaito sopivasta dosesta.

• jhgd

vai semmosta!

niin sinä olet 15v reenannut ilman roinaamista? etkö ole sitten samassa kunnossa mitä hietala?

Eikö muka 10v ilman roinaamista pääse kyseiseen utti hietala kuntoon? Minun tietääkseni voi päästä?! Eikös nämä roinaajat vedä vuoteen aika kovan lihasmassan:D?

• skeptikko_
        jhgd kirjoitti:

vai semmosta!

niin sinä olet 15v reenannut ilman roinaamista? etkö ole sitten samassa kunnossa mitä hietala?

Eikö muka 10v ilman roinaamista pääse kyseiseen utti hietala kuntoon? Minun tietääkseni voi päästä?! Eikös nämä roinaajat vedä vuoteen aika kovan lihasmassan:D?

Kyllä sä sitten ymmärrät mua, kun oot harjootellu 15 vuotta niin kuin minä.

• Anonyymi
        skeptikko_ kirjoitti:

Kyllä sä sitten ymmärrät mua, kun oot harjootellu 15 vuotta niin kuin minä.

mut joku oli treenannu 15 vuotta ja penkki pysähty 140 eikä ollu kovi iso kaveri iteku sais ees 100kg penkist nii ois tyytyväine

• nyt pojat

Varovasti nyt, ettei taas herjaussyyte napsahda...

• veijoesson baarissa kuulin

kuulkaahan se kaikki riippuu ihan määristä ja miten haluaa myös ns. bulkata.
        joo kyllähän ne on testauksien alla, mutta esim kasvuhormonit ei tietääkseni montaa päivää edes näy.
        ja niitä vetää aika monet "pienetkin miehet"
        ihmiset luulee sanan kuullessa että mies muuttuu kerrasta häräksi.
        ainiin joku 21 vuotias ranskalais-tallin pyöräilijä kuoli, huh oppi polkemaan kuulemma neljä vuotiaana ja aina oli kunnon voiteet ketjuissa.. tuskin mitn otti niin fiksu ja empaattinen

• nössö
        veijoesson baarissa kuulin kirjoitti:

kuulkaahan se kaikki riippuu ihan määristä ja miten haluaa myös ns. bulkata.
        joo kyllähän ne on testauksien alla, mutta esim kasvuhormonit ei tietääkseni montaa päivää edes näy.
        ja niitä vetää aika monet "pienetkin miehet"
        ihmiset luulee sanan kuullessa että mies muuttuu kerrasta häräksi.
        ainiin joku 21 vuotias ranskalais-tallin pyöräilijä kuoli, huh oppi polkemaan kuulemma neljä vuotiaana ja aina oli kunnon voiteet ketjuissa.. tuskin mitn otti niin fiksu ja empaattinen

Jos et oo 15 vuodessa päässy hulkin lihoihin niin et vaan osaa varmaa reenata kovaa :)

T. Henkka 16v, 85kg, rasvat 7%.

• jos olisi

suorittanut asepalveluksen a-miehenä niin miten olisi käynyt?

• lotionman

miten se liittyy kehonrakennukseen mitkä paperit on intistä tai onko koko paska suoritettu!?

• jokin~
        lotionman kirjoitti:

miten se liittyy kehonrakennukseen mitkä paperit on intistä tai onko koko paska suoritettu!?

käpykaartilainen? HÄH?

• 4414141414
        jokin~ kirjoitti:

käpykaartilainen? HÄH?

kävin intit 10 vuotta sitten mutta eipä siitä mitään hyötyä ole ollut.

mitä sitten vaikka olisi käpykaartilainen? liittyykö kehonrakennukseen?? EI!!!

• lotionman
        jokin~ kirjoitti:

käpykaartilainen? HÄH?

juu en. sa-int suoritettu. paskaa se oli eikä tosiaan liity aiheeseen mitenkään. kertauksissa on käyty ja sekin paskaa.

mene tuonne keskustelemaan homosteluistasi:

http://keskustelu.suomi24.fi/debate/1006

• muuten absolutisti
        lotionman kirjoitti:

juu en. sa-int suoritettu. paskaa se oli eikä tosiaan liity aiheeseen mitenkään. kertauksissa on käyty ja sekin paskaa.

mene tuonne keskustelemaan homosteluistasi:

http://keskustelu.suomi24.fi/debate/1006

Mitä nyt vähän efeä. Ja joulun kunniaksi ylimääräinen pussi hernemaissipaprikaa.

• lotionman
        muuten absolutisti kirjoitti:

Mitä nyt vähän efeä. Ja joulun kunniaksi ylimääräinen pussi hernemaissipaprikaa.

liittyy aiheeseen miten?

• taivaan vallaton
        lotionman kirjoitti:

liittyy aiheeseen miten?

miten voi kyykätä, juosta, pelata korista siten että jalkojen takia hakeutuu B-mieheksi, kun ne jalat eivät kestä?

samalla kaavalla ei tee penkkiä vaikka tekee penkkipunnerrusta mahallaan selällään takaperin lyhyttä ja pitkää toistoo kapealla ja leveällä otteella, mutta penkkiä ei kuulemma tee kun olkapää on pipi?

XD

• lotionman
        taivaan vallaton kirjoitti:

miten voi kyykätä, juosta, pelata korista siten että jalkojen takia hakeutuu B-mieheksi, kun ne jalat eivät kestä?

samalla kaavalla ei tee penkkiä vaikka tekee penkkipunnerrusta mahallaan selällään takaperin lyhyttä ja pitkää toistoo kapealla ja leveällä otteella, mutta penkkiä ei kuulemma tee kun olkapää on pipi?

XD

ja mitä sitten? Onhan intissä helvetin moni kaveri vempannut homman läpi ja siviilissä tekee raskasta ruumiillista työtä. En ymmärrä pointtiasi tässä.

miten liittyy kehonrakennukseen?

tasapenkki ei ole kehonrakentajalle mikään välttämätön liike, päinvastoin.

• jees-mies2
        lotionman kirjoitti:

ja mitä sitten? Onhan intissä helvetin moni kaveri vempannut homman läpi ja siviilissä tekee raskasta ruumiillista työtä. En ymmärrä pointtiasi tässä.

miten liittyy kehonrakennukseen?

tasapenkki ei ole kehonrakentajalle mikään välttämätön liike, päinvastoin.

Kymmenen vuotta takana, oliskohan aika aloittaa elämä?

• lotionman
        jees-mies2 kirjoitti:

Kymmenen vuotta takana, oliskohan aika aloittaa elämä?

kuka mitäkin pitää elämänä.

kehonrakennus on kaikella tavalla typerä elämäntapa, mutta niin on sohvalla makaaminen ja kaljan litkiminenkin (IMO).

• hu1k
        lotionman kirjoitti:

kehonrakennus on kaikella tavalla typerä elämäntapa, mutta niin on sohvalla makaaminen ja kaljan litkiminenkin (IMO).

Vain saunakalja.

• ilkka markku
        lotionman kirjoitti:

ai mitä väliä jos pystyy juoksemaan ja hakee b-mieheksi, JOS BODAA?!?!?

ootsä vittu ihan pihalla palikka?

ai bodauksen takia, voi sitten tietoisesti luistaa kaikista velvoitteista ja asioista.

hei mä bodaan, joten mä voin huijata ja kusta kaikkia silmään miten haluan, koska mä bodaan, niin mä voin myös armeijassa luistaa ja kusta silmään.

hei mä bodaan, joten voin olla lusmu huijari luonteeltani, koska mä BODAAN?!?!?!

hei tässä on kyse ihmisten moraalista ja selkärangasta.

sama se luistaako armeijasta ja sen hommista kirjurina vai luistaako mistä velvoitteista tahansa, sen takia että BODAA?!?!

aika vitun hieno ja MIEHEKÄS TAPA.

mä alan tästä eteenpäin luistamaan kaikista velvotteista, koska alan suunnistamaan, joten soitankin heti kutsuntaviranomaiselle, että en voikaan tulla koska ranne ei kestä.

BODAAMINEN ON SYY!!=!?!?!?!?!?!?!

ei saatana teidän amissien kanssa. ottakaa haulikko käteen ja tehkää ratkaisu.

• hu1k

Mitään en oo ottanu.

• JJ

Käyttää On käyttänyt ja tulee käyttämään....

• Natural Botari
        JJ kirjoitti:

Käyttää On käyttänyt ja tulee käyttämään....

Jos teistä kukaan on yhtään lajiin perehtynyt tai hulkin elämään nii tietäsitte vastauksen.
        Verratkaa uttia vaikka Bull Mentulaan. Onko mitään eroa?

• Vemputtaja...
        Natural Botari kirjoitti:

Jos teistä kukaan on yhtään lajiin perehtynyt tai hulkin elämään nii tietäsitte vastauksen.
        Verratkaa uttia vaikka Bull Mentulaan. Onko mitään eroa?

Hulkilla pitempi letti ja muutenki pitempi mies. Tuleeko tästä pisteitä?

• Kummalla on
        Vemputtaja... kirjoitti:

Hulkilla pitempi letti ja muutenki pitempi mies. Tuleeko tästä pisteitä?

pidempi pippeli? Vai paksuusko ratkaisee?

• raipatt
        Kummalla on kirjoitti:

pidempi pippeli? Vai paksuusko ratkaisee?

no kaikkihan sen nyt näkee että ei hulkki oo roinaaja.

Mentulalta, ossilla yms. alkaa kohta kuihtuu lihakset kun lopettavat roinaamisen. Hulkki selvii voittajana.

• puukko-chuck
        raipatt kirjoitti:

Mentulalta, ossilla yms. alkaa kohta kuihtuu lihakset kun lopettavat roinaamisen. Hulkki selvii voittajana.

mahtuuko hulkki vessaan paskomaan?

• sammakopillussa
        raipatt kirjoitti:

Lisäselvitystä. Kuka on toi ossi, vai ossila?

• uolevikuolevi
        sammakopillussa kirjoitti:

Lisäselvitystä. Kuka on toi ossi, vai ossila?

^Jerry Ossi, suomalainen pro kehonrakentaja.

• Anonyymi

mut kuiteki 100kg ja ottanu naturaali rajat vähä ylittäny mut se ei silti oo natu

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!

Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit
      Pitkäveto
      1
      2701
    2. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      156
      1304
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      49
      1155
    4. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      127
      1018
    5. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      207
      980
    6. Hyvää huomenta 18. luukku

Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️
      Ikävä
      223
      974
    7. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      18
      956
    8. Haluaisin vain varmistua

Sinusta tarpeeksi.
      Ikävä
      42
      879
    9. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      297
      875
    10. Olet sä silti

Ihana ❤️ tykkään
      Ikävä
      72
      865
    Aihe