Hellyys ja kehuminen seksisuhteessa

Kuuluuko asiaan?

Olen selkeästi yhteisesti sovitussa seksisuhteessa, joka on jatkunut säännöllisenä kohta vuoden. Tapaamme pari kertaa kuukaudessa. Seksi on hyvää.

Miehellä ei ole kiire pois luotani, vaan aktin jälkeen makailemme tunnin-pari ja juttelemme niitä näitä.

Kaikki on siis hyvin? Ei ihan. Kaipaisin enemmän sanallista kehumista ja hellittelyä, halailua, suukottelua, paijaamista.

Kuuluvatko nämä asiat yleensä vain seurustelusuhteeseen? Vai eikö suomalaisen miehen pirtaan käy kehut ja kauniit sanat? (Omat kumppanini ovat pääosin olleet ulkomaalaisia ja olen tottunut kauniisiin sanoihin.)

Vai vaadinkohan vain liikaa?

30

9426

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ---------------------------

      No yleisesti ottaen hellyys ja kehuminen sopii jos nainen ja mies ovat ihastuneita. mies ehkä pysyy sovitussa seksisuhde ajatuksessa ja ei päästä tunteita ulos...yleensä kun sovitaan että tämä on vain seksisuhde, silloin vain "naidaan" rykästään ja lähdetään :) mutta kun toinen ihastuu tai rakastuu, voi tulla ongelmia? silloin auttaa vain puhuminen! T:Petri 39v

      • vaikkei...

        itsellä ole pelkästä seksisuhteesta kokemusta, niin samalla linjalla olen tämän kommentin kanssa. Mieltäisin seksisuhteen sellaiseksi, että sen alussa on puolin ja toisin "hyväksytty" toinen seksikumppaniksi, eikä siinä sitten muuta. Nuo hellittelyt ym ehkä kuitenkin enemmän "perinteisen" seurustelusuhteen juttuja. Kenties haluat suhteeltanne enemmän, mutta mies pitäytyy seksisuhteessa..?


      • Kuuluuko asiaan?
        vaikkei... kirjoitti:

        itsellä ole pelkästä seksisuhteesta kokemusta, niin samalla linjalla olen tämän kommentin kanssa. Mieltäisin seksisuhteen sellaiseksi, että sen alussa on puolin ja toisin "hyväksytty" toinen seksikumppaniksi, eikä siinä sitten muuta. Nuo hellittelyt ym ehkä kuitenkin enemmän "perinteisen" seurustelusuhteen juttuja. Kenties haluat suhteeltanne enemmän, mutta mies pitäytyy seksisuhteessa..?

        Kiitos kommenteista. Sain juuri sitä miehen näkökulmaa mitä halusinkin.

        Mutta.

        Eikö mieskin halua hellyyttä? Minusta seksisuhteen ei tarvitse olla vain panemista, mukana voi olla myös hellyyttä, suukottelua, kauniita sanoja.

        Entä miten näette "pitämisen/tykkäämisen"? Itse naisena koen vahvasti, että jossain määrin minun on pidettävä miehestä, muuten seksi ei ole hyvää. Tämä pitäminen sisältää aina fyysistä kiinnostusta mutta myös jonkin verran sitä henkistä puolta, toisen kanssa on tultava juttuun. Muutoin seksi jää siihen yhteen kertaan ja tässä nimenomaan on haettu pidempiaikaista suhdetta

        Onko mies niin kovin erilainen? Riittääkö pelkkä "rykäisy"? Eikö seksi anna miehellekin syvemmän tyydytyksen jos mukana on hellyyttä?

        Näen tästä vielä ison harppauksen rakastumiseen ja seurusteluun tai edes vakavampaan tapailuun. Esimerkiksi en ole järin kiinnostunut hänen lapsistaan (yhteishuoltajuus) enkä kavereistaan, enkä halua nähdä häntä päivittäin.

        Odotan kommenttejanne kiinnostuneena!


      • -Kokenut-
        Kuuluuko asiaan? kirjoitti:

        Kiitos kommenteista. Sain juuri sitä miehen näkökulmaa mitä halusinkin.

        Mutta.

        Eikö mieskin halua hellyyttä? Minusta seksisuhteen ei tarvitse olla vain panemista, mukana voi olla myös hellyyttä, suukottelua, kauniita sanoja.

        Entä miten näette "pitämisen/tykkäämisen"? Itse naisena koen vahvasti, että jossain määrin minun on pidettävä miehestä, muuten seksi ei ole hyvää. Tämä pitäminen sisältää aina fyysistä kiinnostusta mutta myös jonkin verran sitä henkistä puolta, toisen kanssa on tultava juttuun. Muutoin seksi jää siihen yhteen kertaan ja tässä nimenomaan on haettu pidempiaikaista suhdetta

        Onko mies niin kovin erilainen? Riittääkö pelkkä "rykäisy"? Eikö seksi anna miehellekin syvemmän tyydytyksen jos mukana on hellyyttä?

        Näen tästä vielä ison harppauksen rakastumiseen ja seurusteluun tai edes vakavampaan tapailuun. Esimerkiksi en ole järin kiinnostunut hänen lapsistaan (yhteishuoltajuus) enkä kavereistaan, enkä halua nähdä häntä päivittäin.

        Odotan kommenttejanne kiinnostuneena!

        "Minusta seksisuhteen ei tarvitse olla vain panemista, mukana voi olla myös hellyyttä, suukottelua, kauniita sanoja."

        Minun mielestäni seksisuhde on vain panemista. Miksi sun pitäisi saada häneltä kauniita sanoja, jos hän on vain pano?

        Valitettavasti taidat kuitenkin kaivata rinnallesi ihmistä, etkä vain seksisuhdetta. Seksisuhteisiin eivät kaikki pysty, ja sinunkin on hyvä tiedostaa rajat.

        Mitä jos hän löytää joskus rinnalleen seurustelukumppanin, tuletko mustasukkaiseksi?

        "Minusta seksisuhteen ei tarvitse olla vain panemista, mukana voi olla myös hellyyttä, suukottelua, kauniita sanoja."

        Miten sinun mielestäsi seksisuhde sitten eroaa seksistä normaalissa suhteessa?

        Valitettavaa, mutta totta on se, että seksi ilman tunteita on aika tyhjää touhua. Seksin erottaminen täysin irralliseksi kokonaisuudeksi vaatii aika vahvaa luonnetta ja useimmilta naisilta ei onnistu.

        Miksi et halua normaalia suhdetta seksisuhteen sijaan? Siitä saa paljon enemmän.


      • kyllä...
        -Kokenut- kirjoitti:

        "Minusta seksisuhteen ei tarvitse olla vain panemista, mukana voi olla myös hellyyttä, suukottelua, kauniita sanoja."

        Minun mielestäni seksisuhde on vain panemista. Miksi sun pitäisi saada häneltä kauniita sanoja, jos hän on vain pano?

        Valitettavasti taidat kuitenkin kaivata rinnallesi ihmistä, etkä vain seksisuhdetta. Seksisuhteisiin eivät kaikki pysty, ja sinunkin on hyvä tiedostaa rajat.

        Mitä jos hän löytää joskus rinnalleen seurustelukumppanin, tuletko mustasukkaiseksi?

        "Minusta seksisuhteen ei tarvitse olla vain panemista, mukana voi olla myös hellyyttä, suukottelua, kauniita sanoja."

        Miten sinun mielestäsi seksisuhde sitten eroaa seksistä normaalissa suhteessa?

        Valitettavaa, mutta totta on se, että seksi ilman tunteita on aika tyhjää touhua. Seksin erottaminen täysin irralliseksi kokonaisuudeksi vaatii aika vahvaa luonnetta ja useimmilta naisilta ei onnistu.

        Miksi et halua normaalia suhdetta seksisuhteen sijaan? Siitä saa paljon enemmän.

        ilmauksesta "pelkkä seksisuhde" saa sen kuvan, ettei suhde ole muuta kuin "sitä itteään" ; naiselle varmaankin kivat puheet ja kauniit sanat hellyys ovat tärkeitä eikä seksi ilman niitä ole muuta kuin teknistä suorittamista..? Miehet pystyvät kaiketi pitämään helpommin seksin ja syvemmät tunteet erillään, ehkä pelkkä kumppanin sytyttävä ulkomuoto ja "siedettävä" luonne saavat aikaan sen, että seksikin on tyydyttävää. Mene ja tiedä, karkeaa arvailua.

        Jos aloittaja haluaa enemmän = hellittelyä ja kauniita sanoja, kannattaa varmaankin luopua pelkästä seksisuhteesta. Eihän se seurustelu mitään "vapauden riistoa" ole eikä saa olla, vaan mukavaa yhdessäoloa. Anna mennä vaan, ja sano miehelle, että jos katsottaisiin asiaa vähäsen toiselta kanttilta - ei sinun tarvitse olla kiinnostunut toisen lapsista tai kavereista, kunhan tutustutte toisiinne ihmisinä eikä pelkkinä seksikumppaneina.


      • hiljattain
        -Kokenut- kirjoitti:

        "Minusta seksisuhteen ei tarvitse olla vain panemista, mukana voi olla myös hellyyttä, suukottelua, kauniita sanoja."

        Minun mielestäni seksisuhde on vain panemista. Miksi sun pitäisi saada häneltä kauniita sanoja, jos hän on vain pano?

        Valitettavasti taidat kuitenkin kaivata rinnallesi ihmistä, etkä vain seksisuhdetta. Seksisuhteisiin eivät kaikki pysty, ja sinunkin on hyvä tiedostaa rajat.

        Mitä jos hän löytää joskus rinnalleen seurustelukumppanin, tuletko mustasukkaiseksi?

        "Minusta seksisuhteen ei tarvitse olla vain panemista, mukana voi olla myös hellyyttä, suukottelua, kauniita sanoja."

        Miten sinun mielestäsi seksisuhde sitten eroaa seksistä normaalissa suhteessa?

        Valitettavaa, mutta totta on se, että seksi ilman tunteita on aika tyhjää touhua. Seksin erottaminen täysin irralliseksi kokonaisuudeksi vaatii aika vahvaa luonnetta ja useimmilta naisilta ei onnistu.

        Miksi et halua normaalia suhdetta seksisuhteen sijaan? Siitä saa paljon enemmän.

        ja uutena vuotena päätin kokeilla tämmöistä "kylmää" seksiä. Voin sanoa, että mulle naisena se ei antanut yhtään mitään, mies kyllä oli ihan tyytyväinen. Mulle tärkein anti olikin jutteleminen ja ulkopuolisen kanssa omien tuntojen purkaminen on tosi helppoa, kun siinä ei ole tunnetta toista kohtaan. Seksi on paljon paljon parempaa, kun siinä on tunne mukana eli juuri se kunnon lämpö, läheisyys ja hellyys, toiselle uskaltaa avautua silloin täysin.


      • .............................
        hiljattain kirjoitti:

        ja uutena vuotena päätin kokeilla tämmöistä "kylmää" seksiä. Voin sanoa, että mulle naisena se ei antanut yhtään mitään, mies kyllä oli ihan tyytyväinen. Mulle tärkein anti olikin jutteleminen ja ulkopuolisen kanssa omien tuntojen purkaminen on tosi helppoa, kun siinä ei ole tunnetta toista kohtaan. Seksi on paljon paljon parempaa, kun siinä on tunne mukana eli juuri se kunnon lämpö, läheisyys ja hellyys, toiselle uskaltaa avautua silloin täysin.

        Yleensä miehelle riittää vain se rykäsy, eli vaatteet pois ja itse asiaan ja kun asia on hoidettu, mies pukee ja lähtee ja sanoo ehkä esim palaillaan. mutta on miehiä jotka haluu kans ensin ns esileikkiä mutta kun on sovittu että vain seksiä, sit vain seksiä ja adjö. sitten usein jos esim nainen haluuki enemmän esim hellittely sanoja ja ns asioita jotka "kuuluu" seurusteluun, mies lopettaa heti kyseisen rykäsysuhteen.


      • Kuuluuko asiaan?
        -Kokenut- kirjoitti:

        "Minusta seksisuhteen ei tarvitse olla vain panemista, mukana voi olla myös hellyyttä, suukottelua, kauniita sanoja."

        Minun mielestäni seksisuhde on vain panemista. Miksi sun pitäisi saada häneltä kauniita sanoja, jos hän on vain pano?

        Valitettavasti taidat kuitenkin kaivata rinnallesi ihmistä, etkä vain seksisuhdetta. Seksisuhteisiin eivät kaikki pysty, ja sinunkin on hyvä tiedostaa rajat.

        Mitä jos hän löytää joskus rinnalleen seurustelukumppanin, tuletko mustasukkaiseksi?

        "Minusta seksisuhteen ei tarvitse olla vain panemista, mukana voi olla myös hellyyttä, suukottelua, kauniita sanoja."

        Miten sinun mielestäsi seksisuhde sitten eroaa seksistä normaalissa suhteessa?

        Valitettavaa, mutta totta on se, että seksi ilman tunteita on aika tyhjää touhua. Seksin erottaminen täysin irralliseksi kokonaisuudeksi vaatii aika vahvaa luonnetta ja useimmilta naisilta ei onnistu.

        Miksi et halua normaalia suhdetta seksisuhteen sijaan? Siitä saa paljon enemmän.

        Nimimerkille Kokenut:

        Onko meillä nyt hienoinen näkemysero siitä, miten seksisuhde määritellään?

        Sinusta se on panemista. Minä pyrin yllä olevassa kakkos-tekstissäni määrittelemään sen mahdollisimman tarkasti ja sisällytän siihen myös kuuluvaksi hellyyden ja läheisyyden.

        Kysyit että "Miten sinun mielestäsi seksisuhde sitten eroaa seksistä normaalissa suhteessa? "

        Kysynkin takaisin, että miksi siinä pitäisi olla ero? Miksei seksi voi olla yhtä intohimoista, kuumaa, hellää, läheistä ja koskettelevaa kuin ns. "normaalissa" suhteessa?

        Rakkaus ja (tapauksesta riippuen) pitkäaikainen toisen tunteminen saattavat olla ne erottavat tekijät. Mutta en menisi siitäkään vetämään mitään suuria yleistyksiä.

        Nähdäkseni suurin ero seksi-ja normisuhteen välillä on arjen intimiteetti ja yhteisen elämän jakamisen kokemukset. Niitähän ei seksisuhteessa ole; useinhan toisesta tiedetään vain se mitä tämä on valmis itse kertomaan. Ihmiset ovat irrallaan omasta elämästään ja olemassa toisilleen vain sen muutaman tunnin tapaamisen ajan.

        Ja sivumennen sanoen: en allekirjoita tuota normaaliuden käsitettäkään, ei seksisuhteessa ole mitään "epänormaalia".

        Kysyit myös miten reagoisin jos hän löytäisi vakikumppanin rinnalleen. Koska tulemme hyvin juttuun ja meillä on mukavaa yhdessä, kokisin varmasti menetyksen tunteita. Mutta koska en ole rakastunut häneen, en kokisi suurta kaipuuta tai "petetyksi" tulemisen tunnetta. Ja koska näemme kovin harvoin, eikä hän muutoinkaan ole osa arkipäivääni, en usko hänen jättävän jälkeensä kovin suurta aukkoa, siis verrattaessa "normi"suhteen päättymiseen.

        En kiellä ettenkö olisi ihastunut lievästi. Tietynlaiseksi paradoksi tunnistan tilanteeni, että ilman tuota ihastumista seksi ei olisi hyvää, mutta myös että ilman hyvää seksiä ei olisi tuota ihastumista.

        Naisen mieli, onko mitään monimutkaisempaa...?


      • nainen minäkin
        Kuuluuko asiaan? kirjoitti:

        Nimimerkille Kokenut:

        Onko meillä nyt hienoinen näkemysero siitä, miten seksisuhde määritellään?

        Sinusta se on panemista. Minä pyrin yllä olevassa kakkos-tekstissäni määrittelemään sen mahdollisimman tarkasti ja sisällytän siihen myös kuuluvaksi hellyyden ja läheisyyden.

        Kysyit että "Miten sinun mielestäsi seksisuhde sitten eroaa seksistä normaalissa suhteessa? "

        Kysynkin takaisin, että miksi siinä pitäisi olla ero? Miksei seksi voi olla yhtä intohimoista, kuumaa, hellää, läheistä ja koskettelevaa kuin ns. "normaalissa" suhteessa?

        Rakkaus ja (tapauksesta riippuen) pitkäaikainen toisen tunteminen saattavat olla ne erottavat tekijät. Mutta en menisi siitäkään vetämään mitään suuria yleistyksiä.

        Nähdäkseni suurin ero seksi-ja normisuhteen välillä on arjen intimiteetti ja yhteisen elämän jakamisen kokemukset. Niitähän ei seksisuhteessa ole; useinhan toisesta tiedetään vain se mitä tämä on valmis itse kertomaan. Ihmiset ovat irrallaan omasta elämästään ja olemassa toisilleen vain sen muutaman tunnin tapaamisen ajan.

        Ja sivumennen sanoen: en allekirjoita tuota normaaliuden käsitettäkään, ei seksisuhteessa ole mitään "epänormaalia".

        Kysyit myös miten reagoisin jos hän löytäisi vakikumppanin rinnalleen. Koska tulemme hyvin juttuun ja meillä on mukavaa yhdessä, kokisin varmasti menetyksen tunteita. Mutta koska en ole rakastunut häneen, en kokisi suurta kaipuuta tai "petetyksi" tulemisen tunnetta. Ja koska näemme kovin harvoin, eikä hän muutoinkaan ole osa arkipäivääni, en usko hänen jättävän jälkeensä kovin suurta aukkoa, siis verrattaessa "normi"suhteen päättymiseen.

        En kiellä ettenkö olisi ihastunut lievästi. Tietynlaiseksi paradoksi tunnistan tilanteeni, että ilman tuota ihastumista seksi ei olisi hyvää, mutta myös että ilman hyvää seksiä ei olisi tuota ihastumista.

        Naisen mieli, onko mitään monimutkaisempaa...?

        En itse ole harrastanut pelkkiä seksisuhteita, mutta jos kuvittelen että harrastaisin, en kyllä helliä sanoja jakelisi. Omaa avomiestäni tykkään kyllä kehua ihanaksi, komeaksi, seksikkääksi, sanoa rakastavani... Mutta pelkkää seksikumppania en toki voisi sanoa rakastavani. Mitä hellyyksiä hänelle sitten oikein sanoisin? Jos ei ole helliä tunteita, ei ole hellää sanottavaakaan.

        Käsittääkseni seksisuhteessa jutun pointti on juuri se fyysinen yhteys ja hyvä seksi, henkisellä yhteydellä ei ole (tai ei kuuluisi olla?) merkitystä - seksisuhteeseen kai voisi ryhtyä esimerkiksi ajatusmaailmaaltaan lähes millaisen miehen kanssa tahansa.

        Jos seksisuhteessa seksin lisäksi hellittäisiin, palluteltaiisin, juteltaisiin, pussailtaisiin ja kehuttaisiin toista puolin ja toisin ja jaeltaisiin helliä sanoja, niin miten se eroaisi seurustelusuhteesta? Ei minusta mitenkään. Ei tuo arjen jakaminenkaan ole ajankohtaista vielä _seurustelu_suhteessa, ainakaan sen alkuaikoina - avoliitossa vasta kunnolla.


      • -Kokenut-
        Kuuluuko asiaan? kirjoitti:

        Nimimerkille Kokenut:

        Onko meillä nyt hienoinen näkemysero siitä, miten seksisuhde määritellään?

        Sinusta se on panemista. Minä pyrin yllä olevassa kakkos-tekstissäni määrittelemään sen mahdollisimman tarkasti ja sisällytän siihen myös kuuluvaksi hellyyden ja läheisyyden.

        Kysyit että "Miten sinun mielestäsi seksisuhde sitten eroaa seksistä normaalissa suhteessa? "

        Kysynkin takaisin, että miksi siinä pitäisi olla ero? Miksei seksi voi olla yhtä intohimoista, kuumaa, hellää, läheistä ja koskettelevaa kuin ns. "normaalissa" suhteessa?

        Rakkaus ja (tapauksesta riippuen) pitkäaikainen toisen tunteminen saattavat olla ne erottavat tekijät. Mutta en menisi siitäkään vetämään mitään suuria yleistyksiä.

        Nähdäkseni suurin ero seksi-ja normisuhteen välillä on arjen intimiteetti ja yhteisen elämän jakamisen kokemukset. Niitähän ei seksisuhteessa ole; useinhan toisesta tiedetään vain se mitä tämä on valmis itse kertomaan. Ihmiset ovat irrallaan omasta elämästään ja olemassa toisilleen vain sen muutaman tunnin tapaamisen ajan.

        Ja sivumennen sanoen: en allekirjoita tuota normaaliuden käsitettäkään, ei seksisuhteessa ole mitään "epänormaalia".

        Kysyit myös miten reagoisin jos hän löytäisi vakikumppanin rinnalleen. Koska tulemme hyvin juttuun ja meillä on mukavaa yhdessä, kokisin varmasti menetyksen tunteita. Mutta koska en ole rakastunut häneen, en kokisi suurta kaipuuta tai "petetyksi" tulemisen tunnetta. Ja koska näemme kovin harvoin, eikä hän muutoinkaan ole osa arkipäivääni, en usko hänen jättävän jälkeensä kovin suurta aukkoa, siis verrattaessa "normi"suhteen päättymiseen.

        En kiellä ettenkö olisi ihastunut lievästi. Tietynlaiseksi paradoksi tunnistan tilanteeni, että ilman tuota ihastumista seksi ei olisi hyvää, mutta myös että ilman hyvää seksiä ei olisi tuota ihastumista.

        Naisen mieli, onko mitään monimutkaisempaa...?

        Kuvailit oikeastaan ihan hyvin tilanteen, ja vaikka olenkin mies, osaan juuri kuvitella asian olevan tuonkaltainen kuin kerroit.

        "Onko meillä nyt hienoinen näkemysero siitä, miten seksisuhde määritellään?"

        Minun mielestäni seksisuhde on enemmänkin vain ja ainoastaan panosuhde. Seksi on kuitenkin intiimein asia, ja mikäli siihen sisällytetään tunteet ja täydellinen hellyyden osoitus, on lähes varmaa, että tapahtuu jompikumpi seuraavista:

        a) tykästyy toiseen siinä seksin ohessa, ja sitten suhteen luonne joko muuttuu tai tulee sydänsuru. Alkaa ns. vuoristoratailmiö ilosta suruun.

        b) ei tykästy toiseen siinä seksin ohessa. Väistämätön seuraus tästä on se, että seksi ei riitä pitämään suhdetta kasassa. Toinen alkaa pikenminkin nyppiä. Suhde kaatuu omaan mahdottomuuteensa.

        Niin kuin kerroit, että koet pientä ihastumista. Olet siis lähellä a-vaihtoehtoa.

        Kysyit seuraavaa:

        "Kysynkin takaisin, että miksi siinä pitäisi olla ero? Miksei seksi voi olla yhtä intohimoista, kuumaa, hellää, läheistä ja koskettelevaa kuin ns. "normaalissa" suhteessa? "

        Ihminen on kokonaisuus. Seksi on usein yksi intiimimmeistä asioista, joita toisen ihmisen kanssa jaetaan. Se on usein myös osoitus rakkaudesta ja välittämistä.

        Voitko väittää, ettei muka koskaan ole tyhjä olo, kun kaveri heittää housut jalkaan ja sanoo, että "Moro"?

        Kirjoitustesi pohjalta kaipaat asioita seksiin, jotka ovat enemmän henkisiä. Se on usein juuri vaikeata seksisuhteessa. Se, että minkä kukin kokee normaaliksi, onkin ihan eri juttu.

        Nykyään kovin monenlaista seksuaalista käyttäytymistä pidetään "normaalina", ja näinhän asia inhimillisestikin katsottuna onkin, mutta onko tämä eheää tai tervettä seksuaalisuutta, on aivan eri asia.

        Kun halkoo eli splittaa itsensä seksuaalisesti osiin eri ihmisille tai irrottaa seksin vain seksiksi irti kokonaisvaltaisesta inhimillisestä elämästä tunteineen ja kiintymyksineen, ei voida puhua eheästä seksuaalisuudesta.

        Miksi et halua normaalia seurustelusuhdetta? Eikö olisi mukavaa seksin jälkeen suunnitella tulevaisuutta ja tietää olevansa toisella juuri se oikea henkilö.

        Jokainen suhde on kuitenkin ainutlaatuinen, oli kyseessä seksi- tai muu suhde. Vain ja ainoastaan itse tietää, milloin toiminta pysyy ns. hanskassa.


      • Kuuluuko asiaan?
        -Kokenut- kirjoitti:

        Kuvailit oikeastaan ihan hyvin tilanteen, ja vaikka olenkin mies, osaan juuri kuvitella asian olevan tuonkaltainen kuin kerroit.

        "Onko meillä nyt hienoinen näkemysero siitä, miten seksisuhde määritellään?"

        Minun mielestäni seksisuhde on enemmänkin vain ja ainoastaan panosuhde. Seksi on kuitenkin intiimein asia, ja mikäli siihen sisällytetään tunteet ja täydellinen hellyyden osoitus, on lähes varmaa, että tapahtuu jompikumpi seuraavista:

        a) tykästyy toiseen siinä seksin ohessa, ja sitten suhteen luonne joko muuttuu tai tulee sydänsuru. Alkaa ns. vuoristoratailmiö ilosta suruun.

        b) ei tykästy toiseen siinä seksin ohessa. Väistämätön seuraus tästä on se, että seksi ei riitä pitämään suhdetta kasassa. Toinen alkaa pikenminkin nyppiä. Suhde kaatuu omaan mahdottomuuteensa.

        Niin kuin kerroit, että koet pientä ihastumista. Olet siis lähellä a-vaihtoehtoa.

        Kysyit seuraavaa:

        "Kysynkin takaisin, että miksi siinä pitäisi olla ero? Miksei seksi voi olla yhtä intohimoista, kuumaa, hellää, läheistä ja koskettelevaa kuin ns. "normaalissa" suhteessa? "

        Ihminen on kokonaisuus. Seksi on usein yksi intiimimmeistä asioista, joita toisen ihmisen kanssa jaetaan. Se on usein myös osoitus rakkaudesta ja välittämistä.

        Voitko väittää, ettei muka koskaan ole tyhjä olo, kun kaveri heittää housut jalkaan ja sanoo, että "Moro"?

        Kirjoitustesi pohjalta kaipaat asioita seksiin, jotka ovat enemmän henkisiä. Se on usein juuri vaikeata seksisuhteessa. Se, että minkä kukin kokee normaaliksi, onkin ihan eri juttu.

        Nykyään kovin monenlaista seksuaalista käyttäytymistä pidetään "normaalina", ja näinhän asia inhimillisestikin katsottuna onkin, mutta onko tämä eheää tai tervettä seksuaalisuutta, on aivan eri asia.

        Kun halkoo eli splittaa itsensä seksuaalisesti osiin eri ihmisille tai irrottaa seksin vain seksiksi irti kokonaisvaltaisesta inhimillisestä elämästä tunteineen ja kiintymyksineen, ei voida puhua eheästä seksuaalisuudesta.

        Miksi et halua normaalia seurustelusuhdetta? Eikö olisi mukavaa seksin jälkeen suunnitella tulevaisuutta ja tietää olevansa toisella juuri se oikea henkilö.

        Jokainen suhde on kuitenkin ainutlaatuinen, oli kyseessä seksi- tai muu suhde. Vain ja ainoastaan itse tietää, milloin toiminta pysyy ns. hanskassa.

        Kiitos kaikista kommenteita. Olen positiiviesti yllättynyt että sain näin kantaaottavia ja asiallisia vastauksia.

        Tajusin vasta viimeistä, "Kokenut"-nimimerkin kirjoittamaa, tekstiä lukiessani että olen onnistunut huijaamaan itseäni. Olen koko ajan ollut harrastavinani vain seksiä, vaikka oikeasti olenkin hakenut sitä henkistä puolta, yhteyttä toiseen ja hellyyttä siinä sivussa.

        Ja kai se on ainakin vähän sama sillä toisellakin osapuolella, ei hänellä koskaan ole ollut kiire kotiin seksin jälkeen.

        Kokenut, kysyit "Miksi et halua normaalia seurustelusuhdetta?"

        Haluan minä, mutta pelkään sitä kuollakseni. Pelkään että särjen jälleen sydämeni, kuten turhan monesti aiemminkin. Osittain myös ajattelen, etten kuitenkaan ansaitse sitä ihmistä, etten ole kyllin hyvä hänelle. Pelkään että arjen koittaessa en enää olekaan kiva ja mielenkiintoinen. Etäältä kaikki näyttää kauniimmalta.

        Huono itsetuntoni johtuu huonoista suhdekokemuksista, enkä ole vielä keksinyt miten saisin tilanteen korjattua. Ajattelin että tästä seksisuhteesta voisi olla apua, mutta olin väärässä.


      • -Kokenut-
        Kuuluuko asiaan? kirjoitti:

        Kiitos kaikista kommenteita. Olen positiiviesti yllättynyt että sain näin kantaaottavia ja asiallisia vastauksia.

        Tajusin vasta viimeistä, "Kokenut"-nimimerkin kirjoittamaa, tekstiä lukiessani että olen onnistunut huijaamaan itseäni. Olen koko ajan ollut harrastavinani vain seksiä, vaikka oikeasti olenkin hakenut sitä henkistä puolta, yhteyttä toiseen ja hellyyttä siinä sivussa.

        Ja kai se on ainakin vähän sama sillä toisellakin osapuolella, ei hänellä koskaan ole ollut kiire kotiin seksin jälkeen.

        Kokenut, kysyit "Miksi et halua normaalia seurustelusuhdetta?"

        Haluan minä, mutta pelkään sitä kuollakseni. Pelkään että särjen jälleen sydämeni, kuten turhan monesti aiemminkin. Osittain myös ajattelen, etten kuitenkaan ansaitse sitä ihmistä, etten ole kyllin hyvä hänelle. Pelkään että arjen koittaessa en enää olekaan kiva ja mielenkiintoinen. Etäältä kaikki näyttää kauniimmalta.

        Huono itsetuntoni johtuu huonoista suhdekokemuksista, enkä ole vielä keksinyt miten saisin tilanteen korjattua. Ajattelin että tästä seksisuhteesta voisi olla apua, mutta olin väärässä.

        "Huono itsetuntoni johtuu huonoista suhdekokemuksista, enkä ole vielä keksinyt miten saisin tilanteen korjattua."

        Ei sinun kannata turhaan olla huolestunut. Tällaisia tilanteita elämässä on todella suurilla määrillä ihmisistä. On seksiä, ystävyyttä, kaveruutta kaikkia sekaisin.

        Lisäksi yllättävän moni kärsii sitoutumiskammosta ja pelkää menetyksiä tms. Yritä katsoa asiaa laajemmin, ja tapaile välillä muitakin tyyppejä. Et kiinny liikaa yhteen. Kun oikea sattuu kohdalle ei sinun tarvitse miettiä sellaisia asioita kuin "Osittain myös ajattelen, etten kuitenkaan ansaitse sitä ihmistä, etten ole kyllin hyvä hänelle."

        Oikean ihmisen kanssa on helppo olla, ja sitä ei edes mieti mitään tuollaista. Varmasti tulet kohtamaan vielä paljon mieleenkintoisia ihmisiä ja saamaan rakkautta.

        Ota tämä tilanne nyt niin, että mietit välillä asioita. Voit harrastaa seksiäkin, mutta ei kannata turhaan hajottaa itseään. Paras vinkki on se, että rohkeasti tapaat erilaisia ihmisiä. Kaikkien kanssa ei tarvitse seksiä harrastaa.

        Onnea ja menestystä sinulle elämässä!


      • 123
        -Kokenut- kirjoitti:

        "Huono itsetuntoni johtuu huonoista suhdekokemuksista, enkä ole vielä keksinyt miten saisin tilanteen korjattua."

        Ei sinun kannata turhaan olla huolestunut. Tällaisia tilanteita elämässä on todella suurilla määrillä ihmisistä. On seksiä, ystävyyttä, kaveruutta kaikkia sekaisin.

        Lisäksi yllättävän moni kärsii sitoutumiskammosta ja pelkää menetyksiä tms. Yritä katsoa asiaa laajemmin, ja tapaile välillä muitakin tyyppejä. Et kiinny liikaa yhteen. Kun oikea sattuu kohdalle ei sinun tarvitse miettiä sellaisia asioita kuin "Osittain myös ajattelen, etten kuitenkaan ansaitse sitä ihmistä, etten ole kyllin hyvä hänelle."

        Oikean ihmisen kanssa on helppo olla, ja sitä ei edes mieti mitään tuollaista. Varmasti tulet kohtamaan vielä paljon mieleenkintoisia ihmisiä ja saamaan rakkautta.

        Ota tämä tilanne nyt niin, että mietit välillä asioita. Voit harrastaa seksiäkin, mutta ei kannata turhaan hajottaa itseään. Paras vinkki on se, että rohkeasti tapaat erilaisia ihmisiä. Kaikkien kanssa ei tarvitse seksiä harrastaa.

        Onnea ja menestystä sinulle elämässä!

        että erittäin mielenkiintoinen ja lähellä omaa elämänvaihetta tämä keskustelun aihe ja niin paljon asioita mitä itekin kelannut.
        Onneks on omakohtaisia kokemuksia ihanista seksisuhteista, missä on saanut ilmaista tunteita ja missä minulle on ilmaistu tunteita vaikka mitään vakavampaa suhdetta ei ole ikinä syntynyt. Seksi on ihana asia ja ainakin nyt tiedostan että jatkossa haluan sitä parisuhteessa, en irtosuhteiden tms. kautta.
        Mutta nim.merkillä -Kokenut- ihan mahtavaa tekstiä ja aukaisi myös omat silmätkin jossain määrin! Kiitos mielipiteistäsi, laitankin korvan taakse yhden jos toisenkin ajatuksistasi. Järkipuhetta:)


      • Kuuluuko asiaan?
        123 kirjoitti:

        että erittäin mielenkiintoinen ja lähellä omaa elämänvaihetta tämä keskustelun aihe ja niin paljon asioita mitä itekin kelannut.
        Onneks on omakohtaisia kokemuksia ihanista seksisuhteista, missä on saanut ilmaista tunteita ja missä minulle on ilmaistu tunteita vaikka mitään vakavampaa suhdetta ei ole ikinä syntynyt. Seksi on ihana asia ja ainakin nyt tiedostan että jatkossa haluan sitä parisuhteessa, en irtosuhteiden tms. kautta.
        Mutta nim.merkillä -Kokenut- ihan mahtavaa tekstiä ja aukaisi myös omat silmätkin jossain määrin! Kiitos mielipiteistäsi, laitankin korvan taakse yhden jos toisenkin ajatuksistasi. Järkipuhetta:)

        Olen ihan samaa mieltä nimimerkin 123 kanssa: keskustelu ylitti odotukseni tasollaan. Valitettavan useinhan keskustelut koostuvat asiattomuuksista ja ilkeyksistä.

        Nimimerkki -Kokenut-: annoit paljon ajattelemisen aihetta.


      • 456
        123 kirjoitti:

        että erittäin mielenkiintoinen ja lähellä omaa elämänvaihetta tämä keskustelun aihe ja niin paljon asioita mitä itekin kelannut.
        Onneks on omakohtaisia kokemuksia ihanista seksisuhteista, missä on saanut ilmaista tunteita ja missä minulle on ilmaistu tunteita vaikka mitään vakavampaa suhdetta ei ole ikinä syntynyt. Seksi on ihana asia ja ainakin nyt tiedostan että jatkossa haluan sitä parisuhteessa, en irtosuhteiden tms. kautta.
        Mutta nim.merkillä -Kokenut- ihan mahtavaa tekstiä ja aukaisi myös omat silmätkin jossain määrin! Kiitos mielipiteistäsi, laitankin korvan taakse yhden jos toisenkin ajatuksistasi. Järkipuhetta:)

        Nimimerkki 123:

        "Onneks on omakohtaisia kokemuksia ihanista seksisuhteista, missä on saanut ilmaista tunteita ja missä minulle on ilmaistu tunteita vaikka mitään vakavampaa suhdetta ei ole ikinä syntynyt. "

        Voitko kertoa tarkemmin millaisia suhteet sitten olivat? Ei kuitenkaan seurustelua?


      • 123
        456 kirjoitti:

        Nimimerkki 123:

        "Onneks on omakohtaisia kokemuksia ihanista seksisuhteista, missä on saanut ilmaista tunteita ja missä minulle on ilmaistu tunteita vaikka mitään vakavampaa suhdetta ei ole ikinä syntynyt. "

        Voitko kertoa tarkemmin millaisia suhteet sitten olivat? Ei kuitenkaan seurustelua?

        olivat siis sellaisia joissa tapailtiin vain seksin merkeissä mutta missä oli kuitenkin tunteita mukana. ei romanttisia tunteita vaan arvostusta, intohimoa, yms.
        Ja niitä osoitettiin molemminpuolisesti.


      • Anonyymi
        Kuuluuko asiaan? kirjoitti:

        Kiitos kommenteista. Sain juuri sitä miehen näkökulmaa mitä halusinkin.

        Mutta.

        Eikö mieskin halua hellyyttä? Minusta seksisuhteen ei tarvitse olla vain panemista, mukana voi olla myös hellyyttä, suukottelua, kauniita sanoja.

        Entä miten näette "pitämisen/tykkäämisen"? Itse naisena koen vahvasti, että jossain määrin minun on pidettävä miehestä, muuten seksi ei ole hyvää. Tämä pitäminen sisältää aina fyysistä kiinnostusta mutta myös jonkin verran sitä henkistä puolta, toisen kanssa on tultava juttuun. Muutoin seksi jää siihen yhteen kertaan ja tässä nimenomaan on haettu pidempiaikaista suhdetta

        Onko mies niin kovin erilainen? Riittääkö pelkkä "rykäisy"? Eikö seksi anna miehellekin syvemmän tyydytyksen jos mukana on hellyyttä?

        Näen tästä vielä ison harppauksen rakastumiseen ja seurusteluun tai edes vakavampaan tapailuun. Esimerkiksi en ole järin kiinnostunut hänen lapsistaan (yhteishuoltajuus) enkä kavereistaan, enkä halua nähdä häntä päivittäin.

        Odotan kommenttejanne kiinnostuneena!

        Kuuluuko asiaan?
        05.01.2009 11:15
        "Esimerkiksi en ole järin kiinnostunut hänen lapsistaan"

        Eli siis tunnetasosi liittyy pelkästään panemiseen.
        Silti haluat hellyyttä: pussailua ym:ta?
        Kokemuksesta voin sanoa että:
        Haiskahtaa Narsismilta?!


    • Sano hänelle ääneen mitä to...

      Se on pelkkä nainti vain. Turhaan odotat enempää. Itse olen sen jo oppinut kokemuksen kautta. Miehesi ei halua suhteellenne syvyyttä, ei minunkaan mieheni. Oma mieheni pelkää liiallista läheisyyttä, pettynyt ainakin kaksi kertaa suhteissansa aikaisemmin.

    • Jos haluat

      suhteen ja seurustelua niin siinä valitettavasti ei riitä pelkkä naiminen.Seksisuhde on vain sitä että hidetaan hommat ja morjens!!

    • eräs vaan

      Hellyys ja läheisyys ovat aina kuuluneet seksisuhteisiini. En voisi kuvitellakaan pitäväni himoni kohdetta vain maksuttomana huorana, johon tyhjennän kassini. Hän on ihminen, nainen, seksikäs ja haluttava ja annan hänen tuntea sen myös sanoin (ja teoin siis).

      En ole koskaan ymmärtänyt näitä jaotteluja, missä seksisuhde olisi vain pano. Se ei ole vain se "seksi" osa sanasta, siihen kuuluu myös se "suhde". Ja suhdetta hoidetaan sillä läheisyyden tunteen jakamisella. Ehkäpä ns panomiehet säntäillessään pillulta toiselle ovat toista mieltä, mutta minulle seksi on aina ollut eroottista läheisyyttä, ei vain se huojennus, minkä laukeaminen tuottaa. Seksisuhteeseen mahtuvat hyväilyt, leikit ja läheisyys, ei rakastajattareni ole pano, enkä minä ole typerä pojankloppi. Olen mies, joka haluaa antaa toiselle syvän tyydytyksen. Ilman sitä läheisyytttä ei seksisuhde syvene eikä seksi parane, se jää jyystämiseksi. Joskus on kiva olla eläimellinen ja vain panna, mutta ei se toimi mielestäni pitkän päälle kenellekään oikeasti, jos toista aidosti haluaa ja toisesta pitää. Muunlaista naista en edes panis.

      M46

      • jota naisille suot

        Ihanaa kuulla että miehetken, edes osa teistä, on ihmisiä.

        :(


      • hämmästynyt112
        jota naisille suot kirjoitti:

        Ihanaa kuulla että miehetken, edes osa teistä, on ihmisiä.

        :(

        Äijä paneskelee ympäriinsä ja sinä kiität kauniista kohtelusta?


      • ja kiva ihminen vielä vaike...
        hämmästynyt112 kirjoitti:

        Äijä paneskelee ympäriinsä ja sinä kiität kauniista kohtelusta?

        no häh

        mäkin joskus paneskelen ympäriini, ja mulla on ollut pari seksisuhdetta - ja pari todella kivaa miestä niissä, mutta myös monta sellaista kokemusta, että ukko haluis vain tyhjentää itsensä.

        Aitaahan on madallettava, kun puolisoa ei löydy, ja mä olen madaltanut siten, että suhde on sitten vakipano/seksisuhde - kun kukaan ei mun kanssa parisuhdetta nyt näytä haluavan.

        Mutta en halua seksisuhdetta, jossa olen vain tyhjennyspaikka. Mä tarviin myös 2 h kainaloa ja jutustelua päälle - ja tämä vaatimus on liikaa osalla miehistä (ja kondomi).


      • Kuuluuko asiaan?

        No vihdoinkin!!!

        Löytyi siis ainakin yksi mies tämän palstan lukijoista, joka näkee asian kuten minäkin!!!

        Ehkä kirjoittajan ikä (jos se vastaa nimimerkin "eräs vaan" allekirjoitusta M46) vaikuttaa asiaan? Omien kokemusteni mukaan tämä SUHDEpuoli seksisuhteessa on jotain jonka mies tajuaa vasta vanhemmiten.

        Oman määritelmäni mukaan seksisuhde on positiivinen asia. Siihen kuuluu vähemmän asioita (vähemmän arkea?) kuin ns. normisuhteeseen, mutta ei mielestäni sen vähempää (joskus jopa enemmän?) kunnioitusta, välittämistä ja hellyyttä.

        Hyvä seksi koostuu muustakin kuin mekaanisesta panemisesta. Läheisyys, kosketus, puhuminen, hengitys, toisen silmiin katsominen... kaikki nämä ja paljon muuta.

        Toisesta voi välittää paljonkin ja haluta antaa tälle nautintoa ilman, että haluaa jakaa arkeaa hänen kanssaan. Tästä syystä myös mieluimmin kutsun miestä, jonka kanssa minulla on seksisuhde, mieluummin rakastajakseni.

        Useat täällä keskustelussa olevat tuntuvat kokevan seksisuhteen kovin negatiivisesti. Miksi?

        Onko kyseessä vain näiden negatiivisten henkilöiden näkemyksellinen rajoittuneisuus vai voisiko kyse olla siitä, että nimimerkin "eräs vaan" lailla ajatteleva mies vain on poikkeuksellisen tasapainossa itsensä kanssa?

        Ja vielä lisäkysymys: mistä johtuu että niin moni (mies) suhtautuu seksiin niin aggressiivisesti?

        Mistä lähtee ajattelu, että kaikki muu paitsi parisuhteen seksi on jotenkin huononpaa, että nainen joka vapaaehtoisesti suostuu seksisuhteeseen tai yhden illan seksiin on jotenkin huonompi ja että häntä voi halveksia ja kohdella huonosti; tai että seksiin ei tarvitse panostaa mitenkään; että puhutaan "jyystämisestä" tai "pussien tyhjentämisestä"?

        Eikö mies näin naista alentaessaan alenna myös itsensä?


      • n .
        Kuuluuko asiaan? kirjoitti:

        No vihdoinkin!!!

        Löytyi siis ainakin yksi mies tämän palstan lukijoista, joka näkee asian kuten minäkin!!!

        Ehkä kirjoittajan ikä (jos se vastaa nimimerkin "eräs vaan" allekirjoitusta M46) vaikuttaa asiaan? Omien kokemusteni mukaan tämä SUHDEpuoli seksisuhteessa on jotain jonka mies tajuaa vasta vanhemmiten.

        Oman määritelmäni mukaan seksisuhde on positiivinen asia. Siihen kuuluu vähemmän asioita (vähemmän arkea?) kuin ns. normisuhteeseen, mutta ei mielestäni sen vähempää (joskus jopa enemmän?) kunnioitusta, välittämistä ja hellyyttä.

        Hyvä seksi koostuu muustakin kuin mekaanisesta panemisesta. Läheisyys, kosketus, puhuminen, hengitys, toisen silmiin katsominen... kaikki nämä ja paljon muuta.

        Toisesta voi välittää paljonkin ja haluta antaa tälle nautintoa ilman, että haluaa jakaa arkeaa hänen kanssaan. Tästä syystä myös mieluimmin kutsun miestä, jonka kanssa minulla on seksisuhde, mieluummin rakastajakseni.

        Useat täällä keskustelussa olevat tuntuvat kokevan seksisuhteen kovin negatiivisesti. Miksi?

        Onko kyseessä vain näiden negatiivisten henkilöiden näkemyksellinen rajoittuneisuus vai voisiko kyse olla siitä, että nimimerkin "eräs vaan" lailla ajatteleva mies vain on poikkeuksellisen tasapainossa itsensä kanssa?

        Ja vielä lisäkysymys: mistä johtuu että niin moni (mies) suhtautuu seksiin niin aggressiivisesti?

        Mistä lähtee ajattelu, että kaikki muu paitsi parisuhteen seksi on jotenkin huononpaa, että nainen joka vapaaehtoisesti suostuu seksisuhteeseen tai yhden illan seksiin on jotenkin huonompi ja että häntä voi halveksia ja kohdella huonosti; tai että seksiin ei tarvitse panostaa mitenkään; että puhutaan "jyystämisestä" tai "pussien tyhjentämisestä"?

        Eikö mies näin naista alentaessaan alenna myös itsensä?

        naiset ei saisi haluta samaa kuin miehet/pitää yllä seksisuhdetta

        nauttia vain seksistä (miehen kanssa) ilman piikomisrasitetta (vaimous)


      • liina
        n . kirjoitti:

        naiset ei saisi haluta samaa kuin miehet/pitää yllä seksisuhdetta

        nauttia vain seksistä (miehen kanssa) ilman piikomisrasitetta (vaimous)

        Olen jutellut naisten ja miestenkin kanssa tästä aiheesta. On todellista, että naisen ei kannata ääneen puhua/naiset eivät puhu ääneen harrastamistaan seksisuhteista. Se on yleisesti paheksuttavaa. Näin vain on. Olen oppinut itsekkin kantapään kautta oleman täydellisen vaiti tietyistä elämänalueista. On itseni kannalta hyvä jos asioihini ei ota kukaan kantaa. Olen sinut itseni kanssa ja kykenen käsittelemään asioita itselleni. Sehän on tärkeintä.

        Miesten aggressiivisuus tulee varmaankin osittain pelosta naista kohtaan. Tiedän myös miehen joka ei pystynyt laukeamaan, tai ainakin hyvin harvan naisen kanssa... ja melkein samantien muuttui kylmäksi ja oli jopa ilkeä. Lapsuuden traumat ja äitisuhde vaikuttaa miehen seksuaalikäyttäytymiseen aivan varmasti. Itse otan aina selvää, ennnenkuin mietin suhdetta miehen kanssa, tämän äitisuhteesta. Vain miehet joilla on positiivinen äitisuhde, pystyvät reagoimaan naisen tarpeisiin ja kykenevät aitoon hellyyteen.

        Myös oma seksuaalisuuteni on toisinaan agressiivista.. varmaan johtuu hormonitasapainon vaihteluista. Miehillähän on enemmän testosteronia.. mutta sitä on myös meillä naisilla. Hormonit vaikuttavat paljonkin.


      • Anonyymi
        ja kiva ihminen vielä vaike... kirjoitti:

        no häh

        mäkin joskus paneskelen ympäriini, ja mulla on ollut pari seksisuhdetta - ja pari todella kivaa miestä niissä, mutta myös monta sellaista kokemusta, että ukko haluis vain tyhjentää itsensä.

        Aitaahan on madallettava, kun puolisoa ei löydy, ja mä olen madaltanut siten, että suhde on sitten vakipano/seksisuhde - kun kukaan ei mun kanssa parisuhdetta nyt näytä haluavan.

        Mutta en halua seksisuhdetta, jossa olen vain tyhjennyspaikka. Mä tarviin myös 2 h kainaloa ja jutustelua päälle - ja tämä vaatimus on liikaa osalla miehistä (ja kondomi).

        11.01.2009 15:42

        "mäkin joskus paneskelen ympäriini, ja mulla on ollut pari seksisuhdetta - ja pari todella kivaa miestä niissä, mutta myös monta sellaista kokemusta, että ukko haluis vain tyhjentää itsensä"

        Se ei ole aina niin itsestään selvää?
        Olen itse harrastanut seksiä noin 7kymmennen naisen kanssa?
        Silti voin suorilta kirjoittaa että itseäni on käytetty enempi
        hyväksi.

        Esim: nainen tulee mun kotiin ja ehdottaa elein ja sanoin
        että haluaa seksiä.
        "Mikäs siinä kyllähän se mulle sopii".
        Panon jälkeen se tilaa itselleen kyydiin ja sanoo:
        "Pitää kiirehtiä kotiin ku en ole koskaan
        pettänyt mun miestä"???
        Siinäpä sitten jäät yksin sängyn laidalle istumaan??? 😩


    • Miu

      Kyllä "pelkkään" seksisuhteeseen voi kuulua mitä ihanampaa hellittelyä sekä sanoin että teoin. Olen suhteessa mieheen jonka kanssa normisuhde ei olisi edes mahdollinen. Seksi ja läheisyys hänen kanssaan on parasta mitä olen koskaan kokenut. Läsnäolo on silloin 100%. Hän todella myös sanoin kertoo mikä minussa parasta. Olen täydellinen hänelle, sillä hetkellä. Ei, kyseessä ei ole maksullinen seksi. Mies on luonnonlahjakkuus rakastamisen taidossa.

    • Anonyymi

      Minä aloin pyytää rahaa paloista,kun alkoi tuntua tyhjältä touhu.t nainen 45

      • Anonyymi

        *panoista


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 197
      2742
    2. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      241
      2668
    3. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      65
      2366
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      201
      1857
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1364
    6. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      12
      1328
    7. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1307
    8. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      22
      1266
    9. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1234
    10. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      158
      1132
    Aihe