Sattuiko joku tietäväinen seuraamaan tänään Maikkarilta alkanutta uutta sarjaa Helppo Elämä? Siinä kun se koulupoika tapasi koulun rappusilla Päivin, niin mikä biisi lähti soimaan? Kyseinen biisi taisi soida jaksossa parikin kertaa.
Vastaukset 7
- ----------------
juliet jonesi sydän on bändin nimi ja biisi helppo elämä
- eskeriii
Kyseessä olevassa biisissä lauloi kyllä nainen. Ei ollut tuo. Tuo taisi kyllä olla ohjelman tunnusbiisinä, mutta ei ollut siinä kohtauksessa mitä haen.
- ???
eskeriii kirjoitti:
Kyseessä olevassa biisissä lauloi kyllä nainen. Ei ollut tuo. Tuo taisi kyllä olla ohjelman tunnusbiisinä, mutta ei ollut siinä kohtauksessa mitä haen.
Olin kuulevinani siinä kohtauksessa Didon musiikkia, kappaleen nimeä en tiedä. Toivottavasti auttais yhtään.
- Nikolaus86
Biisi oli jompi kumpi, Dido - Here With Me tai Dido - Hunter. En nyt muista kumpiko siinä soi...
- biisi
se taisi olla Here With Me
- kkkkkkkkkkkkkkkkkkkk
Itse taas mietin mikä se kappale on joka kuuluu helppo elämä ohjelman alussa? Kuulostaa mukavalta kappaleelta, ja olen monesti miettinyt.. osaisiko joku vastata?
- Anonyymi
Elikkä siinä alkoi soimaan Veikko Lavin Ota löysin rantein.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 901348
- 45717
- 20659
Sinisilmäiselle tutulle miehelle
Iltaisin ikävä pahenee ja olet usein mielessä. Toivon merkitseväni sinulle paljon. On ihan hirveän vaikeaa miettiä, mit48630- 53608
- 78595
- 47591
Nainen ... ala olemaan miehille täysin hyödytön
Otsikossa on paras neuvo jokaiselle naiselle, jonka hän voi koskaan saada. Moni mieshän ajattelee jo nyt, että naiset o132568- 48546
Ylen typerät rinnastukset.
Näin YLE…..Saksassa ei ole äärioikeisto ollut vallassa sitten Hitlerin . YLEn toimittajille tiedoksi . Hitler oli Saksan190541