Seksi on turhaa

Sillä se aiheuttaa vain ongelmia ja mielipahaa.

Teillä ei voi olla mitään vastaväitteitä, sillä todistan ne kaikki paikkansa pitämättömiksi.

33

559

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Papeete1

      Että olen samaa mielipuolta. Se on ihan hanurista koko puuha. Tulee hikikin ja meikit menee suttuun. Äijä vielä yleensä sotkee kampauksenkin.. Murr..

      Tuntee ja seksi on murhaava yhdistelmä.

      • Pyykkiäkin voi tulla. Ei suositella sitä yhdellekään palstalaiselle koskaan.


      • random_N

        Kuule papu ei se oo se hanuri se homma clue miehissä. Katos seuraavalla kerralla sinne kannaksen taakse. SIELLÄ on se kaiken surun ja murheen kryyni, sylttytehdas ja hekuman iljettävä kehto.

        Yäk.


      • Papeete1
        buddy-love kirjoitti:

        Pyykkiäkin voi tulla. Ei suositella sitä yhdellekään palstalaiselle koskaan.

        Turhan pyykinpesun takia..


        :D


      • random_N kirjoitti:

        Kuule papu ei se oo se hanuri se homma clue miehissä. Katos seuraavalla kerralla sinne kannaksen taakse. SIELLÄ on se kaiken surun ja murheen kryyni, sylttytehdas ja hekuman iljettävä kehto.

        Yäk.

        Selväti ole tarpeeksi kokenut alueella, sillä tuo oli aika hämärä juttu.


      • Papeete1 kirjoitti:

        Turhan pyykinpesun takia..


        :D

        Ja vesistöihinkin päätyy kemikaaleja. Vaatteetkin kuluvat ylimääräisistä pesuista.


    • random_N

      Kyllä näin on.

      Älkää vaan nuoret kokeilko, turhaa touhua on. Antakaa me vanhat kärvistellään velvollisuudesta se homma teidän puolesta.

      • Tutkimusten mukaan sen harrastaminen vähenee koko ajan ja se johtuu tietysti siitä, että kansa on tajunnut jutun ylimainostetuksi huuhaaksi.


    • Enrique_Lister

      Voi olla väärin käytettynä just näin, mut aattelin todistaa väitteen vääräksi.

      • Yritä todistaa.


    • et ....

      sä et vaan osaa.

      • Muukaan, sillä juuri kukaan ei sitä harrasta enää nykyään.


      • isot pojat
        buddy-love kirjoitti:

        Muukaan, sillä juuri kukaan ei sitä harrasta enää nykyään.

        väitti ihan muuta.


      • isot pojat kirjoitti:

        väitti ihan muuta.

        Puhuvat ja sinä uskot.


      • emmä kyl
        buddy-love kirjoitti:

        Puhuvat ja sinä uskot.

        haluu et ne näyttääkään.

        Pakko uskoo vaan.


      • emmä kyl kirjoitti:

        haluu et ne näyttääkään.

        Pakko uskoo vaan.

        Valaehtoiset todistukset seuraavalla kerralla.


    • ~Vanilla~

      julistetaan vaan seksi turhaksi. Ei vastaväitteitä täältä. Maailma olisi parempi paikka ilman seksiä.

      • Useimmat ovat kanssasi samaa mieltä.


    • .......

      kaikki sellainen on turhaa missä en ole jumalaisen täydellinen

      • Jotka ovat jumalaisen täydellisiä kaikessa, se on täysin turhaa. Jumalaisen täydellinen ei sitä edes kaipaa.


      • ......
        buddy-love kirjoitti:

        Jotka ovat jumalaisen täydellisiä kaikessa, se on täysin turhaa. Jumalaisen täydellinen ei sitä edes kaipaa.

        saattaa olla oikeampi selitys miksi en kaipaa


    • maniamania

      Kumpaa nyt intät?

      Seksi on turhaa, vai pelkästään huono harrastus?

      • Turhaa ja harrastuksenakin tylsää.


    • kaikki jutut jotka aiheuttavat ongelmia ja mielipahaa on turhaa?

      On minulla vastaväite mutta en sano sitä koska et kuitenkaan pysty sitä todistamaan paikkaansa pitämättömäksi.

      • Sillä todistan mitä tahansa miksi tahansa.


      • sitten....
        buddy-love kirjoitti:

        Sillä todistan mitä tahansa miksi tahansa.

        että Timo TA Mikkonen on alkuluku


      • buddy-love kirjoitti:

        Sillä todistan mitä tahansa miksi tahansa.

        Epäilen :D


      • sitten.... kirjoitti:

        että Timo TA Mikkonen on alkuluku

        Mikkonen on ykkönen ja ykkönen on alkuluku.


      • chalistra87 kirjoitti:

        Epäilen :D

        Ihan miksi hyvänsä ja hyvillä perusteilla.


      • buddy-love kirjoitti:

        Ihan miksi hyvänsä ja hyvillä perusteilla.

        ei käänny kolikkokaan toiselle puolelle millää perusteilla :D


    • gek-ko

      vastaan.

    • väliaika

      kuinka sitten lisääntyminen hoidettais?

      Entäs miten tyydytetään ihmislajille tyypillinen ihon ja hellyyden kaipuu?

      Voi olla että nämäkin kysymykset oli esitetty jo edellä, mutta en jaksanut niitä lukea.

      • Lisääntymismenetelmäksi jakaantumista.

        Puutteita ei hoideta nytkään, joten tilanne ei muutu.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      69
      2010
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      129
      1396
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      132
      1363
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      143
      1082
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      103
      932
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      348
      868
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      754
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      694
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      664
    Aihe