lopeta tyttö hyvä ajoissa se kaman käyttö. Jäät koukkuun.
Siiseli ja huumaavat
12
295
Vastaukset
- zisel
ok.
- fdsavds
ettei kukaan väitä, että niillä saa hauskoja ja positiivisia kokemuksia. Nyt on niin synkkä vuodenaika ja kaikki...
- on ettei
siiselistä tule narkkia. Paitsi palstanarkki.
- pitäisi......
tällä palstalla suhtautua yhtä torjuvalla asenteella, mutta kaksinaismoralismi kukoistaa, vaikka vitun kännisekoiluja palsta täynnä.
- Eikös ..
sen takia ole säädetty lait. Joillekkin se on vaan vaikeeta noudattaa niitä.
Vaikkakin mä olen aika pitkälle sitä mieltä, että itselleen saa tehdä mitä vaan ni mä kieltäsin kaikki huumaavat aineet kahvia myöten. Mitä ihminen niillä tekee? - pitäisikin,
mut toinen nyt vaan on kiellettyä ja toinen salittua!
- fewgew
suosia laillisia ja kontrolloituja huumeita laittomien ja kontrolloimattomien sijaan?
- fdsage
Eikös .. kirjoitti:
sen takia ole säädetty lait. Joillekkin se on vaan vaikeeta noudattaa niitä.
Vaikkakin mä olen aika pitkälle sitä mieltä, että itselleen saa tehdä mitä vaan ni mä kieltäsin kaikki huumaavat aineet kahvia myöten. Mitä ihminen niillä tekee?estää diabetestä.
- runsas...
fdsage kirjoitti:
estää diabetestä.
alkoholinkäyttö auttaa jaksamaan akkaa, mutta siltikin.
Haitat on hyötyjä suurempia. - ei nyt....
fewgew kirjoitti:
suosia laillisia ja kontrolloituja huumeita laittomien ja kontrolloimattomien sijaan?
kiinnostanut (varsinkin kun kyse oli sienistä), vaan moralismi esimerkiksi toisesta huolehtimisen kaapuun puettuna (älä jää koukkuun jne)
- aabee
ei nyt.... kirjoitti:
kiinnostanut (varsinkin kun kyse oli sienistä), vaan moralismi esimerkiksi toisesta huolehtimisen kaapuun puettuna (älä jää koukkuun jne)
mä toivon, että se ei jää koukkuun ja taas verot nousee, kun on hoidettavia lisää.
En oo ikinä väittänyt, että jos mä sanon että älä jää koukkuun, ettenkö ajattelis itseäni.
En myöskään ole väittänyt, että totaalikiellolla ajattelisin ketään muuta ku omia veroja.
Niih. fdsage kirjoitti:
estää diabetestä.
Parkinsonin tautia. Tuo diabetesjuttukin taisi olla aivan toisin, sillä muistaakseni on todettu myös insuliiniresistenssin lievenemistä (pitäisi tarkistaa).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1006424
Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t303843törniöläiset kaaharit haaparannassa
isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/283220Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!
https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu3701736- 331398
- 271340
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi46989Anteeksi kulta
En oo jaksanut pahemmin kirjoitella, kun oo ollut tosi väsynyt. Mut ikävä on mieletön ja haluisin kuiskata korvaasi, hyv11966Perttu Sirviö laukoo täydestä tuutista - Farmi Suomi -kisaajista kovaa tekstiä "Pari mätää munaa..."
Ohhoh, Farmilla tunteet alkaa käydä kuumana, kun julkkiksia tippuu jaksosta toiseen! Varo sisältöpaljastuksia: https:11890- 42879