Tarpeeton aloitus?

Kuka voisi tehdä tarpeettomamman aloituksen kuin tämä.
Vai mikä tarkoitus tällä voisi olla?
Kerro heti.

14

235

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Voin tehdä aloituksen, johon linkitän tämän ja kysyn, tietääkö joku tarpeettomampaa aloitusta.

      • tehny heinää? :D


      • chalistra87 kirjoitti:

        tehny heinää? :D

        Kasvaa pellolla.


      • Ja se todistaa tämän tarpeettomammaksi.


      • eiks se kasva
        buddy-love kirjoitti:

        Kasvaa pellolla.

        niissä paaleissa?


      • buddy-love kirjoitti:

        Kasvaa pellolla.

        vaatii seki valmisteluja :P

        Ja jos heinäntekoon luetaan vaikka myös niitot ja paalaukset, nii ei kovin helppoa ole jos verrataan pienempiin ja nopeimpiin asioihin ;)


      • eiks se kasva kirjoitti:

        niissä paaleissa?

        Ja ne tulevat ulos kun se kone syö sitä mitä sille annetaan.


      • minäki...
        buddy-love kirjoitti:

        Ja ne tulevat ulos kun se kone syö sitä mitä sille annetaan.

        oisha se outoo jos ne joutuis navetas kasvattaa ne..


    • Marie-Cecile

      pohtimaan elämän sietämätöntä keveyttä ja miettimään olenko turhaan olemassa jos ajattelen turhia aloituksia.

      • Olisi kevyttä. Päin vastoin. Yleensä elämä on sietämätöntä.


      • Marie-Cecile
        buddy-love kirjoitti:

        Olisi kevyttä. Päin vastoin. Yleensä elämä on sietämätöntä.

        ovat kevyitä ja elämää.


      • Marie-Cecile kirjoitti:

        ovat kevyitä ja elämää.

        Turhat aloitukset ovat joillekin raskainta luettavaa.


      • Marie-Cecile
        buddy-love kirjoitti:

        Turhat aloitukset ovat joillekin raskainta luettavaa.

        taas se sietämätön?


    • no:

      "Kuka voisi tehdä tarpeettomamman aloituksen kuin tämä.
      Vai mikä tarkoitus tällä voisi olla?
      Kerro heti."

      No yks vielä vähemmän (ainakaan pohdinnan kannalta) kiinnostavaa tarttumapintaa sisältävä aloitus vois olla esimerkiksi tossa allaolevassa linkissä:

      http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000005&conference=3500000000000010&posting=22000000040594023

      Sen sijaan tän ketjun aloituksestasi en tiedä.:) Vaikeita ja ( haukotus!) jälleen kerran itseesi liittyviä kysymyksiä sulla.

      Kenties tavoitteenasi olisi osoittaa itsellesi omaa, mielestäsi huomattavaa, älyllistä ymmärrystäsi, tms.? Lukijoillesi et "anna" mitään ts. mitään sellaista ei ole havaittavissa aloituksestasi, mistä lukijasi voisivat mitään päätellä tai mihin kertomaasi tarttua, joten ainakin tolta kantilta ajatuksesi asiassas olisi yksinomaan naurettava, _jos_ siis perusteesi kirjoitukselles olisi visioni kaltainen...

      Ehkäpä vain huvittelet.;) Pidät itseäsi kiinnostavana, älykkäänä ja hauskana, eikä siinä toki mitään vikaa ( ei toki).:)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      165
      1586
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      743
    4. 51
      635
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      605
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      537
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      158
      486
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      187
      426
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    Aihe